Witaj
Gość

Wątek: Iss Enchanter  (Przeczytany 110464 razy)

  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #50 dnia: Październik 26, 2011, 01:51:37 pm »
Cytuj
orlok gdzie razem graliśmy?-pamiętasz BD Pearcy ?
to był Chronos czy jakiś priv?   grałeś chyba necrusem

To był jeszcze gustin i prężny polski klan Opeth :) Niestety z tamtej ekipy zostałem już tylko ja :(
Tak grałem wtedy necro, którego przed GoD zreaktywowałem i będę miał 2 przebudzone toony.
Teraz gram kamaelem a w sumie nie gram bo czekam na GoD i mi się już w h5 nie chce :P

Cytuj
Imo enchanter po sws'ie jest best(moze po za nuker pt).  Warding+renewal > all


Tak, to mi się podoba i takiego enchantera będę szukał.
« Ostatnia zmiana: Październik 26, 2011, 01:56:10 pm wysłana przez orlok »


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #51 dnia: Październik 26, 2011, 01:57:32 pm »
Imo enchanter po sws'ie jest best(moze po za nuker pt).  Warding+renewal > all

i z czym się to stakuje?
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 169

  • Pochwał: 0

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #52 dnia: Październik 26, 2011, 01:58:22 pm »
To był jeszcze gustin i prężny polski klan Opeth :) Niestety z tamtej ekipy zostałem już tylko ja :(
Tak grałem wtedy necro, którego przed GoD zreaktywowałem i będę miał 2 przebudzone toony.
Teraz gram kamaelem a w sumie nie gram bo czekam na GoD i mi się już w h5 nie chce :P

a wcale , że nie - Opeth dalej istnieje  :D
jestem ja- choć teraz gram GK, jest ash i Nusa ( dimmiu) - graliśmy znów przez ostatnie kilka miesięcy - klan nie umarł  :D, 3 osoby bo 3  , ale gramy  :D

sorki  dla innych za mały offtop


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #53 dnia: Październik 26, 2011, 02:08:55 pm »
Cytuj
i z czym się to stakuje?

Z tego co ja zrozumiałem to enchanter musi odpuścić sobie magician harmony. Także nie zboostuje magów. W zamian całe party może być na warrior/guard harmony z renevalem i wardingiem dodatkowo. Mocny boost dla archer/warior party vs mage party. Healerzy z lepszym p.def bez konieczności poświęcania bonusu reuse.


  • Wiadomości: 169

  • Pochwał: 0

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #54 dnia: Październik 26, 2011, 02:18:25 pm »
o czym wy piszecie?
Wardnig i Renevall zostaje zastąpione skilem Combined choir of magican ( który zastepuje takze 2 dance SD itp)
 
więc jaki to może mieć wpływ na lepszy wybór sws na enchantera?


  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #55 dnia: Październik 26, 2011, 02:20:19 pm »
o czym wy piszecie?
Wardnig i Renevall zostaje zastąpione skilem Combined choir of magican ( który zastepuje takze 2 dance SD itp)
 
więc jaki to może mieć wpływ na lepszy wybór sws na enchantera?

przeczytaj to 2x i pomysl:

Z tego co ja zrozumiałem to enchanter musi odpuścić sobie magician harmony. Także nie zboostuje magów. W zamian całe party może być na warrior/guard harmony z renevalem i wardingiem dodatkowo. Mocny boost dla archer/warior party vs mage party. Healerzy z lepszym p.def bez konieczności poświęcania bonusu reuse.
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #56 dnia: Październik 26, 2011, 02:22:30 pm »
Combined choir of magician = magician harmony

Są różne tłumaczenia, nie wiem jakie będzie ostateczne. Te harmony/choir skille są single target i każdy może mieć tylko jeden na sobie.
Czyli standardowo healer/enchanter w party może dostać:
a) guard
•pdef +45%
•shield block rate +30%
•shield defense +50%
lub
b) magician
•mattk +40%
•attk speed & casting speed +8%
•mdef +14%
•magic crit rate +100%
•mp recovery rate +20%
•movement speed +8
•pdef -8%
•Evasion -4

•decrease mp consumption for magic by -15%
•decrease phy skills mp consumption by -5%
•skills re-use time -20%
Natomiast z enchanterem, który nie wykupił magician powstaje opcja
c)
•pdef +45%
•shield block rate +30%
•shield defense +50%
• + warding, mistic, reneval,siren
« Ostatnia zmiana: Październik 26, 2011, 02:33:42 pm wysłana przez orlok »


  • Wiadomości: 281

  • Pochwał: 1

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #57 dnia: Październik 26, 2011, 02:27:39 pm »
Tak jak orlok pisze.
Dokladnie to wyglada tak, ze mozna biegac na laczonym warding+dance of mistic oraz reneval+dance of siren czyli nuker tez cos dostanie.
Core:
Gozbar - Archer 89
Lancer:
Gozz - Warrior - 87
Morfeusz - Enchanter - 87


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #58 dnia: Październik 26, 2011, 02:36:59 pm »
Obawiam się tylko, że stary cancel będzie to ściągał. A utrata tego w trakcie walki z magami, może zaboleć.
Jesteś pewien, że tego po pts nie poprawili jakoś?
I jeżeli da się to z combo s/d, czyli bd w tej funkcji bedzie podobnie działał?
No i czy self songi/dance im zostają po przebudzeniu? BD miał self z niezłym bonusem p.def a sws z crit dmg.
« Ostatnia zmiana: Październik 26, 2011, 02:39:24 pm wysłana przez orlok »


  • Wiadomości: 122

  • Pochwał: 0

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #59 dnia: Październik 26, 2011, 02:49:15 pm »
1. Stary cancel działał na S/D ? Z tego co pamiętam tylko Steal Divinity. Poprawcie mnie jeżeli się mylę.
2. Miałem gdzieś filmik z enchanterem 90+ z Koreańskiego, który tak latał (jeszcze jakoś z czerwca, ale nie mogę znaleźć na YT -.-)
3. BD sprawuje się identycznie jak SWS, jednak enchanter tak przebudzony musi latać z dual swordami - combo Siren/Renewal jest dance'm, ale to chyba norma dla enchantera teraz. Self-dance BD kasuje się przy wczytywaniu Horn Melody.
« Ostatnia zmiana: Październik 26, 2011, 03:16:23 pm wysłana przez tommaso »


  • Wiadomości: 169

  • Pochwał: 0

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #60 dnia: Październik 26, 2011, 02:57:30 pm »
ok
mój błąd w rozumowaniu polegał na tym , że myślałem , ze po Przebudzeniu kasują się automatycznie  około 90 % skili
z tego co piszecie wynika , że skile kasują się w momencie wykupienia nowego skila?

sry jeśli pytanie beznadziejne- ale  ja to rozumiałem , że po Przebudzeniu następuje kasacja większości skili, zwrot SP i wykupienie nowych skili


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #61 dnia: Październik 26, 2011, 02:59:52 pm »
kasacja enchantu skilli, wzrost sp, kasacja kilku wybranych skilli, które zakłóciłyby nową mechanikę gry.
Reszta skilli zostaje i znikają dopiero po wykupieniu odpowiednich nowych.

Ale ten enchanter dalej mnie zastanawia.
Załóżmy, ze nie wukupi nie tylko magician harmony, ale także warrior harmony. Będzie rozdawał tylko guarda w party. Nastepnie uzupełni o combo siren/reneval mistic/warding. Czy w zamian za warrior harmony może uzupełnić jeszcze o kombo hunter/fire?
edit: nvm, już wiem że tak się nie da.
« Ostatnia zmiana: Październik 26, 2011, 03:16:46 pm wysłana przez orlok »


  • Wiadomości: 169

  • Pochwał: 0

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #62 dnia: Październik 26, 2011, 03:04:25 pm »
no i wszystko jasne
a jak to wygląda w praniu- na 85 lvl da się wziąć (wymienić) wszystkie skile, czy kaszana z SP? - mowa oczywiście o sytuacji gry od poczatku, gdy nie ma wyfarmionych SP

edit
poprawione  :D
« Ostatnia zmiana: Październik 26, 2011, 03:15:14 pm wysłana przez Severeen »


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #63 dnia: Październik 26, 2011, 03:11:20 pm »
Bo nie powinno być "Ś" :)
Podkreślił ci na czerwono ale także poprawił pisownię :), skasuj tylko ramki obok wyrazu.

 (sprwdź PW)


  • Wiadomości: 169

  • Pochwał: 0

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #64 dnia: Październik 26, 2011, 03:47:51 pm »
hehe no tak
nikt nie odpowie mi na pytanie jak z SP na 85 lvl  grając od początku , bo przecież wszyscy grali od 85 lvl i się Przebudzali
czyli trzeba szybko wypróbować teraz na rus jak to wygląda  :D, zanim wjedzie EU f2p off


  • Wiadomości: 316

  • Pochwał: 1

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #65 dnia: Październik 26, 2011, 03:54:05 pm »
hehe no tak
nikt nie odpowie mi na pytanie jak z SP na 85 lvl  grając od początku , bo przecież wszyscy grali od 85 lvl i się Przebudzali
czyli trzeba szybko wypróbować teraz na rus jak to wygląda  :D, zanim wjedzie EU f2p off

Ja na 84,06 prawie nie miałem sp, zostałem dokoksany do 85, zmieniłem profę, użyłem scrolle, które dostaje się po queście (100kk sp każdy) i wykupiłem wszystkie skille. Jeszcze dużo sp zostało. Generalnie za same scrolle wykupisz wszystko i jeszcze dużo powinno zostać.
Lancer:
Specnaz team
Naver - Aeore Healer 85+


  • Wiadomości: 169

  • Pochwał: 0

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #66 dnia: Październik 26, 2011, 04:30:08 pm »
jeśli SP starcza to dyskusja o używaniu przez enchantera warding i renevall jest bezsensowna 
pozostaje wrócić to rasowych  skilli- ewentualnie wyglądu  :D


  • Wiadomości: 316

  • Pochwał: 1

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #67 dnia: Październik 26, 2011, 04:37:15 pm »
Nie rozumiesz. Jak enchanter wykupi wszystkie 3 harmony to znikną mu wszystkie song/dance. Jeśli nie wykupi np harmony dla maga to zostaje mu warding + reneval i teraz:

- dajesz wszystkim knight/berserk harmony
- dajesz renevala i wardinga

Jeśli wykupiłeś harmony dla maga to zjadło ci wardinga i renevala, a i tak możesz jednej postaci wrzucić tylko jedno harmony.
Lancer:
Specnaz team
Naver - Aeore Healer 85+


  • *******
  • Wiadomości: 2346

  • Pochwał: 23

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #68 dnia: Październik 26, 2011, 04:58:57 pm »
Doczytaj:
kasacja enchantu skilli, wzrost sp, kasacja kilku wybranych skilli, które zakłóciłyby nową mechanikę gry.
Reszta skilli zostaje i znikają dopiero po wykupieniu odpowiednich nowych.

Ale ten enchanter dalej mnie zastanawia.
Załóżmy, ze nie wukupi nie tylko magician harmony, ale także warrior harmony. Będzie rozdawał tylko guarda w party. Nastepnie uzupełni o combo siren/reneval mistic/warding. Czy w zamian za warrior harmony może uzupełnić jeszcze o kombo hunter/fire?
edit: nvm, już wiem że tak się nie da.
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;



  • Wiadomości: 169

  • Pochwał: 0

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #69 dnia: Październik 26, 2011, 08:59:03 pm »
no tak
w życiu nie przyszłoby mi do głowy , że tęgie  koreańskie łby wymyśliły nowe skile gorsze od starych- wynika z tego , że trzeba dokładnie przeczytać co się bierze a z czego rezygnuje - to ewenement w grach mmo  :D
to  już widze tych obecnych enchanterów na russ offie jak klikali nowe skile  ile wlezie a teraz zonk  :o

ups przydałaby się rozpiska  co brać w przypadku bd, sws i wc a co nie  :)

ciekawe czy inne klasy też mają takie przypadki , ze kasacja starego nie oznacza zawsze , że będzie się miało lepszy?


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #70 dnia: Październik 27, 2011, 08:53:21 am »
Na WC zostaje cov i jego magiczne 20% hp nie odejmuje speeda jak nowy cov wiec równiez jest sporo lepszy przynajmniej na poczatku gry.


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #71 dnia: Październik 27, 2011, 11:03:25 am »
Generalnie wygląda to tak, że enchanter wykupując wszystkie nowe skille staje się typowy, ale uniwersalny.
Jeżeli czegoś nie wykupi, może okazać się lepszym supportem dla niektórych grup ale nie będzie w stanie obsłużyć w pełni innych.
Spróbuję to podsumować i wskazać o jakich skillach mowa:
1. magician harmony - wyżej wszystko już opisano. Jeżeli nie prowadzimy mage party warto rozważyć niewykupowanie tego skilla.
2. warrior i guard harmony - te raczej są konieczne. Jeżeli prowadzimy mage party i interesuje nas tylko aspekt pve można rozważyć nie wykupowanie ich na początku. Oczywiście tyczy się tylko bd/sws. W takiej sytuacji jednak przydatny byłby oop PP.
3. drum melody - do pve na początku lepszy wydaje się cov. Przy takim boost dps magów można też stestować CoM. Ponownie warto mieć w takiej sytuacji oop PP, żeby uzupełnić buffy o CC. Drum melody wydaje się natomiast niezbędny w archer party. Nie bedą płakać z powodu niższego hp ale CC obejmujące także archer dmg napewno docenią.


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #72 dnia: Październik 27, 2011, 11:18:28 am »
Orlok, ale buffy od WC (CoV, CoM) trwają 5 min, po przebudzeniu tracą cały swój OE, musiałbyś targać PP non stop, a do Harnaku np. z nim  nie wejdziesz (w sumie nie jestem pewny, czy trzeba tam mieć 85, czy 85 i przebudzenie). Bonus do HP byłby super, ale jakim kosztem?
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #73 dnia: Październik 27, 2011, 11:22:28 am »
Orlok, ale buffy od WC (CoV, CoM) trwają 5 min, po przebudzeniu tracą cały swój OE, musiałbyś targać PP non stop, a do Harnaku np. z nim  nie wejdziesz (w sumie nie jestem pewny, czy trzeba tam mieć 85, czy 85 i przebudzenie). Bonus do HP byłby super, ale jakim kosztem?
Pierdzielić się z dodatkowym boxem? no thx
Ale jeśli chodzi o CoV to wystarczy suba WC

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Iss Enchanter
« Odpowiedź #74 dnia: Październik 27, 2011, 12:54:53 pm »
Cytuj
Orlok, ale buffy od WC (CoV, CoM) trwają 5 min, po przebudzeniu tracą cały swój OE, musiałbyś targać PP non stop, a do Harnaku np. z nim  nie wejdziesz (w sumie nie jestem pewny, czy trzeba tam mieć 85, czy 85 i przebudzenie). Bonus do HP byłby super, ale jakim kosztem?


Cytuj
Na WC zostaje cov i jego magiczne 20% hp nie odejmuje speeda jak nowy cov wiec równiez jest sporo lepszy przynajmniej na poczatku gry.

Ja tylko podsumowałem. I zaznaczyłem, że enchanter, który nie wykupi tych skilli staje się mniej uniwersalny. Ale dla tych przed którymi jeszcze sporo do przebudzenia to jest informacja, żeby się chwilę zastanowili zanim klikną. Bo może ich party będzie akurat na początku potrzebować innej wersji niż uniwersalna.