kite-uje? lol, on stoi w miejscu i ma wyjebane bo każdego zamiata na 2 hity, do tego cast ~1400, bierzesz malarie i masz ~1600, SPS wyciąga ok 2000, Jak to wybiegasz :V
Wczoraj testowaliśmy SPS'a z 2000 C speeda vs PR, na jeden strzał PR'a siadały 2-3 jak nie 4 nuki, przy tym typie wystarczyłyby 2 nuki. Buff? Co on da przy tym dmg, dostaną o 1-2k mniej? każdy z party po jednym strzale miał z 30-40% HP, poza tym na innym filmiku łamał postacie na UD na 3 hity...
Jakbyś przeczytał temat podany wcześniej:
Taka to była kronika. Był płacz o to:
http://boards.lineage2.com/showthread.php?t=178417
Nie czytałem tego dzisiaj bo zajmowałem się debuffami, przejrzałem to tylko tak na szybko, ale że nie padł nigdzie jego nick to stwierdziłem że obadam jutro, nawet jak ma WM to Pasywne, a ono daje 50%, tak czy tak to ustawienie było śmieszne, teraz muszę ustalić tylko jak wyglądała naprawa.
Co do Weekly Maintenance, grasz/grałeś na Innovie czy NC?
Bo na NC były:http://www.lineage2.com/en/news/maintenance/
Niestety stara strona żyje bo żyje i na tą chwile mam tylko logi z 2010r.
Finalne rozwiążemy to chyba tak:-Cap M.Crit.Rate będzie ustawiony na 50%, tak jak u wojów.
-Wprowadzimy do plików konfiguracyjnych możliwość szybkich i bezinwazyjnych zmian ustawień M.Crit.Rate, dzięki temu w trakcie Live będziemy mogli to zmienić gdy zauważymy że faktycznie coś jest nie tak.
-Przelicznik Buffów zostaje taki sam jak był, retailowe Baza+Bonus z buffa
Tak to wygląda po wprowadzeniu zmiany, zobaczymy jak będzie w praktyce,
Przetestować będzie można na Christmas PvP SerwerzePozostaje tylko małe pytanie Czy WM z Augu był liczony od BAZY czy od statystyki końcowej (po buffie). Bo to tutaj będzie odgrywać kluczową rolę.