Witaj
Gość

Wątek: Szukam polskiego serwera  (Przeczytany 1796 razy)

  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

Szukam polskiego serwera
« dnia: Grudzień 09, 2020, 08:39:58 am »
Jak w temacie, czy istnieje jeszcze jakiś polski serwer z przetłumaczoną grą? Jak kiedyś Allseron czy Valdaron?


  • Wiadomości: 28

  • Pochwał: 0

Odp: Szukam polskiego serwera
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 11, 2020, 03:55:06 pm »
Witam chciałbym serdecznie zaprosic Wszystkich Polskich graczy ktorzy zastanawiaja sie gdzie bedzie mozna dolaczyc  z kim pograc i poszukac   przygody w Swiecie L2 NoAdventage :slight_smile: z ziomeczka.  Klade nacisk na wspolprace i 50/50 podzial robicie to dla siebie i clanu od was bedzie zalezala nasza ogolna moc,,  chodzi mi o mila atmosferę gdzie kazdy znajdzie dla siebie miejsce, jak kazdy lubie potrolowac a czasami porzucać kurwami :),tryhard tez wchodzi w opcje ale nie 24/7 ma dawac fun ale nie mozna tez stac na ostatnim miejscu w rankingu :slight_smile:  gram od ok 11 lat w l2 jakies doswiadczenie jest nigdy nie bylem Leaderem Clanu nie musze tez nim byc :smile: Ale z wasza pomoca ,moge sie zaangazowac i poswiecic na to troche czasu zeby umilic wszystkim rozgrywke.
Wymagania:
- TS powiedzialbym obowizakowy kazdy raczej zna powody, ale tez nie zawsze akurat mozna byc , obowiazkowy na wazniejsze akcje.
- Kultura osobista , nie chodzi sterylne rozmowy ale o wzajemny szacunek organizacje