Witaj
Gość

Wątek: co wam sie NIE PODOBA w interlude  (Przeczytany 11731 razy)

  • Wiadomości: 104

  • Pochwał: 0

Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 27, 2017, 08:44:15 am »
Quest na sube powinien być prosty. Więc 30 wiesz itemkow może być.

A jaki rate będzie drop/spoila bo to ważne pod względem craft. Raczej wątpię, że komukolwiek chce się robić po 3 alty żeby tylko spoilowac. Rate musi dawać sporo marszów tak aby zwykłym koksaniem można było uzbierać chociaż większa część A resztę dokupić. A nie że na 75 lvlu ja mam matsow tyle że mogę sobie scrafic low D armor :D
Rate x1 Chance x7 amount przy exp x7 byłby idealny i w 100% retail like tak jak wszyscy chca.


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 27, 2017, 09:34:23 am »
Spoil / Drop na moje powinien być x4/x5, a raty EXP/SP x7 do 70, a od 70 do 80 x5. Tak jak ktoś wcześniej wspomniał, wtedy wszyscy gracze zwalniają w danym przedziale lvlowym i spotykają sie na tych samych spotach.

Ew zrobić to fake vitality, czyli odgórny Exp x4/x5 i dzienna runka dla każdego z Exp/SP x2 lub x1.75 wtedy ci co mając więcej czasu zwalniają codziennie po upływie czasu runki, a ci co mniej nadrabiają wtedy przez te powiedzmy 3h. Oczywiście ci co maja po powiedzmy godzinie dziennie mogą wykorzystać nawet jedna runke przez 3 dni (bo działa jak shadow) a resztę przechowywać w wh i wykorzystać np w weekend.



  • ********
  • Wiadomości: 1826

  • Pochwał: 671

  • Try Me
Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 27, 2017, 11:13:18 am »
Naprawde nie podoba ci sie ta opcja?


  • Wiadomości: 104

  • Pochwał: 0

Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 27, 2017, 11:17:19 am »
Spoil / Drop na moje powinien być x4/x5, a raty EXP/SP x7 do 70, a od 70 do 80 x5. Tak jak ktoś wcześniej wspomniał, wtedy wszyscy gracze zwalniają w danym przedziale lvlowym i spotykają sie na tych samych spotach.

Ew zrobić to fake vitality, czyli odgórny Exp x4/x5 i dzienna runka dla każdego z Exp/SP x2 lub x1.75 wtedy ci co mając więcej czasu zwalniają codziennie po upływie czasu runki, a ci co mniej nadrabiają wtedy przez te powiedzmy 3h. Oczywiście ci co maja po powiedzmy godzinie dziennie mogą wykorzystać nawet jedna runke przez 3 dni (bo działa jak shadow) a resztę przechowywać w wh i wykorzystać np w weekend.
Tak casuale się spotkają na tych spotach i będą tam siedzieć miesiącami bo nagle im ego spadł A oni I tak nie mają czasu dużo na grę :) do tego zejdzie im dużo dłużej żeby dogonic topke. Wiec takim czyms zrobisz tylko wiekszosc przepasc miedzy casual be hardcore A powinieneś to zniwelować a nie powiększać.


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 27, 2017, 11:21:47 am »
Spoil / Drop na moje powinien być x4/x5, a raty EXP/SP x7 do 70, a od 70 do 80 x5. Tak jak ktoś wcześniej wspomniał, wtedy wszyscy gracze zwalniają w danym przedziale lvlowym i spotykają sie na tych samych spotach.

Ew zrobić to fake vitality, czyli odgórny Exp x4/x5 i dzienna runka dla każdego z Exp/SP x2 lub x1.75 wtedy ci co mając więcej czasu zwalniają codziennie po upływie czasu runki, a ci co mniej nadrabiają wtedy przez te powiedzmy 3h. Oczywiście ci co maja po powiedzmy godzinie dziennie mogą wykorzystać nawet jedna runke przez 3 dni (bo działa jak shadow) a resztę przechowywać w wh i wykorzystać np w weekend.
Tak casuale się spotkają na tych spotach i będą tam siedzieć miesiącami bo nagle im ego spadł A oni I tak nie mają czasu dużo na grę :) do tego zejdzie im dużo dłużej żeby dogonic topke. Wiec takim czyms zrobisz tylko wiekszosc przepasc miedzy casual be hardcore A powinieneś to zniwelować a nie powiększać.

Wiec dynamika rate odpada w takim przypadku, co z fake vitality? Czyli dziennymi runkami? One każdemu podkręca tempo na 3h.



  • Wiadomości: 104

  • Pochwał: 0

Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 27, 2017, 11:30:42 am »
Fake vitality jest spoko opcja, ale tylko wtedy jeśli drop/spoil też podniesie bo inaczej to już casuale zostaną mega w tyle :D

Dynamic ratę jest opcja Ale jeśli będzie rósł a nie malal.


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 27, 2017, 11:37:16 am »
Fake vitality jest spoko opcja, ale tylko wtedy jeśli drop/spoil też podniesie bo inaczej to już casuale zostaną mega w tyle :D

Dynamic ratę jest opcja Ale jeśli będzie rósł a nie malal.

Vitality na h5 dropa nie podnosi i jakoś sie żyje. Moim zdaniem tutaj tez nie powinien podnosić.



  • Wiadomości: 104

  • Pochwał: 0

Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 27, 2017, 11:44:33 am »
No ale to nie jest h5 i tu się liczą dropy/adena od low lvli.

W H5 vitality było po to żeby dogonic innych graczy, gra miała multum tanich commonow i ważne było aby tylko dogonic resztę bo i tak itemy poniżej s się nie liczyły. A później było dużo więcej możliwości na dorobienie sie.


  • ********
  • Wiadomości: 1826

  • Pochwał: 671

  • Try Me
Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 27, 2017, 11:47:32 am »
spoil można dodać to do shopa jako runkę na 1-3h, którą można wykupić lub jako premium acc


  • Wiadomości: 101

  • Pochwał: 0

Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 27, 2017, 05:23:26 pm »
I co zrobię jak mi się skończy 3 godziny Vita? Pójdę na inną postać albo zacznę ciągać innego box buffera z pełnym Vitem. Zamiast skupiania się na jednym porządnym mainie będzie rozdrobnienie. Spoil 3x to też jest odciąganie ludzi od podstawowej postaci na długie godziny. Jeśli ktoś kiedyś poważnie traktował tą klasę, to wie że dla efektywnego zdobywania materiałów trzeba mieć kilku spoili na różnych levelach od 40.
Ktoś tu chce zrobić wszystko razy 1 a to miało być MID rate.  Może być i 3 razy ale dzieciaki które mają dużo czasu nie grają w L2 a dorośli w większości nie będą zarywać nocek. Nawet jeśli ktoś wszystkich przegoni to co? Wskoczy jakieś party grających na zmiany 24 na dobę to 2 dnia będą ganiać w A grade a po tygodniu będzie po grze i nie ma co się przeciwstawiać. Utrudnianie gry to nie jest sposób na zatrzymanie ludzi. Jeśli ktoś gra tylko w weekend przez dzienne vitality będzie pokrzywdzony. Liniowo i bez zbytnich ograniczeń jest prosto, naturalnie i odpowiada wszystkim sposobom gry jakie sobie ludzie wymyślają. Nie można powiedzieć że 3 godziny dziennie będą premiowane a 2 razy po 10 godzin w weekend już nie.
Jeśli ktoś się narobi żeby wbić lvl, zrobić sprzęt to nie po to żeby zaraz kończyć grę. Zresztą jeśli według części z nas gra polega tylko na biciu lewelu to najlepiej robić wipe raz w miesiącu :).


  • Wiadomości: 187

  • Pochwał: 0

  • Hollow's Power
Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 27, 2017, 07:19:14 pm »
Jeśli ktoś gra tylko w weekend przez dzienne vitality będzie pokrzywdzony.
(...)
Nie można powiedzieć że 3 godziny dziennie będą premiowane a 2 razy po 10 godzin w weekend już nie.
ty chyba nie zrozumiałeś pomysłu i wykonania który był zasugerowany defacto przeze mnie
nie będzie żadnego vitality, tej funkcji nie wprowadzą, tylko myślą nad czymś PRZYPOMINAJĄCYM vitality, czymś co jednak działa z deka inaczej
jak już BYŁO wspomniane, byłyby to albo runy dające buffa na expa, albo shadow itemy (efekt ten sam), które miałbyś, jak podawał asgota np. od npc raz na 24 godziny, co znaczyłoby, że NIE MUSISZ dziennie grać np. tych 3 godzin, a mógłbyś owe itemy odkładać i dwa dni z rzędu nie grać wcale, a na weekend przywalić np. 10 godzin pod rząd, a efekt levelowy byłby TEN SAM

marudzisz że utrudniając ludziom grę zniechęcasz ich, że 'jak to tak', co ty masz robić po tych "3" godzinach? no przecież nie expić bo po co? no właśnie po to, że możesz dalej expić by wybić się ponad przeciwników, LUB efektywnie spędzić resztę czasu na czymś INNYM niż expienie, dalej robiąc coś dla swojej GŁÓWNEJ postaci, jak farmienie questów na matsy/spoilanie/handlowanie, więc w czym problem?

coś wspominałeś 'że przecież to miał być mid', z tego co pamiętam to miał być low-mid, jako że voty w ratach były w miarę równo rozłożone pomiędzy wszystkimi opcjami, a to czy x7 to low czy mid zależy czy ktoś gra 2 czy 8 godzin dziennie
jeszcze raz wspomne, ograniczanie expa dziennego miało być dla osób które tu się już wypowiadały o problemie nolajfów, którzy zzergują wszystko i przez nich casuale (których notabene będzie zapewne więcej) nie mogą 'normalnie' grać

każdy wie, że jeżeli nie taka 'motywacja' do expienia maksymalnie 2-3 godziny dziennie, niektórzy wjebią lvl 70 w pierwszy dzień, i jeszcze raz wspomne to, że takie rozwiązanie z boostowanym expem tylko przez pewien okres czasu to MOTYWACJA, motywacja do krótszego expienia, a nie kara za to że nie pracujesz i nie masz co robić z wolnym czasem
Żadna z historii , jakie ludzie opowiadają o mnie,
nie zmieni tego faktu, kim naprawdę jestem.


  • ******
  • Wiadomości: 1251

  • Pochwał: 0

  • Watch your Back
Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 27, 2017, 09:17:20 pm »
Ogolnie to troche odszedlbym od grindu. W IL grind był ekstremalny no tacy juz są koreance. Troszke podpatrzyłbym najnowsze kroniki GOD, zwiekszyłbym exp za questy w early lvl albo jakies daily quest dające sporo expa cos jak w WoW.
l Coke and Pepsi are the same thing. Wake up people !!!

http://slomianywdowiec.mybrute.com


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 28, 2017, 01:35:01 am »
Tak trochę poza tematem, ale wam podpowiem w jaki sposób będzie działać wprowadzanie customow, a wiec wybieramy custom który nas interesuje i go tworzymy na serwerze, następnie dajemy ludziom do testów i robimy poprawki, ale najważniejsze jest to aby pliki serwera przed dodaniem customow były w jak najlepszej kondycji.

Reasumując może zamiast spierać sie czy runki są Ok, czy nie Ok może warto sie zalogować na 20min i machnąć jakiś Quest? Sprawdzić jakiś spoil? Istnienie mobow? Może brak obstawy mobow?
Serio to wszystko zjada kupę czasu, a sami wszystkiego nie sprawdzimy...
Czym szybciej pliki bedą gotowe, tym szybciej zaczniemy prace nad ich customozacja...



  • Wiadomości: 42

  • Pochwał: 0

Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 28, 2017, 08:37:07 am »
usunąć destroyera/titana albo znerfić frenzy (w przypadku pve) i ludzie by się uczyli expić na kronice od nowa :D .

a tak poza tym to zawsze jak już się żalę to w interlude (mimo że to moja ulubiona kronika) oprócz powyższego raziła mnie moc i częstotliwość krytów na end game zarówno łuczników, jak i nuków.

Quest na subę skrócony o część z baiumem -  jak najbardziej na plus, samo kampienie  rbków na toi jest już wystarczające.


  • Wiadomości: 21

  • Pochwał: 0

Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 28, 2017, 11:20:35 am »
A moim zdaniem, im mniej customów tym lepiej. Nie bez powodu Interlude posiada miano najlepszej kroniki L2. Jeżeli zaczniecie mieszać Interlude z H5 i GoD, to kompletnie nic z tego nie wyjdzie. Community L2 to w 90% ludzie z kilkunastoletnim doświadczeniem. W L2 grają automatycznie, wg schematów. Wiedzą ze tego questa się nie robi bo bez sensu, ta lokalizacja jest słaba bo drop/exp ssie itp. Jeżeli chcecie implementować coś na wzór vitality, to nikt nie bedzie expil bez tej runki/shaddowa. Casuale bedą się logować tylko na czas vita, nolify bedą farmić swoje mainy + alty jak na mainie nie bedzie vita. Nerfienie destro to już w ogóle poroniony pomysł. Farmienie RB deskami, nawet tych low lvl to jeden z podstawowych elementów Interluda!! Tak jak napisał Asgota, skupcie się na sprawach podstawowych, tj jakości plików, geodata, skille, poprawny drop/spoil. Dyskusje o customach można na razie odstawić na bok bo jest wiele ważniejszych aspektów gry do przetestowania, które to właśnie utrzymają populacje serwera na  przyzwoitym poziomie. Potrzebna jest solidna grupa testerów żeby ten projekt miał przyszłość. Wczorajsze testy QA pokazały ze obecni testerzy przyszli się pobawić a nie testować. Na prośbę admina o wejście na TSa odpowiedziałem bodaj tylko ja oraz kilku znajomych admina. Reszta zadowalała się komendami admina na czacie. Test wyszedł ale jego jakość była mizerna. Namawiam wiec piszących tutaj o bardziej aktywny udział w testowaniu serwera a nie ograniczaniu się jedynie do przedstawiania pomysłów które finalnie ułatwia rozgrywkę. Doprowadzmy ten serwer do jak najbliżej l2off a customy zostawmy sobie na pózniej.
« Ostatnia zmiana: Listopad 28, 2017, 12:45:34 pm wysłana przez lortt »


  • Wiadomości: 13

  • Pochwał: 0

Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 28, 2017, 02:39:27 pm »
Aż się zalogowałem, żeby napisać.
Jeśli chodzi o quest na sube i baiuma - jak dla mnie super przeżyciem było czekanie (czasami po 3-4 dni) i wejście do Baiuma.
Na serwerze, na którym grałem dawno dawno temu po prostu był teleport na 10 piętro - dalej na nogach :)
Jak dla mnie to powinno się dać kupić/dostać Blooded Fabric i samego Baiuma powinno się potrafić drasnąć.


  • Wiadomości: 101

  • Pochwał: 0

Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 28, 2017, 05:25:31 pm »
Dawno nie grałem (w ogóle) a jeszcze dawniej magiem więc zapytam. Czy powinno być tak że magiem (SH) expi się 5 razy szybciej i łatwiej niż wojami? Mag bije po 2000 na podobnym sprzęcie kras po 200. Może przyzwyczaiłem się już do odmulonego spojla na nowszych kronikach. Dziś porównam z tyrkiem. Postaram się też wyspojlować wszystkie recepty do przetwarzania materiałów a jutro na SSy.


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 30, 2017, 09:47:07 am »
Dawno nie grałem (w ogóle) a jeszcze dawniej magiem więc zapytam. Czy powinno być tak że magiem (SH) expi się 5 razy szybciej i łatwiej niż wojami? Mag bije po 2000 na podobnym sprzęcie kras po 200. Może przyzwyczaiłem się już do odmulonego spojla na nowszych kronikach. Dziś porównam z tyrkiem.

Dokładnie tak jest, Nuker to typowy super farmer, dlatego tez zawsze od tego ludzie zaczynają.



  • Wiadomości: 119

  • Pochwał: 0

Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 28, 2018, 11:53:34 am »
Deska jest OP i do expa i do RB. Podoba mi się sposób bicia RB na interludzie, ale wtedy deska powinna być średniakiem jeśli chodzi o exp. Czyli podoba mi się limit na target pole

Nie podoba mi się wprowadzanie możliwości kupowania questa na 1 i 2 profe czy to za adene czy za dote, bo uważam to za główną przyczynę, że wielu graczy ma swoją własną armię boxów.

EDIT: Jeszcze nie podoba mi się, że na late game bardziej opłaca się iść spoilować EWS na lower fogu niż bić zwykłe RB. Jak dla mnie każdy RB +70 powinien dropić EWS/BEAS i to ze zwiększoną szansą
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 28, 2018, 03:49:51 pm wysłana przez camar »


  • Wiadomości: 43

  • Pochwał: 0

Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 30, 2018, 01:09:32 pm »
Jaka jest szansa,ze  serwer wstanie w maju tego roku? Nie wiadomo jak sie nastawiać:)


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi



  • Wiadomości: 167

  • Pochwał: 0

Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 30, 2018, 02:11:55 pm »
Deska jest OP i do expa i do RB. Podoba mi się sposób bicia RB na interludzie, ale wtedy deska powinna być średniakiem jeśli chodzi o exp. Czyli podoba mi się limit na target pole

Nie podoba mi się wprowadzanie możliwości kupowania questa na 1 i 2 profe czy to za adene czy za dote, bo uważam to za główną przyczynę, że wielu graczy ma swoją własną armię boxów.

EDIT: Jeszcze nie podoba mi się, że na late game bardziej opłaca się iść spoilować EWS na lower fogu niż bić zwykłe RB. Jak dla mnie każdy RB +70 powinien dropić EWS/BEAS i to ze zwiększoną szansą

A magowie to nie sa op do bicia rb i do expa ? Malo tego sa tez op na pvp juz od najnizszych leveli
A trzymajac sie tematu
Pobawilbym sie i pozmienial nagrody w czesci questow tak by byly bardziej zachecajace do gry
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 30, 2018, 02:17:22 pm wysłana przez Sheani »
Castani


  • Wiadomości: 119

  • Pochwał: 0

Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #47 dnia: Kwiecień 30, 2018, 03:38:22 pm »
Magowie OP do bicia RB na interlude? To ja chyba na jakiś innych interludach grałem
Magowie na late game pvp to już jest lipa, jeszcze jak na tym serwie będzie cap na m.crit to tym bardziej więc to, że expią szybciej od łuczników jest OK jak dla mnie


  • Wiadomości: 167

  • Pochwał: 0

Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #48 dnia: Kwiecień 30, 2018, 03:45:21 pm »
gralem na serwerze swiatecznym i gwarantuje Ci ze magowie beda skladac wszystko na mass pvp
m cryty wchodza po 5k na full resie ;) luk czy inna deska moze zapomniec na pvp buffie o full resie magowie beda op do expa i op do pvp
Castani


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: co wam sie NIE PODOBA w interlude
« Odpowiedź #49 dnia: Kwiecień 30, 2018, 05:11:18 pm »
Magowie OP do bicia RB na interlude? To ja chyba na jakiś innych interludach grałem
Magowie na late game pvp to już jest lipa, jeszcze jak na tym serwie będzie cap na m.crit to tym bardziej więc to, że expią szybciej od łuczników jest OK jak dla mnie

cap będzie ustawiony na 50%.

gralem na serwerze swiatecznym i gwarantuje Ci ze magowie beda skladac wszystko na mass pvp
m cryty wchodza po 5k na full resie ;) luk czy inna deska moze zapomniec na pvp buffie o full resie magowie beda op do expa i op do pvp

Na świątecznym serwerze cap był wyłączony, magowie osiągali ~80/90% cryta przy epikach i WM, co nie było trudne :)
Ogólnie świąteczny server wyglądał tak:
-Magowie płakali na łuki i na daggerów
-Łuki płakały na daggerów i magów (Mcrit)
-Dagger płakał na Magów (Mcrit)

Poważnie, praktycznie co chwile ktoś płakał na inny typ postaci. A prawda jest taka że OP postaci zależy od tego jak ją zbuduje właściciel.