Witaj
Gość

Wątek: More and more changes in Gracia +  (Przeczytany 14124 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 21, 2009, 06:41:32 pm »


Hmm więc jednak... Eva Saints with stigma of Shilen GZ Ncsh1t :/

Ciekawe jakie będą wobec tego konfigi...
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • *******
  • Wiadomości: 2239

  • Pochwał: 1

  • BO KUBUś MOżE WIęCEJ
Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 21, 2009, 06:45:51 pm »
Przesadzacie nie sądzicie ze to doda tej grze odklonienie ??

Luna
Tyrteos: 80 lvl SM|75 lvl WC |DA 55 - Banned
Franz
Decimos: 82lvl PS|75 lvl WC |DA 70 -Śpi
Lancer
Decimos: 7x lvl PS

http://przypierdolek.mybrute.com/
[quote author=120130 link=topic=27483.msg306926#msg306926


  • ******
  • Banned
  • Wiadomości: 1262

  • Pochwał: 4

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 21, 2009, 06:48:34 pm »
no to SE znowu wylatuje z pt...
I'm offline.


  • Wiadomości: 111

  • Pochwał: 2

  • Titan
Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 21, 2009, 06:52:30 pm »
Przesadzacie nie sądzicie ze to doda tej grze odklonienie ??


Być może tak. Ale znając życie, powstanie uniwersalny build dla każdego healera i każdy będzie miał to samo.


  • Wiadomości: 804

  • Pochwał: 2

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 21, 2009, 07:21:17 pm »
jak na mój gust to wręcz zaobserwujemy przypływ klonów bo se/ee/bish będą o wiele bardziej do siebie podobni, a co do setupu to x2 bish w mele i archer pt się porobi
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 21, 2009, 10:47:24 pm »
naprawdę wierzysz, że będą wszystkie skille, jak np. "stigma of SHILEN" dostępne dla takiego ee, albo bisha? Jestem na 95% pewien, że nie zrobią tego. Bless the blood- owszem, ale nie skill, którego sama nazwa determinuje już rasę do której należy. To tak jakby EE mieli dać możliwość subowania profesji DE...
Ja jestem zdania, że będzie możliwe wzięcie kilku skilli z 2 profy, ale takich, które nie niszczą tej całej koncepcji "pokojowych elfów", "władających klątwami DE" etc. Co jak co, ale NCSoft zawsze się trzymał tego klimatycznego obdarowywania skillami, więc jakoś nie mogę sobie wyobrazić, żeby nagle EE biegał z VR albo Stigmą. Co innego Bishop.

i właśnie dlatego powinno być 23%, bo te 40% całkowicie rozwala balans i teraz mele>>>>>nuker>>>>>archer party
No i właśnie bardzo dobrze. Nie widzę żadnego powodu, dla którego nukerzy/archerzy mieliby zadawać większy dmg od melee ORAZ mieć możliwość atakowania z 900+ range. Jak już taki melee dobiegnie, to powinien sieknąć konkretnie według mnie.

-nowe miejsca w starych lokacjach i to w większości całkowicie nie przystosowane do lvl reszty mobów tam się znajdujących, sama idea nowych miejsc do expa jest fajna ale nie mogę pojąć kto wymyślił żeby dawać je w starych lokacjach
-nerf frenzy z pole też nie wiem po co, w obecnych realiach z 10 minutowym(czy tam 15 ale chyba 10) reuse frenzy i tak przydatność tego skila na pve była znikoma
1. Właśnie zastanawiam się czy wymienią wszystkie moby w tych lokacjach, czy tylko dodadzą jakieś nowe sale z tymi mobami 80+. Tak czy siak właśnie ten pomysł jest świetny, bo dlaczego tamte lokacje miałyby się marnować i świecić pustkami? No i w końcu będzie jakieś zróżnicowanie na endgame, a nie tylko HB. Poza tym fajnie będzie się gankowało Mithril Mines takim daggerem :>
2. Na przykład po to, żeby wzmocnić trochę Warlorda.



Hmm więc jednak... Eva Saints with stigma of Shilen GZ Ncsh1t :/

Ciekawe jakie będą wobec tego konfigi...
Tylko, że to chyba nie jest oficjalny obrazek, a tylko ktoś sobie zrobił takie porównanie, jakich skilli brakuje pozostałej dwójce.





Btw chciałbym, żeby zmienili max liczbę ludzi w party, z 9 na np. 11 :)
« Ostatnia zmiana: Maj 21, 2009, 10:49:00 pm wysłana przez Frohike »


  • Wiadomości: 804

  • Pochwał: 2

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 21, 2009, 11:43:59 pm »
Frohike: nie pisałem o dmg tylko o tym które pt jest najlepsze w pvp, bić sobie mogą mocniej co zresztą robiło mele pt już bez stigmy, chodzi o to żeby takie pt archer/nuker mogło powalczyć z mele party bo na chwile obecna to ten range 900 nic nie daje, a mele jedzie nuker party jak chce o archer nawet nie wspominając, a najlepsze jest to że już przed stigmą mele pt było najlepszym pt do pvp a ncsoft postanowił jeszcze dać im kosmicznego bosta

Cytuj
Tylko, że to chyba nie jest oficjalny obrazek, a tylko ktoś sobie zrobił takie porównanie, jakich skilli brakuje pozostałej dwójce.

nie ma na przykład major heal jak i paru innych skili
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 22, 2009, 12:03:18 am »
Uważam, że każda profesja powinna mieć jeden unikatowy skill... Też się dziwię, że NCsh1t zamierza tak postąpić co jest sprzeczne z ich dotychczasowym działaniem. Trzeba poczekać kilka dni na jakieś bardziej konkretne info.

Cały czas też myślimy, czy SE + Bishop + EE z odpowiednio dobranymi skillami ogarną się w takim składzie jaki mamy teraz...?
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 804

  • Pochwał: 2

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 22, 2009, 12:10:51 am »
jak będzie się dało na se wziąć major heal to się ogarnie
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."


  • ******
  • Wiadomości: 1108

  • Pochwał: 0

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 22, 2009, 02:28:36 am »
BP bedzie nadal top healerem ze wzgledu na balance, salvation, cleanse.
EE i SE beda bardzo do siebie zblizeni, roznica bedzie taka ze EE bedzie mial major heala, impr movement, impr shield def i lepszy cast spd, SE za to empa i pewnie 1 skill z bishopa wiecej, np major group heal. Imho EE nadal bedzie bardziej rechargerem bardziej pod pvp niz SE, za to dark elf bedzie bardziej allroundowa postacia supportujaca i caly czas bedzie brany do pt jako jeden z lepszych supportow pod pve i calkiem nienajgorsza postac pod pvp.

Mnie osobiscie bardziej martwi zmienienie enchantu skilli, zamiast xp/sp bedzie adena/sp.


  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 22, 2009, 09:03:11 am »
Mnie osobiscie bardziej martwi zmienienie enchantu skilli, zamiast xp/sp bedzie adena/sp.
O lol ;[ Nie mam pytan
Jakbym teraz zaczynal grac, to bym zrobil SE/PS'a sobie, bez kitu, ciekawa postac sie zrobila szalenie :)
HATE ME MOAR!


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 22, 2009, 04:54:29 pm »
Frohike: nie pisałem o dmg tylko o tym które pt jest najlepsze w pvp, bić sobie mogą mocniej co zresztą robiło mele pt już bez stigmy, chodzi o to żeby takie pt archer/nuker mogło powalczyć z mele party bo na chwile obecna to ten range 900 nic nie daje, a mele jedzie nuker party jak chce o archer nawet nie wspominając, a najlepsze jest to że już przed stigmą mele pt było najlepszym pt do pvp a ncsoft postanowił jeszcze dać im kosmicznego bosta
Pvp to nie tylko party vs party. Być może NCSoft dąży do tego, żeby w małych pvp melee byli najlepsi, łucznicy w mass, a nukerzy byli kompetentni w jednym i drugim (obszarówki z 80 lvl oraz ten imba Enlightenment, który daje przewagę właśnie głównie w małych potyczkach), ale w żadnym najlepsi.

nie ma na przykład major heal jak i paru innych skili
Fakt, w takim razie ciekawi mnie skąd jest ten obrazek, bo wydaje mi się, że mimo wszystko nie z oficjalnej, koreańskiej strony :p Czyli wciąż nie ma potwierdzenia czy ta lista jest prawdziwa.

Mnie osobiscie bardziej martwi zmienienie enchantu skilli, zamiast xp/sp bedzie adena/sp.
Tam ktoś pisał na blahu, że tutaj może chodzić o te NCCoin, a nie adenę.


  • Wiadomości: 947

  • Pochwał: 3

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 22, 2009, 07:02:49 pm »


Więc ES/BP będzie mieć VRK-ę? Ale jaja :P




  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #38 dnia: Maj 22, 2009, 07:15:46 pm »
Skoro miał ją WC do tej pory (trzon każdego melee Party) to co to zmienia? Zmarnujesz slota na VR? Jak tak to GZ, skoro są dużo ciekawsze skille dla Bisha i EE.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 947

  • Pochwał: 3

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #39 dnia: Maj 22, 2009, 07:31:10 pm »
^^ ja nic takiego nie powiedziałem poprostu śmiać mi sie chce jak widzę co chcą zrobić :P




  • Wiadomości: 804

  • Pochwał: 2

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 23, 2009, 09:09:54 am »
Cytuj
Pvp to nie tylko party vs party. Być może NCSoft dąży do tego, żeby w małych pvp melee byli najlepsi, łucznicy w mass, a nukerzy byli kompetentni w jednym i drugim (obszarówki z 80 lvl oraz ten imba Enlightenment, który daje przewagę właśnie głównie w małych potyczkach), ale w żadnym najlepsi.

no takie rozwiązanie było by ciekawe ale niestety tak też nie ma, teraz nawet w naprawdę dużych mass pvp walczące grupy mieszają sie ze sobą i mele odzyskują swoją użyteczność, choć fakt nukerzy na takich dużych walkach są bardziej przydatni niż mele ale takie pvp zgadzają się bardzo rzadko(2x na tydzień?) a reszta to 1-5 party vs 1-5 party, zresztą archerzy ssą czy to na dużym czy małym pvp:P
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 23, 2009, 05:40:56 pm »
Tak do końca to też nie jest.

Melee i nuki podczas dłuższych walk zaczynają mieć problemy z maną, od której zależy ich praktycznie cały dmg (lub zdecydowana większość), czyli też przydatność. Łucznicy są jedyną grupą DD, która praktycznie wcale nie jest zależna od many i może atakować z całą swoją mocą w nieskończoność (od 81 lvl). Na mass pvp (ofc nie tylko) idą w ruch Cancel Sticki, które z upływem czasu doprowadzają do tego, że walka toczy się pomiędzy dwiema w połowie lub bardzo słabo zbuffowanymi grupami. Do tego dochodzi też fakt, że BD i SWS nie są w stanie przez taki okres czasu utrzymywać kompletu dance'ów/song'ów, a w efekcie odpadają resisty na elementy i łuki na przykład. Co się wtedy dzieje? Łucznicy robią sobie festyn krytów, siekając z ~1000 range do wszystkiego co się rusza, a przy tym nie będąc zależnymi od upływającej hektolitrami many, jak to się dzieje u melee i nukerów.


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 23, 2009, 05:59:13 pm »
Zgadza się, dlatego trzeba ich wyrżnąć szybko :)

Ofc to nei takie łatwe, ale też zależy kto jak oszczędnie gra i jaki ma support z enchantowanymi skillami itd.
Np. taki BD mając inner ryth i dances/songs na cost w okolicach +10 spokojnie nawet bez rechargu ogarniają po 5-6 każdy na łebka. Mana gain + recharge na cost też ładnie się sprawuje i ofc inteligentnie używane skille przez DD.

My zdając sobie z tego sprawę, mamy zamiar w przyszłości np. załatwić słoniowi np. S weapon z Focusem (teraz ma health, który ogólnie dla zerka jest najlepszy), bo gdy się skończy mana, trzeba tłuc z regularów gdy nic innego nei zostaje.

WC też teraz żre manę przy melee atakach, więc jakieś buffki da radę zawsze przerzucić. Ogólnie zależy od długości PvP, bo im dłużej tym gorzej. (szczególnie dla healerów)
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 804

  • Pochwał: 2

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 23, 2009, 07:48:51 pm »
Frohike:teoretycznie wydawało by się ze tak jest, ale w praktyce takie coś ma miejsce raz na ruski rok i tylko wtedy archer na coś się przydaje, obecnie większość archer party to pozostałości z IL, a HE robią za "bufera"(dzięki counter dash) w mele pt, dodatkowo fakt że taki tyrant czy destro nie są zależni od many tak samo jak łucznicy, a ze stigmą na przeciwniku to nie wiem czy i inni mele dd nie biją mocniej ze zwykłych hitów niż łuki(chodzi mi o bicie uciekającego przeciwnika bo takiego nieruchomego to na pewno biją mocniej i to sporo)
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 24, 2009, 12:18:49 am »
Jeśli bierzesz pod uwagę walki trwające 5 min i może jeszcze bez hero to faktycznie, bo wtedy wszyscy są super zbuffowani i łucznicy sobie nie poszaleją. Im dłuższe pvp, tym archerzy lepiej się spisują.

Odnośnie Destro i Tyranta na mass pvp - ich przydatność kończy się w zasadzie po zejściu Frenzy/Bison + Zealot, niestety.


  • ******
  • Wiadomości: 1108

  • Pochwał: 0

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 24, 2009, 01:21:59 am »
Z tego co widze, to myha jest top 1 butthurt, na normalnym pvp archerzy wciaz sa bardzo przydatni, praktycznie nie da sie wygrac pvp bez nich, na samych daggerach ciezko jest cokolwiek zrobic, oczywiscie bez nich rowniez jest skicha. W tej chwili pvp jest w miare zbalansowane, nukerzy skladaja wszystko, jednak po dluzszym pvp nie maja mp na nabijanie wiecej fragow, to oni powoduja pierwsze zgony w pt i rozbicie full s/d, byc moze zrzucenie full buffow jak ktos byl bez nobla. Daggerzy sa od sciagania light/robe i to tez wychodzi im calkiem nezle, gorzej jak juz nie maja mp. Archerzy sa, jak juz powiedzial fro od sciagania pocancelowanych targetow i trzymaniu sie na pvp jak najdluzej, jako ostatni dps. Ofc nadal przy dobrej asyscie sa w stanie skladac slabsze targety ale nie stanowia glownego forca, tak jak bywalo to za czasow c4-interlude. Melee zeby sam byl w stanie cos ubic (bez udzialu skilli, np u daggera) musi miec przewage sprzetowa, albo scancelowany/mocno zdebuffowany target. Inaczej przewaznie lepiej jest asystowac i bic z lukiem.

Tak wyglada u mnie praktyka.


  • Wiadomości: 460

  • Pochwał: 0

    • Moja strona
Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #46 dnia: Maj 24, 2009, 10:38:38 am »
Na mass pvp ciągle archerem gra się fajnie i zwłaszcza na siege przydaje się ciut większy niż u maga range i mobilność. Ale 9vs9 w typowym archer party to niestety lipa.
Imo teraz najlepszy skład party dd to 2x archers 2x daggers. Archer działa cuda jak ma w party daggera z critical wound :)


  • Wiadomości: 466

  • Pochwał: 1

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #47 dnia: Lipiec 22, 2009, 02:35:30 pm »
Trochę odkopie temat :D

Co do tych dodatkowych wybieranych skilli:
Cytuj
Here's the list of skills that they can learn from:

EE
Purify – Level 3
Repose – Level 13
Hold Undead – Level 12
Requiem – Level 14
Empower – Level 3
Peace – Level 15
Focus – Level 3
Greater Battle Heal – Level 33
Guidance – Level 3
Death Whisper – Level 3
Mass Rez – Level 6
Restore Life – Level 4
Vampiric Rage – Level 4
Benediction – Level 1
Prayer – Level 3
Body of Avatar – Level 6
Holy Resistance – Level 3
Magical Backfire – Level 10
Mana Storm – Level 5
Major Group Heal – Level 5
Celestial Shield – Level 1
Bless the Blood – Level 7
Stigma of Shilen – Level 4
Resist Wind - Level 3

SE
Resist Poison – Level 3
Repose – Level 13
Hold Undead – Level 12
Holy Weapon – Level 1
Regeneration – Level 3
Requiem – Level 14
Return – Level 2
Peace – Level 15
Agility – Level 3
Greater Battle Heal – Level 33
Bless Shield – Level 6
Mass Rez – Level 6
Party Return – Level 2
Decrease Weight – Level 3
Restore Life – Level 4
Resist Shock – Level 4
Benediction – Level 1
Serenade of Eva – Level 13
Advance Block – Level 3
Prayer – Level 3
Body of Avatar – Level 6
Unholy Resistance – Level 3
Magical Backfire – Level 10
Clarity – Level 3
Mana Storm – Level 5
Major Group Heal – Level 5
Celestial Shield – Level 1
Turn Undead - Level 10
Might of Heaven - Level 19
Trance - Level 10
Major Heal - Level 11
Vitalize - Level 27


Bishop
Recharge – Level 32
Resist Poison – Level 3
Return – Level 2
Empower – Level 3
Agility – Level 3
Resist Wind – Level 3
Guidance – Level 3
Death Whisper – Level 3
Bless Shield – Level 6
Decrease Weight – Level 3
Resist Shock – Level 4
Vampiric Rage – Level 4
Serenade of Eva – Level 13
Wild Magic – Level 2
Advance Block – Level 3
Holy Resistance – Level 3
Unholy Resistance – Level 3
Clarity – Level 3
Bless the Blood – Level 7
Stigma of Shilen – Level 4


Jak dla mnie, to porażka, a nie zaleta. Powinni dawać jakieś unikatowe aury, dla SE może upragniony Major... Ale widzę, ze NCSoft nie ma pomysłu na nowy stuff i idzie na łatwiznę.

SE na pewno wybierze clarity, major, resist shock, mass rez(?), EE empa i magical backfire, Bish clarity, empower(?).



Finaly retired, L2 is not fun anymore.


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #48 dnia: Lipiec 22, 2009, 02:53:27 pm »
Porażką to jest, że stigmę dali EE i bishowi.

Dlaczego nie chcesz dać SE major heala, skoro bez tego EE i Bishop są od niego duuużo bardziej przydatni niż SE w jakimkolwiek party?


EE i/lub bishop będą brali przede wszystkim stigmę do melee party. Najbardziej te zmiany dotkną (w negatywnym sensie) właśnie SE, a najbardziej wzmocnią bishopa. True story >.<
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 275

  • Pochwał: 0

Odp: More and more changes in Gracia +
« Odpowiedź #49 dnia: Lipiec 22, 2009, 07:01:49 pm »
Z tymi skilami to troche jak na dn bedzie ? xd
zzOMGzz AW/sk