Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Archiwa => Rasy/Klasy => Archiwum - serwery prywatne - ogólne => Ludzie => Wątek zaczęty przez: poorchava w Czerwiec 08, 2008, 05:07:19 pm

Tytuł: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: poorchava w Czerwiec 08, 2008, 05:07:19 pm
Przeglądając forum stwierdziłem, że spora rzesza ludzi nie potrafi koxać WL'a. Nie wiem czym to jest spowodowane, ale twierdzenie, że WL koxa wolniej niż np. destro czy jakiś nuker jest bzdurą. WL to imo najszybszy koxer w L2. Dlaczego tak? I dlaczego ludzie sądzą że nie? Zastanówmy się od czego zależy szybkość koxu WL'a.

1) Charakterystyka klasy
Warlord to wojownik specjalizujący się w walce dzidami (polearms), które mają tą właściwość, że można nimi zahaczyć kilka mobów naraz. W walce '1 vs stado' spisuje się znakomicie, natomiast w walce 1 vs 1 raczej słabo.
PLUSY:
-może osiągać kolosalne ilości HP (na full buffie jakieś ~15k), w czym ustępuje tylko destro.
-posiada szereg skilli, które bardzo ułatwiają walkę z tłumem
-prawie wszystkie jego skille nie wymagają celowania
-może włączać sobie buffy podnoszące p.atk względem konkretnego typu moba
-dobry do koxania postaci, które wyjątkowo słabo radzą sobie same (bufferzy, healerzy)
-może osiągnąć bardzo dużo CON, przez co trudno wchodzi w niego stun
-idealna maszyna do farmienia aa w kata i papierów w GC. Spolia nie prześcigniemy, ale na siebie zarobić można

MINUSY:
-mało many
-tragiczna celność. Posiada coprawda toggle Accuracy i Polearm Accuracy, ale one żrą manę, co wobec poprzedniego punktu sprawia, że są mało użyteczne
-powolny
-na 90% lag podczas ciągnięcia traina = śmierć

2) Skille
WL posiada dużo przydatnych skilli (jak wiekszość klas), ale są lepsze i 'lepsiejsze'. Opiszę te najważniejsze (w nawiasach przydatność w skali 0-4. 0-kompletny szajs, 4-super skill)
Pasywne:
-Boost HP, Faster HP Recovery, Polearm Mastery, Heavy Armor Mastery (wszystkie 4/4).
Oczywiste skille dla takiego typu wojownika.
-Light Armor Mastery (0/4)
Ponoć są ludzie używający evasion buildu dla WL... A nasz kochany prezydent ponoć nie jest idiotą... Strata SP.
-Final Frenzy (2/4)
Przydaje się czasem, ale dopiero na wyższych poziomach.

Toggle:
-Accuracy, Polearm Accuracy (1/4)
Niektórzy tego używają, ja akurat nie, bo uważam że żre za dużo many, której i tak mamy mało, a którą i tak musimy zużywać, bo nawet w PvE walimy skillami.
-Vicious Stance (2/4)
Przydaje się, kiedy koxamy na dobrym buffie z sws jako supportem. Wtey dzięki song of hunter krytyki wchodzą na tyle często, że usprawiedliwia to duuuuży pobór many tego toggle'a

Active:
-Thunderstorm (4/4)
Genialny skill zadający obrażenia wszystkiemu dookoła i przy okazji stunujący. Land rate stuna jest porównywalny z typowymi stunami np krasia, ale to wystarczy. Ten skill to podstawa dobrego traina.
-Howl (4/4)
Kolejny uber skill. Zmniejsza p.atk wrogim celom dookoła. Land rate porównywalny z Thunderstormem, ale minimalny cooldown i niski koszt, więc można rzucić dużo razy.
-Detect =foo= Weakness (2/4)
Niby dobry skill, ale wersje przeciwko często spotykanym rodzajom mobów dostajemy późno. Z niższych godny uwagi jest w zasadzie tylko przeciw Beast, który dostajemy na 52 lvlu. Premia do p.atk nieduża, ale ponoć została bardzo zwiększona w nowych kronikach.
-Battle Roar (4/4)
Bardzo dobry skill. Znacznie podnosi nam HP i uzupełnia różnicę. Cooldown dośc spory, ale można go zmniejszyć odpalając ze sztyletem w łapie. Można używać jako awaryjnego heala.
-War Cry (3/4)
Solidny skill podnoszący p.atk na minutę. Cooldown średni. Generalnie jak jest potrzebny, to zazwyczaj jest gotowy do użycia.
-Thrill Fight (3/4)
Podnosi atk.spd kosztem szybkości biegania. Sensowny skill kiedy bijemy w zamkniętych pomieszczeniach i nie ciągamy trainów na długie dystanse.
-Lionheart (2/4)
Zwiększa odporność na stuny, sleepy itp. Wydawałoby się, że bardzo dobry skill, ale jego dłuuuugi cooldown zmniejsza jego przdatność.
-Fell Swoop (1/4)
Zwiększa ilość wrogów, jakich możemy naraz zahaczyć dzidą. Generalnie rzadko się zdaża taka sytuacja, bo bazowo możemy zahaczyć 20 naraz.
-Whirlwind (3/4)
Bardzo mocny skill. Zadaje znaczne obrażenia wszystkim wrogim celom dookoła za relatywnie niewielką ilość many. Dobry 'panic button' w sytuacjach kiedy trzeba szybko wybić wrogów.
-Shock Stomp (4/4)
Patrz Thunderstorm


3) Buffy.
Na buffach koxamy 3 czy 4 razy szybciej, ponieważ możemy brać więcej stworów na siebie. W szczególności na buffach SE/WRC z uwagi na vampiric rage. Ma to ten minus, że zazwyczaj buffer jest z nami w party i zjada cześć expa. Ważne jest również, czy bierzemy berserker spirit czy nie. Jeżeli gramy buildem defensywnym, to raczej nie jest to dobry wybór, bo celem tego buildu jest maksymalne zwiększenie HP i p.def a zerk obniża pdef. Jeżeli mamy WL'a ofensywnego/kamikadze, to czasem zerk jest opłacalny, zwłaszcza wtedy, kiedy bijemy relatywnie słabe moby, w które wchodzi dużo obrażeń i zwiększenie p.atk (a co za tym idzie zwracanego przez vr życia) rekompensuje z nawiązką zmniejszenie p.defa. Więcej o poszczególnych buildach dalej.

4) Co bijemy?
Bijemy dużo mobów naraz. Ale jakich mobów? Ano ważnych jest parę rzeczy. Po pierwsze jeżeli nie mamy ze sobą healera, nie bijemy więcej jak 6-8 mobów x1, 5-6 x2, 4-5 x3, ~4 x4. Jest to podyktowane faktem, że jeżeli coś pójdzie nie tak (np wyłapiemy stuna i zjadą nam 1/3 hp) to mając nawet dużo słabszych mobów na sobie walniemy thunderstorma, howla, whirlwinda i większość mobów idzie w piach, a jeśli moby są silniejsze to jeśli będzie ich mniej (np właśnie 4 mobki x4) to klepią nas wolniej i jest duża szansa, że je zatłuczemy wcześniej niż one nas. Jeżeli mamy ze sobą healera, to możemy brać z 1,5-2x tyle mobów.
Jeżeli mamy buffera z vr, to kryterium doboru mobów jest trochę inne. Przede wszystkim dajemy spokój tym, które mają physical resist (zadajemy mniej obrażen, mniej się leczymy vr), oraz tym, które mają wysokie evasion (WL i tak ma problem z trafieniem w cokolwiek mniejszego niż stodoła, więc mobki z dużym evasion to niepotrzebne utrudniene).

5) Sprzęt i farbki.
Są generalnie 2 klasyczne podejścia: ofensywne i defensywne:
-defensywne
("i co z tego, że słabo leję... prędzej się zestarzejecie niż mnie zatłuczecie").
dye: -5 str +5 con
armor: C - FP (albo composite)
         B - Doom Heavy (+con, dobry pdef.)
         A - Majestic Heavy (odporność na stuny)
broń:  C - orcish poleaxe + towering blow
         B - Lance + SA j/w
         A - TG + Health
Ten build generalnie lepiej działa, kiedy koxamy sami, tzn bez vr.

-ofensywne
("jeb, jeb, jeb -> biegniemy dalej" )
dye: +5 str +4 dex -9 com
armor:  C - j/w
           B - BW heavy (+speed, + str)
           A - Tallum Heavy (+atk.spd!)
broń: j/w
Ten build jest trochę bardziej ryzykowny, ale za to nieporównanie bardziej efektywny. Polegamy nie na kolosalnej ilości HP i odporność na wszystko, a na leczeniu VR. Tutaj healer (najlepiej SE) jest najlepszym przyjacielem WL'a. Mamy mało con, więc jak trafi się stunujący mob i wyłapiemy, to ktoś musi nas utrzymać przy życiu. Poza tym zdarzają się inne niemiłe akcje w rodzaju złego ustawienia się mobów czy laga. Jeżeli dołączymy do party sws albo bd, to mamy maszynkę do mięsa.

Inny sprzęt:
- sztylet NG (potem wyjaśnię)
- GSAP, GHP, Emergency Dressing, Greater Antidote (na różne niemiłe rzeczy, którymi z pewnością dostaniemy)

6) O wyborze miejsca do grindu:

- unikamy mobów, które stunują, chyba że mamy healera i bierzemy dużo mobów. Każde uderzenie ma szansę obudzić nas ze stuna a healer raczej nas utrzyma przy życiu.
- unikamy mobów, które rzucają czar "Power Word: OWN3D"  (czyli Cancel). Cancel to śmierć głwnie dla tych, którzy jadą na VR.
- unikamy bicia w sąsiedztwie mobów, które nukują (raz, że trzeba za nimi dodatkowo biegać, dwa, że jak takiemu wejdzie krytyk to może zaboleć)
- unikamy bicia różnorakich archerów (trzeba za nimi biegać, nie da się z nich zrobić dobrego traina). Jeżeli już stanie się coś nieprzewidzianego i rzuca się na nas kilku archerów, to chowamy się za przeszkodą terenową i atakujemy kiedy wybiegną zza rogu. Przy pewnej dozie szczęścia uda nam się zahaczyć dzidą kilka naraz. Trzeba z tym uważać, bo moby strzelające i nukujące mają tendencję do walenia przez ściany.
- unikamy robienia trainów z mobów, które mogą walnąć sleepa albo roota
- nie robimy trainów z powolnych mobów (np. golemy w Cruma czy drzewce w EV), bo zanim zbierzemy porządanego traina to się zestarzejemy (albo zostaniemy znukowani na śmierć przez goniące nas moby)
- i na koniec najważniejsze. Coś co można by nazwać "gęstością powierzchniową mobów", czyli ile czasu latamy jak debile zbierając traina, a ile bijemy. Jeżeli zbieramy >2x dłużej niż bijemy, to trzeba poszukać innego miejsca.

7) Powszechnie znane dobra i złe miejsca do grindu:

dobre miejsca na grind:
-Cruma 1. Bijemy Catheroki i Mordeo. Można nawet od 40 do 50 lvlu. Na początku tłuczemy po 1-3, potem spokojnie całą salę. Uważamy ile Catheroków mamy a trainie. Jak więcej niż 2, to wrzucamy Lionheart, o ile możemy, albo thunderstorma, bo stunują. Unikamy latających oczek, bo rzucają Cancela, którego nie lubimy. Catheroki i Mordeo są agresywne, więc nie musimy rzucać Provoke.
-Catacomb of the Branded. Lvl jak wyżej. Unikamy zapuszczania się głębiej, bo tam moby mają physical resist.
-Pola między Aden a zamkiem. Biegają tam Vanor Silenosy, które są łatwe do ubicia i dużo ich jest. Lvl jak wyżej
-Cmentarz Aden. Gdzieś od 45-50 lvl do 55-59 lejemy orki na cmentarzu. Są agrysewne więc łątwo zrobić traina, ale stunują, więc dobrze jest mieć healera.
-GC. Zaczynamy gdzieś na 55-58 lvlu, jeżeli mamy sprzęt B. Polujemy na Początku na Yintzu i Paliote i Halingka. Z 2 pierwszych lecą papierki na questa, więc można dobrze zarobić. Jak ognia unikamy Beast Lorda i jego ekipy. Stunują, bleedują, i rzucają debuffy od zmniejszenia p.atk aż po magic blocka. Jak już niechcący zahaczymy, to od razu spierniczamy do kąta, wrzucamy Lionheart, GHP, Thrill Fight i walimy skillami (Thunder+Howl+Whirlwind) tak szybko jak się da. Potem przenosimy się głębiej polować na Kranroty i Hamruty (misie i pająki). Misie stunują, więc uważamy. Można dojechać do 69 lvlu nawet :)
-Końcówka kata Apostate - Meduzy, Nietoperze, Lilim Priest, Lilim Bishop. Nie rzucają canceli, sporadycznie sleepa, ale to nas nie boli bo obudzimy się od następnego uderzenia (czyli natychmiast). Pamiętamy o zabraniu duużej ilość greater antidote bo meduzy rzucają paskudnym poisonem z zadziwiającym land rate. Używamy Detect Beast Weakness (nietoperki i meduzy). Potrzebny jest SE i sws/bd.

złe miejsca na grind:
EV - luźno rozstawione moby. za dużo biegania
początek Catacomb of Apostate - Lilim Magusy rzucają sleepa i cancela. Nuff said.
FP - rzadko rozstawione moby i większość stunuje.
Cruma >=2 - mobki rzucające cancela, nukujące i w ogóle niemiłe.
Outlaw Forest - Oel Mahum Witch Doctor. Nie dość że x2, to jeszcze nukują, debuffują i mają social aggro (rzucają się jak bijemy inne mobki, które tam spacerują.

8) Na temat używania skilli
-każdy skill który się da (czyli nie wymaga dzidy w łapach) odpalamy ze sztyletem w łapie. Mniejszy cooldown skilli. Szczególnie ważne jest to przy Lionheart i BattleRoar, które łądują się długo, a często są przydatne.
-jeśli jedziemy na vr unikamy używania Whirlwinda, ponieważ damage ze skilli nie nie odnawia hp.
-zawsze po dobiegnięciu do miejsca gdzie będziemy bili wrzucamy thunderstorm i howl, dzięki czemu będzie w nas wchodziło o połowę obrażeń mniej.
-nie używamy Focus Attack w pve. WL nie leje pojedynczych mobów. Raz użyjemy FA, a potem 4 minuty klepiemy pojedyncze moby czekając aż się skończy.

9) Współpraca w party
Podczas robienia trainów w party trzeba pamiętać o wielu rzeczach (i  muszą o tym wiedzieć chyba bardziej inne osoby w party niż my)
-BD/SWS
Podstawowe zadanie tych klas to tańce/śpiewy, które mają to do siebie, że wywołują ogromne aggro u mobów. Owocuje to tym, że jeśli dopiero ciągniemy traina do miejsca bicia a sws/bd wrzuci swoje buffy to 90% traina przerzuca się na niego. Na krótką metę taki nieszczęśnik może przeżyć, bo zarówno sws jak i bd mają UD1 z pierwszej profesji. Jeżeli dany sws/bd ma UD na cooldownie/mało hp/train jest duży to mamy zgon supportu. Są w zasadzie 2 dobre momenty na wrzucenie songów/tańców: zanim WL wyruszy zbierać moby oraz po jakimś czasie bicia, kiedy moby złapią solidne aggro na WL'u i nie przerzucą się na skutek tańca/songa. Lepszym wydaje się pierwsze rozwiązanie, jako że np song of wind czy song of life są przydatne podczas samego ciągnięcia traina.

-Healerzy
Zasady leczenia są takie same jak w przypadku buffów sws/bd. Różnica jest taka, że healerzy mają śmieszną ilosć HP, i nie mają UD. Ważne jest także żeby nie 'overhealować' czyli nie leczyć WL'a healem pzywracającym 1500 hp jak do fulla brakuje mu 300 hp. Dodatkowo warto uzgodnić z healerem, że ten zaczyna castować heala kiedy mamy na przykład ~połowę HP. W ten sposób nie bedziemy overhealowani i healerowi starczy many na dłużej.

-Bufferzy
Tutaj nie ma dużo do omawiania. Kwestię zerka poruszyłem w pierwszym punkcie. Druga, to odnawianie buffów. Jeżeli np dostaniemy cancela podczas bicia (bo nie czytaliśmy uważnie tego poradnika albo cuś) to buffer musi wiedzieć jakie buffy powinien odnowić najpierw. Oczywiśćie jeśli buffuje nas WRC/SE to najpierw vampiric rage. W nastepnej kolejności buffy defensywne (Shield, Mental Shield, Magic Barrier, Shock Resistance i inne podobne). Dopiero na końcu buffy ofensywne. A na samym końcu btb/bts (i tak mamy mało hp jeśli dostaniemy cancela, więc btb nic nie zmieni, bo nie leczy dodanego hp)

-Archerzy, Daggerzy
Pamiętamy o tym, zeby nie wyciągać mobów z traina, a dopiero jak WL zacznie bić. Krytyki tych klas są na tyle mocne, że mob może się oderwać od WL i rzucić na DD, który jednak powinien sobie poradzić z pojedynczym mobem.

-Nukerzy
Jeśli mamy nukera w pole-aoe party to może się zdarzyć, że wejdzie mu krytyk. Oznacza to praktycznie 90% k.o. dla nukera, chyba że prophet czy bishop wrzuci roota na czas.

-Inni pole userzy
Generalnie trzeba się umówić kto ciągnie traina. Zazwyczaj robi to osoba z najbardziej defensywnym buildem, bo ona przetrwa najwięcej uderzeń od goniących mobów. Plus tego jest też taki, że osoba ciągnąca traina (najczęściej defensywny WL albo BH z dzidą) zadaje mniej obrażeń niż ci, którzy czekają w koncie na przyjazd traina. Dzięki temu moby praktycznie od razu przerzucają się na tych, którzy czekali, a healer ma czas uzdrowić tego, kto ciągnął traina.

-Tanki
Generalnie zastosowanie tanków w pole-aoe party jest marginalne, więc z założenia nie będziemy mieli tanka w party :D






cdn.


(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg81.imageshack.us%2Fimg81%2F6309%2Fpochwa322akt2jn6.png&hash=0dbe3417ddc7326d5f000adf8d494a1e)
Ładny poradnik, nagradzam.
/Fro



Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: bula w Czerwiec 08, 2008, 07:00:30 pm
Cytuj
Nie wiem czym to jest spowodowane, ale twierdzenie, że WL koxa wolniej niż np. destro czy jakiś nuker jest bzdurą.
akurat pole-destro szubciej koxa od lolWL(zreszta i tak od ostatnich kronik z dupy taki exp jest przez nerf VR)
Cytuj
1) Buffy. Na buffach koxamy 3 czy 4 razy szybciej, ponieważ możemy brać więcej stworów na siebie. W szczególności na buffach SE/WRC z uwagi na vampiric rage. Ma to ten minus, że zazwyczaj buffer jest z nami w party i zjada cześć expa.
oop wc/se? :>



w sumie fajny poradnik
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Czerwiec 08, 2008, 08:34:42 pm
Cytuj
Nie wiem czym to jest spowodowane, ale twierdzenie, że WL koxa wolniej niż np. destro czy jakiś nuker jest bzdurą.
akurat pole-destro szubciej koxa od lolWL(zreszta i tak od ostatnich kronik z dupy taki exp jest przez nerf VR)


Ale pole destrem trudno sie traina zbiera.



bp+destro+se+wl ftw (ew nawet bez bp), myśle że nawet po nerfie vr nie jest złe.
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Czerwiec 08, 2008, 09:04:07 pm
Nie zawsze można rzucić agresję, bo można się przejechać.
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: poorchava w Czerwiec 08, 2008, 09:56:46 pm
@bula:
Jestem w stanie się zgodzić, że w uber-mega-kox party destro będzie koxał szybciej niż WL. Jak się ma haste2+zerk2+dance of fury+kozik z crt.haste, to frenzy da się odpalić baaardzo często. Ale często trudno jest o takie party, a wtedy WL koxa szybciej. Destro ma więcej HP niż WL, ale WL ma thunderstorma (średnio 1/3 traina zestunowana), howla (duuużo mniej dostajemy w morde), lionheart (praktycznie niewrażliwość na stuny), thrill fight (mocniej walimy). W szczególności storm i howl powodują, że praktycznie możemy wziąć więcej niż destro, bo na dobrą sprawę walczymy z połową traina.
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: bula w Czerwiec 08, 2008, 10:47:01 pm
@bula:
Jestem w stanie się zgodzić, że w uber-mega-kox party destro będzie koxał szybciej niż WL. Jak się ma haste2+zerk2+dance of fury+kozik z crt.haste, to frenzy da się odpalić baaardzo często. Ale często trudno jest o takie party, a wtedy WL koxa szybciej. Destro ma więcej HP niż WL, ale WL ma thunderstorma (średnio 1/3 traina zestunowana), howla (duuużo mniej dostajemy w morde), lionheart (praktycznie niewrażliwość na stuny), thrill fight (mocniej walimy). W szczególności storm i howl powodują, że praktycznie możemy wziąć więcej niż destro, bo na dobrą sprawę walczymy z połową traina.
nie no jezeli mowimy o low buff/self buff(dobra bez przesady  :hu_1_2: ) to WL bedzie efektywniejszy w pole pt
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Frohike w Czerwiec 09, 2008, 06:27:26 pm
Cytuj
cdn.
Autor prezentacji otrzymał ode mnie plusa. Kiedy poradnik będzie gotowy, to temat przykleję. Polecam dodanie jakichś pogrubień/kolorków etc., bo na razie tekst jest mało przejrzysty.

A odnośnie samego WL, od CT1 dostał olbrzymi boost, ponieważ Detect Weakness dodają +50% patk jeśli walczymy przeciwko konkretnym rodzajom mobów (animal, plant, etc). Wcześniej bonus wynosił +10%.

No i oczywiście dzięki attribute stone (+75% dmg) można naprawdę ładnie poszaleć Warlordem ;)
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: bylyforumowicz w Czerwiec 09, 2008, 07:06:53 pm
Cytuj
cdn.
Autor prezentacji otrzymał ode mnie plusa. Kiedy poradnik będzie gotowy, to temat przykleję. Polecam dodanie jakichś pogrubień/kolorków etc., bo na razie tekst jest mało przejrzysty.

A odnośnie samego WL, od CT1 dostał olbrzymi boost, ponieważ Detect Weakness dodają +50% patk jeśli walczymy przeciwko konkretnym rodzajom mobów (animal, plant, etc). Wcześniej bonus wynosił +10%.

No i oczywiście dzięki attribute stone (+75% dmg) można naprawdę ładnie poszaleć Warlordem ;)

szkoda, ze warlord nie dostaje +50% dmg "detect BR/RU zerg weakness".

No, na Lunie to by się przydało, ale ogólnie to nie spamuj :P
/Frohike
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Nico w Czerwiec 09, 2008, 07:10:40 pm
Świetny poradnik ;)

Btw. Na jakich mobka lepiej koxac Wl'em? (x1/2,x1,x2,x3,x4)

Cytuj
akurat pole-destro szubciej koxa od lolWL(zreszta i tak od ostatnich kronik z dupy taki exp jest przez nerf VR)

W uber mego kox pt imo WL szybciej koxa, bo moze zrobic pare duzow trainow. Destro zrobi z 2-3 trainy i czeka na reuse frenzy :O, a pole ma attk. speed normal... a Łerk ma jeszcze imba overpowered dex... Dodatkowym "+" WL jest mozliwosc bica wiekszej ilosci mobow. (skill z 55 chyba, nie pamietam nazwy :?)

Cytuj
szkoda, ze warlord nie dostaje +50% dmg "detect BR/RU zerg weakness".


napisz do NCshitu  8)  nie zapomnij o 100% BR/RU ressist dla lolSK :O
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: bula w Czerwiec 09, 2008, 08:02:19 pm
Świetny poradnik ;)

Btw. Na jakich mobka lepiej koxac Wl'em? (x1/2,x1,x2,x3,x4)

Cytuj
akurat pole-destro szubciej koxa od lolWL(zreszta i tak od ostatnich kronik z dupy taki exp jest przez nerf VR)
Destro zrobi z 2-3 trainy i czeka na reuse frenzy :O
ke? destro zrobi z 2-3 trainy i znowu frenzy odpala a na zealota czeka nastepne 20 sekund lol ...
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Reina w Czerwiec 09, 2008, 08:13:38 pm
jak dla mnie to najlepsze kox pt to 2 destro, 2 wl, bd, sws, wc, bp, ee ^^
destro siedza sobie w rogu jakiejs miejscowki, czy tez w jakims zaglebieniu sciany, grunt zeby dalo sie ich jak najmniej okrazyc, leci dance/song, WLe biegna w 2 roznych kierunkach, sciagaja ile mobow tylko moga, destro oczywiscie czekaja majac 20% hp, zanim WLowie wroca, leci cov (szkoda zeby WL dostal -run spd majac na sobie mnoooostwo mobkow) i teraz tylko WL w tym samym momencie (latwe do przecwiczenia) wbieguja tuz obok destro i jatka ^^

i tak jeden train co reuse ffr (na dobrych buffkach w sumie sie nie czeka nawet) na 30 mobkow w FOG dla kazdego WLa (razem 60), dla mnie best kox ever ^^
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: poorchava w Czerwiec 09, 2008, 09:21:05 pm
Cytuj
Btw. Na jakich mobka lepiej koxac Wl'em? (x1/2,x1,x2,x3,x4)
x1/2 się mało opłaca, bo nie ma po co robić traina. koxać można, ale prędzej będzie to polegać na wbiegnięciu między moby i zrobieniu whirlwinda a potem dobijaniu tego co przeżyło

bez buffów x1 x2 jest chyba najbardziej optymalnie. Relatywnie mała szansa zgonu w razie jakiegoś 'shit, które się happens'

mobków x3 jest dość mało (jedyne, na jakich próbowałem to te co latają w EV, ale zaniechałem z powodów wymienionych w poradniku)

mobki x4 to oczywiście kata/nekro. Najlepsze wyjście jeżeli mamy buffera i jakiś support w rodzaju sws/bd. Kata mają jeszcze ten plus, że łatwo znaleźć róg do którego zaciągamy moby w celu egzekucji

edit: poradnik ładnie sformatuję itp jak będę miał trochę czasu, bo chwilowo sesja zaskoczyła studentów :/

Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Czerwiec 09, 2008, 09:28:06 pm
jak dla mnie to najlepsze kox pt to 2 destro, 2 wl, bd, sws, wc, bp, ee ^^
destro siedza sobie w rogu jakiejs miejscowki, czy tez w jakims zaglebieniu sciany, grunt zeby dalo sie ich jak najmniej okrazyc, leci dance/song, WLe biegna w 2 roznych kierunkach, sciagaja ile mobow tylko moga, destro oczywiscie czekaja majac 20% hp, zanim WLowie wroca, leci cov (szkoda zeby WL dostal -run spd majac na sobie mnoooostwo mobkow) i teraz tylko WL w tym samym momencie (latwe do przecwiczenia) wbieguja tuz obok destro i jatka ^^

i tak jeden train co reuse ffr (na dobrych buffkach w sumie sie nie czeka nawet) na 30 mobkow w FOG dla kazdego WLa (razem 60), dla mnie best kox ever ^^

Teraz Destro na freenzy sobie tak nie powalczy. Trochę HP za dużo i po zabawce. A jak się odpala Freenzy + jeszcze zealot to HP jak głupie do góry leci. A bez vampira trochę ryzykownie lać.
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Bled w Czerwiec 10, 2008, 04:16:33 pm
wl'em najlepiej koxa sie w catach , tylko musisz wybierac te gdzie nie stunuja i najlepiej bez 'nuker mobow'
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Reina w Czerwiec 10, 2008, 06:17:20 pm
Tru, ale co to za problem ze HP podskoczy szybko? nisko musi byc, zeby tuz przed przyjsciem traina wrzucic fr, potem przeciez moze byc i max
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: bula w Czerwiec 10, 2008, 06:51:55 pm
Tru, ale co to za problem ze HP podskoczy szybko? nisko musi byc, zeby tuz przed przyjsciem traina wrzucic fr, potem przeciez moze byc i max
yhm na C5 tak ... od CT1 czy tam CT1+ juz powyzej 30% hp efektywnosc frenzy sie zmniejsza
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: SknerusKK w Czerwiec 10, 2008, 07:47:25 pm
bardzo zmniejsza :D z ~300% przy 2h swordzie/bluncie (czy ilus tam, nie pamietam) do bodajze 50% (nie jestem pewien, ale cos kolo tego)
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Czerwiec 10, 2008, 10:13:34 pm
bardzo zmniejsza :D z ~300% przy 2h swordzie/bluncie (czy ilus tam, nie pamietam) do bodajze 50% (nie jestem pewien, ale cos kolo tego)

I o to chodzi :).


Coś było pisane o cata i mobkach z cancelem.
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: poorchava w Czerwiec 11, 2008, 09:00:44 am
Jeżeli mamy healera i bierzemy dużo mobów to stun nie jest taki zły. Należy pamiętać, że każde uderzenie ma szansę nas obudzić ze stuna. Jak bije nas dużo mobów to szansa jest spora... Pytanie czy wcześniej się obudzimy czy hp się skończy.
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: SknerusKK w Czerwiec 11, 2008, 09:30:09 am
a to nie jest przypadkiem tak ze tylko pierwsze uderzenie moze ze stuna wybudzic a reszta juz nie?
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: bula w Czerwiec 11, 2008, 02:48:47 pm
a to nie jest przypadkiem tak ze tylko pierwsze uderzenie moze ze stuna wybudzic a reszta juz nie?
kazdy hit ma 50% szanse ze wybudzi ze stuna
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: myha w Czerwiec 11, 2008, 05:56:23 pm
w ct1 wl bez healera ma mocno utrudnione expienie bo vr malutko daje(zresztą i z healerem juz nie jest tak kolorowo bo mp się szybko kończy)
i imo mage aoe party expi szybciej niz warior aoe party
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Solar w Czerwiec 11, 2008, 09:52:31 pm
Mi sie WL bardzo podoba nawet po oslabieniu vr tylko szkoda ze NCsoft zaczął traktowac WLa jak SE niby do czegos to jest ale wszyscy inni sa lepsi
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: SknerusKK w Czerwiec 11, 2008, 10:10:35 pm
a to nie jest przypadkiem tak ze tylko pierwsze uderzenie moze ze stuna wybudzic a reszta juz nie?
kazdy hit ma 50% szanse ze wybudzi ze stuna
]
acha, dzieki za info :)
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: bylyforumowicz w Czerwiec 11, 2008, 10:20:14 pm
bardzo zmniejsza :D z ~300% przy 2h swordzie/bluncie (czy ilus tam, nie pamietam) do bodajze 50% (nie jestem pewien, ale cos kolo tego)

nie tak bardzo

z 2h zamiast 300% mamy 150%
z pole i 1h zamiast 250% mamy 125%.

Nadal to jest w cholere wiecej od lolwarlorda :)
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: SknerusKK w Czerwiec 11, 2008, 11:01:18 pm
bardzo zmniejsza :D z ~300% przy 2h swordzie/bluncie (czy ilus tam, nie pamietam) do bodajze 50% (nie jestem pewien, ale cos kolo tego)

nie tak bardzo

z 2h zamiast 300% mamy 150%
z pole i 1h zamiast 250% mamy 125%.

Nadal to jest w cholere wiecej od lolwarlorda :)
nie mowilem ze wiecej, tylko komentowalem zmiane boostu p atku na frienzy, moglem sie pomylic, nie wiem wszystkiego ;)

ps to sprawdzone info? prosilbym o info z retka bo nie chce znow pisac blednych informacji :P

down: acha :)
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: bylyforumowicz w Czerwiec 11, 2008, 11:42:55 pm
tak sprawdzone, latam w const pt z destro na lunie.
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: poorchava w Czerwiec 13, 2008, 12:06:18 am
na temat stuna:
50% to chyba nie jest, prędzej w granicach 10-20%. Mam WL 56 con i jak wejdzie stun np od misia w GC to baardzo rzadko się zdarza żebym się obudził wcześniej niż po 10 ciosie w ryj.

na temat czy destro jest lepszy od WL....
po pierwsze to miał być poradnik, a nie zarzewie flame-war.
po drugie jestem zdania, że obaj mogą koxać szybko, za to WL ma większe możliwości bronienia się przed tłumem. Destro w aoe polega na kolosalnym damage, vr i dużej ilości hp. Nie wiem jakie się na takie coś robi farby destro bo nigdy nie grałem jakoś poważniej destroyerami, ale podejrzewam że +str -con (to tylko mój typ - nie bić). WL ma od początku Thunderstorma (aoe stun), Na 55 czy 58 dochodzi Schock Stomp (aoe stun + aoe detarget), Od początku ma Howl (aoe power break), Lionheart (60s zwiększonej odporności na stuna), War Cry (++sleep i stun resistance), Battle Roar, oraz ostatnia deska ratunku jaką jest Revival (skill prawie jak UD, z pół godziny cooldowna ma chyba, a jak musimy go użyć to najczęściej nie w głowie nam przełączanie na daggera żeby zmniejszyć ten cooldown).

Generalnie destro udający WLi cześciej giną niż WL'e wykonujący swoją robotę  :D
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: SknerusKK w Czerwiec 13, 2008, 12:23:58 am
Mam WL 56 con
:o ekhem, jak WL mozna osiagnac 56 con? masz jakis zaje... augu +con? na calcu mi wychodzi ze WL moze miec max 51 (doom heavy, +5 con) bez takiego augu

Lionheart (60s zwiększonej odporności na stuna), War Cry (++sleep i stun resistance)
opis Lionherat z lineage2.com:
Temporarily but significantly increases resistance to Paralysis, Hold, Sleep, Shock or debuff attacks. Effect x.

ops War Cry z tej samej strony:
Momentarily increases P. Atk. Effect 1. (skill z 1 profki)

na temat stuna:
oraz ostatnia deska ratunku jaką jest Revival (skill prawie jak UD, z pół godziny cooldowna ma chyba, a jak musimy go użyć to najczęściej nie w głowie nam przełączanie na daggera żeby zmniejszyć ten cooldown).
PRAWIE jak ud, roznica jest ze ud daje ci mnostwo defa, a revival odnawia cale hp i do tego musisz zdazyc tego uzyc zanim stracisz 10% hp ;p

dobrze opisales te skille w swoim poradniku a teraz ci sie pomieszaly :P

ps popraw w poradniku shock stomp, to nie zadaje dmg (wedlug linaege2.com) ;)
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Zovi w Czerwiec 13, 2008, 05:11:04 pm
Erm... może to zbugowany serw?
Cytuj
Cytuj
Mam WL 56 con
Surprised ekhem, jak WL mozna osiagnac 56 con? masz jakis zaje... augu +con? na calcu mi wychodzi ze WL moze miec max 51 (doom heavy, +5 con) bez takiego augu
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: bula w Czerwiec 13, 2008, 05:41:46 pm
Lionheart (60s zwiększonej odporności na stuna), War Cry (++sleep i stun resistance)
opis Lionherat z lineage2.com:
Temporarily but significantly increases resistance to Paralysis, Hold, Sleep, Shock or debuff attacks. Effect x.

ops War Cry z tej samej strony:
Momentarily increases P. Atk. Effect 1. (skill z 1 profki)
Ad. Lionheart ... co ci nie pasuje? Shock = Stun lulz

a co do drugiego to pewnie chodzilo o War Frenzy
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: SknerusKK w Czerwiec 13, 2008, 07:23:53 pm
Lionheart (60s zwiększonej odporności na stuna), War Cry (++sleep i stun resistance)
opis Lionherat z lineage2.com:
Temporarily but significantly increases resistance to Paralysis, Hold, Sleep, Shock or debuff attacks. Effect x.

ops War Cry z tej samej strony:
Momentarily increases P. Atk. Effect 1. (skill z 1 profki)
Ad. Lionheart ... co ci nie pasuje? Shock = Stun lulz

a co do drugiego to pewnie chodzilo o War Frenzy

to ze, imo, wyglada jakby rozlozyl 1 skill na 2 :D
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: bula w Czerwiec 13, 2008, 08:34:00 pm
Lionheart (60s zwiększonej odporności na stuna), War Cry (++sleep i stun resistance)
opis Lionherat z lineage2.com:
Temporarily but significantly increases resistance to Paralysis, Hold, Sleep, Shock or debuff attacks. Effect x.

ops War Cry z tej samej strony:
Momentarily increases P. Atk. Effect 1. (skill z 1 profki)
Ad. Lionheart ... co ci nie pasuje? Shock = Stun lulz

a co do drugiego to pewnie chodzilo o War Frenzy

to ze, imo, wyglada jakby rozlozyl 1 skill na 2 :D
nie no jedno to Lionheart a drugie War Frenzy ktore zwieksza resist na sleep i cos jeszcze chyba


w sumie Fro moglbys juz podkleic a jak aktualizacje maja byc to i tak beda ;)

Ok ;)
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: poorchava w Czerwiec 13, 2008, 09:11:48 pm
True, chodziło mi o tego toggla, który daje stun i sleep resist, nie o minutopwego buffka z pierwszej profki.

Jak napisał ktoś wcześniej, stun=shock. Jak dostajesz stuna, to na pasku buffów pojawia ci się 'Shock lvl.X'

Co do con, to wartość jest z głowy. Wydawało mi się , że  WL ma z wejścia 48 con, ale może to było już razem z farbą, nie pamiętam. Jeżeli się pomyliłem to faktycznie max jest 51.

Sorki że czasem napiszę nie dokładnie to co mam na myśli, jak się człowiek uczy 12h/dobę to po pewnym czasie zaczyna się robić dziwne rzeczy  :shock:
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: SknerusKK w Czerwiec 13, 2008, 09:55:04 pm
ludzka rzecza jest popelniac bledy ;)
Tytuł: Odp: poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Czerwiec 14, 2008, 01:04:16 pm
True, chodziło mi o tego toggla, który daje stun i sleep resist, nie o minutopwego buffka z pierwszej profki.

Jak napisał ktoś wcześniej, stun=shock. Jak dostajesz stuna, to na pasku buffów pojawia ci się 'Shock lvl.X'

Co do con, to wartość jest z głowy. Wydawało mi się , że  WL ma z wejścia 48 con, ale może to było już razem z farbą, nie pamiętam. Jeżeli się pomyliłem to faktycznie max jest 51.

Sorki że czasem napiszę nie dokładnie to co mam na myśli, jak się człowiek uczy 12h/dobę to po pewnym czasie zaczyna się robić dziwne rzeczy  :shock:


Orki nie mają na wyjściu 48CON :).

Orkowie :P
/Fro
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Meyko w Lipiec 29, 2008, 10:06:24 am
Jedyny prawdziwy poradnik o WL na forum. Gratulacje i wyrazy uznania za znajomosc tematu. NIc dodac, nic ujac.

Uzupelniajac - wybralismy (gramy WL+SE) dye na ofensywne granie i ... nalezy stwierdzic, ze WL bez dye, to tylko polowa Warlorda. Stawiajac na szybkosc ataku, ktora wczesniej byla mizerna i rzucajac na WL Vampiric, WL czesto tak szybko "wysysa" zycie z atakujacych go mobow, ze leczenie jest zbedne. O ile wczesniej trzeba nam bylo szukac lokacji ze slabszymi mobami od nas o jakies 4-6 lvl, teraz dajemy sobie rade z 3-4 lvl wyzszymi od nas. Bijac grupy liczace po 4-8 mobow nie ma potrzebny robic specjalnie przerw na regeneracje.

Dziwie sie, ze wczesniej jako lokacje dla WL podawano LOA. Strzelajace moby, wysysajace mane, truja, czasem wrzucaja nawet paraliz. Godne polecenia moim zdaniem sa wlasnie Kata / Nekro gdzie nie ma strzelajacych mobow.
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: SknerusKK w Sierpień 06, 2008, 11:38:22 am
Dziwie sie, ze wczesniej jako lokacje dla WL podawano LOA. Strzelajace moby, wysysajace mane, truja, czasem wrzucaja nawet paraliz. Godne polecenia moim zdaniem sa wlasnie Kata / Nekro gdzie nie ma strzelajacych mobow.
ale nukujace sa ;p
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Shen w Sierpień 06, 2008, 12:27:21 pm
w cata juz tak fajnie nie bedzie, bo mobow nie bedzie mozna wyciagac z roomow
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Nico w Sierpień 06, 2008, 06:08:21 pm
w cata juz tak fajnie nie bedzie, bo mobow nie bedzie mozna wyciagac z roomow

jak masz buffa to wbiegasz do pierwszego pokoju, provok biegniesz dalej, znowu provoke idzesz do naroznika. Howl, stun, jeb, jeb i nie ma mobow ;x
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Sierpień 22, 2008, 02:46:06 pm
z 2 sąsiednich sal blisko siebie daje radę wyciągnąć jeszcze moobki do traina, ale o 3 roomach można od CT 2 raczej pomarzyć...
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: kage5 w Listopad 09, 2008, 04:10:09 pm
moglby  mi ktos powiedziec co robie zle moim WL?
kiedy bije moby 1 mob zawsze wchodzi tam gdzie ja stoje i nie dostaje hitow.
jesli to ma znaczenie to gram na graci.
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Meyko w Listopad 10, 2008, 09:47:22 am
Szczerze to nie bardzo wiem, o co Ci chodzi. Ale zakladam, ze mowa o sytuacji, gdzie prowokujesz grupe mobow np w GC i biegniesz w rog komnaty. I w tej sytuacji jeden z nich stoi bezposrednio przed Toba, tak?
Nie robisz niczego zle. Nie oczekuj, ze moby ustawia sie rzadkiem w bezpiecznej odleglosci, bys je mogl bic. Jeden z nich zawsze podejdzie blizej (czasem kilka). I faktyzcnie, najefektywniej bijesz te dalej, a na koniec zostaje Ci ten najblizej. Polcema uzywanie w takim zamieszaniu "next target".
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Shen w Marzec 28, 2009, 09:03:27 am

-Detect =foo= Weakness (2/4)
Niby dobry skill, ale wersje przeciwko często spotykanym rodzajom mobów dostajemy późno. Z niższych godny uwagi jest w zasadzie tylko przeciw Beast, który dostajemy na 52 lvlu. Premia do p.atk nieduża, ale ponoć została bardzo zwiększona w nowych kronikach.

jak dla mnie to ten skill ma 4/4 atm, daje 30% do dmg, roznica jest bardzo duza
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Grallenord w Maj 21, 2009, 09:45:00 am
Jako miejsce do traina polecam również ancient battleground (moby 60-64 lv), trzema tylko mieć set majestic bo tam mobki czasem stunują i należy pamiętać o wybraniu 4 questów:Kail's Magic Coin,Stolen Dignity,A Game of Cards,Seductive Whispers.
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: MastJedi w Maj 21, 2009, 09:48:29 am
Tylko o ile pamiętam na Kali's Coin Magic najpierw trzeba skończyć serię questów na huntera w HV.

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: frelu w Listopad 24, 2009, 12:52:41 pm
witam, mam parę pytań, a mianowicie gdzie najbardziej opłacalne jest bicie pod względem:
1. expa
2. kasy + oplacalne questy
3. 1+2

gra z klanem, WL jako maszynka do koxu aa wiec do 75 mysle ze bede siedzial w katkach, natomiast gdzie potem?

MoS? moby 4x nie stunuja, czasami wrzuca slowa, na gornych pietrach moby strzelające. 400qi EAS 4k EWS
IT? zalezy od poziomu. Na "L" stunujace moby, wyzej nukuja. 1k recka na S weapon
FoG? bardzo rzadko tam expilem. 1200? recka s weapon
4s [mysle ze za ciezko bedzie]?
pagans? moby drainuja glebiej 2k QI EAS/EWS/adena?
varka/ketra ?
IoP?
HB?

kronika: będzie Gracia Final a'la DEXternet
pozdrawiam.
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Azella w Grudzień 01, 2009, 03:12:21 pm
zależy jakie boxy możesz odpalić. Zresztą jak to dex to można we wszystkich lokacjach poza pagans. Ja na dexie robiłem aoe sws i soul houndem na ostanim piętrze mosu i w fogu.
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: frelu w Grudzień 06, 2009, 04:33:53 pm
powiedzmy ze tylko SE / WC bez cov'a.
zrobilem WL na jakims pvp servie i na buffie od WC bez cova w Tallumie heavy i SS+health dawalem rade 1 room w IT z robakami. Tylko jak to się ma do "normalnych" serverow? Da rade?
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: lordosiem w Kwiecień 02, 2010, 11:29:02 pm
powiedzmy ze tylko SE / WC bez cov'a.
zrobilem WL na jakims pvp servie i na buffie od WC bez cova w Tallumie heavy i SS+health dawalem rade 1 room w IT z robakami. Tylko jak to się ma do "normalnych" serverow? Da rade?

pewnie ze da
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: bukopwnz w Kwiecień 02, 2010, 11:30:13 pm
powiedzmy ze tylko SE / WC bez cov'a.
zrobilem WL na jakims pvp servie i na buffie od WC bez cova w Tallumie heavy i SS+health dawalem rade 1 room w IT z robakami. Tylko jak to się ma do "normalnych" serverow? Da rade?

pewnie ze da
co tam, ten post zostal w koncu napisany tylko 5 miesiecy temu
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: AyGo w Listopad 07, 2011, 04:57:51 pm
A jak sobie WL radzi we Freya'i? Nie pytam tu glownie o sprawy oly/pvp, lecz bardziej mnie interesuje jak sprawdza sie postac w expieni, czy przyjemnie sie nia gra samemu z boxem na plecach, gdyz taka gre preferuje ja osobiscie:)
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Solar w Listopad 07, 2011, 06:29:31 pm
A jak sobie WL radzi we Freya'i? Nie pytam tu glownie o sprawy oly/pvp, lecz bardziej mnie interesuje jak sprawdza sie postac w expieni, czy przyjemnie sie nia gra samemu z boxem na plecach, gdyz taka gre preferuje ja osobiscie:)
GZ za postawa nie ma to jak grać samemu w gre mmo
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 07, 2011, 07:43:17 pm
A jak sobie WL radzi we Freya'i? Nie pytam tu glownie o sprawy oly/pvp, lecz bardziej mnie interesuje jak sprawdza sie postac w expieni, czy przyjemnie sie nia gra samemu z boxem na plecach, gdyz taka gre preferuje ja osobiscie:)
GZ za postawa nie ma to jak grać samemu w gre mmo
GZ postawy czepiania się ludzi którzy lubią grać solo O.O
To, że lubi grać solo nie oznacza, że będzie to robił wieczność?

btw. Nie wiem czy znasz vadox'a ale on wyexpił kilkanaście postaci sam bo... LUBI!

Do pytającego: WL jest dobry, w FoGu bez problemu możesz farmić.
Jak jesteś w stanie lognąć support to możesz sobie solo ciskać i mieć sporo kaski z tego (dużo kamyków)
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Tirius w Listopad 07, 2011, 08:14:39 pm
A jak sobie WL radzi we Freya'i? Nie pytam tu glownie o sprawy oly/pvp, lecz bardziej mnie interesuje jak sprawdza sie postac w expieni, czy przyjemnie sie nia gra samemu z boxem na plecach, gdyz taka gre preferuje ja osobiscie:)
GZ za postawa nie ma to jak grać samemu w gre mmo

Akurat ty grasz postacią, która przez większość kronik w L2 była jednym bezużytecznym czymś, więc zapewne, bo owszem mogłeś expić w party, sam grałeś większość czasu solo. Więc tak trochę nachodzi na myśl "przyganiał kocioł garnkowi".
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Listopad 07, 2011, 11:21:31 pm
no nie da się powiedzieć nic więcej niż Tirius, sam miałem to pisać zresztą. Dopiero w GoD summoner wydaje się ok, a wcześniej to był to najwyżej ES, ew kociarz od c4 do interlude. Ty za to zacząłeś później i najabrdziej bezużytecznym summonerem ze wszystkich poza solowaniem (chociaż na H5 ES robił to i tak lepiej od PS-a)
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: AyGo w Listopad 07, 2011, 11:45:02 pm
CZy ja tu pytam o summonera? Spytalem jak WARLORD spisuje sie w kronice Freya i tyle.
A chyba wam sie z warlockiem pomylilo cos.
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Redbox w Listopad 07, 2011, 11:53:10 pm
zajebiscie, szczegolnie po zmianie 3 rd profy. Walisz z pały moby aż kwiczą. Zadowolony ?
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: AyGo w Listopad 07, 2011, 11:58:37 pm
Daruj sobie glupie odpowiedzi, poczekam na kogos madrzejszego.
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Redbox w Listopad 08, 2011, 10:41:29 am
napisze madrzej.
Wl majac 76+ lvl zmienia profesje na 3rd. Jego znaczek staje sie niebieski. Zaklada s grejdy. Kupuje sobie dynasty armor dynasty pike, wklada tam sa+atri . Bierze WC z covem i BD idzie do fogu, siedzi tam do usranej smierci bijac na żuk spocie dropiac tony kamieni.
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Tirius w Listopad 08, 2011, 02:13:42 pm
CZy ja tu pytam o summonera? Spytalem jak WARLORD spisuje sie w kronice Freya i tyle.
A chyba wam sie z warlockiem pomylilo cos.

To, co pisałem było ripostą na post napisany przez Solara, który atakował Twoje stanowisko.
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: AyGo w Listopad 08, 2011, 08:26:29 pm
No to przepraszam, nie doczytalem. Pewnie bylem wnerwiony bo piszac ze sie lubi grac samemu od razu wyskoczy jakis idiota ze pomylka gier itp... Niestety wiekszosc pytan zadawanych przez ostatni czas na tym forum widze ze sie tak konczy, wpada pro uber super owner i wyglasza swoje teorie... Nie kazdy ma 12 lat.
Tytuł: Odp: Poradnik do koxu WL
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 08, 2011, 09:22:30 pm
No to przepraszam, nie doczytalem. Pewnie bylem wnerwiony bo piszac ze sie lubi grac samemu od razu wyskoczy jakis idiota ze pomylka gier itp... Niestety wiekszosc pytan zadawanych przez ostatni czas na tym forum widze ze sie tak konczy, wpada pro uber super owner i wyglasza swoje teorie... Nie kazdy ma 12 lat.
Tak, WL jest dobry do koxu
EOT.