Drukuj stronę - First Steps on EVE - czyli podstawy z podstaw
Nieoficjalna polska strona Lineage 2
Archiwa => Archiwum - Inne MMORPG/Gry => Eve Online => Wątek zaczęty przez: primabolan w Grudzień 09, 2007, 03:25:36 pm
Tytuł: First Steps on EVE - czyli podstawy z podstaw
Wiadomość wysłana przez: primabolan w Grudzień 09, 2007, 03:25:36 pm
Maly poradnik mojego autorstwa dla tych którzy juz na początku sie pogubili oraz dla tych którzy jeszcze nie zaczeli,mam nadzieje ze sie przyda :
Co widzimy jak jesteśmy wydokowani-w przestrzeni (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg252.imageshack.us%2Fimg252%2F9310%2Fmanual2iju8.th.jpg&hash=9c52d6455cd2948dc6066b705fe77a2b) (http://img252.imageshack.us/my.php?image=manual2iju8.jpg)
: 1) chat - zakładka Local - pokazuje ile ludzi znajduje sie razem z nami w regionie 2) overview - nasze "oko" na świat w postaci danych ktore nas interesują - odleglość od różnych obiektów (widoczne obiekty na over* możemy sami konfigurować,ustawiać do woli - np możemy widzieć tylko fregaty na over* ) 3) "wskaźniki" - pokazuje nam stan "HP" shield/armor/structure - stan capa'citora - oraz prędkość naszego statku 4) moduły - pokazuje nam w co jesteśmy wyposażeni - co możemy użyć i co działa w danej chwili (lewy klik myszy aktywuje dany moduł - co oznajmi zapalenie sie na zielono danej ikonki przedstawiającej właśnie odnośnik do wybranego modułu) -Fitt- czyli "ubieranie"-wyposażanie statku robimy na stacji kiedy jesteśmy zadokowani - wtedy Ctrl + Shift + F i widzimy szkielet statku i to co może być założone o czym wyjaśnie w ostatniej części podstawowego poradnika. 5) Aktualna lokalizacja - czyli region - solarsystem -układ (wyznaczając sobie "drogę"z jednego regionu do odległego o 10j(jumps-skoków miedzy układami) pojawi się "droga"naszej podruży - czyli tzw po nitce do kłebka... Jak zadokujemy na danej stacji co widzimy czyli II część podstawowego poradnika EvE-Online (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg515.imageshack.us%2Fimg515%2F2972%2Fmanual1igk6.th.jpg&hash=5dc4f9e50089c6b09ce414c4140868de) (http://img515.imageshack.us/my.php?image=manual1igk6.jpg) : 1) W przestrzeni oraz podczas zadokowania możemy w każdej chwili sprawdzić informację takie jak (od góry) -Character sheet - czyli "karta naszej postaci" - czyli np skille (polecam w zakładce skill's - settings ustawić sobie show all skills - to zobrazuję nam potęgę skillów w tej grze... skille - ikona Vprzy danym skilu oznacza iż możemy sie tegoż skilla nauczyć się kupując w markecie książke z wybraną nazwą skill'a. Ikona xniestety nie możemy uczyć sie w danym momencie skilla-nie spelniamy wymagań w skillu -klikając na dany skill zobrazuje nam jakie są potrzebne skille by uczyć się wybranego. (rank 1) przedstawia że skill uczymy się x1 czasu , dla odmiany rank 3 - skilla uczymy się 3x dłużej niż na rank 1 na danym poziomie. W zakładce character sheet - sprawdzimy nasze standingi,atrybuty,... - People&Places - czyli lista buddy/lista bookmarkowanych miejsc/lista agentów -eve mail - nasza skrzynka pocztowa - czyli odebrane mejlasy od np agentow/od znajomych - pozwala nam wysłać wiadomości gdy np jeden z naszych znajomych dodanych do buddy jest offline... -Market - pozwala na kupno nas interesujących rzeczy -Science&Industry - produkcja przedmiotow itp. -Contracts- kontrakty - wystawienie na aukcje danych przedmiotów,sprzedaż przedmiotów faction/officer's których nie idzie kupic w market -mapa (F10) - 2 tryby map - solarsystem map - czyli nasz uklad ,starmap - cały świat eve... -corporation - czyli dane o naszym corpie(klanie)sojuszu itd. -assets - pozwala nam widzieć NASZE przedmioty rozsiane po stacjach w items...*nie możemy zobaczyć w assets itemków które znajdują sie w cargo i w statku zadokowanym w innej stacji* -wallets - czyli portfel - lista zakupionych przedmiotów/wystawionych na sprzedaż/przebieg transakcji -help - petycje oraz możliwość przyłączenia sie do kanału chat - help -channel&mailing list - listy kanałów chatów... -browser - wbudowana przeglądarka www w grze -journal - sprawdzić tu możemy punkty dla danej fakcji/zadania/contracty w których bierzemy udział. -jukebox - music player w skrócie :) -TUTORIALS- wiele bardzo podrecznych tutków* -accesories- czyli kalkulator :D logi i notatnik -ships (dostępne tylko gdy jesteśmy na stacji) widzimy nasze statki aktualnie znajdujące sie na stacji - do ktorych możemy wsiąść(o ile mamy skille na nie :D) -items - przedmioty na danej stacji - jedyna możliwość sprzedaży/reprocessing przedmiotów na market. 2) każda stacja ma różne "USŁUGI" :o :D np repair - pozwala nam naprawić armor/strukture shipa oraz zniszczone przedmioty które wydobyliśmy z wraków zniszczonych medical - wykupienie klona/jump clona... LP store - czyli LP shop - sklep fakcyjny w ktorych możemy wymienić nasze punkty zdobyte dla danej fakcji na przedmioty...implanty...
Poniżej zakładka Agents-czyli agenci i ich "dywizje" ich quality oraz lvl misji które oferują : Administration: 50% Kill, 50% Courier Advisory: 34% Kill, 66% Courier Archives: 5% Kill, 90% Courier, 5% Trade Astrosurveying: 40% Kill, 30% Courier, 25% Mining, 5% Trade Command: 97% Kill, 3% Courier Distribution: 5% Kill, 95% Courier Intelligence: 85% Kill, 15% Courier Internal Security: 95% Kill, 5% Courier Legal: 50% Kill, 50% Courier Manufacturing: 5% Kill, 95% Courier Marketing: 5% Kill, 95% Courier Mining: 5% Kill, 85% Courier, 10% Mining (II) Production: 5% Kill, 95% Courier Public Relations: 34% Kill, 66% Courier R&D;*: 0% Kill, 50% Courier(S), 50% Trade Security: 90% Kill, 5% Courier, 5%Trade Storage: 5% Kill, 95% Courier(L) Surveillance: 95% Kill, 5% Courier zakładka Guests - czyli inni playerzy którzy się znajdują na danej stacji inne zakładki biura oraz hq gdzie można składać wnioski do corp's...
OKNO FITTa (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg252.imageshack.us%2Fimg252%2F9093%2Fmanual3ilr5.th.jpg&hash=d8106b6132aec026c86b9695d57624b8) (http://img252.imageshack.us/my.php?image=manual3ilr5.jpg) : W wielkim skrócie : 1)High slots - czyli przede wszystkim sloty pod broń 2)Medium slots - sloty pod e-war(np scramblery/webifery/paintery/cap boostery/afterburnery...) ,oraz pod moduły wspomagające ochrone SHIELD 3)Low slots - sloty pozwalające montować upgrade do broni np Magnetic Stabilisator co pozwala że nasze działa strzelają szybciej/namierzaja szybsze cele...oraz ochronę ARMOR/STRUCTUR'y 4) Miejsca do montażu RIG'ów czyli same ulepszenie naszego ship'a 5)Odporności na róznego rodzaju obrażenia na shield/armor/hull -> zmienią się jeśli użyjemy wszelkiego rodzaju modułów do np shielda jak hardenery (aktywne tarcze).