Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Archiwa => Archiwum - Lineage 2 Ogólnie => Wątek zaczęty przez: Szewa w Maj 18, 2008, 12:31:18 am

Tytuł: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: Szewa w Maj 18, 2008, 12:31:18 am
Wlasnie klocilem sie z kuzynem na temat Low i  High ratach. Kuzyn mowil mi ze na High ratach szybciej nauczy sie grac PvP niz na Low, ja twierdze ze na Low szybciej sie nauczymy PvP.
Cowy o tym myslicie?
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: Inidriel w Maj 18, 2008, 09:21:31 am
To takie proste nie jest.

Wszystko zależy od gracza. Przykładowo - ile czasu poświęca na grę - bo np. gość grający na low po 2 godzinki dziennie zanim dorobi się konkretnego lvla i skilli minie trochę czasu a na mid/high racie może szybciej aktywnie brać udział w end game pvp.

Następna kwestia polega na tym, że gracz z low rate niekoniecznie musi nastawiać się na pvp. Są tacy którzy non stop farmią lvle i kasę, twierdząc, że pvp nie jest dla nich. Przecież istnieją klany co  bawią się tylko w PvE. A więc liczy się też podejście do pvp, większość z hr idą na serwer właśnie powalczyć zamiast żmudnie expić.

Kolejny aspekt - "jakość przeciwników" - najczęściej dobrzy gracze i porządne klany grają na low rates, ale oczywiście zdarzają się wyjątki, czasami można spotkać kogoś "na poziomie" na wyższych ratkach. Mimo wszystko patrząc pod tym kątem - low rate > high rate

Sprawa donate. Większość hr ma beznadziejną listę dotacji. Praktycznie za każdego $ można mieć coś wartościowego, ujemnie wpływającego na balans gry(np broń +xx). Gracz z AM+20 nie musi posiadać mega zdolności żeby zabić przeciwnika.

Pliki serwerowe też mają znaczenie - najlepiej jak wiadomo grać na retailu bo tam działa wszystko tak jak zamierzali twórcy. Jeśli nie chcemy pykać na offku to na serwerach z kradzionymi plikami z c4 pts. Wiadomo, że na l2j jest mechanika z kosmosu i ktoś kto tam ownuje nie znaczy, że będzie rządził na 'normalnym' serwerze(np. critical wpływa na częstotliwość krytyków z Double shota na niektórych l2j).

Na hr często są udogodnienia - dłuższy czas trwania buffów, enchant scrolle - to ujemnie wpływa na gracza, który stopniowo przyzwyczaja się do tych ułatwień. GM shopów nie komentuję...

Ginąc na hr tracimy doświadczenie, ale w sumie nam to "wisi", low rate wymusza od gracza bycia bardziej ostrożnym bo odrobienie expa z 80 lvla trwa więcej niż pół godzinki...


Zagłosowałbym na low rate, ale jak już wspomniałem są wyjątki od tej reguły. Wszystko zależy od nas samych, od naszego stosunku do pvp, od przeciwników, serwera a nie tylko rates itp.

Pzdr :)
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Maj 18, 2008, 09:27:48 am
imho medium (bez gmshopa, buffera itd) - trza się troszkę namęczyć aby mieć tago a / s gr i jakistam lvl.
Te 'trudności' filtrują graczy, słabi odpadają / stają się carebearami i nie pvpują.
Ci co zostaną prezentują zwykle nawet średni/dobry poziom PvP.
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: Kostek(...) w Maj 18, 2008, 09:58:48 am
retail ofc :P na 10 lvl masz pvp party, a do 40 lvla powieniens nabic ze 100 pvp
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: Hermit w Maj 18, 2008, 10:43:34 am
Hmm... Co do jakości przeciwników to się zgodzę. Ile razy mieliście taką sytuację, że zabijaliście sami 3 - 4 kolesi z latarkami przy teście swojej postaci. Ale nie da się ukryć L2 to nie jest żadna strzelanka. Tutaj liczy się to jakiego masz kompa, neta, klase, buffy, i sprzęt.
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Maj 18, 2008, 12:31:38 pm
Hmm... Co do jakości przeciwników to się zgodzę. Ile razy mieliście taką sytuację, że zabijaliście sami 3 - 4 kolesi z latarkami przy teście swojej postaci. Ale nie da się ukryć L2 to nie jest żadna strzelanka. Tutaj liczy się to jakiego masz kompa, neta, klase, buffy, i sprzęt.

Lol pamietam jak 3 necro 3rd w s80 + chyba ee3 albo bish3 bali sie mojego ES'a (w dc + hom acu, summon nie mial mentala, 3rd, summon tez z 3rd) bylo to na jakims lol t1 x666.

L2 liczy się (nie liczac eq buffa kompa) imo umiejetny spam potkow/elixirow, niektorymi klasami chowanie się za czymś, umiejętne obliczanie ile jeszcze pożyjemy (tzn. np czy dash i uciekać za kamien, czy dash i blow blow blow).
Daggerem trza się przyzwyczaić do walenia bs'a jak tylko wrog jest plecami itd.
Trzeba umieć liczyć ile wrog ma HP/cp/ressisty itd. i czy oplaca sie np. cancelowac/stunowac itd.


Imo taaak - highrate - nic sie nie nauczymy/prawie nic. Można sie pobawić i poownować NUBÓF.
mid - można sie w miare szybko i dobrze nauczyć (tylko np. ja na 6x zwykle biegam bez klanu bo zawsze chce do TOP clanu, wiec pvp od 76+ subki itd)
low - w sumie podobnie jak na mid, bo klanu szuka sie np. na 52lvlu (lub niżej) wiec sa jakies CW itd, moze nie end-game ale pvp=pvp.
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: bula w Maj 18, 2008, 01:08:05 pm
tylko low rate imo ... no czasami jakies medium jak na przyklad Nanaki ...
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: SknerusKK w Maj 18, 2008, 06:27:30 pm
powiedzialbym tak, jak zaczniesz grac na hr to na low nie bedziesz umial nikogo zabic, jak pojdziesz na low to potem wszedziesz bedziesz sobie dawal rade, co najwyzej bedzie trzeba sie przyzwyczaic ze kazdy ma full buffa i seta +15  :D
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Maj 18, 2008, 07:44:28 pm
Highrate jest o tyle bez sensu, że każdy biega na full buffie - a tu juz cp potki nie pomoga.
No i troszke bez sensu bo na hr trzeba farmic zeby wymiatać T_T (imo powinno być coś a'la robie SWS'a 78 w s gr. +0 i ide 0wn0wać,a nie że pól serwa i tak ma kupione/wyfarmione +16)
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Maj 18, 2008, 08:20:02 pm
A ja powiem tak. NAJSZYBCIEJ nauczysz się walczyć na Mid Rate. Stosunek dobrych graczy, do szybkości expa i zdobycia sprzętu jest tu najkorzystniejszy.

High rate odpuszczamy, bo tam farmienie nie zajmuje znacznie mniej czasu, niż na mid, na takich serverach najczęściej mechanika przypomina... no coś przypomina... A gracze przypominają mechanikę. Do tego nawet jak już dobry jesteś, to wpada donat all +25 i i tak cię zabije...

Na low ratach nauczysz się walczyć najlepiej, jednak wyexpienie postaci i zdobycie dobrego sprzetu na pvp trochę jednak zajmuje. Później jeszcze enchant eq/skill, augu, boss jewelery i może się okazać, że kronika się zmieni i w pewnym sensie system walki zanim powalczymy na dobre.

Więc na początek mid, żeby się nauczyć powalczyć, a później low aby doszlifować umiejętności. 
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Maj 18, 2008, 08:29:16 pm
Tylko ze np. na nanaki wszyscy farmia do 76 i pvp
a na jakimś x3 pvp od 50 levla :P

a jak wiadomo lowbie pvp ftw!
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: bula w Maj 18, 2008, 09:27:18 pm
a jak wiadomo lowbie pvp ftw!
... NOT!
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Maj 18, 2008, 10:27:31 pm
a jak wiadomo lowbie pvp ftw!
... NOT!
LOL NUUUB


A tak poważnie :

Imo takie full endgame pvp pt vs pt (oba na idealnym full buffie) jest głupie bo liczy się to komu pierwszy wejdzie crit z v.bustera.
a np jakies 4v4 na low lvl pp buffku jest ciekawe bo lejemy slabo (spam cp) wiec trzeba kombinować. Więcej się trzeba namęczyć imo
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: SknerusKK w Maj 18, 2008, 11:38:18 pm
raczej nigdy nie zdarza sie ze staja naprzeciw siebie dwa pt na IDEALNYM full bufie, czasem niema pod reka ee 78+, swsa czy kogos innego :P np na moim serwie niema duzo swsow (jak chyba na kazdym xD) wiec jak 2 pt podczas expa sie spotkaja to raczej nie beda mialy wymarzonego full buffa, co innego jak mowa  np mass pvp o baiuma/frin....
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: DeVa w Maj 19, 2008, 02:20:01 am
im mniejsze raty tym lepiej opanujesz dana postac, a co za tym idzie twoj skill w pivipi wzrosnie  :D
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: Antilus w Maj 19, 2008, 07:36:27 am
raczej nigdy nie zdarza sie ze staja naprzeciw siebie dwa pt na IDEALNYM full bufie, czasem niema pod reka ee 78+, swsa czy kogos innego :P np na moim serwie niema duzo swsow (jak chyba na kazdym xD) wiec jak 2 pt podczas expa sie spotkaja to raczej nie beda mialy wymarzonego full buffa, co innego jak mowa  np mass pvp o baiuma/frin....

jak chca idealnego full buffa to niech se pozyczaja bufferow ;P
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Maj 19, 2008, 10:20:37 am
LOL tylko zwykle jest tak ze cl każe np robić na subke sws/ee/bd/wc/havkrangera czy inne supporty, bo jak nie to gtf0 z clanu.
Wtedy gdy sklada się pt to zawsze ktoś idzie na support subke i jest (podczas zagrożenia ganku) np. sws bd ee wc + dd, a takie pt jest nawet niezle na pvp (chociaż przydał by sie jeszcze biszkopt, ale na pve to za duzo healerów imo)

Lub np. caly klan zna hasla do kont z bufferami i jada na dualboxie (tzn kazdy main+support) ale w sumie lepszy żywy support, zawsze podleczy lub pownerwia przeciwnika. Bo jednak taki bd czy SWS denerwuje na pvp jak biega i spamuje we wszystko łukiem czy tam hexem, arrestem, w sumie obojetnie czym i tak przeszkadza...
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Maj 19, 2008, 05:08:07 pm
im mniejsze raty tym lepiej opanujesz dana postac, a co za tym idzie twoj skill w pivipi wzrosnie  :D

Tak bo bieganie za mobkami i spamowanie F1 to tak ćwiczy w pvp, że hejjjjj....
Low raty ogłupiają, po biciu przez 2h mobków, o pvp można dość często pomarzyć, bo się przed monitorem przysypia.


Hmm od kiedy walki na low lvlach nas nauczą walczyć, jak 90% sensownych walk jest po 3 profce?
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: bula w Maj 19, 2008, 05:48:14 pm
LOL tylko zwykle jest tak ze cl każe np robić na subke sws/ee/bd/wc/havkrangera czy inne supporty, bo jak nie to gtf0 z clanu.
Wtedy gdy sklada się pt to zawsze ktoś idzie na support subke i jest (podczas zagrożenia ganku) np. sws bd ee wc + dd, a takie pt jest nawet niezle na pvp (chociaż przydał by sie jeszcze biszkopt, ale na pve to za duzo healerów imo)
w normalnym klanie graczowi ktory chce pomoc klanowi CL nie musi mowic "suba support albo gtfo" ...
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Maj 19, 2008, 05:52:11 pm
LOL tylko zwykle jest tak ze cl każe np robić na subke sws/ee/bd/wc/havkrangera czy inne supporty, bo jak nie to gtf0 z clanu.
Wtedy gdy sklada się pt to zawsze ktoś idzie na support subke i jest (podczas zagrożenia ganku) np. sws bd ee wc + dd, a takie pt jest nawet niezle na pvp (chociaż przydał by sie jeszcze biszkopt, ale na pve to za duzo healerów imo)
w normalnym klanie graczowi ktory chce pomoc klanowi CL nie musi mowic "suba support albo gtfo" ...
Ta tylko 60% clanów na privach to klany niezbyt normalne ( na offie pewnie też) gdzie gracze np się upierają "MAMO JA KCE HE/NECRUŚ/TH/GLAD!!1"
Zreszta na jedno wychodzi.

im mniejsze raty tym lepiej opanujesz dana postac, a co za tym idzie twoj skill w pivipi wzrosnie  :D

Tak bo bieganie za mobkami i spamowanie F1 to tak ćwiczy w pvp, że hejjjjj....
Low raty ogłupiają, po biciu przez 2h mobków, o pvp można dość często pomarzyć, bo się przed monitorem przysypia.


Hmm od kiedy walki na low lvlach nas nauczą walczyć, jak 90% sensownych walk jest po 3 profce?
Hmmm , w sumie to w 70+ pvp używa się prawie tych samych skilli co na 80+ pvp (nooo prawie, ale wiedza o lowbie skillach sie powinna przydać)
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: bula w Maj 19, 2008, 06:46:39 pm
LOL tylko zwykle jest tak ze cl każe np robić na subke sws/ee/bd/wc/havkrangera czy inne supporty, bo jak nie to gtf0 z clanu.
Wtedy gdy sklada się pt to zawsze ktoś idzie na support subke i jest (podczas zagrożenia ganku) np. sws bd ee wc + dd, a takie pt jest nawet niezle na pvp (chociaż przydał by sie jeszcze biszkopt, ale na pve to za duzo healerów imo)
w normalnym klanie graczowi ktory chce pomoc klanowi CL nie musi mowic "suba support albo gtfo" ...
Ta tylko 60% clanów na privach to klany niezbyt normalne ( na offie pewnie też) gdzie gracze np się upierają "MAMO JA KCE HE/NECRUŚ/TH/GLAD!!1"
Zreszta na jedno wychodzi.
lol@random recruitation
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Maj 19, 2008, 07:27:57 pm
LOL tylko zwykle jest tak ze cl każe np robić na subke sws/ee/bd/wc/havkrangera czy inne supporty, bo jak nie to gtf0 z clanu.
Wtedy gdy sklada się pt to zawsze ktoś idzie na support subke i jest (podczas zagrożenia ganku) np. sws bd ee wc + dd, a takie pt jest nawet niezle na pvp (chociaż przydał by sie jeszcze biszkopt, ale na pve to za duzo healerów imo)
w normalnym klanie graczowi ktory chce pomoc klanowi CL nie musi mowic "suba support albo gtfo" ...
Ta tylko 60% clanów na privach to klany niezbyt normalne ( na offie pewnie też) gdzie gracze np się upierają "MAMO JA KCE HE/NECRUŚ/TH/GLAD!!1"
Zreszta na jedno wychodzi.
lol@random recruitation
mhm, ale jednak w wiekszości (czyli w słabszych) clanach tak jest.
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: Mati_888 w Maj 19, 2008, 07:31:29 pm
Kompletnie źle sformułowane pytanie ;) gdzie szybciej - z całą pewnością na HIGH RATE, ale gdzie NAUCZYSZ się dobrze walczyć to na pewno low ;)
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Maj 19, 2008, 07:46:49 pm
im mniejsze raty tym lepiej opanujesz dana postac, a co za tym idzie twoj skill w pivipi wzrosnie  :D

Tak bo bieganie za mobkami i spamowanie F1 to tak ćwiczy w pvp, że hejjjjj....
Low raty ogłupiają, po biciu przez 2h mobków, o pvp można dość często pomarzyć, bo się przed monitorem przysypia.


Hmm od kiedy walki na low lvlach nas nauczą walczyć, jak 90% sensownych walk jest po 3 profce?
Hmmm , w sumie to w 70+ pvp używa się prawie tych samych skilli co na 80+ pvp (nooo prawie, ale wiedza o lowbie skillach sie powinna przydać)
[/quote]

Prawie robi wielką różnice... Glad, Tyrek, nuk, dagger, tank miedzy 2, a 3 profką się "ździebko" różnią... Nie mówiąc już o tym, że po 3rd też trochę inaczej debuffy wchodzą...
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Maj 19, 2008, 09:01:56 pm
im mniejsze raty tym lepiej opanujesz dana postac, a co za tym idzie twoj skill w pivipi wzrosnie  :D

Tak bo bieganie za mobkami i spamowanie F1 to tak ćwiczy w pvp, że hejjjjj....
Low raty ogłupiają, po biciu przez 2h mobków, o pvp można dość często pomarzyć, bo się przed monitorem przysypia.


Hmm od kiedy walki na low lvlach nas nauczą walczyć, jak 90% sensownych walk jest po 3 profce?
Hmmm , w sumie to w 70+ pvp używa się prawie tych samych skilli co na 80+ pvp (nooo prawie, ale wiedza o lowbie skillach sie powinna przydać)

Prawie robi wielką różnice... Glad, Tyrek, nuk, dagger, tank miedzy 2, a 3 profką się "ździebko" różnią... Nie mówiąc już o tym, że po 3rd też trochę inaczej debuffy wchodzą...
[/quote]
Źle sformułowałem ...
Skille którymi się spamuje na 2nd są również używane na 3rd. Mniej bo mniej ale jednak. Klasy się różnią ale jednak 'podstawy' zostają - dagger nadal leje z bliska, glad też (lol  sonic rage za 500, no przynajmniej laduje ^^), wszystkie klasy są bardziej OP, ale wiedza z 2nd sie przydaje i to bardzo.
Zreszta i tak 70-80% skilli na pvp to skille z 2nd (nie liczac magow)
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: bula w Maj 19, 2008, 09:33:57 pm
Cytuj
glad też (lol  sonic rage za 500, no przynajmniej laduje ^^)
lol ... ze niby dmg z sonic rage za 500 to jest lol? to teraz pomysl przy atk speedzie glada ile on cie tym dmg zrobi ... biorac to pod uwage pomysl ze banan zrobi ci jakies 1.5-1.7k dmg a sonic storm jakies 1.2k dmg ...
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: Kazuya w Czerwiec 05, 2008, 07:56:52 pm
glad > all
a pvp zalezy od servera:>
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Czerwiec 05, 2008, 09:04:32 pm
Ja jeszcze nigdy nie widziałem tego naładowania za ponad 350... No chyba, że krytyk.

Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: Hermit w Czerwiec 05, 2008, 09:04:46 pm
glad > all
a pvp zalezy od servera:>

Dokładnie, bo na takim, gdzie są zielone bronie nie bardzo sobie powalczysz.
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Czerwiec 05, 2008, 09:30:58 pm
Cytuj
glad też (lol  sonic rage za 500, no przynajmniej laduje ^^)
lol ... ze niby dmg z sonic rage za 500 to jest lol? to teraz pomysl przy atk speedzie glada ile on cie tym dmg zrobi

Ja spsem zrobie mu w tym czasie 1.7-1.9k dmg(a jak critnie to zwykle od razu wiadomo kto wygra) :P
a i ten skill mu zabiera hp troszke.
Chodzi o to że można to cp potkami zaspamować, czyli z hp/cp na minus wychodzi sie tylko gdy critnie(chyba moze nie pamietam) albo jak sie dostanie z blasterow . Jeśli go się zeslowuje - nie walnie tss+dss = ma problem, bo to jego glowne skille.

Czyli wszyscy magowie(sps->sorc->sh->necro) > glad (necro ma low range slowa :P) POWINNI wygrać z gladem. Wystarczy że vort/slow wejdzie i gf (zwykle)


Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Czerwiec 05, 2008, 10:59:41 pm
Glad ma swojego Dasha i w połowie vorta może się pokazać koło ciebie.
Te naładowania nie mają zabijać, tylko kruszyć przeciwnika a na selfie na 3 naładowania puścisz 2 nuki. No ale jest jeszcze banan... TSS, DSS i obszarówki...
I nie zapominaj, że glad ma 2-3x więcej wytrzymałości.
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Czerwiec 06, 2008, 12:07:15 am
Glad ma swojego Dasha i w połowie vorta może się pokazać koło ciebie.
Te naładowania nie mają zabijać, tylko kruszyć przeciwnika a na selfie na 3 naładowania puścisz 2 nuki. No ale jest jeszcze banan... TSS, DSS i obszarówki...
I nie zapominaj, że glad ma 2-3x więcej wytrzymałości.
Z max range nie dobiegnie podczas castu vorta rzczej :P ... no chyba ze u SH na bulidzie ++matk
A jak już wejdzie Slow to glad ma problem, bo tymi syfami na odleglość 'oddala' sie od maga (tzn. castowanie tego powoduje ze glad chwilke stoi w miejscu) jeśli uda mu sie walnac combo w stylu tss+dss+blaster+buster to wygra.

Mowie o pvp na pp+emp+wm dla maga. Dla glada cos podobnego(tylko warrior ^^).
Na slabym buffku glad 'ołni"
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Czerwiec 06, 2008, 08:59:10 pm
Na tym buffie mag się składa po DSS + naładowanie + TSS, albo Banan + naładowanie + TSS. Jeśli jedziem hardcorowo to Banan + naladowanie + obszarówka + naładowanie (bo się banan raczej jeszcze nie odnowi) + Banan + gf.
Pamiętaj o masie HP i CP glada.

Vorta to ci bananem przerwie i chyba Glad może się ze spowolnienia uwolnić (albo i nie...).
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: bula w Czerwiec 06, 2008, 09:02:34 pm


Vorta to ci bananem przerwie i chyba Glad może się ze spowolnienia uwolnić (albo i nie...).
nie, to tylko tyrant moze
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Czerwiec 06, 2008, 09:44:01 pm


Vorta to ci bananem przerwie i chyba Glad może się ze spowolnienia uwolnić (albo i nie...).

ta, a przypadkiem vort nie ma wiekszego range :>



No i jak przerwać vorta spsowi z 1k cspd i concentration ?

A jak vort wejdzie to zwykle już gf bo glad nie podbiegnie
(pisze o pvp z potkami ofc)

Jedyne co to godmode+dash gogogogogogogogogo w tym czasie mag ucieka, dostaje TSS, bierze elixiry, dostaje banana albo coś, no i sie godmode/dash konczy :P
Zreszta bez sensu jest opisywać taktyki pvp bo i tak zawsze jest inaczej :/
Tytuł: Odp: High a Low PvP
Wiadomość wysłana przez: bylyforumowicz w Czerwiec 07, 2008, 02:46:34 pm
pvp najlepiej uczyc sie na low rate:

1)kazda smierc to strata xx min (godzin?) farmy, na high rate myslisz- ide kutasowi wpierdolic bo mnie pknal, na low myslisz co zrobic zeby go zabic i samemu nie pocalowac gleby po raz drugi.

2)im wyzszy rate tym coraz mniej ogarnietych klanow i samych graczy. GG z nauka pvp na 12y old retardach z BR. GG z solo pvp, cale ogarnianie pvp to pt vs pt i wieksze pvp.

3)im wyzszy rate tym pewnie mniej skilli dziala, na low staraja sie jak najbardziej przyblizyc dzialanie skilli do retka.

4)podobnie jak wyzej, na high rate czesto jest kicha ze sprzetem, albo wszyscy biegaja z +25 dynasty set albo grupka osob ktore graja z niewiadomego powodu graja na high rate i farmia spore ilosci sprzetu, miazdza tych co wbili sie zeby dobic 3cia profke i zobaczyc jak to wszystko wyglada z +0 sprzetem.