Witaj
Gość

Wątek: Necromancer [Necro]  (Przeczytany 190620 razy)

  • Wiadomości: 490

  • Pochwał: 7

  • True Asian Girls Lover
Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #600 dnia: Wrzesień 13, 2008, 04:35:31 pm »
no tak pomykla talum ma +2 wit - 2 int a dc +2 wit - 2 men
/fixed




  • Wiadomości: 9

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #601 dnia: Październik 02, 2008, 04:39:14 pm »
Wracając do wcześniejszej rozkminy '' sps vs necro'' zapominacie o podstawowym atucie spsa czyli szybkosci zarowno biegania jak i cast speeda. W c4 i niżej zabicie spsem necrusa to dziecinna igraszka (cancel, sleep, ubicie summona, dobicie necro). W Interlude sprawa ma sie juz inaczej jednak dalej ogarniety sps potrafi bez problemowo pokonac necrusa w walce 1v1 na tym samym buffie. Ja to robię tak: Z zasięgu 900 wrzucam necrusowi najpierw ice vortexa (-10% cast speed, -30% speed), i frost bolt (bodajże -20% speeda, moge sie mylic), uciekam, cp poty, jesli wysle na mnie summona to juz banalna sprawa light vort, flara, hydro i summon leży a necro bez summona na ice vorcie to zaden problem (przerywam mu połowe czarów), natomiast jeśli trzyma summona z tyłu i tylko probuje mnie gonic jest to juz troszke trudniejsze, ale jezeli nie trzesa Ci sie rece na pvp i nie mylisz shortcutow nie powinno Ci to sprawic problemów  :P. (w drugim przypadku po ubiciu summona lepiej odbiec podleczyc sie znowu i dopiero dobic nekromante). Zeby nie bylo ''latwo powiedziec'', tym sposobem zabilem juz nie jednego necrusa na wojnie w uczciwym pvp 1v1. Taki mały offtop, sps jest naprawde świetną klasą na wojnę, polecam go wszystkim w miare ogarniajacym pvp ludziom, na serwerze ktorym gram byl kiedys sps ktory potrafil samemu ubic cale party wroga  :D (spowalniajac ich, rozciagajac dzieki swej szybkosci itp). Polecam farbki +5wit +4 dex  (tak, bez int, sps i tak ma go bazowo bardzo mało natomiast ma najwiecej men z wszystkich klas zaraz po OL/WC ktory daje m defa a w c6 odpowiada nawet za odpieranie debuffow vortexow itp, natomiast dex daje niezłą mobilnośc (dogonisz i uciekniesz kazdemu oprocz sztyletow i lucznikow)
Hyh troche sie rozpisałem, jeszcze raz sry za offtop, ale nie moglem sie powstrzymac zeby nie napisac czegoś o mojej ulubionej klasie :P

Witamy na forum :P
/Frohike
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2008, 04:51:47 pm wysłana przez Frohike »


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #602 dnia: Październik 02, 2008, 04:52:35 pm »
Macie jakieś lol wojny. Już u mnie lepiej walczą.


  • Wiadomości: 9

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #603 dnia: Październik 02, 2008, 05:21:22 pm »
Serwer jest x2, a wykoxac postac na 78 przy takich ratach to zajmuje troche czasu, nabywa sie tez duze doswiadczenie w pvp. Sps o ktorym mowilem jest przez wielu uwazany za najlepszego maga na serwerze po dzis dzien chociaz nie gra juz od dawna. Poza tym jak inni latali w b grade on juz mial soma/dc seta i bizu maja, co nie zmienia faktu ze mistrzowsko walczył spsem.


  • Wiadomości: 80

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #604 dnia: Październik 02, 2008, 06:15:42 pm »
hmm no jasne sps jest mily na male pvp, lecz jesli wyskoczy na ciebie 3 kolesi na rowynych lvlach i sprzecie to jest pewna gleba, mozna szybko castowac jasne ale nie zaczniesz sie leczyc pvp, necro ma ta przewage ze on wlasnie pokazuje  swoja sile w pvp 1 v kilka os transfer pain robi swoje,  2 drainy/silence/doom/anchor/mass fear i mozna pograc.

a btw no jak tym spsem dostaniesz slowa to za szybko nie pouciekasz tez ^^

chodz sam musze przyznac ze grajac necro na interludzie wlasnie sps jest jedynym magiem ktory sprawia mi klopot, w c4 zawsze gralem spsem ze wzgledu na szybkogoe sleepa, ale zrezygnowalem ze tego iż necro mym zdaniem ma najwieksze mozliwsci walki z dagerami, lukami czy gladami
Celes x7
HatSauce - Arcana Lord 77/HE 62

The Abyss x300 - retired
Hatsaucee - Th/He/Sps/SwS - BloodyFist member, Schuttgart owner
Hatsauce - Necro - farmer, last BadBoyPL


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #605 dnia: Październik 02, 2008, 07:00:55 pm »
...tym sposobem zabilem juz nie jednego necrusa na wojnie w uczciwym pvp 1v1.
Zakładam, że tu chodzi o clan war, nie mass pvp. Inaczej gratuluje sposobu prowadzenia walk.

Cytuj
Ja to robię tak: Z zasięgu 900 wrzucam necrusowi najpierw ice vortexa (-10% cast speed, -30% speed), i frost bolt (bodajże -20% speeda, moge sie mylic), uciekam, cp poty, jesli wysle na mnie summona to juz banalna sprawa light vort, flara, hydro i summon leży a necro bez summona na ice vorcie to zaden problem (przerywam mu połowe czarów), natomiast jeśli trzyma summona z tyłu i tylko probuje mnie gonic jest to juz troszke trudniejsze, ale jezeli nie trzesa Ci sie rece na pvp i nie mylisz shortcutow nie powinno Ci to sprawic problemów  Razz. (w drugim przypadku po ubiciu summona lepiej odbiec podleczyc sie znowu i dopiero dobic nekromante)

Tym bardziej na full buffie to ja czarno widzę posiadanie czasu na zabicie summonera jak Necro w nas szpikuje zakleciami. Niby ma tylko Dark, ale latać z full buffem przeciw temu też łatwe nie jest.

Cytuj
Taki mały offtop, sps jest naprawde świetną klasą na wojnę, polecam go wszystkim w miare ogarniajacym pvp ludziom, na serwerze ktorym gram byl kiedys sps ktory potrafil samemu ubic cale party wroga  :D (spowalniajac ich, rozciagajac dzieki swej szybkosci itp).

Zazdroszcze wrogów, tez tak chciałbym nabijać fragi. Ja bym nie chciał być SPSem, który solo trafił pod ogień załóżmy 6 łuczników. Czy też innych magów. A jak oni sami spowolnić go nie umieją, albo są na tyle inteligentni, że nie dość że pozwalają na walkę 1 vs 1, jak ich jest 9, to jeszcze odbiegają poza zasięg healerów to już zupełnie gratki.

Cytuj
Polecam farbki +5wit +4 dex  (tak, bez int, sps i tak ma go bazowo bardzo mało natomiast ma najwiecej men z wszystkich klas zaraz po OL/WC ktory daje m defa a w c6 odpowiada nawet za odpieranie debuffow vortexow itp, natomiast dex daje niezłą mobilnośc (dogonisz i uciekniesz kazdemu oprocz sztyletow i lucznikow)

Zapomniałeś o Tyrku. Poza tym bez +INT nasze nuki są trochę słabawe. 10-12% to zawsze 10-12% jakby nie patrzeć. A ten bonus do m. defa? Dość słabo widoczny bywa (chyba 1MEN to nie jest 1% do m. defa? sprawdzać mi się nie chce...)

Serwer jest x2, a wykoxac postac na 78 przy takich ratach to zajmuje troche czasu, nabywa sie tez duze doswiadczenie w pvp. Sps o ktorym mowilem jest przez wielu uwazany za najlepszego maga na serwerze po dzis dzien chociaz nie gra juz od dawna. Poza tym jak inni latali w b grade on juz mial soma/dc seta i bizu maja, co nie zmienia faktu ze mistrzowsko walczył spsem.

Ja Tyrka solo do 78 wykoksałem na x4 (ba koksając bufferów, a to nie było korzystne dla mnie pt...), czyli na x2 to w tym samym czasie w pt wbije się chyba nawet 79.

No life mode on.

hmm no jasne sps jest mily na male pvp, lecz jesli wyskoczy na ciebie 3 kolesi na rowynych lvlach i sprzecie to jest pewna gleba, mozna szybko castowac jasne ale nie zaczniesz sie leczyc pvp, necro ma ta przewage ze on wlasnie pokazuje  swoja sile w pvp 1 v kilka os transfer pain robi swoje,  2 drainy/silence/doom/anchor/mass fear i mozna pograc.

Jak zaatakuje cię kilka osób to o ile zaatakują summona, to da ci może 4 sec życia więcej. Marny bonus biorąc pod uwagę, że atakuje cię 4 osób, twój slow działa dopiero jak stoją przy tobie, resistów wszelakich nie zbijesz.
No ale fakt lepiej już necrusem, niż SPSem.
I które to 2 drain? O Vortexa chodzi?

Cytuj
a btw no jak tym spsem dostaniesz slowa to za szybko nie pouciekasz tez ^^

Jak będziesz podbiegał na zasięg swego slowa to zbyt dużo życia ci nie zostanie.





  • Wiadomości: 80

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #606 dnia: Październik 02, 2008, 09:45:59 pm »
Wiec tak, przy zalozeniu ze walcze z 4 os, slowa daje tylko na os uciekajaca jesli koniecznie chce nabic fraga, a w walce z kilka przeciwnikami tak nie robie. W walce me vs pt zawsze warto sie pokusisc o mass gloom/fear nie widomo czy wjedzie, ale jak wejdzie to jest juz duzo latwiej :) zreszta widok biegajacych  tam i wewte enemy jest zabawny :D

Naturalnie ze mam nadzieje lub zostawaim sumona troche z tylu by we mnie bili a nie w sumona, w koncu tak sie wiecej wytrzyma, no i vortexa rowniez mozna jako draina podliczyc :) ze wzgledu na dmg zwraca wiecej hp niz vampir.
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2008, 09:48:08 pm wysłana przez HatSauce »
Celes x7
HatSauce - Arcana Lord 77/HE 62

The Abyss x300 - retired
Hatsaucee - Th/He/Sps/SwS - BloodyFist member, Schuttgart owner
Hatsauce - Necro - farmer, last BadBoyPL


  • Wiadomości: 9

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #607 dnia: Październik 02, 2008, 09:56:46 pm »
Tak chodzi o clan war (tak na marginesie sps o ktorym wczesniej wspominalem utrzymywal kilka razy z rzędu status hero i był w klanie który przez 3 lata był uwazany za najlepszy klan PvP na serwerze) Wartało by jeszcze dodac że on grał w czasach gdy na serwerze goscilo C4 a wtedy sps byl naprawde przesadzoną postacia podobnie jak necrus, a taki wyczyn jak solowanie pt wroga udalo mu sie moze raz czy 2 ;p natomiast w 1v1 z nim raczej nikt na serwie szans nie miał.. poza tym no racja wrogowie byli raczej noobami ale zeby ubic całe party nawet noobow to trzeba miec nie lada umiejętnosci.
hmm no jasne sps jest mily na male pvp, lecz jesli wyskoczy na ciebie 3 kolesi na rowynych lvlach i sprzecie to jest pewna gleba.
A właśnie nie koniecznie (niekoniecznie), ostatnio miałem akcje skoczyłem na fg z clan hallu a tam 4 wroga tytan 80 lvl z hero i full S, ST 78 A/S sprzęt, destro 7x a grade i bodajze spellhowler 7x bez 3 profki, udalo mi sie samemu ubic ich wszystkich wlasnie ganiajac sie z nimi, sztuka polega na tym by odpowiednim osobom wrzucic slowa, vorta czy cancela, odbiegac, prowokowac i po kolei wybijac (nie obejdzie sie oczywiscie bez cp potkow ale tego używa 99% graczy na clan war). A tak w ogóle (w ogóle) spsowi slowa jest wrzucic bardzo ciezko gdyz swojego slowa ma na zasieg 900, vorta to samo, a na drugiego spsa resist aqua.

Jeśli chodzi o walke z gladem, tyrkiem czy sztyletem sps ma podobne szanse jak necro imo, ten pierwszy ma slowy, vorta obcinajacego speed i atk speeda i cancela a ten drugi TP i summona. Necrus ma tylko tą lipę, że praktycznie każdy frag może mu uciec :P (jedna z najwolniejszych postaci w grze, jesli nie najwolniejsza)

W kwestii walki na fullbuffie to zdarza sie ona bardzo rzadko, wiekszosc osob preferuje raczej ''partyzantke'' czyli latanie na buffie z CH po spotach w poszukiwaniu fragow, a na takich wlasnie warunkach sps pokonuje necro raczej bezproblemowo. Pozatymnawet do mass pvp juz chyba lepszy od necrusa jest storm screamer, po 1 jesli necro dostanie wind vorta (-30% cast speed) to po zabawie, a po 2 bardzo szybko wypala sie z many na TP, praktycznie po 1 akcji nie ma juz czym bic.

Co do tego builda, tu nie chodzi tylko o m defa, zalety takich dyesow to duża moblinośc (+4 dex), maxymalne dopakowanie casta - podstawowego atutu spsa (+5 wit), no i oczywiscie odpieranie unbuffow, vortow klątw (zaoszczędzone 4 men). Mialem kiedys build z intem, ten bonus to jakies 200 m ataku wiecej czyli mniej wiecej 100 dmg na nuka przy pvp, strata warta zalet wymienionych wczesniej. Jedynym drobnym problemem jest lekko ucięty land surrendera, vorta itp w magow, ale ja to nadrabiam arcane power (+30% m atak) :P. Natomiast na buffie z CH, bizu tateo +3(1 orfenka+4) i clan magic protection lvl3, przy ilosci 33 men i 1095 m defa, sam stanowie twardy orzech do zgryzienia dla potencjalnego maga :)

/błędy poprawione przez Fro
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2008, 10:12:12 pm wysłana przez Frohike »


  • Wiadomości: 80

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #608 dnia: Październik 02, 2008, 11:47:23 pm »
Tak przyznalem ze w c4 byl mega na pvp spsik, czy nie ial szans to nie wiem i szczeze (szczerze) w to watpie, bo nie ma klasy nie do pokonania dostanie silence/dooma/anchora czy letala lub 2/3 crytyku z luku i pojdzie w piasek  8) tak jak powiedzialem dzieki szybkosci sps swietnie sie spijuej na malych pvp i zdania nie zmienie bo jednak  swoim mystick musiem gralem kolo 1,5 roku

ostatnio miałem akcje skoczyłem na fg z clan hallu a tam 4 wroga tytan 80 lvl z hero i full S, ST 78 A/S sprzęt, destro 7x a grade i bodajze spellhowler 7x bez 3 profki, udalo mi sie samemu ubic ich wszystkich wlasnie ganiajac sie z nimi, sztuka polega na tym by odpowiednim osobom wrzucic slowa, vorta czy cancela, odbiegac, prowokowac i po kolei wybijac (nie obejdzie sie oczywiscie bez cp potkow ale tego używa 99% graczy na clan war). A tak w ogóle (w ogóle) spsowi slowa jest wrzucic bardzo ciezko gdyz swojego slowa ma na zasieg 900, vorta to samo, a na drugiego spsa resist aqua.

/błędy poprawione przez Fro

--> w to ja nie wierze chyba ze oni na afku byli,albo biegali bez bufkow calkowice, nie wiem moze byli tez calkowitymi noobami majacyi za idola wisia the hawk rangera?


Jeśli chodzi o walke z gladem, tyrkiem czy sztyletem sps ma podobne szanse jak necro imo, ten pierwszy ma slowy, vorta obcinajacego speed i atk speeda i cancela a ten drugi TP i summona. Necrus ma tylko tą lipę, że praktycznie każdy frag może mu uciec :P (jedna z najwolniejszych postaci w grze, jesli nie najwolniejsza)

/błędy poprawione przez Fro

jak dla mnie turbo glupota.. no jak podejdzie taki tyrek glad ( on nawet nie musi podchodzic ) czy sztyleciaz (sztyleciarz) ( a on na pewno podejdzie ) to twoje szybko bieganie w pupke mozna wsadzic bo i tak dostaniesz ze skilli ze bedzie gleba, mam wlasnie na mysli ze jesli jedna z tych klas ( moze poza tyrkiem ) jak dostanie curse of doom no na 90% ma przegrane, sps zawsze mzoe sie ratowac bsoe  :P
aaa i raczej destro jest najwolniejszy

Sts na mass pvp ma chyba jednak troszke ze malo hp i wlasnie na tym polega drobna pzrewaga w wykonaniu transfer paina, nawet ost podzszedl do mnie glad i wpakowal mi tss za 6k dmg , jak sie to rozlozylo na sumona mnie i szybka potke CP + doom i glady poszedl w piasek

/Fro
« Ostatnia zmiana: Październik 04, 2008, 02:59:58 am wysłana przez Frohike »
Celes x7
HatSauce - Arcana Lord 77/HE 62

The Abyss x300 - retired
Hatsaucee - Th/He/Sps/SwS - BloodyFist member, Schuttgart owner
Hatsauce - Necro - farmer, last BadBoyPL


  • Wiadomości: 967

  • Pochwał: 2

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #609 dnia: Październik 03, 2008, 12:13:05 pm »
A właśnie nie koniecznie (niekoniecznie), ostatnio miałem akcje skoczyłem na fg z clan hallu a tam 4 wroga tytan 80 lvl z hero i full S, ST 78 A/S sprzęt, destro 7x a grade i bodajze spellhowler 7x bez 3 profki, udalo mi sie samemu ubic ich wszystkich wlasnie ganiajac sie z nimi, sztuka polega na tym by odpowiednim osobom wrzucic slowa, vorta czy cancela, odbiegac, prowokowac i po kolei wybijac (nie obejdzie sie oczywiscie bez cp potkow ale tego używa 99% graczy na clan war). A tak w ogóle (w ogóle) spsowi slowa jest wrzucic bardzo ciezko gdyz swojego slowa ma na zasieg 900, vorta to samo, a na drugiego spsa resist aqua.
masz jakis lolenemy

W sumie powinno być "jakichś" :P
/Fro


edit: w sumie w tym wspanialym slowniku ktory mi podales niema takiego slowa jak "jakichś" :P

Jak nie :P http://www.sjp.pl/jakich%B6
« Ostatnia zmiana: Październik 20, 2008, 07:05:30 pm wysłana przez Frohike »


  • Wiadomości: 328

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #610 dnia: Październik 03, 2008, 03:17:47 pm »
Cytuj
po 1 jesli necro dostanie wind vorta (-30% cast speed) to po zabawie, a po 2 bardzo szybko wypala sie z many na TP, praktycznie po 1 akcji nie ma juz czym bic.
Ty sobie żarty robisz prawda? Uwierz mi, że TP wcale nie zabiera aż tak dużo many... grałeś kiedyś necro? A wiesz o tym, że na C4 (skoro już tak wspominacie o C4 to będę mówił o C4) sleep był o wiele szybszy? Jeżeli wiesz, to powinieneś, się liczyć z tym, że po zarzuceniu sleepa, necro, zacznie ci rzucać debuffy, których nie ma mało :wink: .Walnie ci gloom'a to już połowa sukcesu, po za tym (poza tym) ma nie ma jednego, ale dwa silence tzn. jeden nazywa się silence, a drugi curse of doom. Jak wejdzie, jeden z nich, to możesz jedynie się modlić, żebyś miał bsoe, jeżeli zdążysz użyć.

/Fro
« Ostatnia zmiana: Październik 04, 2008, 03:03:47 am wysłana przez Frohike »
Alarion jedyne co potrafina kmiota barowe to cepiac sie literuwek i smiac siem  bo nie zauwarzacie  jakie to wy literuwki robita porabane idioty.Masz tu je ty Alarione pedalskie nasienie wiecej literowka

http://s7.footballteam.pl/index.php?polecil=83632   - Fajna gra :) Polecam :)


  • *******
  • Wiadomości: 3103

  • Pochwał: 14

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #611 dnia: Październik 03, 2008, 05:49:51 pm »
Fro, mam wejsc i zrobic pogrom :P ?
HATE ME MOAR!


Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #612 dnia: Październik 03, 2008, 06:35:41 pm »
Fro, mam wejsc i zrobic pogrom :P ?
byloby dobrze


  • Wiadomości: 9

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #613 dnia: Październik 03, 2008, 07:07:04 pm »

Tak przyznalem ze w c4 byl mega na pvp spsik, czy nie ial szans to nie wiem i szczeze w to watpie, bo nie ma klasy nie do pokonania dostanie silence/dooma/anchora czy letala lub 2/3 crytyku z luku i pojdzie w piasek  8) tak jak powiedzialem dzieki szybkosci sps swietnie sie spijuej na malych pvp i zdania nie zmienie bo jednak  swoim mystick musiem gralem kolo 1,5 roku

Nie mówiłem że sps jako klasa była w c4 nie do pokonania, chodziło mi tutaj o konkretnego gracza, który tak dobrze potrafil walczyc ze praktycznie nikt nie potrafil go pokonac 1v1 (nie liczac przypadkow krytow magicznych itp. no ale tego umiejetnosciami przeskoczyc sie poprostu nie da).


ostatnio miałem akcje skoczyłem na fg z clan hallu a tam 4 wroga tytan 80 lvl z hero i full S, ST 78 A/S sprzęt, destro 7x a grade i bodajze spellhowler 7x bez 3 profki, udalo mi sie samemu ubic ich wszystkich wlasnie ganiajac sie z nimi, sztuka polega na tym by odpowiednim osobom wrzucic slowa, vorta czy cancela, odbiegac, prowokowac i po kolei wybijac (nie obejdzie sie oczywiscie bez cp potkow ale tego używa 99% graczy na clan war). A tak w ogóle (w ogóle) spsowi slowa jest wrzucic bardzo ciezko gdyz swojego slowa ma na zasieg 900, vorta to samo, a na drugiego spsa resist aqua.

/błędy poprawione przez Fro

--> w to ja nie wierze chyba ze oni na afku byli,albo biegali bez bufkow calkowice, nie wiem moze byli tez calkowitymi noobami majacyi za idola wisia the hawk rangera?


Nie musisz mi wierzyc, ale chciałbym Ci uświadomic że moich wrogów zgubila pewnosc siebie a konkretniej myslenie ''to tylko maly spsik w a grade nas jest czterech 7xow, trzeba go tylko dorwac żeby nie stracic fraga'', w takiej sytuacji łatwo ich rozdzielic, fakt popełnili błąd ale kto z nas tego nie robi?



Jeśli chodzi o walke z gladem, tyrkiem czy sztyletem sps ma podobne szanse jak necro imo, ten pierwszy ma slowy, vorta obcinajacego speed i atk speeda i cancela a ten drugi TP i summona. Necrus ma tylko tą lipę, że praktycznie każdy frag może mu uciec :P (jedna z najwolniejszych postaci w grze, jesli nie najwolniejsza)

/błędy poprawione przez Fro

jak dla mnie turbo glupota.. no jak podejdzie taki tyrek glad ( on nawet nie musi podchodzic ) czy sztyleciaz ( a on na pewno podejdzie ) to twoje szybko bieganie w pupke mozna wsadzic bo i tak dostaniesz ze skilli ze bedzie gleba, mam wlasnie na mysli ze jesli jedna z tych klas ( moze poza tyrkiem ) jak dostanie curse of doom no na 90% ma przegrane, sps zawsze mzoe sie ratowac bsoe  :P
aaa i raczej destro jest najwolniejszy

Tu widac ze chyba nigdy nie grałes sztyletem:P Nawet TH ma raczej marne szanse na podejscie do spsa bo jak dostanie ice vorta i frost bolta(a wchodzą bardzo czesto, sztyleciarze podobnie jak luki maja bardzo malo m defa) to nawet dash mu nie pomoze, nie mowiac juz o AW czy PW. Nawet jesli jakims cudem uda mu sie podejsc ja uzywam wtedy aura flasha (detarget) a to daje mi dodatkowy czas na działanie. Jeśli chodzi o glada i tyrka.. fakt marne mam z nimi szanse (cały czas mowie o c6, gdyz w takich realiach aktualnie gram) ale nie sa nie do ubicia. Napewno nie uzyja na mnie swoich najsilniejszych skilli typu TSS bo dostana vorta/frost bolta i nie podejda, natomiast skille dystansowe nie beda juz zadawaly mi az takich obrazen abym nie mial czasu na jakiekolwiek działanie. Przypuscmy że cancel zdejme takiemu tyrkowi/gladowi chociazby magic barrier i bless the body, wtedy moje szanse na wygraną drastycznie wzrastaja, a nie jest to przypadek skrajnie szczesliwy bo cancel zdejmuje do 5 buffow. Plusem jest tez to że taki sps z farbka na dexa prawie zawsze moze uciec tyrkowi/gladowi (vort i frost bolt na zasięg 900 i duza moblinosc) a glada nawet dogonic gdy ten bedzie uciekał. Nekromanta niestety nie moze juz sobie raczej na to pozwolic. Dlatego właśnie twierdze ze w walce z tymi klasami necro/sps maja podobne szanse, plusy/minusy.

Cytuj
po 1 jesli necro dostanie wind vorta (-30% cast speed) to po zabawie, a po 2 bardzo szybko wypala sie z many na TP, praktycznie po 1 akcji nie ma juz czym bic.
Ty sobie żarty robisz prawda? Uwierz mi, że TP wcale nie zabiera aż tak dużo many... grałeś kiedyś necro? A wiesz o tym, że na C4 (skoro już tak wspominacie o C4 to będę mówił o C4) sleep był o wiele szybszy? Jeżeli wiesz, to powinieneś, się liczyć z tym, że po zarzuceniu sleepa, necro, zacznie ci rzucać debuffy, których nie ma mało :wink: .Walnie ci gloom'a to już połowa sukcesu, po za tym ma nie ma jednego, ale dwa silence tzn. jeden nazywa się silence, a drugi curse of doom. Jak wejdzie, jeden z nich, to możesz jedynie się modlić, żebyś miał bsoe, jeżeli zdążysz użyć.

Doskonale wiem o szybkosci sleepa z c4 gdyz dzieki niemu wygrywalem wiekszosc pvp. Ja tu mowie raczej o c6, bo w c4 cancel+sleep=all, necrusowi ten sleep przez mentala nie wejdzie( raczej każdy na wojnie bierze mentala z CH)dlatego kompletnie nie ma szans z spsem(uprzedzając czyjeś sapy ze cancel ma zasieg 600, moge zapewnic ze nie jest to wieksza przeszkoda bo sps na malarce castuje cancela szybciej niz necro jakikolwiek nuk czy silence, wiec wystarczy podbiec dac w siebie wpuscic jednego nuka/vorta i dopiero wrzucic cancel+sleep). Skoro necro dalej jest taki dobry w c6 to ciekawe czemu za czasow c4 na serwie 60% ludzi latających na pvp to byli necro, natomiast teraz (serwer od razu z c4 przeskoczył na c6) spotkac necrusa na wojnie to raczej egzotyczny widok, nie mowiac juz o tym że połowa ludzi swoje suby-necro pokasowała. Nekromanta moze nie grałem, ale zdarzało mi sie walczyc z takimi u boku i widzialem jak szybko potrafia wypalic sie z many. w C6 walki trwaja znacznie dluzej, zadawny dmg jest slabszy cp poty szybsze itp, zuzywa sie znaacznie wiecej many, dlatego stanowi ona dla omawianej klasy powazny problem. Nawet gdy jestem na EE jesli jakis necro prosi mnie o buff to koniecznie i przede wszystkim chce clarity (-10% mana-kosztu skilli - dla laików :P)


  • Wiadomości: 490

  • Pochwał: 7

  • True Asian Girls Lover
Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #614 dnia: Październik 03, 2008, 07:52:57 pm »
Heh....Necro nie wypali się szybko z many, TP aż tak dużo nie ssie.

Gadanie, że Glad nawet nie podejdzie do SpS'a jest śmieszne. Glad ma swojego "Dasha" i na nim może podbiec załadować TSS + DSS i po krytyka ze skilla piszemy: gf :P Nie raz już tak miałem.




  • Wiadomości: 967

  • Pochwał: 2

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #615 dnia: Październik 03, 2008, 09:18:33 pm »
Heh....Necro nie wypali się szybko z many, TP aż tak dużo nie ssie.

Gadanie, że Glad nawet nie podejdzie do SpS'a jest śmieszne. Glad ma swojego "Dasha" i na nim może podbiec załadować TSS + DSS i po krytyka ze skilla piszemy: gf :P Nie raz już tak miałem.
do tego bariera i zaden slow/vort w niego nie wejdzie


  • Wiadomości: 9

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #616 dnia: Październik 03, 2008, 10:17:30 pm »
ehh.. jak glad dostanie vorta i slowa to nawet na dashu jest wolniejszy ode mnie, a wchodzi w niego jak w maselko bo to woj z niskim m defem... do tego dochodzi cancel ktory tez moze zrzucic berka/ww. To nie teoria tylko praktyka z nie jednym gladem juz walczylem w c6


  • Wiadomości: 967

  • Pochwał: 2

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #617 dnia: Październik 03, 2008, 11:00:55 pm »
ehh.. jak glad dostanie vorta i slowa to nawet na dashu jest wolniejszy ode mnie, a wchodzi w niego jak w maselko bo to woj z niskim m defem... do tego dochodzi cancel ktory tez moze zrzucic berka/ww. To nie teoria tylko praktyka z nie jednym gladem juz walczylem w c6
nie rozumiesz, ze na barierze zaden debuff w glada nie wejdzie?


  • Wiadomości: 961

  • Pochwał: 1

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #618 dnia: Październik 03, 2008, 11:35:27 pm »
Cytuj
do tego dochodzi cancel ktory tez moze zrzucic berka/ww
No jak ktoś lata gladem z zerkiem na pvp, to niech lepiej usunie l2(chyba, że mamy elemental prot na sobie, to w ostateczności można-choć elemental+ brak zerka=lol sps dmg)
No i kto powiedział, że glad będzie cię gonił po otwartej przestrzeni?
Zawsze mozna sie gdzies schować, a nie bezmyślnie ganiac za spsem.
Co nie zmienia faktu, że dobrego spsa ciężko ubić gladem(chyba, że to my atakujemy pierwsi robiąc wjazd na sonic move, wtedy to sps moze nam naskoczyć).

...


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #619 dnia: Październik 04, 2008, 03:17:08 am »
Fro, mam wejsc i zrobic pogrom :P ?
Tak, poproszę.


  • Wiadomości: 9

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #620 dnia: Październik 04, 2008, 11:07:08 am »
Heh myslalem ze chodzi Ci o magic barrier :P moj blad. No tak ale jak odpali sonic barrier co kosztuje bodajze 5 sonic force, to zostaja mu juz tylko 2 z które nie odpali nawet sonic move, a ja widzac ze odpalil bariere od razu rzucam sie do ucieczki. Bez tego berka to juz chyba w ogóle (w ogóle) ma marne szanse na podbiegnięcie :P chociaz na walce gladem sie nie znam zbytnio moze to i dobra taktyka. Natomiast ja bym to inaczej okreslil to raczej spsem jest trudno ubic dobrego glada, ale istnieją na to szanse aczkolwiek małe :D.

/Fro
« Ostatnia zmiana: Październik 04, 2008, 07:25:32 pm wysłana przez Frohike »


  • Wiadomości: 967

  • Pochwał: 2

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #621 dnia: Październik 04, 2008, 11:44:30 am »
Heh myslalem ze chodzi Ci o magic barrier :P moj blad. No tak ale jak odpali sonic barrier co kosztuje bodajze 5 sonic force, to zostaja mu juz tylko 2 z które nie odpali nawet sonic move, a ja widzac ze odpalil bariere od razu rzucam sie do ucieczki. Bez tego berka to juz chyba w ogóle ma marne szanse na podbiegnięcie :P chociaz na walce gladem sie nie znam zbytnio moze to i dobra taktyka. Natomiast ja bym to inaczej okreslil to raczej spsem jest trudno ubic dobrego glada, ale istnieją na to szanse aczkolwiek małe :D.
jakie 2? zostana mu 3 sonic force - akurat na sonic move


  • Wiadomości: 961

  • Pochwał: 1

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #622 dnia: Październik 04, 2008, 11:52:15 am »
Zerka nie bierze sie po to, żeby móc jako tako spamować dmg spsa cp-potami- wtedy wsadzamy riposte stance i czekamy, aż nasz milusiński oberwie własnym slowem/vortexem po twarzy. Wtedy sonic move i jedziemy dziada :P
I tak jak pisałeś- sonic barrier to lipny skill, bo znim sie podładujemy, to przeciwnik już nam odbiega i za ten czas i tak nic nie zrobimy(nawet combo sonic move+sonic barrier to totalny niewypał, bo zostajemy bez ladunków). Po prostu sps ma większą kontrolę nad przebiegiem walki(ofc jeśli rozpoczyna sie z 900+ range).
...


  • Wiadomości: 9

  • Pochwał: 0

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #623 dnia: Październik 04, 2008, 06:01:13 pm »
Heh to właśnie glad jest jedna z postaci ktorych najbardziej nie lubie, nawet na EE sprawia mi duże problemy o ile m IC seta (chyba +80% odpornosci na sleepa) i nawet moj trance +9 nie wchodzi :(. A co do necro spotkałem sie z taktyką MA set zamiast DC. Niby wszyscy mowią że MA na masowki a DC na mniejsze pvp ale niektórzy necro twierdza inaczej. Argument jest taki ze necro w DC jak dostanie wind vorta (-30% cast speed) od StS to raczej ma male szanse na wygrana - 90% nukow StS mu przerywa, a MA ma bonus -50% szansy na przerwanie casta, no i pakuje postac w m atak a nie cast speed, wiec zdecydowanie vort bardziej zaboli necro w DC niz w MA. poza tym wiecej p defa, zaoszczedzone duzo many no bo rzadsze a mocniejsze nuki. Co o tym myślicie?
« Ostatnia zmiana: Październik 06, 2008, 05:15:22 pm wysłana przez Frohike »


  • Wiadomości: 967

  • Pochwał: 2

Odp: Necromancer [Necro]
« Odpowiedź #624 dnia: Październik 04, 2008, 06:48:23 pm »
Heh to właśnie glad jest jedna z postaci ktorych najbardziej nie lubie, nawet na EE sprawia mi duże problemy o ile m IC seta (chyba +80% odpornosci na sleepa) i nawet moj trance +9 nie wchodzi :(. A co do necro spotkałem sie z taktyką MA set zamiast DC. Niby wszyscy mowią że MA na masowki a DC na mniejsze pvp ale niektórzy necro twierdza inaczej. Argument jest taki ze necro w DC jak dostanie wind vorta (-30% cast speed) od StS to raczej ma male szanse na wygrana - 90% nukow StS mu przerywa, a MA ma bonus -50% szansy na przerwanie casta, no i pakuje postac w m atak a nie cast speed, wiec zdecydowanie vort bardziej zaboli necro w DC niz w MA. poza tym wiecej p defa, zaoszczedzone duzo many no bo rzadsze a mocniejsze nuki. Co o tym myślicie?
od ct1 S/S80 sety sa obowiazkowe dla kazdej klasy, A w ogóle (w ogóle) sie nie ogarnia

/Fro :(

ciagle robie ten glupi blaaaaad  :_delf_3_2:
« Ostatnia zmiana: Październik 06, 2008, 05:15:39 pm wysłana przez Frohike »