z takim element resistem to dmg co niektorych skilli bedzie mozna zaspamowac cp potami
Tylko że w L2 zawsze problemem był dysbalans między ofensywą,a defensywą. Każdy kolejny path dokładał dużo więcej możliwości ofensywnych (enchant skilli nawet do +30!, łatwiejszy Oe broni niż zbroi, enchant ofensywnych skilli na element, augu, nowe buffy ofensywne, uber karające skille ofensywne z +80 lvla) z malutką nakładką defensywy. Po jakimś czasie nikogo już nie dziwiły akcje "1 shot - 1 kill" które stały się wyznacznikiem bycia pr0 w grze.
Wiem, że CP poty to będzie wielki problem 1 vs 1 i trzeba będzie się nieźle napocić by czasem wygrać, a częśc postaci, niektóych postaci pokonać nie będą po prostu w stanie. Ale czy to jest taki problem dla graczy, którzy od ponad 6-7 kronik są przyzwyczajeni, są karacze na PvP i ich "przydupasy" (przepraszam za okreslenie ; p ) by ci karacze mogli zdobywać fragi? ;>
Za to Team vs team trzeba będzie się dużo bardziej nagłówkować jak wygrać.
Np nagła zmiana targetu przez wszystkich DD w party z nukera powiedzmy na jakiegoś daggera, tak by enemy healer nie zdążył się zorientować. Pozostawienie najmocniejszej salwy skilli z długim reusem na moment, kiedy ofiara ma poniżej 50%?
Nareszcie Pt vs Pt stanei się czymś więcej niż czasem bezmyślnym spamowaniem skilli tak długo, aż ze 2-3 DD/nukom w pt skrytują skille za +6k damage jednocześnie i healer choćby miał 1000000000 cast speedu nic nie da rady fizycznie zrobić.
Wiem też, że takie PvP staną się bardziej wymagające i długie, ale wolę mieć satysfakcje z 1 długiego wygranemu PvP, niż z 10 krótkich, bo wygrałem(liśmy) tylko dzięki krytom skilli po 5-10k damage (kiedy enemy ma np 7k HP tylko...).
Tak więc imho zmiana na +
Solar, to już jest inna kwestia (de facto do przemyslenia przez NC-soft kiedyś tam za 6 kronik jak jużbędą kryształy na 900 elemtnal
). Top farmerzy i ci co kupują adenę zawsze mieli łatwiej w grze, gdzie za kasę można mieć wszystko co potrzeba poza lvlem.