Pokaze ten wpis w 9900-9999
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<!DOCTYPE list SYSTEM "skills.dtd">
<list>
<skill id="9900" levels="1" name="Acumen">
<table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
<table name="#mpConsume"> 0 </table>
<table name="#Tab-mAtkSpd"> 1.3 </table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-mAtkSpd" stackType="mAtkSpeedUp">
<mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="#Tab-mAtkSpd"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9901" levels="1" name="Agility">
<table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
<table name="#mpConsume"> 0 </table>
<table name="#Tab-rEvas"> 4 </table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-rEvas" stackType="rEvas">
<add order="0x40" stat="rEvas" val="#Tab-rEvas"/>
</effect>
</for>
<enchant1for>
<effect count="1" name="Buff" time="#ench1time" val="0" stackOrder="4" stackType="rEvas">
<add order="0x40" stat="rEvas" val="4"/>
</effect>
</enchant1for>
</skill>
<skill id="9902" levels="1" name="Berserker Spirit">
<table name="#Tab-mAtk"> 1.16 </table>
<table name="#Tab-pAtk"> 1.08 </table>
<table name="#Tab-mDef"> 0.84 </table>
<table name="#Tab-pDef"> 0.92 </table>
<table name="#Tab-mAtkSpd"> 1.08 </table>
<table name="#Tab-pAtkSpd"> 1.08 </table>
<table name="#Tab-runSpd"> 8 </table>
<table name="#Tab-rEvas"> 4 </table>
<table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
<table name="#mpConsume"> 0 </table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="1" stackType="berserk">
<mul order="0x30" stat="mAtk" val="#Tab-mAtk"/>
<mul order="0x30" stat="pAtk" val="#Tab-pAtk"/>
<mul order="0x30" stat="mDef" val="#Tab-mDef"/>
<mul order="0x30" stat="pDef" val="#Tab-pDef"/>
<mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="#Tab-mAtkSpd"/>
<mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="#Tab-pAtkSpd"/>
<add order="0x40" stat="runSpd" val="#Tab-runSpd"/>
<sub order="0x40" stat="rEvas" val="#Tab-rEvas"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9903" levels="1" name="Bless Shield">
<table name="#Tab-rShld"> 1.8 </table>
<table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
<table name="#mpConsume"> 0 </table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-rShld" stackType="shieldProbUp">
<mul order="0x30" stat="rShld" val="#Tab-rShld"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9904" levels="1" name="Blessed Body">
<table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
<table name="#mpConsume"> 0 </table>
<table name="#Tab-maxHp"> 1.35 </table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-maxHp" stackType="MaxHPUp">
<mul order="0x30" stat="maxHp" val="#Tab-maxHp"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9905" levels="1" name="Blessed Soul">
<table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
<table name="#mpConsume"> 0 </table>
<table name="#Tab-maxMp"> 1.35 </table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-maxMp" stackType="MPregen">
<mul order="0x30" stat="maxMp" val="#Tab-maxMp"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9906" levels="1" name="Concentration">
<table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
<table name="#mpConsume"> 0 </table>
<table name="#cancel"> 53 </table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#cancel" stackType="Concentration">
<sub order="0x40" stat="cancel" val="#cancel"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9907" levels="1" name="Death Whisper">
<table name="#Tab-cAtk"> 1.4 </table>
<table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
<table name="#mpConsume"> 0 </table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-cAtk" stackType="cAtk">
<mul order="0x30" stat="cAtk" val="#Tab-cAtk"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9908" levels="1" name="Empower">
<table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
<table name="#mpConsume"> 0 </table>
<table name="#Tab-mAtk"> 1.75 </table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-mAtk" stackType="mAtk">
<mul order="0x30" stat="mAtk" val="#Tab-mAtk"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9909" levels="1" name="Focus">
<table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
<table name="#mpConsume"> 0 </table>
<table name="#Tab-rCrit"> 1.3 </table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-rCrit" stackType="rCrit">
<mul order="0x30" stat="rCrit" val="#Tab-rCrit"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9910" levels="1" name="Guidance">
<table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
<table name="#mpConsume"> 0 </table>
<table name="#Tab-accCombat"> 4 </table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-accCombat" stackType="accuracyUp">
<add order="0x40" stat="accCombat" val="#Tab-accCombat"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9911" levels="1" name="Haste">
<table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
<table name="#mpConsume"> 0 </table>
<table name="#Tab-pAtkSpd"> 1.33 </table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-pAtkSpd" stackType="pAtkSpeedUp">
<mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="#Tab-pAtkSpd"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9912" levels="1" name="Magic Barrier">
<table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
<table name="#mpConsume"> 0 </table>
<table name="#Tab-mDef"> 1.3 </table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-mDef" stackType="MagicDefUp">
<mul order="0x30" stat="mDef" val="#Tab-mDef"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9913" levels="1" name="Mental Shield">
<table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
<table name="#mpConsume"> 0 </table>
<table name="#res"> 43 </table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#res" stackType="MentalShield">
<add order="0x40" stat="rootRes" val="#res"/>
<add order="0x40" stat="sleepRes" val="#res"/>
<add order="0x40" stat="confusionRes" val="#res"/>
<add order="0x40" stat="derangementRes" val="#res"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9914" levels="1" name="Might">
<table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
<table name="#mpConsume"> 0 </table>
<table name="#rate"> 1.15 </table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#rate" stackType="pAtk">
<mul order="0x30" stat="pAtk" val="#rate"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9915" levels="1" name="Resist Shock">
<table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
<table name="#mpConsume"> 0 </table>
<table name="#res"> 40 </table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#res" stackType="ShockRes">
<add order="0x40" stat="stunRes" val="#res"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9916" levels="1" name="Shield">
<table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
<table name="#mpConsume"> 0 </table>
<table name="#rate"> 1.15 </table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#rate" stackType="pDef">
<mul order="0x30" stat="pDef" val="#rate"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9917" levels="1" name="Vampiric Rage">
<table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
<table name="#mpConsume"> 0 </table>
<table name="#Tab-absorbDam"> 9 </table>
<set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
<set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
<set name="power" val="0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="isMagic" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="400"/>
<set name="effectRange" val="900"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-absorbDam" stackType="vampRage">
<add order="0x40" stat="absorbDam" val="#Tab-absorbDam"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9918" levels="1" name="Dance of Aqua Guard">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-waterRes"> 3 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-waterRes" stackType="waterResUp">
<mul order="0x40" stat="waterRes" val="#Tab-waterRes"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9919" levels="1" name="Dance of Concentration">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-mAtkSpd"> 1.3 </table>
<table name="#Tab-cancel"> 4 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="1" stackType="docon">
<mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="#Tab-mAtkSpd"/>
<sub order="0x40" stat="cancel" val="#Tab-cancel"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9920" levels="1" name="Dance of Earth Guard">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-earthRes"> 3 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-earthRes" stackType="doeg">
<mul order="0x40" stat="earthRes" val="#Tab-earthRes"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9921" levels="1" name="Dance of Fire">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-cAtk"> 1.4 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-cAtk" stackType="cAtkUp">
<mul order="0x30" stat="cAtk" val="#Tab-cAtk"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9922" levels="1" name="Dance of Fury">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-pAtkSpd"> 1.15 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-pAtkSpd" stackType="pAtkSpdUp">
<mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="#Tab-pAtkSpd"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9923" levels="1" name="Dance of Inspiration">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-accCombat"> 1.4 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-accCombat" stackType="accCombatUp">
<mul order="0x40" stat="accCombat" val="#Tab-accCombat"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9924" levels="1" name="Dance of Light">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-pAtk-undead"> 1.3 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-pAtk-undead" stackType="pAtk-undeadUp">
<mul order="0x30" stat="pAtk-undead" val="#Tab-pAtk-undead"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9925" levels="1" name="Dance of the Mystic">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-mAtk"> 1.2 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-mAtk" stackType="mAtkUp">
<mul order="0x30" stat="mAtk" val="#Tab-mAtk"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9926" levels="1" name="Dance of Protection">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-earthRes"> 3 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-earthRes" stackType="dopro">
<mul order="0x40" stat="earthRes" val="#Tab-earthRes"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9927" levels="1" name="Siren's Dance">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-mCritRate"> 3 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-mCritRate" stackType="mCritRateUp">
<mul order="0x30" stat="mCritRate" val="#Tab-mCritRate"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9928" levels="1" name="Dance of the Vampire">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-absorbDam"> 1.8 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-absorbDam" stackType="absorbDamUp">
<mul order="0x40" stat="absorbDam" val="#Tab-absorbDam"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9929" levels="1" name="Dance of the Warrior">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-pAtk"> 1.12 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-pAtk" stackType="pAtkUp">
<mul order="0x30" stat="pAtk" val="#Tab-pAtk"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9930" levels="1" name="Song of Champion">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-atkReuse"> 0.7 </table>
<table name="#Tab-MpConsumeRate"> 0.8 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="1" stackType="soc">
<mul order="0x30" stat="atkReuse" val="#Tab-atkReuse"/>
<mul order="0x30" stat="MpConsumeRate" val="#Tab-MpConsumeRate"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9931" levels="1" name="Song of Earth">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-pDef"> 1.25 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-pDef" stackType="pDefUp">
<mul order="0x30" stat="pDef" val="#Tab-pDef"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9932" levels="1" name="Song of Flame Guard">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-fireRes"> 3 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-fireRes" stackType="fireResUp">
<mul order="0x40" stat="fireRes" val="#Tab-fireRes"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9933" levels="1" name="Song of Hunter">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-rCrit"> 1.2 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-rCrit" stackType="rCritUp">
<mul order="0x30" stat="rCrit" val="#Tab-rCrit"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9934" levels="1" name="Song of Invocation">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-darkRes"> 2 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-darkRes" stackType="darkResUp">
<mul order="0x40" stat="darkRes" val="#Tab-darkRes"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9935" levels="1" name="Song of Life">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-regHp"> 1.2 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-regHp" stackType="regHpUp">
<mul order="0x30" stat="regHp" val="#Tab-regHp"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9936" levels="1" name="Song of Meditation">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-regMp"> 1.2 </table>
<table name="#Tab-MpConsumeRate"> 0.90 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="1" stackType="somed">
<mul order="0x30" stat="regMp" val="#Tab-regMp"/>
<mul order="0x30" stat="MpConsumeRate" val="#Tab-MpConsumeRate"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9937" levels="1" name="Song of Renewal">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-mReuse"> 0.7 </table>
<table name="#Tab-atkReuse"> 0.7 </table>
<table name="#Tab-MpConsumeRate"> -10 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="1" stackType="soren">
<mul order="0x30" stat="mReuse" val="#Tab-mReuse"/>
<mul order="0x30" stat="atkReuse" val="#Tab-atkReuse"/>
<add order="0x40" stat="MpConsumeRate" val="#Tab-MpConsumeRate"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9938" levels="1" name="Song of Storm Guard">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-windRes"> 3 </table>
<set name="power" val="0.0"/>
<set name="target" val="TARGET_SELF"/>
<set name="hitTime" val="1"/>
<set name="reuseDelay" val="1"/>
<set name="skillTime" val="1"/>
<set name="skillType" val="BUFF"/>
<set name="isDance" val="true"/>
<set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
<set name="buffDuration" val="18000000"/>
<set name="castRange" val="-1"/>
<set name="effectRange" val="-1"/>
<for>
<effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-windRes" stackType="windResUp">
<mul order="0x40" stat="windRes" val="#Tab-windRes"/>
</effect>
</for>
</skill>
<skill id="9939" levels="1" name="Song of Vengeance">
<set name="mpConsume" val="0"/>
<set name="nextDanceCost" val="0"/>
<table name="#Tab-reflectDam&