Witaj
Gość

Wątek: [Kelin's NPC Buffer v1.0] Problem no baff error 9900-9999  (Przeczytany 2017 razy)

  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

[Kelin's NPC Buffer v1.0] Problem no baff error 9900-9999
« dnia: Styczeń 16, 2009, 01:25:35 am »
Mianowicie mam taki problem kiedy wszystko gra server start ok i error 9900-9999.xml skils
http://img108.imageshack.us/my.php?image=11401099xh0.jpg
kiedy go sprawdzam w przegladarce
http://img66.imageshack.us/my.php?image=99009999ld4.jpg
ten plik nie wiem za co odpowiada  moze za baffy npc nie wiem ale wiem ze jest 2 problem obejdzmy ten error ok server zniusl go jest on klikam na npc cacy baff me pokazuje bafki jakie tam ma                 
  http://img102.imageshack.us/my.php?image=ss22qo8.jpg
ok klik na bafka i!!!!! Oo
 http://img390.imageshack.us/my.php?image=63916595uv0.jpg

 Wiec plik 9900-9999  zle jest nadpisany albo cos innego juz nie wiem:/
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 18, 2009, 02:46:39 pm wysłana przez Matim »


  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Odp: [Kelin's NPC Buffer v1.0] Problem no baff error 9900-9999
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 16, 2009, 01:32:08 am »
Pokaze ten wpis w 9900-9999




<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<!DOCTYPE list SYSTEM "skills.dtd">
<list>
<skill id="9900" levels="1" name="Acumen">
  <table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
  <table name="#mpConsume"> 0 </table>
  <table name="#Tab-mAtkSpd"> 1.3 </table>
  <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
  <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isMagic" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="effectRange" val="900"/>
  <for>
    <effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-mAtkSpd" stackType="mAtkSpeedUp">
      <mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="#Tab-mAtkSpd"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9901" levels="1" name="Agility">
  <table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
  <table name="#mpConsume"> 0 </table>
  <table name="#Tab-rEvas"> 4 </table>
  <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
  <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isMagic" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="effectRange" val="900"/>
  <for>
    <effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-rEvas" stackType="rEvas">
      <add order="0x40" stat="rEvas" val="#Tab-rEvas"/>
    </effect>
  </for>
  <enchant1for>
    <effect count="1" name="Buff" time="#ench1time" val="0" stackOrder="4" stackType="rEvas">
      <add order="0x40" stat="rEvas" val="4"/>
    </effect>
  </enchant1for>
</skill>
<skill id="9902" levels="1" name="Berserker Spirit">
  <table name="#Tab-mAtk"> 1.16 </table>
  <table name="#Tab-pAtk"> 1.08 </table>
  <table name="#Tab-mDef"> 0.84 </table>
  <table name="#Tab-pDef"> 0.92 </table>
  <table name="#Tab-mAtkSpd"> 1.08 </table>
  <table name="#Tab-pAtkSpd"> 1.08 </table>
  <table name="#Tab-runSpd"> 8 </table>
  <table name="#Tab-rEvas"> 4 </table>
  <table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
  <table name="#mpConsume"> 0 </table>
  <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
  <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isMagic" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="effectRange" val="900"/>
  <for>
    <effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="1" stackType="berserk">
      <mul order="0x30" stat="mAtk" val="#Tab-mAtk"/>
      <mul order="0x30" stat="pAtk" val="#Tab-pAtk"/>
      <mul order="0x30" stat="mDef" val="#Tab-mDef"/>
      <mul order="0x30" stat="pDef" val="#Tab-pDef"/>
      <mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="#Tab-mAtkSpd"/>
      <mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="#Tab-pAtkSpd"/>
      <add order="0x40" stat="runSpd" val="#Tab-runSpd"/>
      <sub order="0x40" stat="rEvas" val="#Tab-rEvas"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9903" levels="1" name="Bless Shield">
  <table name="#Tab-rShld"> 1.8 </table>
  <table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
  <table name="#mpConsume"> 0 </table>
  <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
  <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isMagic" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="effectRange" val="900"/>
  <for>
    <effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-rShld" stackType="shieldProbUp">
      <mul order="0x30" stat="rShld" val="#Tab-rShld"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9904" levels="1" name="Blessed Body">
  <table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
  <table name="#mpConsume"> 0 </table>
  <table name="#Tab-maxHp"> 1.35 </table>
  <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
  <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isMagic" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="effectRange" val="900"/>
  <for>
    <effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-maxHp" stackType="MaxHPUp">
      <mul order="0x30" stat="maxHp" val="#Tab-maxHp"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9905" levels="1" name="Blessed Soul">
  <table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
  <table name="#mpConsume"> 0 </table>
  <table name="#Tab-maxMp"> 1.35 </table>
  <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
  <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isMagic" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="effectRange" val="900"/>
  <for>
    <effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-maxMp" stackType="MPregen">
      <mul order="0x30" stat="maxMp" val="#Tab-maxMp"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9906" levels="1" name="Concentration">
  <table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
  <table name="#mpConsume"> 0 </table>
  <table name="#cancel"> 53 </table>
  <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
  <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isMagic" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="effectRange" val="900"/>
  <for>
    <effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#cancel" stackType="Concentration">
      <sub order="0x40" stat="cancel" val="#cancel"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9907" levels="1" name="Death Whisper">
  <table name="#Tab-cAtk"> 1.4 </table>
  <table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
  <table name="#mpConsume"> 0 </table>
  <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
  <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isMagic" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="effectRange" val="900"/>
  <for>
    <effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-cAtk" stackType="cAtk">
      <mul order="0x30" stat="cAtk" val="#Tab-cAtk"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9908" levels="1" name="Empower">
  <table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
  <table name="#mpConsume"> 0 </table>
  <table name="#Tab-mAtk"> 1.75 </table>
  <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
  <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isMagic" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="effectRange" val="900"/>
  <for>
    <effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-mAtk" stackType="mAtk">
      <mul order="0x30" stat="mAtk" val="#Tab-mAtk"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9909" levels="1" name="Focus">
  <table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
  <table name="#mpConsume"> 0 </table>
  <table name="#Tab-rCrit"> 1.3 </table>
  <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
  <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isMagic" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="effectRange" val="900"/>
  <for>
    <effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-rCrit" stackType="rCrit">
      <mul order="0x30" stat="rCrit" val="#Tab-rCrit"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9910" levels="1" name="Guidance">
  <table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
  <table name="#mpConsume"> 0 </table>
  <table name="#Tab-accCombat"> 4 </table>
  <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
  <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isMagic" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="effectRange" val="900"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-accCombat" stackType="accuracyUp">
      <add order="0x40" stat="accCombat" val="#Tab-accCombat"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9911" levels="1" name="Haste">
  <table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
  <table name="#mpConsume"> 0 </table>
  <table name="#Tab-pAtkSpd"> 1.33 </table>
  <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
  <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isMagic" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="effectRange" val="900"/>
  <for>
    <effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-pAtkSpd" stackType="pAtkSpeedUp">
      <mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="#Tab-pAtkSpd"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9912" levels="1" name="Magic Barrier">
  <table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
  <table name="#mpConsume"> 0 </table>
  <table name="#Tab-mDef"> 1.3 </table>
  <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
  <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isMagic" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="effectRange" val="900"/>
  <for>
    <effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-mDef" stackType="MagicDefUp">
      <mul order="0x30" stat="mDef" val="#Tab-mDef"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9913" levels="1" name="Mental Shield">
  <table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
  <table name="#mpConsume"> 0 </table>
  <table name="#res"> 43 </table>
  <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
  <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isMagic" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="effectRange" val="900"/>
  <for>
    <effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#res" stackType="MentalShield">
      <add order="0x40" stat="rootRes" val="#res"/>
      <add order="0x40" stat="sleepRes" val="#res"/>
      <add order="0x40" stat="confusionRes" val="#res"/>
      <add order="0x40" stat="derangementRes" val="#res"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9914" levels="1" name="Might">
  <table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
  <table name="#mpConsume"> 0 </table>
  <table name="#rate"> 1.15 </table>
  <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
  <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isMagic" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="effectRange" val="900"/>
  <for>
    <effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#rate" stackType="pAtk">
      <mul order="0x30" stat="pAtk" val="#rate"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9915" levels="1" name="Resist Shock">
  <table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
  <table name="#mpConsume"> 0 </table>
  <table name="#res"> 40 </table>
  <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
  <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isMagic" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="effectRange" val="900"/>
  <for>
    <effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#res" stackType="ShockRes">
      <add order="0x40" stat="stunRes" val="#res"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9916" levels="1" name="Shield">
  <table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
  <table name="#mpConsume"> 0 </table>
  <table name="#rate"> 1.15 </table>
  <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
  <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isMagic" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="effectRange" val="900"/>
  <for>
    <effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#rate" stackType="pDef">
      <mul order="0x30" stat="pDef" val="#rate"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9917" levels="1" name="Vampiric Rage">
  <table name="#mpConsume_Init"> 0 </table>
  <table name="#mpConsume"> 0 </table>
  <table name="#Tab-absorbDam"> 9 </table>
  <set name="mpInitialConsume" val="#mpConsume_Init"/>
  <set name="mpConsume" val="#mpConsume"/>
  <set name="power" val="0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="isMagic" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="400"/>
  <set name="effectRange" val="900"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-absorbDam" stackType="vampRage">
      <add order="0x40" stat="absorbDam" val="#Tab-absorbDam"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9918" levels="1" name="Dance of Aqua Guard">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-waterRes"> 3 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-waterRes" stackType="waterResUp">
      <mul order="0x40" stat="waterRes" val="#Tab-waterRes"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9919" levels="1" name="Dance of Concentration">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-mAtkSpd"> 1.3 </table>
  <table name="#Tab-cancel"> 4 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="1" stackType="docon">
      <mul order="0x30" stat="mAtkSpd" val="#Tab-mAtkSpd"/>
      <sub order="0x40" stat="cancel" val="#Tab-cancel"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9920" levels="1" name="Dance of Earth Guard">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-earthRes"> 3 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-earthRes" stackType="doeg">
      <mul order="0x40" stat="earthRes" val="#Tab-earthRes"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9921" levels="1" name="Dance of Fire">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-cAtk"> 1.4 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-cAtk" stackType="cAtkUp">
      <mul order="0x30" stat="cAtk" val="#Tab-cAtk"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9922" levels="1" name="Dance of Fury">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-pAtkSpd"> 1.15 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-pAtkSpd" stackType="pAtkSpdUp">
      <mul order="0x30" stat="pAtkSpd" val="#Tab-pAtkSpd"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9923" levels="1" name="Dance of Inspiration">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-accCombat"> 1.4 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-accCombat" stackType="accCombatUp">
      <mul order="0x40" stat="accCombat" val="#Tab-accCombat"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9924" levels="1" name="Dance of Light">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-pAtk-undead"> 1.3 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-pAtk-undead" stackType="pAtk-undeadUp">
      <mul order="0x30" stat="pAtk-undead" val="#Tab-pAtk-undead"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9925" levels="1" name="Dance of the Mystic">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-mAtk"> 1.2 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-mAtk" stackType="mAtkUp">
      <mul order="0x30" stat="mAtk" val="#Tab-mAtk"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9926" levels="1" name="Dance of Protection">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-earthRes"> 3 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-earthRes" stackType="dopro">
      <mul order="0x40" stat="earthRes" val="#Tab-earthRes"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9927" levels="1" name="Siren's Dance">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-mCritRate"> 3 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-mCritRate" stackType="mCritRateUp">
      <mul order="0x30" stat="mCritRate" val="#Tab-mCritRate"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9928" levels="1" name="Dance of the Vampire">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-absorbDam"> 1.8 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-absorbDam" stackType="absorbDamUp">
      <mul order="0x40" stat="absorbDam" val="#Tab-absorbDam"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9929" levels="1" name="Dance of the Warrior">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-pAtk"> 1.12 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-pAtk" stackType="pAtkUp">
      <mul order="0x30" stat="pAtk" val="#Tab-pAtk"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9930" levels="1" name="Song of Champion">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-atkReuse"> 0.7 </table>
  <table name="#Tab-MpConsumeRate"> 0.8 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="1" stackType="soc">
      <mul order="0x30" stat="atkReuse" val="#Tab-atkReuse"/>
      <mul order="0x30" stat="MpConsumeRate" val="#Tab-MpConsumeRate"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9931" levels="1" name="Song of Earth">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-pDef"> 1.25 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-pDef" stackType="pDefUp">
      <mul order="0x30" stat="pDef" val="#Tab-pDef"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9932" levels="1" name="Song of Flame Guard">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-fireRes"> 3 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-fireRes" stackType="fireResUp">
      <mul order="0x40" stat="fireRes" val="#Tab-fireRes"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9933" levels="1" name="Song of Hunter">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-rCrit"> 1.2 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-rCrit" stackType="rCritUp">
      <mul order="0x30" stat="rCrit" val="#Tab-rCrit"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9934" levels="1" name="Song of Invocation">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-darkRes"> 2 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect count="1" name="Buff" time="21600" val="0" stackOrder="#Tab-darkRes" stackType="darkResUp">
      <mul order="0x40" stat="darkRes" val="#Tab-darkRes"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9935" levels="1" name="Song of Life">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-regHp"> 1.2 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-regHp" stackType="regHpUp">
      <mul order="0x30" stat="regHp" val="#Tab-regHp"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9936" levels="1" name="Song of Meditation">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-regMp"> 1.2 </table>
  <table name="#Tab-MpConsumeRate"> 0.90 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="1" stackType="somed">
      <mul order="0x30" stat="regMp" val="#Tab-regMp"/>
      <mul order="0x30" stat="MpConsumeRate" val="#Tab-MpConsumeRate"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9937" levels="1" name="Song of Renewal">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-mReuse"> 0.7 </table>
  <table name="#Tab-atkReuse"> 0.7 </table>
  <table name="#Tab-MpConsumeRate"> -10 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="1" stackType="soren">
      <mul order="0x30" stat="mReuse" val="#Tab-mReuse"/>
      <mul order="0x30" stat="atkReuse" val="#Tab-atkReuse"/>
      <add order="0x40" stat="MpConsumeRate" val="#Tab-MpConsumeRate"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9938" levels="1" name="Song of Storm Guard">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-windRes"> 3 </table>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_SELF"/>
  <set name="hitTime" val="1"/>
  <set name="reuseDelay" val="1"/>
  <set name="skillTime" val="1"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="buffDuration" val="18000000"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="21600" count="1" val="0" stackOrder="#Tab-windRes" stackType="windResUp">
      <mul order="0x40" stat="windRes" val="#Tab-windRes"/>
    </effect>
  </for>
</skill>
<skill id="9939" levels="1" name="Song of Vengeance">
  <set name="mpConsume" val="0"/>
  <set name="nextDanceCost" val="0"/>
  <table name="#Tab-reflectDam&


  • ******
  • Wiadomości: 1390

  • Pochwał: 15

  • Urażona dzidzia, urażona dzidzia!
Odp: [Kelin's NPC Buffer v1.0] Problem no baff error 9900-9999
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 16, 2009, 03:31:03 pm »
bez dual postów pls

twoj problem polega na braku pliku skills.dtd


  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Odp: [Kelin's NPC Buffer v1.0] Problem no baff error 9900-9999
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 16, 2009, 08:40:25 pm »
tylko zze w tej paczce nie ma go  :/ a nie moge znalezc paku z npc baffer do interlude nightel .:/


  • ******
  • Wiadomości: 1390

  • Pochwał: 15

  • Urażona dzidzia, urażona dzidzia!
Odp: [Kelin's NPC Buffer v1.0] Problem no baff error 9900-9999
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 16, 2009, 08:47:12 pm »
poszukaj w svn dp pliku tego co podałem


  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Odp: [Kelin's NPC Buffer v1.0] Problem no baff error 9900-9999
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 16, 2009, 09:01:23 pm »
Ok dziala dzieki ale powiec jeszcze jak mozesz  gdzie zmienic nazwe tego npc nap :jest tam jakis kein a chce na phoenix nazwenpc  i np  zmienic to co pisze w oknie do bafowania hodzi mi o teksty np: buff me


  • *******
  • Wiadomości: 1092

  • Pochwał: 22

Odp: [Kelin's NPC Buffer v1.0] Problem no baff error 9900-9999
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 17, 2009, 09:01:59 am »
wszystko gra czlwiek sie uczy sam czaseem :) ale dzieki

Serio ?

bez dual postów pls

twoj problem polega na braku pliku skills.dtd

Używaj opcji MODYFIKUJ