Spokojnie dopracuj low rate a tym czasem rób Wipe i troche zmodyfikuj PvP serwer.
Oto moja wizja
:
Proponowalbym ograniczyc liczbe spotow na ktorych levelujemy postacie. Zrobic Spoty na Beast Farm, Ruins of Despair, Agony, Abandoned Camp czy Orc Barracks. Niech te spoty beda zamkniete (ogrodzone) i maja przedział 40-50, 50-60 itd. Na spotach zrobic custom mobki tak jak na farm zone aktualnie (nie mowie o teksturach). Niech dropia full itemy C, B, A, S odpowiednio do lvl.
Niech kazdy zaczyna na poziomie 40 z FULL D gear. Ceny sprzetu niech bede dosc wysoke aby troche spowolnic ubieranie się, ceny zrekompensuje czesciowo full drop.
Nie wiem czy jest to mozliwe ale wydłużyc czas oflagowania (fioletowy nick) i podczas "flagi" zwiekszyc Drop Rate i Exp Rate. Polecałbym zrobic dynamiczny exp czyli dosc szybko do 76 a potem zwolnic aby na tych ostatnich spotach wydlużyc farmę.
Postawić PK Guard w safe zone aby nie było PKowania postaci 76 przez wyfarmionych graczy. Do tego jesli ktos ma lvl 51 nie moze sie teleportowac na spot 40-50 lvl. Na "end game" dalbym dwa farm zone 76-78 oraz 78-80. 78-80 dla postaci juz z S grade ze wzgledu na trudniejsze mobki i lepszy drop. Dałbym również nagrody za punkty PvP, cos w stylu honor points które możnaby wymieniać na enchanty, life stone które byłyby relatywnie trudne do zdobycia
Tak wiem sporo roboty ale concept chyba nie taki zły ?!
PS. Unikałbym custom spotów takich jak cruma Tower czy Giants Cave. Miejsca w których są długie korytarze i przestrzenie bez mobów. Ten farm zone który jest obecnie jest świetny. Jest gdzie sie chowac przed nukerem/lucznikiem, latwiej skrocic fighterom dystans. PvP jest ciekawsze i nie jest to tylko stanie naprzeciwko siebie. Do tego 1 lub 2 Raid Bossy na kazdy spot respiace sie co okreslony czas w danym miejscu mocne na tyle aby nie zabily go 1 -2 osoby a slaby na tyle aby 4 osoby dały rade bez Tanka. Niech bije na tyle mocno ze heal jest potrzebny gdy bijemy w mala liczbe osob.