Witaj
Gość

Wątek: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018  (Przeczytany 26721 razy)

  • Wiadomości: 312

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 11, 2018, 06:51:25 pm »
jak mozna grac na takim czyms? odkad gram w l2 dn gdzies tam istnial. gralem na beyond c2 , hobby c3 i pamietam jak do klanu dochodzili ludzi z DN... trzeba bylo im od nowa tlumaczyc czym jest l2 :)

W czasach c2/c3 to normalka bo większość zaczynała przygode z l2 na DN, teraz niektórzy zaczynający wtedy na DN mogli by Ciebie pewnie niejednego nauczyć ;]


nie mowie ze nie :) ale dlamnie i MOIM zdaniem stacksub to nie l2. Tak samo jak patrze na kolejne serwery IL ile mozna sie katowac na tej kronice.... Ale tak naprawde co kto lubi. DN napewno serwer z tradycja
https://www.twitch.tv/rbkastro   //  4fun stream


  • Wiadomości: 197

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 11, 2018, 07:09:23 pm »
Stacksub to zawsze fun dla tych którzy mają już doświadczenie z takich serverów, graczy tzw. retail-like przeważnie odstrasza i piszą, że to gówno i java itp. spoko, można zrozumieć.



  • Wiadomości: 312

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 11, 2018, 07:14:20 pm »
Stacksub to zawsze fun dla tych którzy mają już doświadczenie z takich serverów, graczy tzw. retail-like przeważnie odstrasza i piszą, że to gówno i java itp. spoko, można zrozumieć.

oki oki , zgadzam sie. Moding gier byl zawsze i wszedzie :) . Gracze moga sie wykazac. Ale jak dla mnie to slabe. Mimo tego sprobuje bo nigdy nie gralem na stacsub :)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 11, 2018, 07:36:17 pm wysłana przez rbkastro »
https://www.twitch.tv/rbkastro   //  4fun stream


  • Wiadomości: 97

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 11, 2018, 10:33:23 pm »
A wystarczą dwa, jak ktoś się uprze to trzy dark resisty i necro bije po 200. Gdyby było więcej buffslotów to fakt necro/pal byłby bardzo mocną postacią, nie da rady zmieścić dwóch buffów na tarczę, deflect arrow, majesty i może jeszcze ai. Necro nie dostaje ze stacksuby żadnej ofensywy za to he już tak także wszystko się niweluje, zwłaszcza że skille tanka są obcięte w robe.

HE/WK? Proszę Cię... kot o ile nie dostanie erase pada w dwie sekundy a wtedy jesteś niczym innym jak zwykłym he z delikatnie większym m defem z pasywek. Nie jest to na pewno topowe połączenie, już lepiej wl lub glad jako dd lub pal na frontline.

Destro/Tyrant został drastycznie obcięty ze względu na zbyt potężny pve power, totemy wybijają się z frenzy/guts. Dodatkowo destro z automatu stracił polearm mastery aby uniknąć sytuacji gdzie 90% serwera expi się orkiem w c grade. Na Rb działa jak normalny destro, nic nie zyskujemy z tyranta. Za to grając z fistami, dochodzi kilka rzeczy jak chociażby rage.

Dagger tank działa i ma się dobrze, u ludzi sytuacja podobna jak przy he - wl dla dps, pal dla defa. U elfów faktycznie najsensowniejszym rozwiązeniem jest tank, ewentualnie bd czy sws ale może być ciężko z maną. Dodam, że customowo dodane są wyższe lvle inner rhytm w celu zmniejszenia konsumpcji many.

Magowie analogicznie. Summoner dla ofensywy, tank dla defensywy, ewentualnie sws czy bd jeśli nie mamy takiego w setupie. Można też oczywiście połączyć nuker+healer ale osobiście nie polecam. Ewentualnie sws/ee dla solo graczy.

Mutantów nie ma z dwóch powodów - pewne kombinacje jak np wl/aw czy tyr/pal byłyby zbyt mocne i niemożliwe do zbalansowania. Dodatkowo z mutantami zbyt łatwo o buffboty gdzie grając solo na tripleboxie mamy fullbuff, a to przecież mmo.

To mag, spokojnie znajdzie sloty na buffy. Fighterzy mogą mieć problem, ale nie mag.
Mag jest najbardziej ofensywną klasą, nie potrzebuje ofensywy.

Czy ty kiedykolwiek grałeś łukiem z summonem? Trzeba być jakimś opóźnionym żeby dać rzucić erase na swojego summona. Summona to się trzyma stylu i się korzysta z tranfer pain. Poza tym jest jeszcze cubic z anchorem.

No jak tak znerfili destro tyr to serwer będzie kompletnie zdominowany przez nekro/pal z drobnym procentem he. W zasadzie nic innego niema sensu robić.

A dagger / tank to postaci na oly, nie do PvP gdzie padną w połowie drogi do celu.

Jak kombinacje wl/aw czy tyr/pal mogą być zbyt OP w kronice kompletnie zdominowanej przez łuki i magów? Właśnie takie suby mogły by zbalansować ten serwer. I btw. czym się różni wl/aw od wl/th?
Przecież i tak można mieć full buff na tripleboxie ...





  • Wiadomości: 790

  • Pochwał: 2

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 11, 2018, 10:55:40 pm »
Gownoburza !! :D

Wszystkich pyskatych zapraszam sprawdzić swoje kombinacje w praktyce !! ;)
Szczególnie tych którzy nie grali na DN ;)
Currentyl Lineage 2 essence
server red - "ScovY

retired Dragon Network
Infinity x5  - "RobinHood (sold) and many others..


  • Wiadomości: 181

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 11, 2018, 11:02:43 pm »
A wystarczą dwa, jak ktoś się uprze to trzy dark resisty i necro bije po 200. Gdyby było więcej buffslotów to fakt necro/pal byłby bardzo mocną postacią, nie da rady zmieścić dwóch buffów na tarczę, deflect arrow, majesty i może jeszcze ai. Necro nie dostaje ze stacksuby żadnej ofensywy za to he już tak także wszystko się niweluje, zwłaszcza że skille tanka są obcięte w robe.

HE/WK? Proszę Cię... kot o ile nie dostanie erase pada w dwie sekundy a wtedy jesteś niczym innym jak zwykłym he z delikatnie większym m defem z pasywek. Nie jest to na pewno topowe połączenie, już lepiej wl lub glad jako dd lub pal na frontline.

Destro/Tyrant został drastycznie obcięty ze względu na zbyt potężny pve power, totemy wybijają się z frenzy/guts. Dodatkowo destro z automatu stracił polearm mastery aby uniknąć sytuacji gdzie 90% serwera expi się orkiem w c grade. Na Rb działa jak normalny destro, nic nie zyskujemy z tyranta. Za to grając z fistami, dochodzi kilka rzeczy jak chociażby rage.

Dagger tank działa i ma się dobrze, u ludzi sytuacja podobna jak przy he - wl dla dps, pal dla defa. U elfów faktycznie najsensowniejszym rozwiązeniem jest tank, ewentualnie bd czy sws ale może być ciężko z maną. Dodam, że customowo dodane są wyższe lvle inner rhytm w celu zmniejszenia konsumpcji many.

Magowie analogicznie. Summoner dla ofensywy, tank dla defensywy, ewentualnie sws czy bd jeśli nie mamy takiego w setupie. Można też oczywiście połączyć nuker+healer ale osobiście nie polecam. Ewentualnie sws/ee dla solo graczy.

Mutantów nie ma z dwóch powodów - pewne kombinacje jak np wl/aw czy tyr/pal byłyby zbyt mocne i niemożliwe do zbalansowania. Dodatkowo z mutantami zbyt łatwo o buffboty gdzie grając solo na tripleboxie mamy fullbuff, a to przecież mmo.

To mag, spokojnie znajdzie sloty na buffy. Fighterzy mogą mieć problem, ale nie mag.
Mag jest najbardziej ofensywną klasą, nie potrzebuje ofensywy.

Czy ty kiedykolwiek grałeś łukiem z summonem? Trzeba być jakimś opóźnionym żeby dać rzucić erase na swojego summona. Summona to się trzyma stylu i się korzysta z tranfer pain. Poza tym jest jeszcze cubic z anchorem.

No jak tak znerfili destro tyr to serwer będzie kompletnie zdominowany przez nekro/pal z drobnym procentem he. W zasadzie nic innego niema sensu robić.

A dagger / tank to postaci na oly, nie do PvP gdzie padną w połowie drogi do celu.

Jak kombinacje wl/aw czy tyr/pal mogą być zbyt OP w kronice kompletnie zdominowanej przez łuki i magów? Właśnie takie suby mogły by zbalansować ten serwer. I btw. czym się różni wl/aw od wl/th?
Przecież i tak można mieć full buff na tripleboxie ...

Co za stek bzdur Ty się chyba gościu zatrzymałeś na 2006 roku  hahaha

dagger/tank postać na oly?  hahaha

aw/wl różni się tym, że będzie miał za duży dmg co za tym idzie będzie po prostu OP, to jest siła AW (jego pasywek + focus death) z dodatkiem focus powera który działa z daggerem i do tego zlikwidowanie jego największej wady czyli śmiesznej ilości HP/CP bo biegasz na statystykach WL czyli humana. (daggerzy mają jeszcze trigger skilla na 100% ignore shield defense..)

To czy dostaniesz erase na pvp to zależy od sytuacji.

Jeszcze mi tu napisz, czemu necro/pal ma być op? wiesz, że majesty w robe daje tylko 7% pdefa? czyli tak naprawdę szkoda slota w sytuacji mass pvp bo już lepiej sobie resisty rzucić. Deflect arrow 30% a nie 40 jak powinien. Gdzieś tam widziałem, że pisałeś wyżej o jakichś anchorach, analogicznie moge napisać to co piszesz o summonie HE/WK, 'trzeba być opóźnionym' żeby dać sobie dobiec necro na 600 range :)

Idź może poczytaj forum jakie są zmiany względem czystego interluda, wejdź na bete i sobie popatrz statystyki, bo to co piszesz to beka


  • Wiadomości: 197

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 11, 2018, 11:08:52 pm »
aż sobie zrobię aw/sk żeby pofarmić oly  :afro: Kappa


btw. UD w robe daje tylko 25% p/mdef :)



  • Wiadomości: 97

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 12, 2018, 08:55:52 am »
A wystarczą dwa, jak ktoś się uprze to trzy dark resisty i necro bije po 200. Gdyby było więcej buffslotów to fakt necro/pal byłby bardzo mocną postacią, nie da rady zmieścić dwóch buffów na tarczę, deflect arrow, majesty i może jeszcze ai. Necro nie dostaje ze stacksuby żadnej ofensywy za to he już tak także wszystko się niweluje, zwłaszcza że skille tanka są obcięte w robe.

HE/WK? Proszę Cię... kot o ile nie dostanie erase pada w dwie sekundy a wtedy jesteś niczym innym jak zwykłym he z delikatnie większym m defem z pasywek. Nie jest to na pewno topowe połączenie, już lepiej wl lub glad jako dd lub pal na frontline.

Destro/Tyrant został drastycznie obcięty ze względu na zbyt potężny pve power, totemy wybijają się z frenzy/guts. Dodatkowo destro z automatu stracił polearm mastery aby uniknąć sytuacji gdzie 90% serwera expi się orkiem w c grade. Na Rb działa jak normalny destro, nic nie zyskujemy z tyranta. Za to grając z fistami, dochodzi kilka rzeczy jak chociażby rage.

Dagger tank działa i ma się dobrze, u ludzi sytuacja podobna jak przy he - wl dla dps, pal dla defa. U elfów faktycznie najsensowniejszym rozwiązeniem jest tank, ewentualnie bd czy sws ale może być ciężko z maną. Dodam, że customowo dodane są wyższe lvle inner rhytm w celu zmniejszenia konsumpcji many.

Magowie analogicznie. Summoner dla ofensywy, tank dla defensywy, ewentualnie sws czy bd jeśli nie mamy takiego w setupie. Można też oczywiście połączyć nuker+healer ale osobiście nie polecam. Ewentualnie sws/ee dla solo graczy.

Mutantów nie ma z dwóch powodów - pewne kombinacje jak np wl/aw czy tyr/pal byłyby zbyt mocne i niemożliwe do zbalansowania. Dodatkowo z mutantami zbyt łatwo o buffboty gdzie grając solo na tripleboxie mamy fullbuff, a to przecież mmo.

To mag, spokojnie znajdzie sloty na buffy. Fighterzy mogą mieć problem, ale nie mag.
Mag jest najbardziej ofensywną klasą, nie potrzebuje ofensywy.

Czy ty kiedykolwiek grałeś łukiem z summonem? Trzeba być jakimś opóźnionym żeby dać rzucić erase na swojego summona. Summona to się trzyma stylu i się korzysta z tranfer pain. Poza tym jest jeszcze cubic z anchorem.

No jak tak znerfili destro tyr to serwer będzie kompletnie zdominowany przez nekro/pal z drobnym procentem he. W zasadzie nic innego niema sensu robić.

A dagger / tank to postaci na oly, nie do PvP gdzie padną w połowie drogi do celu.

Jak kombinacje wl/aw czy tyr/pal mogą być zbyt OP w kronice kompletnie zdominowanej przez łuki i magów? Właśnie takie suby mogły by zbalansować ten serwer. I btw. czym się różni wl/aw od wl/th?
Przecież i tak można mieć full buff na tripleboxie ...

Co za stek bzdur Ty się chyba gościu zatrzymałeś na 2006 roku  hahaha

dagger/tank postać na oly?  hahaha

aw/wl różni się tym, że będzie miał za duży dmg co za tym idzie będzie po prostu OP, to jest siła AW (jego pasywek + focus death) z dodatkiem focus powera który działa z daggerem i do tego zlikwidowanie jego największej wady czyli śmiesznej ilości HP/CP bo biegasz na statystykach WL czyli humana. (daggerzy mają jeszcze trigger skilla na 100% ignore shield defense..)

To czy dostaniesz erase na pvp to zależy od sytuacji.

Jeszcze mi tu napisz, czemu necro/pal ma być op? wiesz, że majesty w robe daje tylko 7% pdefa? czyli tak naprawdę szkoda slota w sytuacji mass pvp bo już lepiej sobie resisty rzucić. Deflect arrow 30% a nie 40 jak powinien. Gdzieś tam widziałem, że pisałeś wyżej o jakichś anchorach, analogicznie moge napisać to co piszesz o summonie HE/WK, 'trzeba być opóźnionym' żeby dać sobie dobiec necro na 600 range :)

Idź może poczytaj forum jakie są zmiany względem czystego interluda, wejdź na bete i sobie popatrz statystyki, bo to co piszesz to beka

Nawet na oly się nie nadaje?

Co niby OP? Że jak jakimś cudem uda się dobie to zabije? Ta postać i tak do niczego nie dobiegnie. Nie w Interlude gdzie dagger nie ma Hide ani Shadow Step. Do tego typowe dla AW brak Dash, Switch oraz pasywek na crit rate i atk spd. Nie bez powodu w Interlude wszyscy robią CP samych łuków i  magów - każdy melas pada w najlepszym dla niego przypadku w połowie drogi. A na teym serwerze jest jeszcze bardziej to skopane bo zamiast zwyczajowych 3-4 DD-ków na party jest 5-7 ze względu na suby dla BD is SWS + jeszcze custom nerfy na skille melasów i tanków. Obstawiam że serwer zostanie zalany CP-kami w składach zbliżonych do: 3x Nekro/PAL, 2x SPS/ES, WC/OL, BISH/PAL(WK), BD/SE, SWS/EE i 4-5x HE/WK(może ten WL), SR(EE)/SWS, BD/PR, 1-2x BISH/PAL(WK), WC/OL.
A ty gadasz że AW/Wl byłby OP  hahaha Nie, tego typu kombinacje to jedyny przypadek aby melasami był sens grać.

To pełny OW. To w jakie znajdziesz się sytuacji zależny od Ciebie.

Nawet znerfiony reflect arrow razem z TP, pasywkami na tarcze i resztą od PAL wystarczy aby go łucznik nie dał rady zabić. A w przypadku melasów to oni muszą dobiec na 600 metrów.... żeby dostać anchora. Nekro/PAL nie ma po prostu żadnej kontry w bezpośrednim porównaniu. Jedyne co to fakt że w skali CP-ka HE nie potrzebuje mano-dajki i może być nawet 2 DD-ków więcej w party.





  • Wiadomości: 44

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 12, 2018, 10:33:28 am »
To zaproś kolegów, zrób party z pięcioma necro/palami i zniszcz serwer!


  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 12, 2018, 12:03:08 pm »
Zapraszam na serwer z party 5 necro/pal lub 5 he/wk, latwe fragi zawsze mile widziane :D


  • Wiadomości: 804

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 12, 2018, 12:35:37 pm »
Jak by nekro był zbalansowany bez skilli tanka (tarcza, reflect arrow, UD, Vengeance etc.)  hahaha

Inne topowe połączenia to zawsze były:
HE/WK
Destro/Tyrant
(ewentualnie jeszcze SPS/ES)
Ale oba są kontrowane przez nekro/pal ze względu na fakt że nakro jest naturalną kontra dla melasów a łucznik mimo że jest kontrą na magów to się odbija o defensywne skille tanka. Do tego na serwerze chcą sobie zrobić customa i wszystkie rezisty będą miały -50% to z anchora nie wyjdziesz.

W połączeniach Dagger/Tank traci się cały profit z evasion na rzecz P.Defa i tarczy. Czyli coś za coś. Nie jest to jak w przypadku dodania suby tanka do nekro gdzie się dostaje wyłącznie boost. Moim zdaniem WL jest zdecydowanie lepszym wyjściem. Ale w Interlude TH ma słaby blow land rate. Natomiast PW i AW bez możliwości zrobienia mutanta nie mają żadnej sensownej opcji poza Dagger/Tank.

Coś Ci sie pomylilo bo TH ma najwieszky blow land rate .... Focus Chance


  • Wiadomości: 97

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 12, 2018, 12:37:37 pm »
Może ktoś kumaty objaśnić w czym konkretnie taki HE/WL będzie lepszy od HE/WK?
Buff z kocicy, kubiki z paraliżem, transfer pain na papierze prezentują się kozacko. Co ma do zaoferowania WL?


  • Wiadomości: 44

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 12, 2018, 12:45:41 pm »
Może ktoś kumaty objaśnić w czym konkretnie taki HE/WL będzie lepszy od HE/WK?
Buff z kocicy, kubiki z paraliżem, transfer pain na papierze prezentują się kozacko. Co ma do zaoferowania WL?
buff z kota i tak da bp/wk
wl daje więcej hp/cp, warcry i focus attack
no chyba że ktoś chce sobie pobiegać solo to he/wk nie jest taki zły


  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 12, 2018, 01:17:46 pm »
Może ktoś kumaty objaśnić w czym konkretnie taki HE/WL będzie lepszy od HE/WK?
Buff z kocicy, kubiki z paraliżem, transfer pain na papierze prezentują się kozacko. Co ma do zaoferowania WL?
buff z kota i tak da bp/wk
wl daje więcej hp/cp, warcry i focus attack
no chyba że ktoś chce sobie pobiegać solo to he/wk nie jest taki zły
od wk dostajesz tak na prawde tylko buff z kota, ktory i tak mozesz dostac od innej postaci i tp, ktore mozna skasowac w 1sekunde, cubicki sa zbyt randomowe zeby jakkolwiek na nich polegac, wl daje ci dodatkowy dmg, duzo wiecej cphp, roar,revival zawsze spoko, pasywki na heavy, etc, zyskujesz wiele rzezy, ktorych zadna inna postac w party ci nie da i nie sa one randomowe i nie stracisz ich od tak
« Ostatnia zmiana: Sierpień 12, 2018, 01:24:10 pm wysłana przez milten14o »


  • Wiadomości: 181

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 12, 2018, 02:21:15 pm »
A wystarczą dwa, jak ktoś się uprze to trzy dark resisty i necro bije po 200. Gdyby było więcej buffslotów to fakt necro/pal byłby bardzo mocną postacią, nie da rady zmieścić dwóch buffów na tarczę, deflect arrow, majesty i może jeszcze ai. Necro nie dostaje ze stacksuby żadnej ofensywy za to he już tak także wszystko się niweluje, zwłaszcza że skille tanka są obcięte w robe.

HE/WK? Proszę Cię... kot o ile nie dostanie erase pada w dwie sekundy a wtedy jesteś niczym innym jak zwykłym he z delikatnie większym m defem z pasywek. Nie jest to na pewno topowe połączenie, już lepiej wl lub glad jako dd lub pal na frontline.

Destro/Tyrant został drastycznie obcięty ze względu na zbyt potężny pve power, totemy wybijają się z frenzy/guts. Dodatkowo destro z automatu stracił polearm mastery aby uniknąć sytuacji gdzie 90% serwera expi się orkiem w c grade. Na Rb działa jak normalny destro, nic nie zyskujemy z tyranta. Za to grając z fistami, dochodzi kilka rzeczy jak chociażby rage.

Dagger tank działa i ma się dobrze, u ludzi sytuacja podobna jak przy he - wl dla dps, pal dla defa. U elfów faktycznie najsensowniejszym rozwiązeniem jest tank, ewentualnie bd czy sws ale może być ciężko z maną. Dodam, że customowo dodane są wyższe lvle inner rhytm w celu zmniejszenia konsumpcji many.

Magowie analogicznie. Summoner dla ofensywy, tank dla defensywy, ewentualnie sws czy bd jeśli nie mamy takiego w setupie. Można też oczywiście połączyć nuker+healer ale osobiście nie polecam. Ewentualnie sws/ee dla solo graczy.

Mutantów nie ma z dwóch powodów - pewne kombinacje jak np wl/aw czy tyr/pal byłyby zbyt mocne i niemożliwe do zbalansowania. Dodatkowo z mutantami zbyt łatwo o buffboty gdzie grając solo na tripleboxie mamy fullbuff, a to przecież mmo.

To mag, spokojnie znajdzie sloty na buffy. Fighterzy mogą mieć problem, ale nie mag.
Mag jest najbardziej ofensywną klasą, nie potrzebuje ofensywy.

Czy ty kiedykolwiek grałeś łukiem z summonem? Trzeba być jakimś opóźnionym żeby dać rzucić erase na swojego summona. Summona to się trzyma stylu i się korzysta z tranfer pain. Poza tym jest jeszcze cubic z anchorem.

No jak tak znerfili destro tyr to serwer będzie kompletnie zdominowany przez nekro/pal z drobnym procentem he. W zasadzie nic innego niema sensu robić.

A dagger / tank to postaci na oly, nie do PvP gdzie padną w połowie drogi do celu.

Jak kombinacje wl/aw czy tyr/pal mogą być zbyt OP w kronice kompletnie zdominowanej przez łuki i magów? Właśnie takie suby mogły by zbalansować ten serwer. I btw. czym się różni wl/aw od wl/th?
Przecież i tak można mieć full buff na tripleboxie ...

Co za stek bzdur Ty się chyba gościu zatrzymałeś na 2006 roku  hahaha

dagger/tank postać na oly?  hahaha

aw/wl różni się tym, że będzie miał za duży dmg co za tym idzie będzie po prostu OP, to jest siła AW (jego pasywek + focus death) z dodatkiem focus powera który działa z daggerem i do tego zlikwidowanie jego największej wady czyli śmiesznej ilości HP/CP bo biegasz na statystykach WL czyli humana. (daggerzy mają jeszcze trigger skilla na 100% ignore shield defense..)

To czy dostaniesz erase na pvp to zależy od sytuacji.

Jeszcze mi tu napisz, czemu necro/pal ma być op? wiesz, że majesty w robe daje tylko 7% pdefa? czyli tak naprawdę szkoda slota w sytuacji mass pvp bo już lepiej sobie resisty rzucić. Deflect arrow 30% a nie 40 jak powinien. Gdzieś tam widziałem, że pisałeś wyżej o jakichś anchorach, analogicznie moge napisać to co piszesz o summonie HE/WK, 'trzeba być opóźnionym' żeby dać sobie dobiec necro na 600 range :)

Idź może poczytaj forum jakie są zmiany względem czystego interluda, wejdź na bete i sobie popatrz statystyki, bo to co piszesz to beka

Nawet na oly się nie nadaje?

Co niby OP? Że jak jakimś cudem uda się dobie to zabije? Ta postać i tak do niczego nie dobiegnie. Nie w Interlude gdzie dagger nie ma Hide ani Shadow Step. Do tego typowe dla AW brak Dash, Switch oraz pasywek na crit rate i atk spd. Nie bez powodu w Interlude wszyscy robią CP samych łuków i  magów - każdy melas pada w najlepszym dla niego przypadku w połowie drogi. A na teym serwerze jest jeszcze bardziej to skopane bo zamiast zwyczajowych 3-4 DD-ków na party jest 5-7 ze względu na suby dla BD is SWS + jeszcze custom nerfy na skille melasów i tanków. Obstawiam że serwer zostanie zalany CP-kami w składach zbliżonych do: 3x Nekro/PAL, 2x SPS/ES, WC/OL, BISH/PAL(WK), BD/SE, SWS/EE i 4-5x HE/WK(może ten WL), SR(EE)/SWS, BD/PR, 1-2x BISH/PAL(WK), WC/OL.
A ty gadasz że AW/Wl byłby OP  hahaha Nie, tego typu kombinacje to jedyny przypadek aby melasami był sens grać.

To pełny OW. To w jakie znajdziesz się sytuacji zależny od Ciebie.

Nawet znerfiony reflect arrow razem z TP, pasywkami na tarcze i resztą od PAL wystarczy aby go łucznik nie dał rady zabić. A w przypadku melasów to oni muszą dobiec na 600 metrów.... żeby dostać anchora. Nekro/PAL nie ma po prostu żadnej kontry w bezpośrednim porównaniu. Jedyne co to fakt że w skali CP-ka HE nie potrzebuje mano-dajki i może być nawet 2 DD-ków więcej w party.

'Obstawiam że serwer zostanie zalany...' i wymieniasz 10+ kombinacji, no to nieźle zalany :DDD a jak wyglądają servery retailowe? tzw. 'real l2'? :D każde party wygląda tak samo bd/sws/bp/ee/wc/kot/łuki i to samo mage party tylko wymieniasz łuków na magów a kota na konia albo drugi recharge, gdzie PS? gdzie SR? gdzie tanki? gdzie tyrant? gdzie glad? gdzie daggerzy? w dupie, l2 zalane tymi samymi klasami :DDD to co Ty tu próbujesz osiągnąć? tak samo jak nie zbalansowali tego w interlude ludzie z ncsoft tymbardziej nie zrobią tego na stacksubie, a tyle kombinacji co wymieniłeś, jak na custom server (stacksub) to całkiem przyzwoicie wygląda. Btw widać, że nawet nie wszedłeś na bete ani na forum a wypisujesz tu farmazony, wiesz, że sh ma dodane empowering echo i  będzie 15x lepszy niż sps/es bo cast speed jest zlimitowany do 2k? :) nie wiesz bo nie czytałeś forum ani nie sprawdzałeś na becie, tak samo  przypadku necro/pal, piszesz na podstawie doświadczeń z 2006 roku jak to wygląda zupełnie inaczej :)



  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 12, 2018, 03:57:05 pm »
btw co sie tak uczepiles tego anchora? ma bardzo maly landrate na highlvlu, ma pare sekund reusea, mozna go zdjac cleansem i purify, czyli minimum 2, a w wiekszosci przypadkow 3 postacie w pt moga go usunac w pol sekundy


  • Wiadomości: 97

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 12, 2018, 04:13:54 pm »
To jeszcze ja o coś zapytam; czy polecacie expić WL czy HE jako pierwszego? Czy to kompletnie nie ma znaczenia przy końcowym builidzie?


  • Wiadomości: 44

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 12, 2018, 04:29:56 pm »
Nie ma żadnego znaczenia bo po wzieciu stacksuby możesz się dowolnie przełączać między profkami. Kwestia czym szybciej wbijesz 40.
Dodatkowy tip : ostrożnie z kupowaniem skilli bo sp nie ma co szastać kupując jakieś double shoty których i tak się nie używa


  • Wiadomości: 197

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 12, 2018, 04:33:01 pm »
To jeszcze ja o coś zapytam; czy polecacie expić WL czy HE jako pierwszego? Czy to kompletnie nie ma znaczenia przy końcowym builidzie?

zależy jak planujesz expić do 40lvl, jeśli na trainach to WL, solo HE, po 40 masz już sube więc robisz co chcesz.


  • Wiadomości: 97

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpień 12, 2018, 05:04:43 pm »
Cytuj
...

'Obstawiam że serwer zostanie zalany...' i wymieniasz 10+ kombinacji, no to nieźle zalany :DDD a jak wyglądają servery retailowe? tzw. 'real l2'? :D każde party wygląda tak samo bd/sws/bp/ee/wc/kot/łuki i to samo mage party tylko wymieniasz łuków na magów a kota na konia albo drugi recharge, gdzie PS? gdzie SR? gdzie tanki? gdzie tyrant? gdzie glad? gdzie daggerzy? w dupie, l2 zalane tymi samymi klasami :DDD to co Ty tu próbujesz osiągnąć? tak samo jak nie zbalansowali tego w interlude ludzie z ncsoft tymbardziej nie zrobią tego na stacksubie, a tyle kombinacji co wymieniłeś, jak na custom server (stacksub) to całkiem przyzwoicie wygląda. Btw widać, że nawet nie wszedłeś na bete ani na forum a wypisujesz tu farmazony, wiesz, że sh ma dodane empowering echo i  będzie 15x lepszy niż sps/es bo cast speed jest zlimitowany do 2k? :) nie wiesz bo nie czytałeś forum ani nie sprawdzałeś na becie, tak samo  przypadku necro/pal, piszesz na podstawie doświadczeń z 2006 roku jak to wygląda zupełnie inaczej :)

I wymieniam składy całych party, gdzie bazą dla DPSu jest Nekro, HE i SPS - więc tylko 3 klasy. Gdzie miejsce dla innych klas?
A co się mogło zmienić w tej samej kronice przez ostatnie 12 lat (poza irracjonalnymi custom nerfami na wszystko co nie jest HE lub nekro)?

A jak wygląda server retailowy 'real l2'? Na Skelth każde party łuków ma tanka. Każde party magów ma albo tanka albo WL-a. Party melasów są i radzą sobie nieźle. Summonerzy też są i zwłaszcza ES-y świetnie dają sobie radę na siegach. Jest problem z daggerami przez skopane evasion ale to ma zostać naprawione w nadchodzącym update.


  • Wiadomości: 181

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 12, 2018, 05:33:43 pm »
Cytuj
...

'Obstawiam że serwer zostanie zalany...' i wymieniasz 10+ kombinacji, no to nieźle zalany :DDD a jak wyglądają servery retailowe? tzw. 'real l2'? :D każde party wygląda tak samo bd/sws/bp/ee/wc/kot/łuki i to samo mage party tylko wymieniasz łuków na magów a kota na konia albo drugi recharge, gdzie PS? gdzie SR? gdzie tanki? gdzie tyrant? gdzie glad? gdzie daggerzy? w dupie, l2 zalane tymi samymi klasami :DDD to co Ty tu próbujesz osiągnąć? tak samo jak nie zbalansowali tego w interlude ludzie z ncsoft tymbardziej nie zrobią tego na stacksubie, a tyle kombinacji co wymieniłeś, jak na custom server (stacksub) to całkiem przyzwoicie wygląda. Btw widać, że nawet nie wszedłeś na bete ani na forum a wypisujesz tu farmazony, wiesz, że sh ma dodane empowering echo i  będzie 15x lepszy niż sps/es bo cast speed jest zlimitowany do 2k? :) nie wiesz bo nie czytałeś forum ani nie sprawdzałeś na becie, tak samo  przypadku necro/pal, piszesz na podstawie doświadczeń z 2006 roku jak to wygląda zupełnie inaczej :)

I wymieniam składy całych party, gdzie bazą dla DPSu jest Nekro, HE i SPS - więc tylko 3 klasy. Gdzie miejsce dla innych klas?
A co się mogło zmienić w tej samej kronice przez ostatnie 12 lat (poza irracjonalnymi custom nerfami na wszystko co nie jest HE lub nekro)?



Celowo usunąłem part o classicu bo nie mam zamiaru się do tego odnosić, to nie jest l2 od ncsoftu tylko od fanów l2 którzy stęsknili się za oldschoolem, robione (z tego co mi wiadomo) od c1 z zupełnie innymi założeniami, 'real l2' to po prostu server oficjalny z kroniką interlude. Pytasz gdzie miejsce dla innych klas, jak to gdzie? w party, sh/ps, sh/sk, sorc/wk, pr/ps, pr/sk wszystkie te klase są dobre i porównywalne z twoimi op necro/pal, he/wk (LUL) i sps/es. To nie kronika się zmienia  :o tylko customy na serverze, po co próbujesz argumentować rzeczy których nie sprawdziłeś nawet? zanim napiszesz następnego posta, idź poczytaj forum http://forum.dragon-community.net/index.php/topic,295164.msg2520525.html#new , ściągnij bete i sobie przetestuj klasy.


  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 12, 2018, 05:46:42 pm »
No ja kurwa pierdole co zes sie tak uczepil tych postaci?!

Nekro jako baza dpsu? No teraz to dojebales...Przeciez kazdy inny nuker robi wiecej dpsa, nekro w party magow jest max jeden...
W pt magow KAZDY nuker jest dobry, SH z emp echo ma piedolniecie i 2 elementy, sps cancela/high crit rate/2 elementy i dobry jest na trainy, sorc cancel i zajebisty na trainy, necro doklada glooma i troche debuffow, ale pod wzgledem dmgu odstaje od innych, stacksuba na tanka > defy przeciwko lucznikom, summoner>cast/tp i u wk/es summon na mane, ewentualnie bard po disco, u lucznikow he/wl, he/glad, sr/sws, pr/sk, pr/ps, pr/bd. Mozna zrobic wiele kombinacji w pt, duzo zalezy od wlasnych prefernecji i tego co sie chce osiagnac.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 12, 2018, 06:24:16 pm wysłana przez milten14o »


  • Wiadomości: 10

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpień 15, 2018, 03:24:26 pm »
Stack tylko z tej samej rasy, jakieś wymyślanie z update do wyższej kroniki... już lecę co chwila ściągać nowego klienta, zaczynając od pedalskiego kamaela a kończąc na chujemuje dzikie węże cudawianki na H5, nie mają już co wymyślać.. Chwała starego DN przeminęła i już nie wróci.


  • Wiadomości: 709

  • Pochwał: 1

    • badlands.online
Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpień 15, 2018, 04:32:38 pm »
Stack tylko z tej samej rasy, jakieś wymyślanie z update do wyższej kroniki... już lecę co chwila ściągać nowego klienta, zaczynając od pedalskiego kamaela a kończąc na chujemuje dzikie węże cudawianki na H5, nie mają już co wymyślać.. Chwała starego DN przeminęła i już nie wróci.
Podpisuję się pod tym.

Pan Soulern jest debeściak. I jego mafia też.


  • Wiadomości: 197

  • Pochwał: 0

Odp: [L2J] Dragon Network (Stack Sub) - IL x7 - START 21.09.2018
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpień 15, 2018, 04:43:01 pm »
Stack tylko z tej samej rasy, jakieś wymyślanie z update do wyższej kroniki... już lecę co chwila ściągać nowego klienta, zaczynając od pedalskiego kamaela a kończąc na chujemuje dzikie węże cudawianki na H5, nie mają już co wymyślać.. Chwała starego DN przeminęła i już nie wróci.

Tak z ciekawości, jaką postać byś zrobił gdyby nie było tylko z tej samej rasy?


PS. H5 to nie gracia final