Kontroluj potężne wezwane z innych wymiarów zwierzęta i demony.
Wynn Summonerzy podczas ataku wykorzystują magiczną moc, którą osłabiają przeciwnika, bądź mocno go ranią, a nawet doprowadzają do jego śmierci. Ich ataki o dużym zasięgu rażenia są jednymi z pierwszych, które docierają do wroga podczas rozpoczynających się walk. Sprowadzają z innych wymiarów potężne, posiadające wolną wolę przyzwańce, które są tak silne, że należy się z nimi liczyć, bez względu na to kim się jest. Mogą oni przywołać kilku sług jednocześnie, po to aby uzyskać liczebną przewagę w walce i w szybki sposób doprowadzić do jej zakończenia.
Wynn Summonerzy zwiększają magiczne ataki drużyny poprzez zmniejszenie przeciwnikowi obrony na magię lub odporność na klątwy, będąc przez to niezwykle przydatnymi w drużynach składających się -_-' z postaci używających zaklęć i ataków magicznych. Posiadają oni hipnotyzujące umiejętności mogące osłabić wrogów na dystans. Wynn Summonerzy używają silnych klątw, które mogą również wybuchać zadając przy tym obszarowe obrażenia przeciwnikom.
Zmiany Profesji
Postacie z trzecią profesją: Arcana Lord, Elemental Master i Spectral Master staną się Wynn Summonerami podczas ich czwartej, a zarazem ostatniej zmiany profesji.
Wiedza Przebudzonych
Moc Wynn Summonerów przyszła od bohatera Gigantów Nabiarova. Posiadał on moc otwierania i zamykania innych wymiarów. Był intrygującym, zaciekłym Gigantem, który zrezygnował ze swoich oczu, po to aby otrzymać ogromną moc przywoływania.
Umiejętności
(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.gmmo.pl%2Fimg%2Ficon-bear-summoner.jpg&hash=b27147eed74444b308a23e7ccba3c563) Summon Cute Bear - Zwierzak cechujący się ogromną wytrzymałością. Pochodzi z baśniowego wymiaru. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.gmmo.pl%2Fimg%2Ficon-couger-summoner.jpg&hash=14cfa58a31eaea3c32b9ab54398e9f0c) Summon Saber Cougar - Sługa pochodzący z wymiaru bestii. Dobrze walczy w zwarciu wykorzystując swoje potężne łapy i ostre jak brzytwy pazury. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.gmmo.pl%2Fimg%2Ficon-grimreaper-summoner.jpg&hash=c2944c2c63875ab2cc70527ec9ad06d9) Summon Grim Reaper - Zamieszkujący mroczny wymiar sługa opanował do perfekcji ataki magiczne, które z pewnością dobrze potrafi wykorzystać podczas walki. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.gmmo.pl%2Fimg%2Ficon-markofweakness.jpg&hash=e1cbc1690f21b4655730e7d66cd69ac1) Mark of Weakness - Powoduje uszkodzenia ciała przeciwnika przez cały czas trwania i zmniejsza jego obronę na klątwy. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.gmmo.pl%2Fimg%2Ficon-markofthevoid.jpg&hash=ed8e303be609586b112be64f10df0227) Mark of the Void - Powoduje uszkodzenia ciała przeciwnika przez cały czas trwania. Część zadanych obrażeń wraca z powrotem w postaci życia i many do summonów i summonerów. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.gmmo.pl%2Fimg%2Ficon-markoftheplague.jpg&hash=b25d6ad50547f0a92c6ccfbc3b72bc33) Mark of the Plague - Powoduje uszkodzenia ciała przeciwnika przez cały czas trwania i obniża szybkość gojenia się ran. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.gmmo.pl%2Fimg%2Ficon-markoftricks.jpg&hash=75723a688ee73dee3433bbbd2ba59d76) Mark of Tricks - Powoduje uszkodzenia ciała przeciwnika przez cały czas trwania i obniża szybkość używania umiejętności. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.gmmo.pl%2Fimg%2Ficon-convoke.jpg&hash=2fd6fab895911641cf640007a6a9429d) Convoke - Potężny atak magiczny powodujący obrażenia przeciwnikom dookoła celu. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.gmmo.pl%2Fimg%2Ficon-exile.jpg&hash=46f23505ade4419c9e27752e7ec2bc68) Exile - Wypędza cel do innego wymiaru. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.gmmo.pl%2Fimg%2Ficon-blessingsofgiants.jpg&hash=2e2ad89cdbc93caa73ecdde2d799ef23) Blessings of Giants - Zwiększa umiejętności bojowe summona wykorzystując do tego celu siłę starożytnych Gigantów. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.gmmo.pl%2Fimg%2Ficon-wynnforce.jpg&hash=3817da107545039d03b75f5f9bf5e3db) Wynn Force - Zwiększa częstotliwość magicznych ataków krytycznych całej drużynie z wyjątkiem naszej postaci.
Tłumaczenie na podstawie: http://www.lineage2.com/gd/classes.html
Link do artykułu na stronie serwisu: http://lineage2.com.pl/stronaglowna/143.html
Dodatkowe informacje: W razie błędów proszę o zwrócenie uwagi.
http://www.youtube.com/watch?v=2_M2wui4PiA - ciekawy filmik, tak analizując zachowanie przeciwników to zawsze ganiaja summonera a jak zaczynaja bic summony zadaja im spory dmg bo te maja mało HP. Jak na razie wynika to pewnie z nieswiadomosci :). Jednak gra summonerem nie wyglada na jakąś bardzo ciekawa w odróżnieniu od wizarda :)
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Solar w Lipiec 20, 2011, 10:08:06 am
Na tych wszystkich filmach to widać tylko nie ogra i nic poza tym. Warriorzy wchodzi na to, że mają 3 skille na krzyż tak samo reszta klas :D. No i z tych filmików też wynika, że pan słodki miś jest beznadziejny :D bo nikt go nie używa.
Wygląda na to, że summoner będzie bardzo ciekawą klasą. 1. Ułatwia land debuffs (Mark of weakness) 2. Ma niezły const dmg - summony 3. Może dorzucić spike dmg - nuki 4. Ma spore możliwości unieruchomiania celu 5. Podwyższona odporność na debuffy (cubic) 6. Cancel buff (cubic) 7. Balance life z summonami 8. Mass recharge 9. Dobry tp Generalnie summoner wydaje się trudny do zabicia, ale też nie zabijający szybko. Cała zabawa zaczyna się po 95 lvl. Summoner ma nowy ulepszony Servitor Share. Na 95lvlu dostaje transformację, która radykalnie podnosi mu statystyki a co za tym idzie statystyki summonów. Bierze w łapy łuk i p.attak summonów staje się bardzo duży. Na filmiku widać transformację i zabicie bossa:
Aktualnie bardzo poważnie zastanawiam się czy grać Wizardem czy jednak summonerem. D: Wygląda też na to że Kamaele mają dodatkową korzyść jako summoner - Nowy Final Form
Dokładnie tak samo myślę. Kamael jako summoner już od 85 lvlu będzie niezły na bossy. Normalny summoner dopiero po 95 ma ta przyjemność, wcześniej wydaje się umiarkowanie dobry. Ja mam jeszcze wczytanego demon prince, który podobno ma być ulepszony jeżeli chodzi o statystyki. Nie wiem tylko czy po zmianie klasy z użyciem star of destiny, nie zostanie on usunięty.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Solar w Wrzesień 29, 2011, 11:10:24 am
Opisze wam swoje pierwsze wrażenia :D -nowe summony mają 83 lvl na start oO -nowe tp daje 70% hp jest odbierane od pierwszego przyzwanego summona -na ruski ptsie dało się przyzwać 3x panterę, 3x kose, 2x miśka, miśka + kose, miśka +panterę lub 3x kose z panterą w rożnych kombinacjach. - klatka jest genialnym skillem ale ma długi reuse - nowy kubik jest jakiś dziwny :P - teraz dps summonera nie polega na zadawaniu znacznych obrażeń jednym hitem/ krytykiem tylko całego morza małego dmg :P - leczenie jest dużo trudniejsze ma coś ok 1,4k powera dłuższy reuse(nie da się już spamować) i trzeba targować każdego summona ręcznie - bez klatki trudno ubić warriora :P - nie można się już samemu leczyć :P -summki z 2 i 3 profy zostają ale nie da się ich przyzwać razem z 4 profowymi -każdy nowy summon ma po 2 skille -mp wolno się regenurje jak się nie siedzi
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: orlok w Wrzesień 29, 2011, 11:52:33 am
Cytuj
- leczenie jest dużo trudniejsze ma coś ok 1,4k powera dłuższy reuse(nie da się już spamować) i trzeba targować każdego summona ręcznie
reuse się załatwi augmentem i epikami imo. Odpowiedni buff też pomoże.
Cytuj
-summki z 2 i 3 profy zostają ale nie da się ich przyzwać razem z 4 profowymi
czyli elemental summoner ma pewną przewagę. Ponny buff ładnie pomoże.
Cytuj
-każdy nowy summon ma po 2 skille
a są jakieś skille aoe u summonów? i jaki reuse?
Cytuj
- nie można się już samemu leczyć
to ma znaczenie na oly i w duelach, ale w realnym pvp mamy potki i healerów. Na wyższym lvlu można się leczyć częściowo i pośrednio gdy dostanie się balance life.
Cytuj
-na ruski ptsie dało się przyzwać 3x panterę, 3x kose, 2x miśka, miśka + kose, miśka +panterę lub 3x kose z panterą w rożnych kombinacjach.
Tak jest na 85 lvlu. Masz 6 summon points. Potem na wyższych lvlach będzie 9 max. panterka, kosa to 2 punkty, misiek 3. Czyli na najwyższym lvlu 4 summony lub 3 miśki. Pytanie, jak te punkty się regenerują, czy wracają gdy się summona odwoła, czy wracają jak summon zginie? Czy jak summon zdechnie to trzeba go odwołać, żeby przyzwać nowego? Czy sam znika? czy można summona resnąć? Na filmach to dziwnie wygląda.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Solar w Wrzesień 29, 2011, 12:37:52 pm
Cytuj
reuse się załatwi augmentem i epikami imo. Odpowiedni buff też pomoże.
No nie wiem
Cytuj
czyli elemental summoner ma pewną przewagę. Ponny buff ładnie pomoże.
trudno nazwać to przewagą bo z postaci debuffujacej i robiącej dmg zmienia sie w debuffo/biffera z 1 buffem:p
Cytuj
a są jakieś skille aoe u summonów? i jaki reuse?
Aoe ma chyba pantera a reuse jest szybki
Cytuj
to ma znaczenie na oly i w duelach, ale w realnym pvp mamy potki i healerów. Na wyższym lvlu można się leczyć częściowo i pośrednio gdy dostanie się balance life.
brak samo leczenie przeszkadza tylko w walce 1vs 1 z warriorami i tankami bo mają dużo hp i cp. Nowe tp naprawdę dozo daje
Cytuj
Tak jest na 85 lvlu. Masz 6 summon points. Potem na wyższych lvlach będzie 9 max. panterka, kosa to 2 punkty, misiek 3. Czyli na najwyższym lvlu 4 summony lub 3 miśki. Pytanie, jak te punkty się regenerują, czy wracają gdy się summona odwoła, czy wracają jak summon zginie? Czy jak summon zdechnie to trzeba go odwołać, żeby przyzwać nowego? Czy sam znika? czy można summona resnąć? Na filmach to dziwnie wygląda.
Ja nic o tych punktach nie czytałem. A problem z zdychającym summonem jest taki, że jak umrze długo trzeba czekać aż zniknie możliwe, że da się go resnąć ale tego nie sprawdziłem. Tak samo nie grałem za długo więc nie wyczaiłem jak wydawać komendę tylko 1 summonowi. - przypomniało mi się nowe ud jest mobilne i chyba jest na 60 s -
CHodzi o skill exile? jest jeszcze wersja group tego skilla :>
Pytanie jest czy taki summoner znajdzie miejsce w pt bo w tej kronice nawet łucznicy z magami bez problemu moga razem biegac I jaki bedzie jego dps na tle innych klas.
Pytanie jest czy taki summoner znajdzie miejsce w pt bo w tej kronice nawet łucznicy z magami bez problemu moga razem biegac I jaki bedzie jego dps na tle innych klas.
Na filmikach z closed bety było trochę pvp w grupach takich random pick up. Summonerzy pojawiali się tam często. I wyraźnie mieli znaczenie. Więc myslę (mam nadzieję), że jak ktoś summonera opanuje to nie bedzie miał problemu z party. Ja ustawiam na pts ekipę do testów grupy z 2x summoner w składzie. Ale to w kontekscie pve.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Solar w Październik 01, 2011, 02:44:46 pm
Klatka i debuffy robią swoje :D A summony też robią swoje zwłaszcza z aoe :P Wczoraj w nocy fajna rzeź była na SOA :D
CHodzi o skill exile? jest jeszcze wersja group tego skilla :>
Pytanie jest czy taki summoner znajdzie miejsce w pt bo w tej kronice nawet łucznicy z magami bez problemu moga razem biegac I jaki bedzie jego dps na tle innych klas.
Mozna zdjac hide'em, wiec co do rouge nie jest tak zle ;d
wytrzymalszy ale czy da rade cos skosic? : ) nie mowie tu o sytuacji gdzie po pvp 9vs9 nasz glad cieszyl sie ze 6 fragow zlapal:D ale o to zeby nie byl tylko do rzucania agro i wsio
wytrzymalszy ale czy da rade cos skosic? : ) nie mowie tu o sytuacji gdzie po pvp 9vs9 nasz glad cieszyl sie ze 6 fragow zlapal:D ale o to zeby nie byl tylko do rzucania agro i wsio
1v1 jest dosyć prosto zabijać, w 7v7 gorzej, takie dpsu żeby zabić kogoś perma healowanego to tank niestety nie ma. Ale grając na włączonych paskach z hp zawsze możesz próbować przyciągnąć cel z niskim hp i dać combo z tarczy i jeszcze jakiś skill. Na 85 to jednak głownie spamowanie mass agro, które ma chyba mniejszy zasięg niż sądziłem, chyba że inaczej wygląda animacja tego skila z innego pov. Potem jak dojdzie 60% transfer dmg z wybranego targetu, jakiś atak z 60k poweru itp to będzie można coś więcej pokombinować, ale jakoś mi się nie uśmiecha farmić na pts'ie ;(
Szkoda, bo bardzo interesuje mnie ta klasa, a nie mam czasu grać na ru offie na ratach x1, żeby go przetestować. Gdyby ktoś miał jakieś interesujące spostrzeżenia na jego temat to niech się nimi podzieli :)
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: roli w Październik 22, 2011, 09:30:24 pm
nom Thav nieźle kara tym summonerem : D
tylko on ma 310 wind atri, a podobno summony mają fire atri w masówce /lf confirm.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Solar w Październik 22, 2011, 10:00:32 pm
Czy ktoś kto gra summonerem może się wypowiedzieć jak wypada w 1vs1 i do czego się przydaje w party?
Najtrudniej zabić innego summonera, hilera i noża. Trudno się przestawić z odruchu "widzę, że mam mało hp spamuje bh " Teraz summoner jest chyba najtrudniejszą do ogarnięcia postacią. W party sprawuje się bardzo dobrze, jego runka zmniejsza złożycie many i jak dobrze przeczytałem reuse skillów. Na pvp zawsze padam ostatni. Pewnie ludzie nie wiedzą o mocy nowego summonera :D. Klatka robi swoje na party vs party da się wyłączyć upierdliwego hilera albo tanka na pare s. A na 1vs1 wyłącza się tym przeciwnika i leczy w tym czasie summony. Kubik jest beznadziejny i nie wiem czy to w ogolę działa. Na lancerze chyba jest coś ok 200 summonerów i są najmniej liczną klasą :D
Szkoda, bo bardzo interesuje mnie ta klasa, a nie mam czasu grać na ru offie na ratach x1, żeby go przetestować. Gdyby ktoś miał jakieś interesujące spostrzeżenia na jego temat to niech się nimi podzieli :)
Jak dla mnie to teraz atrybuty nie działają na summony. Ani na te stare ani na nowe zarówno w aspekcie bicia "z ręki" jak i z skillów. Ale to jest do przetestowania.
A z jakiej rasy go najlepiej przebudzić? Summoner może mieć 3 cubiki, a z awakening class jest tylko 1 cubic, więc ciekawie wygląda perspektywa life cubica od ESa, jednak racial skille elfa to tragedia, a z drugiej strony DE i human wydają się interesujący. Wie ktoś jak działa racial
Cytuj
Acceleration: Removes all debuffs on self and increases Spd. The caster also cannot be targeted for a certain time.
? Czy można tego użyć na przykład podczas stuna? Nie grałem na GOD, więc moje rozważania mogą okazać się stekiem bzdur :P
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Solar w Październik 22, 2011, 10:45:17 pm
A z jakiej rasy go najlepiej przebudzić? Summoner może mieć 3 cubiki, a z awakening class jest tylko 1 cubic, więc ciekawie wygląda perspektywa life cubica od ESa, jednak racial skille elfa to tragedia, a z drugiej strony DE i human wydają się interesujący. Wie ktoś jak działa racial
Cytuj
Acceleration: Removes all debuffs on self and increases Spd. The caster also cannot be targeted for a certain time.
? Czy można tego użyć na przykład podczas stuna? Nie grałem na GOD, więc moje rozważania mogą okazać się stekiem bzdur :P
Kubuki 2 profowe są wymieniane za jakiś inny skill4 ptofowy kubik chyba jest wymienny za smarta.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Gorthall w Październik 23, 2011, 01:58:55 am
podobno summony mają fire atri w masówce /lf confirm.
/confirmed aoe z latajacych summonów jest fire, tak wychodziło ludziom z testów na pts i jak tam sprawdzałem widać było różnice (btw już zmieniłem atri tym śmiesznym kamykiem na fire :P)
Tego nie sprawdzałem ale wiem, że hide daggera ściąga exile (lub inaczej tzw klatke summonera właśnie :P) więc niewykluczone że takie cuda mogą być możwile.
Tak pare słów ogólnie to TP 70-75% jest gruby, dzięki temu przeżywalność naprawdę mocno wzrasta. Choć solo jak się dostaje to ciężko czasem utrzymać hp na summonie :P. Może będzie lepiej jak na wyższym lvlu dojdzie balans i więcej summonig pointów przez co będzie można mieć miśka + 2dd lub nawet na 99 miśka + 3dd. Ale na większym pvp i tak leci dużo mass heala więc nie jest tak źle.
WIT nie jest już tak ważną statystyką jak w poprzeddnich kronikach. Cast skili typu marki jest niemal instant, heal summonów też bardziej limituje reuse, więc dobrze się przebudzić z czegoś twardszego (zrobiłem przed wejściem GODa w tym celu kraśka bo wydawał się najfajniejszy pod względem statów ale lenistwo wzięło góre i zostałem przy DE). Zaczynając od początku nie ma zbyt wielu opcji i choć teoretycznie statystyki humana wydają się nieco lepsze (więcej MEN/CON a przeżywalność to jest poniekąd broń summonera), to np DE ma niby lepsze skile rasowe. W sumie statystyki w późniejszym etapie idzie chyba troche zrekompensować DYEami więc rasę najlepiej brać jaką się lubi albo pod RPG (ktoś bierze jeszcze ten aspekt pod uwagę :shock:). Skili z poprzednich profek raczej nie ma co brać pod uwagę, bo chyba wszystkie zostaną skasowane/zastąpione przez nowe, które są raczej lepsze (choć szczerze mówiąc nie analizowałem jakoś zbyt wnikliwie perspektywy zostawiania jakichś skili, np cubików). Zostaną stare summony tak dla sentymentu :)
Summoner posiada fajny dmg na przełamanie. Puszczenie 3 marków i detonacja ich w 1 jednym momencie potrafi czasem wywołać niemałe zdziwienie u delikwenta (działa to jakby dostać 3 nuki na raz, każdy może crytnąć) + można to będzie jeszcze enchantować na atrybut. Niestety nie można tego non stop spamować (jakoś około 20 sek reusa) ale użyte w odpowiedniej chwili na odpowiednim targecie potrafi położyć.
W 1 na 1 na PTSie pare osób się przekonało że summoner ostro gniecie. Choć wygrana nie jest pewna, inne profki też posiadają mocne skile. Czasem więc walka była łatwiesza dla tego kto już miał gotowe sklie z dłuższym reuse a kto nie. Z tego co zuważyłem czasem problem stanowił dagger, który okminił już jak przeciw sumonerowi grać, nudna też była walka z healerem i zdarzało się że sie go w czasie duelu nie zdołało ubić. Nie wiem jak z tankami bo nie walczyłem. Z magami bywało różnie, zależy jakie sie miało na wierzchu summony (panterki przeciw magom bardziej skuteczne) i jak wchodziły obu stronom debuffy. Reszta profek z takim samym eq szło położyć z mniejszym lub większym problemem ale trzeba przyznać że jak dla mnie summoner w 1 na 1 to stanowczo silna klasa. Choć przyznaje się że już na lancerze na oly zaznałem więcej porazek niż zwycięstw ale lagi były niemiłosierne, brałem skile na pałe i 2 razy mi sie zdarzyło że summony niby miałem przyzwane ale się nie pojawiły na arenie i nic z nimi nie szło zrobić ><
Wiekszego pvp wiele nie zaznałem a w tym co zaznałem jeszcze nie do końca ogarniałem, bo mimo że to wydaję sie w teorii proste to jednak bicie z summonów i nukowanie z siebie, dbanie i życie swoje i summonów przy wiekszym motłochu trochę wprowadza mętlik ale to już kwestia ogrania profki i skili. Najprzyjemniej się karało na takiej partyzantce we 3 kontra podobne lub większe ale niepełne pt. Wtedy dawało się odczuć, że mimo iż summoner jest jeden to generuje on przewagę liczebną :D
W PVE jest elegancko. Na nowych solo lokacjach można spokojnie lecieć w opór aoe ile mobów sie znajdzie, w pt na aoe summoner może ustępuje dpsem nukowi ale też się sprawdza, na single target panterki z dużym crit rate i też ladnie leci. W pt przydatny jest też recharge summonera, jeśli jest 1 healer i pt ma duże zapotrzebowanie na mp (na 85, 560 mp na pt co 1 min 20 sek, kosztuje sporo ale jakoś summoner z maną problemu nie ma). Ofc summony to jakieś tam NPCe i sterowanie ma pewne kruczki, szczególnie przy skilach (choć pewnie to samo było z summonami w poprzednich kronikach, nie wiem bo dawno nie grałem) ale do wszystkiego idzie się przyzwyczaić i pewne odruchy sterowania summonami wchodzą szybko w nawyk.
Ok sry że zrobiło się tyle ale jakoś wyszło
Thavron (zbyt leniwy by założyć własne konto :noob:)
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Vraghor w Październik 23, 2011, 11:33:17 am
Thavron a to co kiedys ktos pisal ze summoner ma skil dzieki ktoremu wzrastaja staty sumonow (cos jak servitor share) w zaleznosci do ilosc patk/matk sumonera - chyba orlok pisal ze mozna wziac luk z duzym patk i wtedy sumony wymiataja (teoretycznie). Kolejna sprawa to rasa - skoro zostaja stare sumony to es i warlok maja spora przewage (buff od konia albo blesing krolowej na kryty) nad de, tylko czy warto marnowac sumon pkt na te stare sumony. No i ciekawe jak sie sprawuje ten sumon z lustrem co bylo widac na jakims filmiku (chyba skill z 99).
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Październik 23, 2011, 11:53:18 am
kiedy ty się nauczysz badać skille, zanim zaczniesz się wypowiadać, albo chociaż spytać mądrzejszych od ciebie, co się trochę znają?
Buff od pony i kota NIE działa już na party z buffami enchantera.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Solar w Październik 23, 2011, 12:13:04 pm
poza tym liczylem na twój conajmniej 300 wyrazowy opis
jak umiesz liczyć, to licz na siebie
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Solar w Październik 23, 2011, 01:43:01 pm
Litości panowie.
PS Gorthall masz jakieś zdjęcia z tym dmg z ognia i bez ?
//Acid -- Następne kłótnie Darth vs. Alarion będę karał warnami zgodnie z Regulaminem. Wyjdźcie na dwór bo opalanie się przed monitorem szkodzi Wam i to mocno.
Final servitor share przenosi 60-70% p. atk/p. def i inne więc łuk dla fizycznych summonów to raczej must. Z bronią magiczną vespera mam jakoś na buffie 1,2k p. atk, z łukiem low R i DYE na STR na pts coś wychodziło prawie 4k p. atk. To będzie minimum 1,5k p. atk więcej na każdym summonie. Do tego moża se dorzucić transformacje z questów i kolejny wzrost p. atk u summonów znowu rzędu tysięcy. Jest o co walczyć a summony są 3-4 i cryt rate można lekko ponad 400 mieć, więc ogólnie ładny dps.
Ze starymi summonami, w sumie po części z nowymi też, jest jeden wielki fail. Nie wiem czy to bug czy ja coś robie źle albo to już tak w GODzie jest ale mając starego summona nie widać jego skili. W sumie mając jednego nowego summona również skili nie widać, dopiero gdy ma się 2+ można sobie skile poprzesówać na paski. Starych summonów nie można mieć więcej niż 1. Liczyłem że sobie będe mógł rzucić buffka na cryty bądż p. atk z kotka i potem przywołać dd ale tak się nie da. Nie wiem czy działają skile pojedynchych summonów przed przebudzeniem. Jeśli tak to może można ich użyć mając je wcześniej na pasku (bądź jest jakaś komenda tekstowa na skile ale takowej nie znam) ale ja się zmieniałem z innej profki więc cięzko powiedzieć.
Taki test na szybko. Po lewej bez atri, po prawej z ogniem. To było na NPC w mieście, nie wiem czy one mają jakieś resisty :shock: Kiedyś może w wolnej chwili spradze na PC bez resistów. Wiem, że gdzieś ktoś robił bardziej wnikliwe testy na goha.ru.
dzieki, czyli w sumie nie ma co sie sugerowac skillami sprzed 4 profy i najlepiej isc a DE jako ze ma najwiecej STR jak chcemy wyciagnac najwiecej patk.
Acid, jak nei zauważyłeś, to w tym moim poście nei było samego flame'u, tylko sprosotwałem kolejną brednię Dartha, ale niestety nei doczekałem się rzeczowej odpowiedzi. Także sprawdź może wpierw wartość merytoryczną postu, a potem oceniaj, kto pisze bzdury, ok?
Jak dla mnei nów bzdura z oceną najlepszej możliwej rasy pod daną profkę, bo każda potrafi zaproponować coś ciekawego i coś kosztem czegoś.
@topic czyli do uscislenia - sumonuje np. 3x panterke to zeby wymaxowac patk zakladam luk , summonuje tych kosynierow - czyli matk - zakladam bron magiczna - rajt? jak z armorami? chyba light wychodzi najsensowniej z bonusami? czy moze heavy i idziemy w pdef? robki raczej nie biore pod uwage
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Gorthall w Październik 24, 2011, 01:37:25 am
Mniej więcej tak. Kosynierzy build na maga pod aoe ze skili. W sumie p. atk maja podobny i z regular ataków biją fizycznie na dystans, za to panterki close range i duży cryt rate/atk. speed.
Heavy armor nie sprawdzałem, bo nie było pod niego skili. Obawiam się że w heavy cast speed będzie drastycznie mały (przynajmniej kiedyś były znaczne kary). Trzeba dodać że zakładając łuk cast mocno spada w porównaniu do innych broni nawet bez acumena. W lightcie+łuk już mimo wcześniej wspomnianego szybkiego castu skili, czarowanie staje się już mało wygodne ale na buffie jeszcze da rade. Ale light wydaje się dobrym wyborem przynajmniej na wczesnych lvl po przebudzeniu. Robe jednak bym nie wykluczał. DE wyciąga pokaźny m. atk, a na pvp dmg ze skili magicznych jest ciekawym dodatkiem. Ogólnie nie można podać jednoznacznego przepisu. Wszytko zależałoby od charakteru party (czy gry solo) i preferencji użytkownika a także myśle że będzie się to nieco zmieniało na wyższych lvlach gdy dojdzie pare skili i niektóre się enchatuje. Można iść np. w: -extreme dd: łuk+light+panterki -extreme mag: mag. broń+robe+magi skilami -dystansowy dd: łuk+robe+magi z regularów -wytrzymały dd: mag. broń+light+panterki/magi -pseudo tank/przeszkadzacz: light+bron z health +miśki :o (nie wiem czy ma sens ale ktoś może mieć taki kaprys i nóż widelec może się okazać, że 1 na 1 będzie wszytko ownił :P ) i inne jeszcze bardziej pośrednie.
Ja poki co osobiście skłaniam się na pvp do ligha + broń magiczna + panterki i harmonia strażnika lub magi i harmonia maga (ofc łuk w zanadrzu pod farme). Chociaż z kolei w pvp pt z 2 healerami i tankiem raczej maksowałbym swój własny dps zależny od charakteru pt.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Solar w Październik 25, 2011, 11:53:43 am
Podstawa to rka z accu a potem dopiero łuk bo o dziwo te 15% csu daje chyba jeszcze wiece niż wcześniej. Zwłaszcza jeżeli chodzi o leczenie summków co jest trochę uciążliwe bo trzeba targetować każdego summona ale pewnie jak będzie balans summoner będzie nie do położenia 1 vs1. Ma ktoś linka do jakiś wnikliwszych badań jeżeli chodzi o ten ogień ? Bo ja odnoszę wrażenie, że to jednak nie robi różnicy jaki ma się element no i też logika za tym przemawia :D
na ptsie tylko w ten sposob skladalem enchantera 1 na 1, bo przez agro nie ogarnial self heala ;p
To nie jest self-heal a chain heal. W sumie można rzucić go na tanka a samemu dostanie się rykoszetem, wtedy wygra ten kto ma większy dps, a tankowi mana dosyć szybko schodzi...
Dmg vs krasiek 79, 0 resistów. Nie miałem innej broni 300 więc dla porównania zrobiłem też test 2gim nukiem summonów (taki ten niby drain). Są to zestawy dmg z dueli więc można sugerować się wcięciami ile nuków trza było na jego zakonczenie.
Różnią się tylko skillami rasowymi oraz statystykami, niczym więcej, skille mają te same. Było o tym już 1000 postów wystarczy tylko chwilę poszukać.
No właśnie. Raciale elfa są tragiczne więc zastanawiające jest czemu niby tak kosi. Czekam na sensowne uzasadnienie, bo mi się wydaje dark elf ciekawy pod summonera.
Mógłby jakiś summoner wypowiedzieć się na temat przydatności w party na pvp oraz jak sobie radzi solo? Bo jak na razie czytałem to to albo jest niedoceniany, albo po prostu ssie. Wiem, że do end game jeszcze daleko, ale pewnie już jest ogólny zarys każdej klasy.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Listopad 20, 2011, 12:12:54 am
niestetz yarzsu nie ma. To co wiadomo, to ze poki expisz musisz mieć w party min 1 tanka, heala i enchantera. Mogę ci powiedzieć jak sprawdzają się poszczególne profki do lvla ~~90, ale na 99, gdy w grę wejdą epiki, OE skilli ((obecnie prawie nic nei da się enchantować) wszystko może się wywrócić do góry nogami.
Jednak do lvla 90 poza tym, że magowie expią w party najszybciej, to na PvP wszystkie profki sprawdzają się naprawdę dobrze. Byłem już w party i mele i mage (bo na codzien mage group sam prowadzę) i nie mogę powiedzieć, że któreś jest OP, a inne ssie.
Dagger ssie na AoE PvE, ale na PvP jest świetny. Taki mag lub summoner jest dosyć dobry i na tym i na tym, więc...?
Pytanie, czy możemy wyciągać wnioski na podstawie PvE? Raczej wątpię
Mógłby ktoś bardziej szczegółowo opisać jak wygląda zastosowanie/przydatność summonera w party? bardziej pod woj czy mag party? czy też lepiej wziąć coś innego zamiast go?? Może jakieś frapsy z party vs party itp. Strasznie mało o tej klasie :/
Mógłby ktoś bardziej szczegółowo opisać jak wygląda zastosowanie/przydatność summonera w party? bardziej pod woj czy mag party? czy też lepiej wziąć coś innego zamiast go?? Może jakieś frapsy z party vs party itp. Strasznie mało o tej klasie :/
Też mnie to boli :( Wydaje mi się, że summoner z 3 miśkami może zrobić niezłe zamieszanie w party przeciwnika, na dodatek ma oddawanie many, marki, cubica ściągającego buffy/debuffy, klatkę oraz runę zmniejszającą reuse i koszt skilli. Mam wrażenie, że jest bardzo niedoceniany, niestety na tym forum ciężko o wypowiedź któregoś z summonerów
Mógłby ktoś bardziej szczegółowo opisać jak wygląda zastosowanie/przydatność summonera w party? bardziej pod woj czy mag party? czy też lepiej wziąć coś innego zamiast go?? Może jakieś frapsy z party vs party itp. Strasznie mało o tej klasie :/
Też mnie to boli :( Wydaje mi się, że summoner z 3 miśkami może zrobić niezłe zamieszanie w party przeciwnika, na dodatek ma oddawanie many, marki, cubica ściągającego buffy/debuffy, klatkę oraz runę zmniejszającą reuse i koszt skilli. Mam wrażenie, że jest bardzo niedoceniany, niestety na tym forum ciężko o wypowiedź któregoś z summonerów
No własnie z tego co czytam większość party biega z 2 healerami i nikt nie narzeka na brak many :/ edit: i jeszcze jedno pytanie. Widziałem, że po przebudzeniu można dostać skill który wymaga usunięcia Deadspike, to znaczy, że tylko PS dostaje ten skill czy każdy summoner po przebudzeniu??
To odnawianie many nie jest jakieś imba - ładowarki tym nie zastąpi. Na 85 Lv. świeżo po awakenięciu za 1400MP odnawia wszystkim członkom party 560MP(wraz z casterem i jego summonami - czyli koszt skilla jest zmniejszony o 560MP). Delay wynosi 1min 30 sek.
Btw: szczerze to tego skilla nie testowałem czy odnawia MP w party ^^ wiem, że summony dostają manę ale jeżeli caster dostaje tak więc wnioskuję, że całe party na tym korzysta
summoners pve, akcja na impulsie. Kto już expi na tym spocie niech oceni czy dobrze to wygląda.
napier...ala jak poje..any ;) Dla porównania: wczoraj byłem tam w pt z sztylet 2x łuk(w tym 1 hero) oraz warrior i w czasie kiedy my, a dokładniej oni zabili 1 moba to ten koleś juz z 4-5, przy układzie, że wszedł nam jakiś lethal...inna sprawa, że u nas enchanter sprawiał wrażenie boxowanego (albo zajeb...cie afkował, nie pytałem sie za bardzo bo to pt po ang gadało troszke lepiej niz ja po rusku ;p) zaryzykowałbym stwierdzenie, że szło mu lepiej niż nukerom na aoe (nukerzy bija ok 18 mobów)
Czy skill "Spirit of the Nabirov" nie daje mocniejszego kopa niż Final Form? W sumie mógły ktoś zorientowany w temacie opisać na czym polega ten skill?
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Solar w Listopad 28, 2011, 07:42:40 pm
A na Lancerze nadal jest przekonanie, że summonerzy są nie przydatni XD
Zastanawiam się czy zostanie to znerfowane kiedyś. Przecież spoglądając na to mam mieszanie uczucia. 2996 atk speed LOL 54k p atak i 446 crita, przy tym summony maja olbrzymi crit power. Jedyne co to modlić się żeby nie było żadnych kamyczków dostępnych za donate :o
Zastanawiam się czy zostanie to znerfowane kiedyś. Przecież spoglądając na to mam mieszanie uczucia. 2996 atk speed LOL 54k p atak i 446 crita, przy tym summony maja olbrzymi crit power. Jedyne co to modlić się żeby nie było żadnych kamyczków dostępnych za donate :o
no summoner kamael to hax raz na 5 min co godzinę ; p
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 29, 2011, 12:41:56 am
A na Lancerze nadal jest przekonanie, że summonerzy są nie przydatni XD
Z party Лутя'и walczyłeś? jak passi siada na naszym healerze to na TS słychać ciąg przekleństw xD
Opowiedziałbyś coś bardziej szczegółowo?
Co do filmiku, to jest to grupa typowo pve. Patrzcie na licznik pvp tego gościa :). Ale podobają mi się - box sk, trzech summonerów na dobrych transformacjach. Zastanawia mnie tylko co ta panterka ma tak mało m.attacku? Summoner ma 40k, a miało 70% przenosić się na summony. Coś tu jest nie tak.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Bubacz w Listopad 29, 2011, 09:13:43 am
Zastanawia mnie tylko co ta panterka ma tak mało m.attacku? Summoner ma 40k, a miało 70% przenosić się na summony. Coś tu jest nie tak.
Panterka jest fizycznym summonem i chyba nie powinno dziwić, że nie ma kosmicznego m.atk....
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: orlok w Listopad 29, 2011, 09:16:51 am
Nie żebym oczekiwał od panterki dużego m.attaku bo nijak dałoby się to wykorzystać. Chodzi mi tylko o działanie nowego servitor schare. 70% z 40k = 28k. Panterka ma znacznie mniej, czyli nie dostała 70%. Jak więc ten skill działa?
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 29, 2011, 11:02:09 am
Hmm, po prostu DPS jaki robią te kotki jest "OP" w pewnym sensie ;p Bijąc mocno, szybko, i utrudniają poruszanie się.. No i klatki summonera są wkurzające na maxa
Jako, iż moje skromne pytanie znowu spotkało się z brakiem odzewu, chciałbym powtórzyć. Na czym polega skill "Spirit of the Nabiarov"? W opisie skilla napisane jest, że summoner w tym transformie ma zwiększony P def i M def i może uzywać jakichś specjalnych skilli. Jakież to skille oraz czy rosną jakiekolwiek inne statystyki? Czy nie jest to lepsze od Final Forma kamaela?
Summoner teraz to tylko staff + robe czy jest jakis sens z zabawa light + duale?
Summonerzy teraz to łuk+ coś magicznego + robe + transformacje
Bo dobrych summonerów jest jak na lekarstwo i większość nie umie nimi grać, ani pokazać, że są coś warci, więc co się dziwisz?
To nie jest problem w samych summonerach tylko myśleniu nie summonerów. Patrz np. ty i swoja propaganda :D
Nie, ja widzę dobrego summonera (i od GoD ani razu nie powiedziałem, że to słaba profka, so...?) i widzę przeciętnego i widzę beznadziejnego. Tak samo jak widzę 3/4 healerów z dupy nie ogarniających zupełnie.
to bylo tak z przekasem napisane ;p Zojka twierdzi, ze melee i archer party ssie, bo ludzie uzywaja buga, ktory zmniejsza o 30% crit dmg. Obejrzalem ponad polowe filmu i nie widze zeby jakis lol dmg robil, w roby bije naprawde mocno
pewnie niewielu wie jak to zrobic, ale kazdy wie ze taki bug jest (o ile rzeczywiscie jest). ale radze sie tym nie sugerowac przy wyborze postaci, najblizsze hotfixy to zapewne naprawia
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: haran w Grudzień 04, 2011, 08:27:30 am
Zastanawia mnie w summonerze cubic. W opisie ma, że kasuje debuffy z summonera, kasuje buffy przeciwnika i wrzuca roota. Grałem na RU pts i EU obt i jedyne co ten cubic robi to wrzuca czasami roota na 1s. Dodatkowe opcje przychodzą mu z wyższym levelem skilla czy po prostu jest to zbugowane?
z grania na PTS - zestaw light + luk z focusem > robe + bron z acu - kosiarze > panterki na pvp , panterki > kosiarze na pve ale nie zawsze - zalezy od moba (test solo) - 4 marki + detonacja = 90% wygranych 1vs1 , jak nie ma reusu na marki to jest ciezej i trzeba kitowac , klatka jest uber i na dodatek wersja masowa tez - warto skupic sie na healerze i trzymac go caly czas wklatce na pt vs pt - smart cubic > nowy cubic
mam pytanie ktora rasa najlepiej bedzie sie sprawowac jako wynn sumoner? z tego co czytalam human wydaje sie najgorsza opcja i ludzie wola elfy lub dark elfy. Jak to sie ma na pve/pvp <skile rasowe/staty>? Ogolnie pod wzgledem estetycznym wolalabym humana, ale czy przez to bede dostawala w ciry w porownaniu z sumonerami elfami/d.elfami?
- zestaw light + luk z focusem > robe + bron z acu
Tylko do pve imo.
Do pvp nie widzi mi się to zbytnio. Za dużo skilli do castowania z tak marnym castem jak łuk+light. Tak samo SA focus wydaje się nieopłacalne -> +24crita(approx) ? Śmieszna ilość jak dla summonów. W staffie przynajmniej zyskujesz casta dla postaci.
Imo bow + robe albo robe + staff
BTW: testowane na dark elfie, nie wiem jakiego casta wyciąga elf
do czego ci cast speed? castowanie skili ktore castuje sie 1sec chyba nie robi wiekszej roznicy a przy luku z focusem pantera ma jakos 300patk i 60 crit rate wiecej w ciagu kilku dni ptsa zrobilem conajmniej po 100+ dueli/ganków i w setupie light+luk i w setupie robe+caster i w moim odczuciu w light trudniej mnie zabic i sumony szybciej sobie radza z przeciwnikiem, pve malo testowalem
Możliwe, że masz rację aczkolwiek też nie wiem jaki delay mają skille na wyższych lvlach, stąd moje wątpliwości. Wiekszy cast to w pewnym sensie mniejsza szansa na przerwanie czarowania, a z tego co się orientuje niektóre późniejsze skille mają nieco dłuższy cast. Na 85 Twój setup jest w sumie całkiem spoko bo nie ma za bardzo co castować. :]
Czy ktoś już może co nieco opisać jak się gra tą postacią. Pve wiemy że całkiem żwawo mu idzie, a jak wygląda sytuacja podczas pvp. Da radę czy zbiera baty od większości klas. Mało kto wypowiada się na temat tej klasy a szkoda ;p Os. grające wynn summonerem wypowiadajcie się :bump:
Gram sobie na NA, mam ES 74 lvl, expie jakoś nie najszybciej, no ale zbliża się w końcu S grade. No i tu pytanie, opłaca się inwestować elemental stony/crystale w broń S? Czy lepiej zostawić sobie na R już. Dostane pewnie broń i zbroje dynasty z Path to Awakening. No ale to na 90 dni. W takie tymczasowe to nic nie opłaca się nic pakować. Lepiej jest się przemęczyć z tą bronią na 90 dni, czy już kupić sobie jakąś arcane czy dynasty i tam pakować atrybut?
Druga sprawa, jak działają te skille w stylu servitor share? Czy staty jakie dostaje summon są obliczane w chwili rzucenia skilla? Czyli np. na czas rzucania wyjmuje łuk a potem wyciągam co chce? Czy to jest tak, że staty są na bieżąco uaktualniane w zależności od moich. I muszę cały czas latać z tym łukiem aby summonowi zwiększyć, dajmy na to p atk.
Co do pierwszego pytania... nie opłaca się pakować niczego w S grade. Spokojnie da rade lvlować bez atri. Lepiej zostawić na Rki, i to też nie na immortale tylko hell.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Solar w Styczeń 08, 2012, 11:05:52 pm
Gram sobie na NA, mam ES 74 lvl, expie jakoś nie najszybciej, no ale zbliża się w końcu S grade. No i tu pytanie, opłaca się inwestować elemental stony/crystale w broń S? Czy lepiej zostawić sobie na R już. Dostane pewnie broń i zbroje dynasty z Path to Awakening. No ale to na 90 dni. W takie tymczasowe to nic nie opłaca się nic pakować. Lepiej jest się przemęczyć z tą bronią na 90 dni, czy już kupić sobie jakąś arcane czy dynasty i tam pakować atrybut?
Druga sprawa, jak działają te skille w stylu servitor share? Czy staty jakie dostaje summon są obliczane w chwili rzucenia skilla? Czyli np. na czas rzucania wyjmuje łuk a potem wyciągam co chce? Czy to jest tak, że staty są na bieżąco uaktualniane w zależności od moich. I muszę cały czas latać z tym łukiem aby summonowi zwiększyć, dajmy na to p atk.
Z S gratów kup sobie łuka i amke. A servitor share daje bonus do statów aktualnie jakich masz. Czyli im więcej buffa tym większy power. Nie dosyć, że sumon dostaje swoje % z bufów to dostaje % z twoich nabufowanych statystyk
Mam summonera 90+ na core i pomyslalem ze najwyzszy czas wbic jakies atrybuty. Problem w tym ze nie gralem w l2 od interlude, omijajac wszystkie hellboundy, gracje i inne lol-kroniki dlatego nie czaje za bardzo jakie atrybuty dla wyn summonera. (w >interlude tego nie bylo) Czy wkladajac summonerowi w bron atrybuty dmg przelozy sie rowniez na pety? Beda bili silniej? Jakie atrybuty najlepsze dla summonera? Uzywam luk i jestem atrybutowym noobem :P
Widzę, że nie jesteś zbyt kumaty i poprostu nie chciało mi się używać polskich znaków.
Noob nie tylko atrybutowy ale jeszcze do tego gramatyczny.
A jesli chodzi o temat to nie napisze tak jak wiekszosc tutaj by napisała czyli " won na google noobie " ale bede zaje...scie miły i dam ci linka, poczytaj sobie http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,43638.0.html (http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,43638.0.html)
Czy mogłby ktoś przeładować / wrzucić jakieś nowe screeny z testami dmg aoe z fire, i bez? Gram summonerem, wbiłem 190 holy w apo castera, i mnie uświadomiono że aoe reaperów to fire. I nie wiem czy dobijać do 300 czy od razu zmienić to na fire. Jakieś rady?
Akurat testy regularów robiłem, i z holy w broni, zadawał więcej niż bez atrybutu. Więc wydaje mi się że każdy regular dostaje bonus z atri. Znów testy AM bez atri, a caster z atri 190 holy pokazaly ze holy nic nie daje. Dlatego też chciałbym zobaczyć różnicę jaką daje fire w broni, bo nie wiem czy wywalać ten holy i zmienić to na fire, czy dobić do 300. A nie stać mnie na wbicie atri w drugą broń (której nie mam):D
nie rozumiem troszke jak mi sie przyda na orbisie holy. zeby mi sie przydalo, musialbym bic z regularow, czyli pojedynczo moby. w pt mage to sie mija z celem (a w takim pt gram). jezeli chodzi o aoe, to i tak mi nic nie da to holy, skoro nie dodaje reaperom. Jest szansa ze ktos pokaze roznice bicia z fire i bez fire, ale skillami aoe?
E tam AoE http://www.youtube.com/watch?v=Sf5TsrvdZFc ;p
On-topic to myślę, że najlepiej zostać przy tym w co już zainwestowałeś, z tego względu, że:
1. Attri podlega ciągłym zmianom, a z kroniki na kronike ofensywny atrybut traci coraz bardziej na znaczeniu, w Tauti czy tam Harmony ma już być konkretny nerf, więc możliwe nawet, że najbardziej opłacalne będzie nie posiadanie żadnego attri w broni. 2. Z tego co piszą ludzie, którzy trochę testowali atrybuty u Wynn'a, jest bzdurą, że AoE Reaper'ów jest Fire-based - http://boards.rochand.com/viewtopic.php?f=11&t=544&start=20#p8428 dodatkowo, langlang pisze ciekawą rzecz, mianowicie, że te AoE Reaperów były "fajne" na 85, potem, przynajmniej w PvE pantery są dużo lepsze.
Jest jeszcze jedna opcja, która mnie ciekawi i ma związek z tym, jaki attri mają Twoi nukerzy w pt - jeden nuke wbija debuff na attri, który na ostatnim lvl'u zmniejsza resist o 100 - to całkiem sporo i wtedy może udałoby się przekroczyć granicę odporności mobów i siepać jeszcze mocniej. Czyli podsumowując wbijasz taki attri jakiego używają nukerzy z Twojego pt.
EDIT. Przeglądając jeszcze topic, którego link udostępnił Kotlet, faktycznie jest jeden test porównawczy, który mógłby świadczyć o tym, że AoE są Fire, tylko biorąc pod uwagę to co wcześniej napisałem, niekoniecznie warto przestawiać się z tym attri. " 300 Water attribute: http://s001.radikal.ru/i193/1109/b6/cf280c49a17d.jpg 300 Fire attribute : http://i075.radikal.ru/1109/5b/b7ef1cde2c3e.jpg " - tu jeszcze przeklejenie postu Laby
EDIT2. Pospieszyłem się, ten powyższy test dotyczy niby regularów o0 co jest jeszcze bardziej dziwne, z tego względu, iż zwykłe hity zawsze przyjmowały atrybut broni.
E tam AoE http://www.youtube.com/watch?v=Sf5TsrvdZFc ;p
On-topic to myślę, że najlepiej zostać przy tym w co już zainwestowałeś, z tego względu, że:
1. Attri podlega ciągłym zmianom, a z kroniki na kronike ofensywny atrybut traci coraz bardziej na znaczeniu, w Tauti czy tam Harmony ma już być konkretny nerf, więc możliwe nawet, że najbardziej opłacalne będzie nie posiadanie żadnego attri w broni. 2. Z tego co piszą ludzie, którzy trochę testowali atrybuty u Wynn'a, jest bzdurą, że AoE Reaper'ów jest Fire-based - http://boards.rochand.com/viewtopic.php?f=11&t=544&start=20#p8428 dodatkowo, langlang pisze ciekawą rzecz, mianowicie, że te AoE Reaperów były "fajne" na 85, potem, przynajmniej w PvE pantery są dużo lepsze.
Jest jeszcze jedna opcja, która mnie ciekawi i ma związek z tym, jaki attri mają Twoi nukerzy w pt - jeden nuke wbija debuff na attri, który na ostatnim lvl'u zmniejsza resist o 100 - to całkiem sporo i wtedy może udałoby się przekroczyć granicę odporności mobów i siepać jeszcze mocniej.
Już robię nową postać, summonera kamaela..;) Swoją drogą, na pvp juz teraz (mam 89) chodzę tylko z panterami, ale na pve cały czas reapery są efektywne. Więc jeżeli fire będzie dawał kopa reaperom do aoe, lepiej dać fire, bo na tym skorzysta i pantera i reaper.. tylko ten link który podałeś nie za wiele mi mówi.. ma ktoś może screeeny aoe jak byly w tym temacie, z dmg bez i z fire?:> musze to zdobyć;d
/edit w domu otworzyły mi się screeny które są w tym temacie wcześniej http://imageshack.us/f/401/test2bw.jpg/ http://imageshack.us/f/830/testodn.jpg/
, i faktycznie wynika z tego że aoe ma fire.. no nic, spróbuję zmienić atrybut. Jak coś, porobię testy i wkleję.:)
WITAM Poradźcie mi proszę jakie deye ma nosić summoner w kronice GOD z góry dziękuję POZDRAWIAM
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: ZewKrwi w Marzec 06, 2012, 08:11:40 am
Myślę że nie ma jednej odpowiedzi na twoje pytanie, zależy jaki masz na niego pomysł, wpływ ma również rasa czarny najprościej +str - dex, +int -wit ale też można by dyskutować na co i po co ci można by dodać w samego +str dla dpsu na kotkach najmądrzejsze co mogę ci podesłać https://docs.google.com/document/d/1KNP1UbSrGbaMebHqPDFHo0afDd03iBdIKApl9znyhvI/edit?pli=1 i trzymam kciuki
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: tommaso w Marzec 07, 2012, 01:20:52 am
WITAM Poradźcie mi proszę jakie deye ma nosić summoner w kronice GOD z góry dziękuję POZDRAWIAM
Tak jak przedmówca pisze + TANIE - NIE warto wydawać na to zbyt dużo, ponieważ te "minusy" wcale tak dużo nie odejmują jeżeli chodzi o odzwierciedlenie w statach.
Czy ktos zostawil sobie smart cubic'a ?? Jak on działa na wyzszych lvl ??
na 87-88++ nowy kubik jest już dużo lepszy dla summonera.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Leman w Kwiecień 15, 2012, 12:14:34 am
Kolega z klanu strasznie się skarży na tego nowego cubica, podobno odpala się raz na ruski rok :shock:. Ja zostawiłem sobie smarta i nie narzekam potrafi zestunować Zellake 85 8)
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Leman w Kwiecień 16, 2012, 10:59:28 am
Horken jakie SA polecasz Acu czy Emp ? (nie ma już battle heala wiec zastanawiam się nad przydatnością acu, a z empem więcej M ataku to i debufy mają większy land rate) o podwójnym w chwili obecnej mogę tylko pomarzyć, gram jasnym elfem
Jak już koniecznie chcesz mieć SA to lepiej acumena sobie weź. Szczerze odradzam SA dla summonerów, zwłaszcza gdy nie idziesz na olimpiadę bądź omijasz PvP. Bonus jaki to daje jest słabo odczuwalny na początku, lepiej zainwestować tą Adenę w łuk apo i wbijać element. Ja akurat popełniłem na początku ten błąd, że chciałem być aoe like -> robe +staff w który napakowałem sporo elementu i jak się później okazało trzeba było kupić apo bowa z elementem bo nigdzie do party na instancje nie chcieli, ew harnak był gitny. Bez łuku z elementem o trajanie, gog, a później instancjach 90+ możesz zapomnieć.
Krótko: w broń magiczną nie wbijaj SA, w fizyczną także dopóki sam nie poczujesz takiej potrzeby. Wtedy sam będziesz mógł akurat dobrze zadecydować co wbić - imo acu.
Widzę, że nawet nie przeczytałeś pytania innego użytkownika tylko wypaliłeś durnym postem. Wyręczę Cie :) Chodziło o aspekt PvE. Ochłoń trochę. To że kreujesz się na jakąś gwiazdę Lineage 2 nie znaczy, że tak w rzeczywistości jest, a już na pewno nie to jak jesteś postrzegany.
[edit]: lol, nawet nie wiedziałem, żem wyróżniony ; D
Skończcie najazdy na siebie... wracajcie do tematu. /Shanique
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Styczeń 16, 2013, 08:56:48 am
kto mi tu posta kasuje? : X
nie ja... /Shanique
focus, bo po co kugarom odrobina więcej p atacku na pve? Do pvp i tak używają broni magicznej.
Widzę, że nawet nie przeczytałeś pytania innego użytkownika tylko wypaliłeś durnym postem. Wyręczę Cie :) Chodziło o aspekt PvE. Ochłoń trochę. To że kreujesz się na jakąś gwiazdę Lineage 2 nie znaczy, że tak w rzeczywistości jest, a już na pewno nie to jak jesteś postrzegany.
[edit]: lol, nawet nie wiedziałem, żem wyróżniony ; D
Skończcie najazdy na siebie... wracajcie do tematu. /Shanique
gwiazda L2 mówi że scal zepsuty w GD.
focus lepszejszy.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Shiny w Luty 22, 2013, 11:05:53 am
Czy light + luk + grim reapery sprawdzaja sie na pvp w late game?
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Luty 22, 2013, 11:23:21 am
nie, jest najgorsza mozliwa konfiguracja
albo: luk + light (lub heavy) + panterki = głównie PvE albo: magiczna bron + robe (czasem heavy jak enemy party jest physical dps ale to rzadko, bo mamy trasnfer pain) + ripery
co do 2 zestawu czesc summonerow biega jak na oly: misiek + riper. Misiek daje duza pule HP dla transfer paina, a takze dla ogarnietego summonera to extra agro (Skill miska) raz na 12 sekund. Na pewno dobre na small case pvp i na party vs party jeżeli potrafi sie ogarnac temat agro i wspomoc naszego tanka.
to źle, bo ripery mają sporo mniejszy DPS na full buffie niż kugary (z tym sprzętem co opisałeś). Jeżeli jest inaczej, to admin priva sobie porobił customowe zmiany.
Nope. Należy ino boostować siebie. Pasywki z jewelry nie przechodzą.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Marzec 18, 2013, 10:43:00 am
przejdą najwyżej pośrednio, przez servitor sharing. Np jak istina ring dodaje + ileś tam do critical rate, to za pomocą % przeniesienia statów na peta część tego critical rate przejdzie również na peta.
:) Nie pisałem tego w charakterze negującym czy jakimś negatywnym. Jak najbardziej polecam tego ringa. Dobry m def i spory wzrost criticala, a co najważniejsze jest bardzo tani. To było tylko suche info.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Quentim w Marzec 20, 2013, 07:52:03 am
Czy w Tauti lub w Linvidorze (czy jak sie to tam zwie) jest/bedzie mozliwość zrobienia summonera kamaela na serwerze bez tego smiesznego kamyczka?
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Draghar w Marzec 20, 2013, 08:12:52 am
Niet.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Quentim w Marzec 20, 2013, 08:22:03 am
nawet na dual klasie?
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: ArchonQQ w Marzec 20, 2013, 08:34:33 am
A dual klase przecież się bierze z subek jakie możesz ogarnąć.. a wokół kamaloli to się kreci jako yul, tyrr, feoh i iss?
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Draghar w Marzec 20, 2013, 08:36:13 am
Nawet na dual classie nie da rady. Kamaloli obowiazują nadal te same restrykcje względem klas co zawsze. Od Glory co prawda pojawiła się możliwość zmiany duala (ofc za lekką opłatą i delevelem do 85), ale z tego co wiem to tutaj też Kamael może wybrać tylko z pośród Yula Tyrra Feoha i Issa.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Quentim w Marzec 20, 2013, 11:21:24 am
Nawet na dual classie nie da rady. Kamaloli obowiazują nadal te same restrykcje względem klas co zawsze. Od Glory co prawda pojawiła się możliwość zmiany duala (ofc za lekką opłatą i delevelem do 85), ale z tego co wiem to tutaj też Kamael może wybrać tylko z pośród Yula Tyrra Feoha i Issa.
mógłby ktos to potwierdzic na 100%?
I jeszcze jedno. Skoro moge usunac swoja dual klase i zamienic na inna to czy moge zrobic zerka, obudzic go, zrobic na subie kusznika, zrobic z niego dual klase, usunac ją i zrobic na dual klasie issa, tak zeby sie nie jebac z 3 subami?
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Draghar w Marzec 20, 2013, 11:44:28 am
Nawet na dual classie nie da rady. Kamaloli obowiazują nadal te same restrykcje względem klas co zawsze. Od Glory co prawda pojawiła się możliwość zmiany duala (ofc za lekką opłatą i delevelem do 85), ale z tego co wiem to tutaj też Kamael może wybrać tylko z pośród Yula Tyrra Feoha i Issa.
mógłby ktos to potwierdzic na 100%?
I jeszcze jedno. Skoro moge usunac swoja dual klase i zamienic na inna to czy moge zrobic zerka, obudzic go, zrobic na subie kusznika, zrobic z niego dual klase, usunac ją i zrobic na dual klasie issa, tak zeby sie nie jebac z 3 subami?
tak qquentimku mozesz, ale jakie ma to znaczenie, jak do tego czasu nim ty to wbijesz to juz dawno quitniesz? : D
Wracając do tematu. Są już gdzieś statystyki summonów DE i Humana na 99? Wartości u Elfa znam z terragamers. Druga sprawa skille, ich power na 99, czy opłacalne będą odświeżone stare summonki, czy też nowsze.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: OsamaInAden w Kwiecień 24, 2013, 10:25:47 am
troche odkopalem ale moze sie przyda: http://img13.imageshost.ru/img/2012/10/15/image_507b53786874a.jpg
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: driki w Maj 22, 2013, 03:00:17 am
Teraz pytanie o 2h staff a 1h magic sword+sigil/shield
Z tego co ogladalem na frapsach ci lepsi latają z 1h sword magic+sigil/shield, moglby ktoś powiedzieć czemu?:)
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Neefrete w Czerwiec 05, 2013, 11:26:11 am
mam pytanie do tych co grają na core napiszcie co się zmieniło dla wynn na lindvior czy łuk dalej dodaje bonusy kyóra zbroja teraz lepsza czy summony słabsze czy mocniejsze
w CP mam 2ch sumonerów. Obaj mówią, że magiczna broń >>> łuk. Aczkolwiek jak masz super łuk, to nie musisz go zmieniać za wszelką cenę na słabą laskę. Staty nowych sumonów pomiędzy klasami są takie same.
summoner masakruje skillami, a pety sa tylko dodatkiem. jest w cholere mocniejszy i na oly bedzie nr 1. healer ma 0 szanse z takim co umie choc odrobine grac. ale dps wzrosl u kazdego dd, w pt vs pt wyn bedzie tak samo dobry jak kazdy inny dd, na oly bestia, na mass nic specjlanego.
Bazowo bez jakichkolwiek enchantów, wychodzi około 100-200 p ataku u summonów na korzyść 2h a crit rate jest ogromny u obecnych gdyż zamieniają się w archer type, nie są juz magic a juz sam fakt ze z 2h sam summoner zamienia się w rasowego DD.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Neefrete w Czerwiec 06, 2013, 06:26:58 am
To znaczy źe teraz bron 2h a co zbroja i jakie atrybuty
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: driki w Czerwiec 06, 2013, 07:18:50 am
hvy ciagle potrzebny do oly ale głównym setem jest robe na daily pvp etc...atrybut jak to atrybut, obojętnie jaki masz:) nie testowałem szczerze mówiąc aoe skilli "range petów" ale zdaje się juz nie są fire...jeśli ktoś może niech to potwierdzi;p
Wynn Arcana Lord Lv.99 Greater Servitor Haste Lv.4: For 30 minutes, all your pet's Atk. Spd. increases by 20%. Summon Wynn Feline King x2: 15.535 P.Atk/420 Crit Rate/1.090 Atk.Spd
Wynn Elemental Master Lv.99 Servitor Death Whisper Lv.4: For 30 minutes, all your pet's Crit. Damage increases by 20%. Summon Wynn Magnus the Unicorn x2: 15.410 P.Atk/425 Crit Rate/919 Atk.Spd
Wynn Spectral Master Lv.99 Greater Servitor Might Lv.4: For 30 minutes, all your pet's P. Atk. increases by 20%. Summon Wynn Spectral Lord x2: 17.749 P.Atk/422 Crit Rate/918 Atk.Spd
Raczej nie spotkałem się z nikim kto by biegał z melee summonami na PvP. Testem bym się jakoś nie sugerował - wynn to wynn. Bardzo prawdopodobne, że w PvP mocniejsze baty i więcej fragów będzie łapał koniarz ale to tak naprawdę jedyna różnica - równie dobrze dwóch tych samych wynnów z innymi summonami może chuja łapać na nie fragować :P Dodam, że tu nie chodzi tylko o dmg petów ale o całość skilli disablujących, tj. Exile, Mark of Trick...
Faktem jest natomiast, że z tego testu najlepiej wypada Elemental Master i w zasadzie można jednogłośnie nazwać go wynnem o największych możliwościach - mając jeszcze na uwadze możliwość zbuffowania konikiem na oly pod reuse/mcrita/casta.
No nie do konca sie zgodze, ze wynn to wynn w Linvidorze... :P Czlowiek bedzie mial najwiekszy m. def + p. def + wieksza ilosc hp i wieksze reisty.... Wiec taki ludzki elmental master moze nie byc glupi.... typowo pod oly np. :P
[edit] Tak w ogole to na chwile obecna zaden wynn na oly nie ma na co narzekac poza brakiem ogaru ;D To jest taka dopakowana klasa, ze w teorii kazdym ma szanse wygrac.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Październik 06, 2013, 11:17:35 am
[edit] Tak w ogole to na chwile obecna zaden wynn na oly nie ma na co narzekac poza brakiem ogaru ;D To jest taka dopakowana klasa, ze w teorii kazdym ma szanse wygrac.
odwieczne pytanie, end game. linvidor/epeisodion wkrotce.
LIGHT CZY ROBE? r95/r99 , prosze o opinie co i jak i dlaczego.
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Horken w Marzec 08, 2014, 11:25:34 am
Różnica m.defa między robką, a lightem to około 400 Różnica p.defa między robką, a lightem to w granicach 700-800
Oczywiście set 99
Tytuł: Odp: Wynn Summoner
Wiadomość wysłana przez: Pesmerga255 w Lipiec 14, 2016, 06:57:05 am
Mam pytanie - jak jest obecnie z summonerami? Sciśle chodzi mi o to jaką broń używać z danymi summonami. Mam luk i magicznego blunta ale nie widzę aby to jakoś specjalnie wpływało na staty summonów. Gram eflem na jednym filmiku widziałem jak koleś summonuje 3 grimy na 87 lvlu. Też mam 87 i mogę tylko dwa. I jaki obecnie najlepszy sprzęt dla summonera na ten przedział lvlovy? Sorki za być może noobowskie pytania, ale nie grałem ze 4 lata i wszystko mi z głowy wyleciało. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź :)