Zarys ogólny: Archerzy, czyli poprostu łucznicy to klasy jak można się domyślic łukiem. Specializują sie w ataku dystansowym. W zależności od klasy, każdy archer bazuje w mniejszym lub wiekszym stopniu na regularnym ataku, lub skillach. Łucznicy razem ze sztyleciarzami zaliczają sie do niepisanej grupy DD(Damage Dealer'ów) W grze rozróżniamy 3 klasy tzw. archerów:
Human Archer: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg170.imageshack.us%2Fimg170%2F3558%2Fhuman1ud3.jpg&hash=e8f4d9b58f8ee346126169c2f29fc00c) Human Fighter -> Rouge -> Hawkeye -> Sagittarius Elf Archer: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg170.imageshack.us%2Fimg170%2F5320%2Felf2am7.jpg&hash=c2f292ba98a9e391130eb2ff617df522) Elf Fighter -> Elven Scout -> Silver Ranger -> Moonlight Sentinel Dark Elf Archer: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg170.imageshack.us%2Fimg170%2F3294%2Fdarkelf1yz9.jpg&hash=14ba2ee616841ecf5d71b7c23d562bf6) Dark Fighter -> Assasin -> Phantom Ranger -> Ghost Sentinel
Wszystkie klasy archerów charakteryzują się takimi skillami: Aktywnymi jak: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0056.jpg&hash=58f9c2fa9e2775f7b27e71c67cc1c39a)- Power Shot(20lvl) - Skill jeszcze z pierwszego transferu klas, rozwijany do 36 lvl. Zadaje obrażenia. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0019.jpg&hash=beaa5ea52796052a4e76c252285d0a7a)- Double Shot(40lvl) - Skill ofensywny z drugiego transferu klas. Zadaje obrażenia i ma możliwośc krytyka ze skilla. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0101.jpg&hash=207960aeae9ddeb7c82a6f3eb1e78edf)- Stunning Shot(36lvl) - Skill ofensywny. Zadaje obrażenia i dodatkowo może zestunować przecwinika(ogłuszyć) (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0303.jpg&hash=35eb70257e0da2a85366c4d6031a3e53)- Soul of Sagittarius - Selfbuff. Zwiększa maxymalną ilośc MP. Działa tak samo jak Bless the Soul. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0099.jpg&hash=4a63d3db5f55358e22160ea3908571e5)- Rapid Shot(32lvl) - Selfbuff. Zwiększa atk. speed gdy używamy łuku. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0323.jpg&hash=80bc31820a2158bfba161a717c567cae)- Quiver of Arrow: Grade A(66lvl) - Skill pozwala nam przywoływać strzały A-gradowe. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0324.jpg&hash=f9c78f76e430b4d882a0ad1121736254)- Quiver of Arrow: Grade S(72lvl) - Skill pozwala nam przywoływac strzały S-gradowe. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0111.jpg&hash=ef0617a57cfd1d599c5c1ea4ca456eb6)- Ultimate Evasion(28lvl) - Selfbuff zwiększający chwilowo znacznie Evasion(tylko lvl1). Pasywnymi jak(brak opisu skilli związanych z daggerem): (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0141.jpg&hash=06b17e6a3305f18a50ddb3f87ad604d2)- Weapon Mastery(5lvl) - Zwiększa P.atk. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0142.jpg&hash=dc44a8517d4cb8d08fff49c7415e7b30)- Armor Mastery(5lvl) - Zwieksza P.def (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0233.jpg&hash=32252362553736aa5a966cf572eef199)- Light Armor Mastery(20lvl) - Zwiększa P.def i Evasion gdy nosimy lekką zbroję. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0208.jpg&hash=89d7a2d1a8816a1da93908b9982e4a3b)- Bow Mastery(20lvl) - Zwiększa P.atk gdy używamy łuku. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0225.jpg&hash=a9645e1d82fa9d61977faebb0900ffa1)- Acrobatic Move(28lvl) - Zwiększa dodge. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0171.jpg&hash=adc82e0edf0b8fdcf014107c6c08d653)- Esprit(36lvl) - Zwiększa regeneracje HP i MP gdy biegamy. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0169.jpg&hash=43439a2449160a1de1390944c83c7501)- Quick Step(28lvl) - zwiększa speed. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0198.jpg&hash=444ecb221ce4ba7330d535584f24aa16)- Boost Evasion(24lvl) - Zwiększa evasion. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0173.jpg&hash=47e4ae200b4441f3b17c1637bf16357a)- Acrobatics(20lvl) - Zwiększa limit upadku z wysokości bez otrzymywania obrażeń. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0195.jpg&hash=fe11b8794f50b1209dba5507d27440e5)- Breath Boost(20lvl) - Zwiększa ilość powietrza gdy nurkujemy. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0113.jpg&hash=f2f7426f31337f285db8ce3166c9f51a)- Long Shot(20lvl) - Zwieksza range(zasięg) łuku. Togglami jak: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0256.jpg&hash=f50795fd0895241e3ef187c6e7916675)- Accuracy(24lvl) - Zwieksza accuracy. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0312.jpg&hash=f9003606b03e208ad72e99aeefa31d4d)- Vicious Stance(20lvl) - Zwiększa P.atk podczas critical hita.
Zarys szczegółowy: Hawkeye (HE): (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg217.imageshack.us%2Fimg217%2F5968%2Fhawkeyeyl5.jpg&hash=c34ea33d1c1014bec3801171441dbba5) Bazowe statystyki STR - 40 DEX - 30 CON - 43 INT - 21 WIT - 11 MEN - 25 Unikalne skille: Aktywne: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0004.jpg&hash=c35a3199d4cf4496fcbcbd97b66759f6)- Dash(20lvl) - Selfbuff zwiększający chwilowo speed(tylko lvl1). (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0131.jpg&hash=681e8ecad5a9789d0ebc7dae816719a8)- Hawk Eye(40lvl) - Selfbuff zwiększający nasze accuracy, ale zmniejszający P.def (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0024.jpg&hash=c379e119385dbb53d4e92ecad1748008)- Burst Shot(46lvl) - Skill ofensywny z działaniem obszarowym. Atakuje cel i wszystko co go otacza w pewnym obszarze. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0416.jpg&hash=849c823855c68870926018733ed4da25)- Blessing of Sagittarius(58lvl) - Selfbuff. Zmniejsza czas reuse skilli. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0417.jpg&hash=ce59775d1a973a10856cbdccd2372061)- Pain of Sagittarius(58lvl) - Skill, który poświęca nasze HP, odzyskując w zamian MP. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0415.jpg&hash=05465bb4ba6639048499c3aaa3c7ca06)- Spirit of Sagittarius(58lvl) - Selfbuff, który zmniejsza zużycie MP przez skille fizyczne. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0313.jpg&hash=5adcbf98c45910ce923767a47a41a6b0)- Snipe(60lvl) - Selfbuff który nas unieruchamia, lecz wzamian wzrasta nam P.atk, accuracy, critical rate i range. Pasywne: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0168.jpg&hash=f5e4672d9bd028f29939f55407c369fa)- Boost Attack Speed(36lvl) - Zwiększa atk. speed.(tylko lvl1) (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0193.jpg&hash=caf71da8d976631104d0c08b4c83c003)- Critical Power(24lvl) - zwiększa P.atk podczas critical hita.(tylko lvl2) (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0137.jpg&hash=544de81cd8222b14cba8ba0f174f6b37)- Critical Chance(28lvl) - zwiększa critical rate.(tylko lvl1) (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0148.jpg&hash=4383e13ab7b9cdfd0f6ce2b874d692e9)- Vital Force(24lvl) - zwiększa regenerację HP/MP gdy siedzimy. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0418.jpg&hash=963de2d7fe56e06aaa3be656db48df76)- Quiver of Holding(58lvl) - Zwiększa nasz udźwig. Toggle: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0226.jpg&hash=c67694aa353f019ea5e1be4fff0b94d6)- Relax(5lvl) - zwiększa regenerację HP gdy siedzimy
Silver Ranger (SR): (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg217.imageshack.us%2Fimg217%2F1165%2Fsilverrangerft7.jpg&hash=de2cd8806c4792d83923f29aa09e2ffe) Bazowe statystyki STR - 36 DEX - 35 CON - 36 INT - 23 WIT - 14 MEN - 26 Unikalne skille: Aktywne: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0015.jpg&hash=fe49403c45c557f669eb78dfe2285123)- Charm(20lvl) - Mob traci chęć do walki. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0058.jpg&hash=c8414f4aad9874e2343328d1d318f1ed)- Elemental Heal(15lvl) - Przywraca HP. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0091.jpg&hash=5a0ce2edf264a39b4845067d6966c4fc)- Defense Aura(5lvl) - Selbuff, zwiększa P.def. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0077.jpg&hash=d4289d987f339725757df997790ff623)- Attack Aura(10lvl) - Selfbuff, zwieksza P.atk. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0061.jpg&hash=f2673ea96573d30290d4bb80509da38d)- Cure Bleeding(24lvl) - Leczy z Bleedinga(krwawienia). (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0021.jpg&hash=6f3d98351ef1a3ce3fbe04f1ed6bf10a)- Cure Poison(24 lvl) - Leczy z Poisona(trucizny). (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0230.jpg&hash=5164b99a08b13d8257734e7109765645)- Sprint(32lvl) - Selfbuff zwiększający speeda. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0102.jpg&hash=4282fcede2582e49fdaacdb88455c19e)- Entagle(36lvl) - Debuff zmniejszający speed przeciwnika. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0123.jpg&hash=e90db620160e40dff98a5824a6c53fbd)- Spirit Barrier(40lvl) - Selfbuff zwiększający M.defa. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0024.jpg&hash=c379e119385dbb53d4e92ecad1748008)- Burst Shot(46lvl) - Skill ofensywny z działaniem obszarowym. Atakuje cel i wszystko co go otacza w pewnym obszarze. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0416.jpg&hash=849c823855c68870926018733ed4da25)- Blessing of Sagittarius(58lvl) - Selfbuff. Zmniejsza czas reuse skilli. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0415.jpg&hash=05465bb4ba6639048499c3aaa3c7ca06)- Spirit of Sagittarius(58lvl) - Selfbuff, który zmniejsza zużycie MP przez skille fizyczne. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0413.jpg&hash=6d4fa846ec4a8cbf195196127d20459a)- Rapid Fire(60lvl) - Selbuff, który zwiększa P.atk i atk. speed, ale zmniejsza range. Pasywne: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0137.jpg&hash=544de81cd8222b14cba8ba0f174f6b37)- Critical Chance(28lvl) - zwiększa critical rate(tylko lvl1).
Phantom Ranger (PR): (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg217.imageshack.us%2Fimg217%2F6233%2Fphantomrangerkc9.jpg&hash=05255365673e1d3ef9ae7577f4687623) Bazowe statystyki STR - 41 DEX - 34 CON - 32 INT - 25 WIT - 12 MEN - 26 Unikalne skille: Aktywne: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0091.jpg&hash=5a0ce2edf264a39b4845067d6966c4fc)- Defense Aura(5lvl) - Selbuff, zwiększa P.def. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0077.jpg&hash=d4289d987f339725757df997790ff623)- Attack Aura(10lvl) - Selfbuff, zwieksza P.atk. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0070.jpg&hash=a55a3c6156e08094f33b65fc4c4d1f1e)- Drain Health(15lvl) - Wysysa życie z przecwinika i część zwraca w postaci HP. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0129.jpg&hash=d3d41fcbd1ce6e52be0390f6c631bacf)- Poison(20lvl) - Zatruwa przecwinika. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0002.jpg&hash=98797962475f4518d1a797e0a1879087)- Confusion(24lvl) - Zmienia target uśpionego/sparaliżowanego moba. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0223.jpg&hash=0a8d96c4bed687cb3d36768dd8231335)- Sting(24lvl) - Wywołuje Bleeding(krwawienie) i zdaje obrażenia(wymagane jest posiadanie sztyleta, miecza, lub duali). (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0105.jpg&hash=6330af340ac55d6647b7966dfaa8f81c)- Freezing Strike(36lvl) - Zadaje obrażenia i obniża speed przecwinika. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0115.jpg&hash=587f9a9e9a682404152d7415b37e5a1c)- Power Break(36lvl) - Obniża P.atk przeciwnika. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0122.jpg&hash=a46028c5f231c9bc8086fb72be64a5bd)- Hex(40lvl) - Obniża P.def przeciwnika (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0417.jpg&hash=ce59775d1a973a10856cbdccd2372061)- Pain of Sagittarius(58lvl) - Skill, który poświęca nasze HP, odzyskując w zamian MP. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0415.jpg&hash=05465bb4ba6639048499c3aaa3c7ca06)- Spirit of Sagittarius(58lvl) - Selfbuff, który zmniejsza zużycie MP przez skille fizyczne. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0414.jpg&hash=42c539e166402bb0c3193a734082e3fe)- Dead Eye(60lvl) - Selfbuff, który zwiększa P.atk, accuracy oraz Critical Damage, ale zmniejsza atk. speed. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0314.jpg&hash=4de1bd51c96fb4de3d55c40329328aa0)- Fatal Counter(60lvl) - Skill ofensywny który jest wizytówką tej klasy. Czym nasza postać ma mniej HP, tym większe obrażenia ten skill zadaje. Możliwośc krytyka ze skilla. Pasywne: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0193.jpg&hash=caf71da8d976631104d0c08b4c83c003)- Critical Power(24lvl) - zwiększa P.atk podczas critical hita(tylko lvl2). (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0294.jpg&hash=123956f7d7fcf44641e7c4c0c72bc180)- Shadow Sense(15lvl) - zwiększa accuaracy w nocy.
Statystki praktyczne: Obrażenia z regulara/sec(Uwzględniając selfbuffy z 60lvl): SR>HE>PR Maxymalny możliwy speed do wyciągnięcia: HE>SR>PR Szansa wejścia kryta ze skilla: PR>HE>SR Moc skilli ofensywnych: PR>HE>SR Ilośc HP: HE>SR>PR Ilość MP i regeneracja MP: PR=SR>HE Uśredniona szansa na wejście debuffów: PR>SR (HE nie ma debuffów) Maxymalny możliwy atk. speed do osiągniecia/najszybszy reuse skilli: SR>HE>PR Maxymalnie najmocniejsze krytyki z regularów i skilli: PR>HE>SR Maxymalnie najwyższe accuracy do osiągnięcia: HE>PR>SR
Ekwipunek:
Zbroje: No-grade: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fitem_icons%2Fitem_23.jpg&hash=c03af484b043256f21727d408818d21a)- Wooden Set(IMHO the best): P. Def. +2% HP +41 (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fitem_icons%2Fitem_27.jpg&hash=34caf2fe1cd139d06f7ef76fc685430e)- Hard Leather Amor
D-grade: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fitem_icons%2Fitem_396.jpg&hash=03d3aa3a1670dc1fa7ad5025ae13dd24)- Salamander Skin Mail (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fitem_icons%2Fitem_395.jpg&hash=ee4730378dd620a863421a398f3b4140)- Manticore Skin Set: MP +92 (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Flineage.pmfun.com%2Fdata%2Fimg%2Farmor_t1002_ul_i00_0.png&hash=a761bb08dd42b4caeb013c6b7d6415d0)- Clan Oath Light Set(IMHO the best): P. Def +2% Evasion +3
C-grade: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fitem_icons%2Fitem_398.jpg&hash=8e88c0af4c27cda3ddcc706ac08b6f91)- Plated Leather Set(IMHO the best): STR +4 CON -1 (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fitem_icons%2Fitem_400.jpg&hash=a18141b131bf6cab803f800f3f0b7c86)- Theca Leather Set: P. Def. +5.24% (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fitem_icons%2Fitem_401.jpg&hash=32685f6548adae0641e322ca374fbc4f)- Drake Leather Set: M. Def. +5.24% (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fitem_icons%2Fitem_398.jpg&hash=8e88c0af4c27cda3ddcc706ac08b6f91)- Tempered Mithril Set: Evasion +4
B-grade: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fitem_icons%2Fitem_2392.jpg&hash=b4ba7d94093e2544c7fae9daab6ec765)- Doom Light Set(IMHO the best do PvP i dobry do PvE): Zwiększona ilośc powietrza pod wodą P. Atk. +2.7% MP Regeneration +2.5% STR -1 CON -2 DEX +3 Poision Resistance +20% (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fitem_icons%2Fitem_2391.jpg&hash=ab4a05f177a9c348e63f973f7414b76f)- Blue Wolf Light Set(IMHO dobry do PvP i the best do PvE): P. Def. +5.24% Casting Spd. +15% INT -2 MEN +3 WIT -1 (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fitem_icons%2Fitem_2390.jpg&hash=de674c5525d958da5ef6bfa7fd0f402d)- Avadon Light Set: M. Def. +5.25% Podniesiony limit wagowy o +5795 (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fitem_icons%2Fitem_2384.jpg&hash=c2bc0358c6bd7ab272901e75724bd100)- Zubei Light Set: Evasion +4
A-grade: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fitem_icons%2Fitem_2395.jpg&hash=7e52ec1b433dd81736e90e7a416452b8)- Majestic Light Set(IMHO the best do PvP i PvE): Archery P. Atk. +8% MP +240 Podniesiony limit wagowy o +5759 Stun Resistance +50% DEX +1 CON -1 (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fitem_icons%2Fitem_2385.jpg&hash=5f13a7c0cdb1a04e18e7f22f70e606f4)- Dark Crystal Light Set: Atk. Spd. +4% P. Atk. +4% Paralysis Resistance +50% STR +1 CON -1 (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fitem_icons%2Fitem_2393.jpg&hash=9ea33e10d06a0b22085a5c0a5b89396b)- Tallum Light Set: MP Regeneration +8% MP +222 Poison and Bleed Resistance +80% MEN +2 WIT -2 (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fitem_icons%2Fitem_2394.jpg&hash=1491f406b559251becd879b8f344984d)- Nightmare Light Set: M. Def. +4% Sleep and Hold Resistance +70% Przywraca 3% zadanych obrażeń gdy używamy broni melee DEX +1 CON -1 (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Flineage.pmfun.com%2Fdata%2Fimg%2Farmor_t1005_ul_i00_0.png&hash=b542e67a29e087bd0984ed5f22a858f1)- Apella Light Set(IMHO the best na duże zadymy/siege): CP: +195 CP Regen Speed +40% Szansa zdebuffowanie napastnika: 80% Debuff: Slow
S-grade: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fitem_icons%2Fitem_6379.jpg&hash=91057a3e7eb645078d1e296d20d3e354)- Draconic Light Armor Set(IMHO musi być the best, bo nie ma innego): Attack Speed +4% P. Atk +4% Maximum MP +289 Weight Limit +5759 DEX +1 STR +1 CON -2
Adnotacja: Plated Leather Set jest zazwyczaj używany, aż do zdobycia Majestica, ze względu na swoje ogromne walory do PvE.
Wszystkie zbroje jeżeli ktoś chciałby zobaczyć, jak będzie w nich wyglądał kimkolwiek by zagrał można zobaczyć tu -> http://www.ivory-tower.de/
Bronie: No-grade: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Flineage.pmfun.com%2Fdata%2Fimg%2Fweapon_composition_bow_i00_0.png&hash=d04610ccfa5e2fb0d066086114fbe315)- Composition Bow D-grade: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Flineage.pmfun.com%2Fdata%2Fimg%2Fweapon_cyclone_bow_i00_0.png&hash=4a9823e5ab14d44fe7e6f72635458c94)- Light Crossbow (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Flineage.pmfun.com%2Fdata%2Fimg%2Fweapon_mithril_dagger_i00_0.png&hash=75811e99db083f259e4df4d8f33febac)- Mithril Dagger C-grade: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Flineage.pmfun.com%2Fdata%2Fimg%2Fweapon_eminence_bow_i01_0.png&hash=06c352ce2aceade838680e9f790d65d8)- Eminence Bow + Guidance(PvP)/ + Cheap Shot(PvE) B-grade: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Flineage.pmfun.com%2Fdata%2Fimg%2Fweapon_hazard_bow_i01_0.png&hash=6f1c131468535d4d9abefefa2a473b07)- Bow of Peril + Quick Recovery(PvP)/ + Cheap Shot(PvE) A-grade: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Flineage.pmfun.com%2Fdata%2Fimg%2Fweapon_shyid_bow_i01_0.png&hash=1058a2933e2de87f6bf8442b561c5f7b)- Sheeyd Bow + Cheap Shot(PvE)/ + Focus(do PvP gdy bazujemy na critical hitach z regulara, oraz do PvE, gdy mamy rechargera w party)/ + Quick Recovery(Gdy bazujemy na skillach w PvP) ... jednak ze względu na naprawdę złą dostepność podam coś co można dostać (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Flineage.pmfun.com%2Fdata%2Fimg%2Fweapon_soul_bow_i01_0.png&hash=dcce0710273ca7694eba7f889948ff3e)- Soul Bow + Quick Recovery(PvP)/ + Cheap Shot(PvE) S-grade: (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Flineage.pmfun.com%2Fdata%2Fimg%2Fweapon_draconic_bow_i01_0.png&hash=db287d77ce46a4145a87d3565af3a11e)- Draconic Bow + Focus(PvP i PvE gdy mamy rechargera w party)/ + Cheap Shot(PvE gdy nie mamy rechargera w party)
Biżuteria: - Zasada prosta. Zawsze tą co ma najwięcej M.defa na danym gradzie. A dla bogatych polecam Epic Jewele :)
3rd class chars, czyli postacie po 76 lvl Skille:: Aktywne: HE/SR/PR -(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0343.jpg&hash=7f7d25b2b03d35767e4b60e5193d6f1b)- Leathal Shot(76lvl) - Skill ofensywny który powoduje duże obrażenia, możliwy efekt Leathal Strike i kryta ze skilla. HE/SR/PR -(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0354.jpg&hash=e83a31b224b7aa11598bb2ee5ce76184)- Hamstring Shot(77lvl) - Skill który zadaje obrażenia i daje szanse na spowolnienie przeciwnika. Krytyk ze skilla możliwy. SR/PR -(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0369.jpg&hash=f941032c618736dada538701dfc0581a)- Evade Shot(78lvl) - Skill zadaje obrażenia dla celu, a dla nas samych na jakiś czas zwiększa evasion. Pasywne: HE/SR/PR -(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0328.jpg&hash=276e2cd7716f1ae55a1adf0908816b1e)- Wisdom(76lvl) - Zwiększa odpornośc na: Sleep/Hold/Ataki Mentalne. HE/SR/PR -(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0330.jpg&hash=8975f98a5292cbe8ce734fc64a53a55e)- Skill Mastery(77lvl) -Możliwa szansa na wykonanie skilla bez reuse, efektem ubocznym może być podwójny czas reuse. Jest także mała szansa na wykonanie debuffa/buffa z dwukrotnie dłuższym czasem trwania. Skill bazuje na STR. HE/SR/PR -(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0431.jpg&hash=d0ba1004e9fe5ad0c348738d420c36d4)- Archery(78lvl) - Zwiększa zasięg z łuku oraz P.atk. Toggle: HE/SR/PR -(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fimages%2Fskill_icons%2Fskill0334.jpg&hash=3bc95098ee1f6b5fbe9ee57681ac2e9d)- Focus Skill Mastery(78lvl) - Zwiększa 10krotnie szansę, na aktywację passiva "Skill Mastery" z 77lvl.
DYESy: Archerzy to grupa, w której napewno ujednolicić się nie da, jakie DYESy zastosować. Jedno zmniejszają to, czego mają dużo, np. dla HE, CON, a dodając do tego czego mają mało, czyli DEX, inni działają zupełnie na odwrót. Dla przykładu w wypadku PR'a zmniejszają mu jeszcze CON, którego ma i tak mało, a dodają do STR, którego i tak mają dużo. Teorii o słuszności jest tyle, ile buildów. Tutaj chciałem to tylko zaznaczyć, a do samych buildów odsyłam już bezpośrednio do tematów o każdym z łuczników, do których linki sa na dole strony.
Leathal Strike - a co to jest :?: Leathal Strike to efekt który został dodany od C5. Ma 2 stopnie wejścia w PvP i 2 w PvE. W PvP jeżeli wejdzie na levelu pierwszym, to zbija przeciwnikowi CP do 1dnego, na drugim levelu zbija CP i HP do 1nego na raz. Wróg wymaga tylko drasnięcia by paść. W PvE mob może stracić od razu pół HP, lub może mu zostać także tylko 1den HP w zależności z jakim efektem wejdzie Leathal. Jego efektywność bazuje na STR.
Miejsca do expienia: 1lvl-20lvl: Okolice wiosek startowych 20lvl-35lvl: Ruin of Despair, potem Execution Ground 35lvl-45lvl: można pokusić się na moby niedaleko Hardins Academy. Przechodząc przez wodę idąc w strone Plains of Lizardman są nawet ciekawe moby. 45lvl-52lvl: Okolice Ivory Tower. Tylko nie na dole, a wszędzie na około. 52lvl-56lvl: Outlaw Forest 56lvl+ : Chyba najlepszym miejscem są różnorakie miejsca na FP, szczególnie dół niedaleko teleportu, a potem górka niedaleko dobrze widocznego monumentu w stylu ołtarza. Można także dość efektywnie postrzelać na Forbidden Gateway. Jednak moc expienia łucznikiem widać dopiero w dużych party. Idealnie złożone party może bezproblemowo i bardzo efektywnie expić głęboko w Lair of Antharas, a potem także w odpowiednich salach w Imperial Tomb(w zależności od składu). ALternatywne miejsca: Forest of Dead, Beast Farm i Shrine of Loyalty.
Bardzo krótko o PVP Łucznicy to jedne z klas, które wybierają ludzi z zapałem do PvP. I bardzo słusznie, ze względu na różnorodnośc buildów i bardzo różną charakterystykę kazdej z klas każdy może znaleźć coś dla siebie. Idealnie nadają sie do walki z userami robe i light armorów, czyli np. nukerów, czy daggerów. Charakterystyka archerów jest odmienna jeżeli chodzi o używanie skilli i strzelanie regularami. Dla przykładu, SR bazuje głównie na skillach, bo ma do tego predyspozycje, takie jak ich bardzo krótki reuse, PR za to bazuje na mocnych regularach i krytach z nich, a jego skille tylko mu w tym pomagają, np. Hex czy Dead Eye. Z drugiej strony, też musi wiedzieć, kiedy użyć Fatal Countera. HE stoi gdzieś pomiędzy, bo równie dobrze nadaje się do strzelania regularami, co do skilli. Warto nadmienić, że każdy archer posiada Stunning Shota, który może unieruchomić każdego przeciwnika na jakiś czas, ze względu na effect ogłuszenia(shock). Po więcej informacji odsyłam już tutaj -> http://forum.lineage2.com.pl/index.php/board,107.0.html
Kilka uwag na koniec Szansa na krytyki ze skilla zależy od STR. Wejście stuna zależy od levelu skilla oraz bazowo CON przecwinika. Warto pamiętać o tym, że skille zawsze trafiają, miss z nich nie istnieje(teoretycznie, bo niby jest taka możliwość, ale dla niej samej nie warto zmieniać tej zasady) Opis oparty na zmianach i databasie Interlude Bardziej szczegółowe info o każdej z klas można znaleźć w odpowiednich tematach: HE: - http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,4117.0.html SR: - http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,4126.0.html PR: - http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,4133.0.html Autor: Marc1n
PS. - Nie opisywałem skilli fuzyjnych i skilli z 79lvl, gdyż na razie dokładnie mało o nich wiadomo...mało kto ma taki level na offie i info o tym jest szczątkowe. Lepiej nie pisać nic, niż pisać głupotę.
Wszystkie poradniki publikowane przeze mnie są mojego autorstwa
swietna robota, + /Reina
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Madith w Listopad 27, 2007, 10:20:03 am
Bardzo fajny poradnik :)
Aczkolwiek ja proponowalbym pewne zmiany co do broni no i d grade...otoz wg mnie bardziej oplaca sie koksac z daggerem az do 40 lvl (kiedy zakladamy emi+cs)..
Jest to tansze w utrzymaniu (mniej ssow) i wg mnie szybciej bo na poczatku z luku mamy marny atk.spd :)
pozdrawiam :)
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Listopad 27, 2007, 10:25:06 am
Zdania są podzielone. Mi naprzykład zawsze wygodniej biło sie z łukiem, bo nie trzeba do mobów biegac aż tak bardzo, a dropy można na koniec expienia. Więc taką broń zaznaczyłem.
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Madith w Listopad 27, 2007, 10:37:58 am
Wiem, ze kazdy ma swoje zdanie i sposoby expienia ;)
Mimo wysztko moze komus przypasuje i moj sposob :)
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Dev w Listopad 27, 2007, 11:00:40 am
dagger na pewno wyjdzie taniej ale znowu z łukiem szybciej sie expi :P
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ceo w Listopad 27, 2007, 12:55:02 pm
Grajac Assasinem mialem turman bugbeary (kolo dion... gdzies od 20 do 30 lvla tam expilem) na 2 strzaly z luku. Nawet nie podbiegaly ;) zalezy kto co woli, jak jest kasa to luk a jak nie ma to dager ;) tyle tylko ze z daggerem tracimy DUZO hp potionow a z lukiem wiecej ssd.
Już pisałem, że pisałem ten poradnik dawno, jak jeszcze o tych skillach mało było wiadomo, bo dopiero był zrobiony update z dodaniem tych skilli. Ale, że jako już troche mineło mam zamiar zaraz te poradniki jeszcze odświerzyć. Prawdę mówiąc, mają coś koło pół roku jak nie lepiej :) Dodane: Linki do obrazków poprawione, literówki poprawione oraz dodane skille z 78, reszta wkrótce.
Fajny poradnik, przejrzyście napisany, czyli nic nie zrozumiałem ale fajny :evil: :evil: :evil:
Czlowieku juz jasniej napisac nie mogli oO Czego Ty tu nie rozumiesz? oO
NC'eki udupil(za przeproszeniem) SR bo patrzac na PR i HE, ktorzy moga critical power rozwinac do 2 poziomu a dodatkowo HE ma tez critical chance (1 poziom) podczas gdy SR(ten ktoremu niby maja najczesciej wchodzic cryty) tez ma tylko 1 lvl tego passywu! :( Dla mnie to jest nie zrozumiale totalnie! Nie wiem w jakim stanie "oni" to robili! :(
Heh ale tu chodzi o buff naprawde pvp to nie sa self buffy.
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Grudzień 06, 2007, 11:11:20 am
Cytuj
NC'eki udupil(za przeproszeniem) SR bo patrzac na PR i HE, ktorzy moga critical power rozwinac do 2 poziomu a dodatkowo HE ma tez critical chance (1 poziom) podczas gdy SR(ten ktoremu niby maja najczesciej wchodzic cryty) tez ma tylko 1 lvl tego passywu! Dla mnie to jest nie zrozumiale totalnie! Nie wiem w jakim stanie "oni" to robili!
Tak tak tak, a widziałeś ile P.atk zwiększa ten critical power. Zamiast kryta za 5000, walniesz za 5010. Udupienie na maxa, o mamo. Co do critical chance. Co z tego, że masz 1lvl critical chance, jak na buffie i tak masz max crit rate możliwy, czyli 500 :?: Aha, tutaj NC soft nic nie namieszał, tylko te passivy rozwijają odpowiednio sztyletnicy na 2gim transferze, a archerzy mają je tylko i wyłącznie, bo niektóre dostaje sie jeszcze za czasów assasina/rogue/elven scouta.
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: DIO w Grudzień 06, 2007, 11:16:30 am
na te pasywy to mozna sobie darowac :D i nie ma co na nie patrzec bo i tka niewiele zmieniaja, chyba tylko na olimpiadzie crt chance ma jakies minimalne znaczenie ;>, crt power lvl 2 daje cale 56 dmg podczas crt .......zaczynam sie bac tego skila :D
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Grudzień 06, 2007, 11:23:07 am
I to nawet na oli, jak walczysz na olimpiadzie klasowej archererm, to używasz praktycznie samych skilli, więc...
NC'eki udupil(za przeproszeniem) SR bo patrzac na PR i HE, ktorzy moga critical power rozwinac do 2 poziomu a dodatkowo HE ma tez critical chance (1 poziom) podczas gdy SR(ten ktoremu niby maja najczesciej wchodzic cryty) tez ma tylko 1 lvl tego passywu! Dla mnie to jest nie zrozumiale totalnie! Nie wiem w jakim stanie "oni" to robili!
Tak tak tak, a widziałeś ile P.atk zwiększa ten critical power. Zamiast kryta za 5000, walniesz za 5010. Udupienie na maxa, o mamo. Co do critical chance. Co z tego, że masz 1lvl critical chance, jak na buffie i tak masz max crit rate możliwy, czyli 500 :?: Aha, tutaj NC soft nic nie namieszał, tylko te passivy rozwijają odpowiednio sztyletnicy na 2gim transferze, a archerzy mają je tylko i wyłącznie, bo niektóre dostaje sie jeszcze za czasów assasina/rogue/elven scouta.
HP: bless the body, song of vitality Patk: might, g. might, dance of warrior Pdef: shield Mdef: magic barrier, song of warding Accu: Guidance Crt rate: Focus, Song of Hunter Crt dmg: Death Wishper, dance of fire spd: wind walk Aspd: haste, dance of fury Misc: Blessing of queen, chant of victory
HP: bless the body, song of vitality Patk: might, g. might, dance of warrior Pdef: shield Mdef: magic barrier, song of warding Accu: Guidance Crt rate: Focus, Song of Hunter Crt dmg: Death Wishper, dance of fire spd: wind walk Aspd: haste, dance of fury Misc: Blessing of queen, chant of victory
A ja poprawiłem ortografa - aż wstyd w takich wyrazach robić blędy. Przecież podkreśla Wam wyrazy, które napisane są źle, a wy dalej sadzicie błąd za błędem. /Dev
niestety, nie kazdy uzywa wbudowanego w ff slownika, ja tez nie ;) ps. ale sie tu kolorowo zrobilo ^_^ /Reina
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Inidriel w Maj 10, 2008, 01:12:36 pm
Zastanawiam się nad grą PR'em na retku od wakacji(bo to najlepszy okres na granie 15h+ :) ).
Chciałbym się dowiedzieć o orientacyjne dmg jakie może zadać:
W robe usera, gdy przeciwnik jest (mój PR z 'endgame' buffs, Draconic Bow):
- z podstawowymi buffkami ( np. od PP, SE lub z CH)
- z 'endgame' buffs(w tym song na resist od łuków)
- z 'endgame' buffs, ale ja mam boss jewels
W light armor usera, gdy przeciwnik jest (mój PR z 'endgame' buffs, Draconic Bow):
- z podstawowymi buffkami ( np. od PP, SE lub z CH)
- z 'endgame' buffs(w tym song na resist od łuków)
- z 'endgame' buffs, ale ja mam boss jewels
Mile widziane doświadczenia praktyczne, można też wrzucać Screenshoty lub filmiki na poparcie. Dodam, że nie interesują mnie obliczenia z kalkulatorów bo to sam mógłbym zrobić, ale nie mam zaufania do tego :P
Czy w CT1+ nerf łuczników jest spory?
Ew. w grę wchodzi jeszcze AW lub któryś z female Kamaeli(Soul Breaker lub Arbalester), ale mam sporo czasu do namysłu...
Dzięki :)
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: RycezSzilen12PL w Maj 10, 2008, 02:09:29 pm
- z podstawowymi buffkami ( np. od PP, SE lub z CH) 1 shoot
- z 'endgame' buffs(w tym song na resist od łuków) smieszne dmg
- z 'endgame' buffs, ale ja mam boss jewels dalej smieszne
dotyczy zarowno robe jak i light
obecnie robic lucznika to sraszny fail chyba ze jako sub do w miare szybkiego expa majac do dyspozycji buff propheta
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Bled w Maj 10, 2008, 03:36:18 pm
ale nie wiadomo co bedzie w dalszych kronikach ;)
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Inidriel w Maj 10, 2008, 08:56:01 pm
A to co łucznicy zostali w CT1 nerfnięci jakoś? O.o
song/dance dajacy resist na luki(to chyba w CT1+) i chant of protection dajacy -20% crt dmg
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Vascius w Maj 24, 2008, 04:59:48 pm
Mhm najpierw nerf DW i DoF, a teraz to. Niedługo łucznicy będa walić z łuku jak TK mieczem, a nuki znowu zarządzą. (w sumie na endgame to już rządzą :P)
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: DIO w Maj 24, 2008, 07:01:19 pm
jedni dostaja + inni - , norma, nie ma co plakac bo za 2 kroniki moze sie okazac ze zrobia jakies nowe dance/songi (albo inne bufki) na crt dmg a nerfna dmg z nukow np i bedzie znowu archer >all, btw jezeli sie nie myle to w ct2 (albo nastepnej kronice) ncshit planowal chyba nerfnac magic critical do max wartosci 20% szansy chyba, jezli tak zrobia to juz sporo sie moze zmienic w rozgrywce
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: bula w Maj 24, 2008, 07:13:45 pm
Cytuj
btw jezeli sie nie myle to w ct2 (albo nastepnej kronice) ncshit planowal chyba nerfnac magic critical do max wartosci 20% szansy chyba, jezli tak zrobia to juz sporo sie moze zmienic w rozgrywce
nie mylisz sie ;)
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Falconek w Maj 24, 2008, 07:37:31 pm
Co niby może się zmienic w rozgrywce, jak w BD na nowym dance biję po 13-15 dmg. Byle do suby ><
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Inidriel w Maj 25, 2008, 09:08:41 am
Ten dance ile trwa? 15sek? Song od SWS'a chyba normalnie, ale daje "jedynie" 50% resist. Może ktoś to potwierdzić?
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 25, 2008, 09:36:01 am
Dance 15sek Song 2 minuty Dance +95% dmg resist od archerów(Skille włącznie) ale i -95% M.atk / Song +30% resist wg. naszych testów na dmg od archerów(skille włącznie)
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: mardol w Maj 27, 2008, 03:54:53 pm
mam pytanie, czy jezeli robie na phantom rangera to pierw musze zrobic assasina i dopiero potem na phantom rangera?
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: bula w Maj 27, 2008, 04:00:08 pm
mam pytanie, czy jezeli robie na phantom rangera to pierw musze zrobic assasina i dopiero potem na phantom rangera?
tak
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Maj 27, 2008, 09:07:45 pm
Zmiencie nazwe topica z Archerzy (...) na Łucznicy imo, bo to głupio brzmi (nożownicy żadko używane = może być dagger, ale imo Łucznicy - prezentacja brzmi ładniej)
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: bula w Maj 27, 2008, 09:25:50 pm
Zmiencie nazwe topica z Archerzy (...) na Łucznicy imo, bo to głupio brzmi (nożownicy żadko używane = może być dagger, ale imo Łucznicy - prezentacja brzmi ładniej)
nie bede bazgral po prezentacji Marc1na, jak mu sie spodoba to sam zmieni :D
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Maj 28, 2008, 03:24:26 am
Mi się podoba jak jest...już nie macie chyba co robic, że takich rzeczy się czepiacie :P
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Inidriel w Maj 28, 2008, 08:05:34 am
Z Tanków zmieńcie na czołgi, daggerów na sztyleciarzy, nukerów na... , niektóre nazwy lepiej brzmią jednak po angielsku :)
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: fedur w Maj 28, 2008, 08:44:47 am
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Reina w Maj 29, 2008, 01:10:44 am
dobra, koniec tego offtopu
prezentacja MArc1na i nikt mu mowic nie bedzie jak ma brzmiec jego temat :P
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: DEfan w Wrzesień 08, 2008, 02:12:07 am
Takie pytanie mam: Czy Qr w luku zwieksza dps? Wg blaha tak, jednak zawsze mi wmawiano ze qr ma wplyw na szybkosc skila fizycznego, np stuna czy double shot. Jak to tak naprawde jest?
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Fuss w Wrzesień 08, 2008, 05:09:39 am
Zwieksza. Luk z QR wypusci w tym samym czasie wiecej strzal niz luk bez niego = wiekszy dps, a to dla tego ze skraca on 'pasek strzalu' (albo przyspiesza jego przesuwanie, nie pamietam juz)
Zwieksza. Luk z QR wypusci w tym samym czasie wiecej strzal niz luk bez niego = wiekszy dps, a to dla tego ze skraca on 'pasek strzalu' (albo przyspiesza jego przesuwanie, nie pamietam juz)
PS. Jeszcze jedna dziwna rzecz, wg blaha wychodzi ze taki SR 78(PP,BD buff), z Shyeed's Bow+qr ma wiekszy dps niz z DB focus, wydaje sie niedorzeczne. Pytanie jak bardzo mozna sie opierac na blahu w takich sytuacjach.
wyjasnie ci to krotko, te x dpsu wiecej masz poniewaz szybciej wystrzelisz strzale, jednakze np w ciagu 10 sec z qr i bez niego oddasz tyle samo strzalow, z qr jedynie ostatni strzal bedzie "szybszy" - co winika ze w ciagu x okresu czasu MOZESZ, ale nie musisz, zadac 1 hit wiecej, poniewaz osoba bez qr bedzie KONCZYC ten sam hit zalozmy 0,2 sec pozniej, jednak kolejna strzale wystrzelicie w tym samym czasie,
Udowodnij to :roll: Tak jak piszesz to dzialaja luki slow/very slow co do qr to mi sie WYDAJE ze dziala to tak jak wczesniej wspomnialem
Cytuj
skraca on 'pasek strzalu' albo przyspiesza jego przesuwanie
Tak? To teraz pomyśl dlaczego napisałem o rly. To działa na zasadzie takiej, że normalnie jest tak: >>>>I>>>> a z QR masz >>>I>>>>> - Nie strzelasz szybciej i nie masz lepszego dps, ale jak robisz hit > run > hit > run, to się przydaje, no nie?
roflolcopterroflolcopterroflolcopterroflolcopter Decreases re-use delay by about X% - zmniejsza czas reuse o okolo X%. Wole wierzyc NCShitowi, a jak jest inaczej to prosze o dowody. roflolcopterroflolcopterroflolcopterroflolcopter
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: DIO w Wrzesień 10, 2008, 07:08:51 pm
roflolcopterroflolcopterroflolcopterroflolcopter Decreases re-use delay by about X% - zmniejsza czas reuse o okolo X%. Wole wierzyc NCShitowi, a jak jest inaczej to prosze o dowody. roflolcopterroflolcopterroflolcopterroflolcopter
omfg to bylo juz tyle razy walkowane i ciagle ludzie sie kloca :p
* Bows have an attack speed restriction called Weapon Delay (aka the red bar). It's the same thing that forces you to wait on a physical skill to recharge. o A Weapon Delay is applied at the start of a bow attack. o A second attack cannot be made until the weapon delay from the first attack is over. o Formula for maximum bow shots per second appears to be (Atk.Spd./1000)*(1500/Weapon Delay) o Normal bows have a base Weapon Delay of 1500 o Yumi bows have a base Weapon Delay of 820 o Standing still and with no SA, normal bows and yumi bows shoot the exact same number of shots per second. o Normal Bows allow faster use of skills and more kiteability due to having a higher Atk. Spd. while Yumi Bows have significant P.Atk. o The SA "Quick Recovery" reduces the red bar Weapon Delay on a bow to the following:
type Modifier Bow of Peril 1310 Crystaliized Ice Bow 1248 Elemental Bow 639 Shyeed's Bow 680 Soul Bow 697
Hits per Second (Bow) (Atk.Spd./1000)*(1500/Weapon Delay)
Ale nie tak "obok", żeby się mieściło w range dystrybucji expa.
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Kesai w Październik 13, 2008, 10:23:52 am
LOLD on chcial expowisko w okolice goddard jako, ze nie ma takowego dla lv 40 wspomnialem o pt w fogu z destro ktore jest najpopularniejszym pt w IL skoro mowie slot w fogu mam na mysli postac siedzaca ROWNIEZ w fogu (niespodziewajka)
zreszta nad czym tu sie rozwodzic, troche luzu proponuje mr encyclopedia ;]
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Październik 13, 2008, 10:33:30 am
19lvli roznicy, if more - no exp :) I takby nie poexpil ;)
HawkEye, nie nie bedzie odczuwalna w porownaniu z SRem na 100%
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: baru w Listopad 03, 2008, 10:41:51 pm
Który z łuczników najlepiej nadaje się na małe pvp (ex. 5 vs 5, albo 1 vs 5:P), a który najlepiej się spisze na siege'u? Buffy od pp(wc), czasem od bd/sws.
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: bula w Listopad 03, 2008, 11:00:20 pm
HE
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Jaki Ganh w Listopad 04, 2008, 02:24:24 pm
Hm, a jaki łucznik na full-buffie wymiata? Bo się tak zastanawiam. Zawsze grałem HE, nieraz na self, nieraz na full buffie, i nieźle mi się nim grało, na full-buffie w PvP jest wymiatacz, ale ciekawi mnie sprawa SR i PR, jak jest z nimi na full-buffie podczas PvP?
No tez uzywaja soulshoty i w ogóle (w ogóle) i strzelaja i w ogóle (w ogóle) i robia dmg i w ogóle (w ogóle)... Buffy sa narzucane od statystyk bazowych, mozna sobie wyobrazic jak to sie przedstawia na full bufie...
>.< Wymień sobie to +6 main draco body na słownik :P /Fro
Hm, a jaki łucznik na full-buffie wymiata? Bo się tak zastanawiam. Zawsze grałem HE, nieraz na self, nieraz na full buffie, i nieźle mi się nim grało, na full-buffie w PvP jest wymiatacz, ale ciekawi mnie sprawa SR i PR, jak jest z nimi na full-buffie podczas PvP?
Ogółem praktycznie to samo, ew. małe różnice przy różnicach w sprzęcie i dyesach, a tak to totalnie to samo.
Hm, a jaki łucznik na full-buffie wymiata? Bo się tak zastanawiam. Zawsze grałem HE, nieraz na self, nieraz na full buffie, i nieźle mi się nim grało, na full-buffie w PvP jest wymiatacz, ale ciekawi mnie sprawa SR i PR, jak jest z nimi na full-buffie podczas PvP?
Ogółem praktycznie to samo, ew. małe różnice przy różnicach w sprzęcie i dyesach, a tak to totalnie to samo.
totalnie to samo? no chyba mi nie powiesz, ze niema roznicy miedzy hh/cp pra, a he
Jak ktos złapie Cie na target i ma full buff to nawet Glad szybko zjedzie bez ogarnietego healera ;P
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Jaki Ganh w Listopad 04, 2008, 06:34:59 pm
Ja tak skromnie wtrącę, tylko nie bijcie, odpowie mi ktoś na moje pytanie? Co do bazowych statystyk, to teoria, bardziej liczę jak przedstawia to się w praktyce. :)
Jak ktos złapie Cie na target i ma full buff to nawet Glad szybko zjedzie bez ogarnietego healera ;P
tylko ze taki pr moze pasc od jednego cryta z vorta, a he to przetrzyma (to jest oczywisice przyklad, zawsze mozna trafic na nuka co 2hituje wszystkich bez m crita)
Mam małą prośbę do ludzi grających aktywnie na offie :)
Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda teraz PvP z udziałem Archerów. Niestety ja jestem zacofany i gram na Interlude wiec Gracia jest dla mnie obca. A poniewaz w niedlugim czasie mam zamiar przejsc na off chcialbym wiedziec jak teraz radza sobie lucznicy. Wiec, ze sporo czasu minie zanim zaczne "prawdziwa" zabawe z pvp, na epici nie mam co liczyc chyba ze z eBaya (hehe) ale chcialbym dowiedziec sie jak naprawde to wyglada (ze stron sie o tym nie przekonam) archerami w najnowszej kronice :)
Z tego co kojarze, to teraz jest duzo buffow, z resistami na luki (chyba sws i bd maja jakies songi/dance), DC ma buff, ktory zmniejsza obrazenia crytyczne w nas wchodzace i pewnie cos jeszcze.
Jezeli ktos bylby uprzejmy opisac jak teraz wyglada sytuacja bylbym bardzo wdzieczny i pomoze mi to w wyborze odpowiedniej klasy gdy bede zaczynal gre na oficjalnym serverze l2 :)
z góry dzieki :)
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Grudzień 16, 2008, 07:51:57 am
Sciagnij filmiki, Elusory, M0t0rheada, moj z czitstickiem(biegam w Archer party) i sam zobacz....
Elusory jest double BJm s80 wiec zajebisty przyklad na archera.... mozesz sobie popatrzec na fraps z luny, kr1sssa draco 150 bez boss jeweli i czesc filmiku bez rapid shota (qq), imho dmg nie jest zly.
Ok, to mam mu napisac, ze powinien razem isc z kolegami na offa, bo jak ma zaczac "kiedys grac" to juz nie bedzie mial z kim grac/juz ludzi normalnych nie dogoni/zostanie nonfactor HE/PR/SR ? Chcial zobaczyc czy Archerzy zabijaja - niech patrzy, nikt nie mowi, ze kiedykolwiek bedzie na ich poziomie, wrecz przeciwnie, nigdy nie bedzie, ale warto poogladac ;)
Ok, to mam mu napisac, ze powinien razem isc z kolegami na offa, bo jak ma zaczac "kiedys grac" to juz nie bedzie mial z kim grac/juz ludzi normalnych nie dogoni/zostanie nonfactor HE/PR/SR ? Chcial zobaczyc czy Archerzy zabijaja - niech patrzy, nikt nie mowi, ze kiedykolwiek bedzie na ich poziomie, wrecz przeciwnie, nigdy nie bedzie, ale warto poogladac ;)
Ja doskonale wiem, ze nigdy nie dogonie ludzi, ktorzy graja na offie juz pare lat. Jedynym wyjsciem bedzie wziąć kredyt i kupic postac na eBay :P ale mam dosc grania na privach, ktore albo sa zbugowane albo zlagowane albo padaja. Chcialbym pograc na normalnym, pewnym i akutalnym serverze - jedyna opcja off.
Wczesniej nie chcialem i nie moglem grac teraz za to bede mial duzo czasu.
Co do czasu grania..mysle, ze nie wczesniej niz po maturze...bo znajac siebie, jak pojde przed matura to na bank jej nie zdam poniewaz wiekszosc czasu bede poswiecal na koksanie chara niz na nauke :)
A dobry filmik nie jest zly :) Lubie poogladac.
Marc1n, powiedz mi czy w czerwcu bedzie z kim grac na offie ?:) i czy sa jakies filmy HE/PR bez epicow only na full buffie ?:) chcialbym zobaczyc co jestem w stanie zrobic jezeli bym zaczal grac i pogral jakis czas (bo na epici nie mam co liczyc, a na dobre pt z full buffem juz lepiej)
Ok, to mam mu napisac, ze powinien razem isc z kolegami na offa, bo jak ma zaczac "kiedys grac" to juz nie bedzie mial z kim grac/juz ludzi normalnych nie dogoni/zostanie nonfactor HE/PR/SR ? Chcial zobaczyc czy Archerzy zabijaja - niech patrzy, nikt nie mowi, ze kiedykolwiek bedzie na ich poziomie, wrecz przeciwnie, nigdy nie bedzie, ale warto poogladac ;)
Chcial sie dowiedziec jak wyglada gra archerem ktorego mozna sobie zrobic bez mass ebaya, czyli w moim mniemaniu non OE draco set z jakims tam resistami lub po prostu maj light w poczatkowym okresie, 150 fire/holy luk i tateo set, za to ty prezentujesz jednego z top archerow na franzu, z eq na ktory zaden random nie moze sobie pozwolic bez wlasnego bot traina lub ebaya gg. Fajnie sie pochwalic kolegami z klanu, ale tu chodzilo o cos innego, poza tym praktycznie kazda postac z 5/5 i OE eq/skills miota, nawet sws.
Na dobre party na fullbufie masz mniejsza szanse, jezeli myslimy o constant, a nie raz na jakis czas party na pvp, niz na epica. W czerwcu wiekszosc ludzi gra mniej, Franz=EuroServer=oni nie graja w wakacje, w szczegolnosci Grecy, 90% ich ma Lineage2 off do wrzesnia. Druga sprawa, ze ciezko mi powiedziec, musisz wykoxac/kupic postac.
Na dobre party na fullbufie masz mniejsza szanse, jezeli myslimy o constant, a nie raz na jakis czas party na pvp, niz na epica. W czerwcu wiekszosc ludzi gra mniej, Franz=EuroServer=oni nie graja w wakacje, w szczegolnosci Grecy, 90% ich ma Lineage2 off do wrzesnia. Druga sprawa, ze ciezko mi powiedziec, musisz wykoxac/kupic postac.
Mozesz mi wytlumaczyc jakim cudem ?:) Bez eBay'a ofc :)
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Grudzień 17, 2008, 09:29:29 am
Co, zdobyc epica? Poprostu, latwiej isc wyfarmic taka kase, niz znalezsc 8mke noooooormalnych wporzadku ludzi z ktorymi mozna regularnie grac.
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Madith w Grudzień 17, 2008, 10:48:11 am
hehe...prawda boli..wlasnie zniszczyles moje marzenia o najlepszy const pt i ołnowaniu Franza....H@H@ joke ^^
Ale jakas szansa jest, moze mi sie uda znaleźć kogoś normalnego, zeby sie dobrze bawic :) o ile w czerwcu nie bedzie za pozno na offa :P
Pozyjemy zobaczymy :)
Btw kiedy zaczac szukac ludzi do const (o ile chce sam skladac) albo kiedy zaczac szukac const (zeby dojsc do juz istniejacego) ?? Czy sa ludzie "normalni", ktorzy np szukaja const juz na poczatku gry (np w granicach 20lvl) czy moze dopiero pozniej (po 40) ?? Jak to jest ?:)
Ja tam się zajebiście cieszę :) Wzrośnie rola Warlocka, bo już nie będzie tak uber łatwo wyciągnąć crit max limit :) Teraz można to zrobić bez większego wysiłku archerem/daggerem, nie twierdzę, że będzie to niemożliwe bez CoV-a, ale zawsze trochę trudniej ^^
Moglby ktos napisac czy lepiej zlozyc PL set i jechac do Majestica, czy lepiej D grade i pozniej B grade? I Czy lepiej Skladac BOPa czy jechac na shadow weapon do A grade?
Moglby ktos napisac czy lepiej zlozyc PL set i jechac do Majestica, czy lepiej D grade i pozniej B grade? I Czy lepiej Skladac BOPa czy jechac na shadow weapon do A grade?
Stun shot w waszej opinii OE na chance czy na defense? Znajomy mówi, że nie widzi różnicy w land rate między jednym a drugim, ale on ma defense, więc pewnie chwali swoje.
Czy warto OE double shot na więcej niż +1 element? Jaki jest wzrost dmg na +2, +3 itd?
Chance>defense imo, jednak plus do land rate znaczny. Oe DS na wiecej niz +1 to strata sp/exp, bo z 151 fire p attack zrobi cie sie np 160, czyli różnica % malutka.
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: bula w Kwiecień 01, 2009, 02:33:30 pm
Moze dlatego, ze jak od przodu ktos Cie bije, to widzisz ciosy/strzaly i mozesz ich uniknac albo sparowac a od tylu to nie wiesz i praktycznie smiertelny kazdy cios -> tak patrzac z realnego pkt widzenia :D
Moze dlatego, ze jak od przodu ktos Cie bije, to widzisz ciosy/strzaly i mozesz ich uniknac albo sparowac a od tylu to nie wiesz i praktycznie smiertelny kazdy cios -> tak patrzac z realnego pkt widzenia :D
Teoretycznie jak dostaniesz w jaja to bardziej zaboli :P
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Madith w Kwiecień 02, 2009, 12:35:44 am
No to zalezy kogo..
moja postac w mozesz bic po jajach i nic sie nie stanie...pewnie dlatego ze Human Female nie ma jaj ale moge sie mylic :P
A tak na serio to ciezko w l2 uderzyc kogos w jaja :P
Wracając parę postów wcześniej - ostatecznie wziąłem stun chance, a uzasadniłem to sobie tak, że nie mam i jeszcze długo nie będę miał BJ, więc każdy + do success rate się przyda.
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: bula w Kwiecień 02, 2009, 01:25:29 pm
defense malo zmienia(doswiadczenie z priva wiec nie bierzcie za bardzo pod uwage :>) - chyba
Odświeżając wątek chcem zapytać czemu wszyscy mowia ze HE szybciej strzela od SR... Przecież SR jak odpali Rapid Fire to HE moze sie ze swoim atk. spd schować.\ a skil jest po to zeby z niego nie korzytac? A jeżeli powiecie "ze to tylko na jakiś czas" to ja od razu odpowiadam ze na selfbuffie jest 2min RF i ok 40sek. czekania na przeładowanie. A na dobrym buffie mi sie przeładowywuje zanim sie skończy czas jego trwania.... Ja na buffie PP+BD na 69lvl +3DEX wyciągam moim SR 960 atk. spd. moge nbawet dać screena... I gdzie tu HE może konkurować?
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: bula w Czerwiec 30, 2009, 12:22:56 pm
Odświeżając wątek chcem zapytać czemu wszyscy mowia ze HE szybciej strzela od SR... Przecież SR jak odpali Rapid Fire to HE moze sie ze swoim atk. spd schować.\ a skil jest po to zeby z niego nie korzytac? A jeżeli powiecie "ze to tylko na jakiś czas" to ja od razu odpowiadam ze na selfbuffie jest 2min RF i ok 40sek. czekania na przeładowanie. A na dobrym buffie mi sie przeładowywuje zanim sie skończy czas jego trwania.... Ja na buffie PP+BD na 69lvl +3DEX wyciągam moim SR 960 atk. spd. moge nbawet dać screena... I gdzie tu HE może konkurować?
Odświeżając wątek chcem zapytać czemu wszyscy mowia ze HE szybciej strzela od SR... Przecież SR jak odpali Rapid Fire to HE moze sie ze swoim atk. spd schować.\ a skil jest po to zeby z niego nie korzytac? A jeżeli powiecie "ze to tylko na jakiś czas" to ja od razu odpowiadam ze na selfbuffie jest 2min RF i ok 40sek. czekania na przeładowanie. A na dobrym buffie mi sie przeładowywuje zanim sie skończy czas jego trwania.... Ja na buffie PP+BD na 69lvl +3DEX wyciągam moim SR 960 atk. spd. moge nbawet dać screena... I gdzie tu HE może konkurować?
jedno slowo - zasieg
No fakt zasięg jest dużo mniejszy w porównaniu do HE ale to tez nie sprawia jakiś zbyt dużyh kłopotów a tak jak ja mam zazwyczaj jakiegoś HE w pt albo nuka to można ładne walić. przy solo expie i tak kiteujemy wiec zasieg tu nie gra roli. A w pvp też jak w odpowiednim momencie odpalisz RF to jest bardzo dobrze... A mi w tym poscie bardziej chodziło o to, że wszędzie piszą że HE ma wiekszy atk. spd a to bzdura jest.
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: bula w Lipiec 01, 2009, 11:22:24 am
Odświeżając wątek chcem zapytać czemu wszyscy mowia ze HE szybciej strzela od SR... Przecież SR jak odpali Rapid Fire to HE moze sie ze swoim atk. spd schować.\ a skil jest po to zeby z niego nie korzytac? A jeżeli powiecie "ze to tylko na jakiś czas" to ja od razu odpowiadam ze na selfbuffie jest 2min RF i ok 40sek. czekania na przeładowanie. A na dobrym buffie mi sie przeładowywuje zanim sie skończy czas jego trwania.... Ja na buffie PP+BD na 69lvl +3DEX wyciągam moim SR 960 atk. spd. moge nbawet dać screena... I gdzie tu HE może konkurować?
jedno slowo - zasieg
No fakt zasięg jest dużo mniejszy w porównaniu do HE ale to tez nie sprawia jakiś zbyt dużyh kłopotów a tak jak ja mam zazwyczaj jakiegoś HE w pt albo nuka to można ładne walić. przy solo expie i tak kiteujemy wiec zasieg tu nie gra roli. A w pvp też jak w odpowiednim momencie odpalisz RF to jest bardzo dobrze... A mi w tym poscie bardziej chodziło o to, że wszędzie piszą że HE ma wiekszy atk. spd a to bzdura jest.
no bo ... bazowo ma wiekszy atk.speed, przez lvl 1 pasywa dodajacy atk speed(oczywiscie ten argument znika jak pojawia sie RF)
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Elenestir w Lipiec 31, 2009, 12:35:21 am
W graci final dodali szybszy reuse rf teraz reuse trwa 60sekund :D
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Elenestir w Sierpień 02, 2009, 03:01:19 am
Jaki resist waszym zdaniem? Fire/Holy czy Fire/Holy/Water? niestety nie stać mnie zabardzo na kamyki na kozaków :P a o takim będę myślał dopiero dla s80
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Bobson002 w Październik 06, 2009, 06:31:58 am
Ej jeśli chodzi o Hawkyów to jakich skili najlepiej używać u nich?Bo nie wiem ,prosze Pomożcie :)
taki na ktory mozesz enchantowac skille i na ktory jest malo resistow, imo earth jak zawsze :D
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Scorpion w Październik 13, 2009, 01:23:08 am
W teorii earth, w praktyce to juz chyba bez roznicy, bo kazdy stara sie wpakowac na to resist(no jeszcze holy, imo rzadziej uzywane niz earth, ale za to nie bedzie bonusu do skilli).
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Madith w Październik 13, 2009, 08:15:05 am
faktycznie archer ma tyle skilli do enchantowania na ele, ze glowa mala...
Ja najczesciej sie spotykalem (na Franz) z DB+holy. Ale dosc duzo bylo tez earth i fire. Te 3 u nas sa najpopularniejsze. Czasem tez sie pojawialy z wind ale rzadko :)
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Falconek w Październik 14, 2009, 09:28:04 am
faktycznie archer ma tyle skilli do enchantowania na ele, ze glowa mala...
Co nie zmienia faktu, że zenchantowanie tych skilli jest przydatne na oly :P
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Madith w Październik 14, 2009, 10:02:57 am
hm..szczerze mowiac nie wiem :P nigdy nie walczylem z archerem na oly, nie mialem tego szczescia :P Ani sam archerem nie gralem (tylko w interlude przez rok :P)
hm..szczerze mowiac nie wiem :P nigdy nie walczylem z archerem na oly, nie mialem tego szczescia :P Ani sam archerem nie gralem (tylko w interlude przez rok :P)
Jest przydatne, bo na oly używa się głównie skilli, a bonus do damage z enchantu na element to rzecz raczej nie do pogardzenia :)
hm..szczerze mowiac nie wiem :P nigdy nie walczylem z archerem na oly, nie mialem tego szczescia :P Ani sam archerem nie gralem (tylko w interlude przez rok :P)
Jest przydatne, bo na oly używa się głównie skilli, a bonus do damage z enchantu na element to rzecz raczej nie do pogardzenia :)
nie no to wiadomo. Poprostu nie wiem jak sie gra archerem na oly bo nigdy nie widzialem/gralem.
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Kazuya w Październik 31, 2009, 12:55:05 am
Ktoś wie ile dodaje skill long shot z certyfikacji ?
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: RazielIII w Październik 31, 2009, 01:34:48 am
skoro z Long shotem bazowe jest 900 to po dodaniu passive z suby mamy 1000 + Archery + ancher's Will wychodzi najgożej 1100, da rade więcej ?
i druga sprawa skill RF zabiera nam tylko zasieg z tych 900 (chyba wychodzi to 600 taa?) czy z całego zgromadzonego zasiegu czyli z 1100 i będzie to 700. czy może 800 bo nie ma kary za Passive z suby i Anchery ?
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Scorpion w Listopad 29, 2009, 03:27:03 am
+100 range od krasia, +300(?, nie chce mi sie sprawdzac) ze snipe, wiec 1,5k for sure sie da ;)
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Nervoson w Listopad 29, 2009, 09:30:29 am
Light b? Zostań przy plate leather z c grade. +4 str - 1 con to jednak jest przydatne. I tak robić wsio co się da by mobek nie doleciał do Ciebie, a więc zaoszczędź i nie kupuj b. Zbieraj na a od razu. Łuk to kup common BOPa, no chyba, że stać Cie na zwykłego z sa qr. Inaczej zaoszczędź i kup common. Dobra rada i od dziada!
Ktos w ogole jeszcze nimi biega na siege/epici? Potrafia jeszcze kogos zabić? Jakos trudno w ogole o jakies frapsy z offa.
Niby HB to lokacja dla lucznikow, pytanie jak oni sobie tam daja rade? Wiadomo ze 78+ i bronie z 150 atri... Armory tez musza byc S?
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Winiek w Styczeń 02, 2010, 12:05:21 am
Z przydało by się, na pewno nie zawadzi. Long rangerzy w graci mimo ostrego dostania po dupie jeszcze jakoś sobie radzą, ale to już jest niemal jak krasnal w pvp... Jedynie kto sobie jeszcze radzi z tej grupy to arbalester, dzięki (jedynemu chyba racjonalnemu) lethalowi...i nic po za tym raczej...no może jeszcze te ud dla party na m.def oraz jego pasywy i nasiona/pułapki... Na siegi to już nie latają archaerzy tylko nuki. Era łuka już się skończyła chyba...
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Ailkilu w Styczeń 02, 2010, 12:31:18 am
Sami łucznicy jako tako nie zostali nerfnięci, za to pojawiło się dużo buffów które dają odporność na łuczników. Jest song i dance dający odporność na łuki + counter critical i chant of protection (każdy daje 30% odporności na critical damage) + eye of paagrio (30% mniejsza szansa że dostaniesz krytykiem).
Sytuacja wygląda tak, że jeśli walczysz przeciwko ludziom ogarniającym tą grę to łucznikiem dużo nie zdziałasz.
Z doświadczenia wiem że na wielu privach(mówię o L2j) gra masa noobów których spokojnie pociśniesz łuczorem bo oni nie znają działania większości buffów.
Z doświadczenia wiem że na wielu privach(mówię o L2j) gra masa noobów których spokojnie pociśniesz łuczorem bo oni nie znają działania większości buffów.
Oj tu się zgodzę. W tym przypadku to wiadomo, że dają radę...ale na siegi idioci przecież nie chodzą...no chyba, że na totalnych lolprovach.
Nuuu...ja już end game skończyłem to mam powoli w dupie L2 :P Już nie chce mi się zapierdzielać za tym wszystkim...xD Teraz hr i się bawię :) A gość dość taki :) Tylko się dłuugo ściągało, ale popatrzeć fajnie.
mysle, ze nuker z podobnym sprzetem robilby dwa razy wiecej bolu;)
Nie z tym samym, ale z forsą za którą by to cacko sprzedał. Kupił by broń, ale także booki na skille, by miał w pizdu enchantu, a w tedy jest żniwiarzem targetów :D No, poza tankami xD
http://files.mail.ru/FVSRVZ - Saggitarius 85 pov @ Teon server. Sam oceń czy Archerzy dają rade :)
sprzet swietny..szczegolnie luk ..+11, +12? mysle, ze nuker z podobnym sprzetem robilby dwa razy wiecej bolu;) mimo wszystko fajnie obejrzec:)
btw plox soundtrack z frapsa!1
Co do nuka, to szczerze wątpie, mało jest niestety nuke constów...
Łuk jest +11.
Soundtrack: 1. Spiderbait - Glockenpop 2. Red - Lost 3. NFS Underground Static-X The Only Soundtrack 4. Rage Against the Machine & Outkast - Bombs Over Baghdad
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: widelec w Kwiecień 17, 2011, 10:38:55 am
odkopuje zapomniany temat...
w H5 jest w ogóle sens grać łukiem oprócz Castle siege? Teraz jak melee fighterzy mają rusha to kiteowanie jest cholernie trudne... Na tle innych klas to prawie żę nic nie dostali.
Bardzo mi się podoba hunter w wowie, czy archerem tak samo będę się dobrze bawić w l2 :P? Wiem wiem, archer w l2 nie ma peta jak hunter...
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: x3nomorph w Kwiecień 17, 2011, 10:47:34 am
w H5 jest w ogóle sens grać łukiem oprócz Castle siege? Teraz jak melee fighterzy mają rusha to kiteowanie jest cholernie trudne... Na tle innych klas to prawie żę nic nie dostali.
Bardzo mi się podoba hunter w wowie, czy archerem tak samo będę się dobrze bawić w l2 :P? Wiem wiem, archer w l2 nie ma peta jak hunter...
Ten rush ma spory reuse, a skile lucznikow z 83 daja naprawde sporego boosta. Archer pt jest na h5 bardzo mocne i napewno oplaca sie nimi grac.
Może trochę odświeżę temat. W L2 dopiero co zacząłem grać i wybrałem klasę Archera jako Elf. Pierwsze pytanie brzmi czy to dobry wybór jako pierwsza postać? Jestem już po pierwszym transformie (już jako Elven Scout, 20lvl) i gra mi się teraz dobrze, czy później będzie jakoś trudniej to ogarnąć? Druga sprawa to questy, mało się o nich wspomina w poradnikach (przynajmniej w tych które ja czytałem) więc ma mi to dać do zrozumienia żeby w ogóle ich nie robić tylko grindować czy robić byle jakie w miarę możliwości?
Przed kroniką GoD(oficjalne serwery, a podejrzewam, że grasz na prywacie) nie ma praktycznie questów na exp które warto by robić(na adene swoją drogą też nie bardzo)
Elf- Silver Ranger: Plusy Duży speed/Atk.speed, dobre triggery na speed/atk.speed(łuku/kuszy) na wyższym lvl ~~~~~~~~~~~~ Minusy Najmniej Str/cryt.power --------------------------- D.Elf- Phantom Ranger: Plusy Największy Str/cryt.dmg. (Większość userów idzie w tak zwany glass cannon build tzn. maksymalizacja P.atk/cryt.power, zdecydowanie najcięższy łucznik do opanowania jeśli chodzi o survival na PvE/PvP ~~~~~~~~~~~~~ Minusy Najgorsze triggery Atk.speed Survival -------------------------- Human- Hawkeye Plusy Udźwig HP/CP Dash Snipe ~~~~~~~~~~~~~~ Minusy Szczerze to nie widzę minusów xD (być może o czymś zapomniałem)
W zasadzie to gram na oficjalnym L2 od NCSoftu czyli kronika GoD. Coś to zmienia? :noob:
Zapomnij o tym co napisałem i poczytaj ten topic: http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,46098.0.html
Tytuł: Odp: Archerzy- prezentacja
Wiadomość wysłana przez: Astalavista w Wrzesień 01, 2013, 11:23:59 am
Arbalester nie zalicza się do archerów ??
Gram na serwie H5 z full bufferem i nie wiem którego łucznika wybrać , SR ma największy atk.spd i szanse na kryty , ale mały dmg , PR ma duży dmg i dość dużo Dexa ,ale mało Hp :(
Gram na serwie H5 z full bufferem i nie wiem którego łucznika wybrać , SR ma największy atk.spd i szanse na kryty , ale mały dmg , PR ma duży dmg i dość dużo Dexa ,ale mało Hp :(