Witaj
Gość

Wątek: [Pytanie]Jaki L2j najlepszy ?  (Przeczytany 1445 razy)

  • Wiadomości: 15

  • Pochwał: 1

[Pytanie]Jaki L2j najlepszy ?
« dnia: Lipiec 22, 2009, 10:56:35 am »
Witam tak jak w temacie proszę o podanie najlepszych według was plików serwerowych. Takie jak np.

-L2j Free
-L2 Emu
-L2j Matrix

itd itp.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2009, 11:04:20 am wysłana przez artuspl »


  • *******
  • Wiadomości: 1866

  • Pochwał: 18

  • <3
Odp: [Pytanie]Jaki L2j najlepszy ?
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 22, 2009, 11:40:13 am »
Już było o tym trochę. Generalnie L2j ;-)
Sebal- Life ...

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

SHUT UP AND ENJOY THE MUSIC

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬


  • Banned
  • Wiadomości: 84

  • Pochwał: -3

  • L2v Dev
Odp: [Pytanie]Jaki L2j najlepszy ?
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 22, 2009, 02:14:48 pm »
Czysty l2j lub matrix jesli chcesz gracie part 2, dlaczego nie l2jfree oraz l2emu? sporo tam dziala, ale dziala zle customowo i laguje niesamowicie  :)
Lineage 2 Enigma is coming, most epic polish server ever!


  • ******
  • Wiadomości: 1317

  • Pochwał: -1

  • spoko
Odp: [Pytanie]Jaki L2j najlepszy ?
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 22, 2009, 02:16:04 pm »
l2archid daje rade nawet
rpg x5 [gh85]


  • Wiadomości: 15

  • Pochwał: 1

Odp: [Pytanie]Jaki L2j najlepszy ?
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 22, 2009, 02:32:58 pm »
A mam jeszcze takie pytanie wiem że to nie ten temat ale w których plikach najlepiej dodawać własne modyfikacje. Czy ma to jakieś znaczenie ??


  • *******
  • Wiadomości: 1092

  • Pochwał: 22

Odp: [Pytanie]Jaki L2j najlepszy ?
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 23, 2009, 05:27:11 pm »
Ja aktualnie preferuje macierzysty projekt - L2J. Największa i najbardziej aktywna grupa. Mówiąc modyfikacje masz na myśli modyfikowanie kodu źródłowego, prawda? Najlepiej wtedy L2J - pod te pliki znajdziesz najwięcej gotowych już modyfikacji. Jednakże dodawanie modyfikacji pisanych docelowo pod np L2J do np L2JFree nie różnie się zbytnio. W końcu inne projekty bazują na L2J. Najczęściej sprowadza się to jedynie do zmiany importów (ścieżki do danego klasy) Wiadomo jednak, że między plikami tych projektów można odszukac sporo różnic i wtedy możemy miec trochę kłopotów. Zresztą z reguły będzie to jakiś drobny problem, który wyskoczy Ci podczas kompilacji. Wtedy warto porównac plik, w którym dany błąd wystąpił z plikiem z projektu, pod który dana modyfikacja była docelowo tworzona.