Witam.
Chciałbym Wam przedstawić serwer, który wkrótce wstanie, a naprawdę warto poświęcić choć chwilę, aby zapoznać się z tym co on oferuje. Nie jest to typowy high rate - większy nacisk został postawiony na wykorzystanie umiejętności gracza, a nie ilości enchantów wbitych w sprzęt. W wielkim skrócie jest to serwer przedstawiający end game rodem z oficjalnych serwerów. Dodatkowe informacje i wyjaśnienia jak to wygląda w praniu przedstawię na końcu prezentacji.
http://www.l2astralworld.com/Informacje:Raty:x100 exp/sp/adena.
x30 attribute stones drop.
x10 drop/spoil.
x5 skill enchant adena.
x1 raid jewels.
Ogólne:Main + każda nowo dodana subklasa ma od razu 85 lvl.
Postacie spawnują się w Aden.
Auto-learn skilli - wliczając te z FS i Divine.
Do enchantu skilli nie potrzeba Codexow.
ZAKAZ dualboxowania (ograniczenie wbudowane w ich system pozwalające na uruchomienie 1 klienta, jednak jeżeli posiada ktoś 2 pc to może boxować - przykładowo buffera w mieście/na spocie).
Tylko język angielski na shout.
Brak donacji.Enchanty:max: 10
safe: 3
rate: 66%.
Duals SA od +0.
Rapier extra SA od +0.
Enchanty można zdobyć tak jak na offie, czyli drop/spoil/questy.
Sprzęt:Wszystko do S-Grade za darmo.
Dynasty armory/broń dropi na IOP - szansa spora.
Dynastic Essence I – Fame, Knight Epaulettes lub Ancient Tomes of the Demon.
Dynastic Essence II – Retail-like (Matras Quest).
Dynasty Foundation – podmieniony drop armorów S grade z rbków na itemy Dynasty Foundation.
Icarus Weapons – podmieniony drop broni S grade z rbków na Icarus Weapons.
Vesper Gear – Ancient Tomes of the Demon, Clan Reputation Points + S80 mats.
Soul Crystals – tylko z lvlowania na rbkach.
Możliwość sealowania/odsealowania s80/84 u Maestro Ishuma.
Dynasty Essence I i II działa tak jak na offie.
NPC Buffer:Tylko podstawowe buffy u npc - pp/se/ee.
Czas trwania WSZYSTKICH buffów tak jak na retailu.
Brak mana potek.Subklasy/nobless:Subki mają 85 lvl od razu po dodaniu.
Max 3.
Postać automatycznie zostaje noblesem po dodaniu 1 subki.
Certyfikaty działają, jednak trzeba zrobić questa, aby je dodać.
Olympiad:Nowi hero co tydzień, w poniedziałek o 12.00
Olympiada codziennie od 18:00 do 00:00
Anti-Feed system - nie wiem niestety na czym to ma polegać.
Raidy:Czas respawnu retail like.
Wszystkie rbki mają 85 lvl.
Statystki epic rb zostały zmienione.
Questy na baiuma/antka/valakasa/tezze wymagane.
Fortece: Siege fortec odbywa się co 4 godziny i trwa przez godzinę.
Jedynie Narsell fortress (przy coliseum) może być zdobyta - później zostaną dodane kolejne, wraz ze wzrostem populacji.
Siege:Obecnie można siegować jedynie Rune i Aden. Pozostałe zostaną dodane wraz ze wzrostem populacji.
Czas siege jest generowany losowo - może zdarzyć się 2 dni z rzędu.
Odbicie zamku z rąk innego klanu daje klanowi 500kk adeny.
Odbicie zamku z rąk npc daje klanowi 250kk adeny.
Obronienie zamku daje 250kk adeny.
Adena trafia do cwh.
Lewelowania klanu:Lv1: 1 osoba.
Lv2: 1 osoba.
Lv3: 1 osoba.
Lv4: 15 osób.
Lv5: 25 osób.
Level 6+ retail-like.
Elemental Damage:Jak działa?
Formuła zwiększania damage wraz z dodawaniem kolejnych kamyków jest identyczna z tą na retailu.
Różnice w pvp:
W czasie pvp maksymalny bonus (oraz ressist) zostaje ograniczony do 25%.
Podczas pve nic się nie zmienia, dostajemy maksymalny bonus z attr.
Sprzęt serwera: * Core i7 975 Extreme Edition
* 8Gb DDR3 RAM
* 2x Raptor 150Gb 10K RPM
* 100 Mbit Upload/Download Dedicated International Connection
Serwer nie używa ogólnodostępnych plików javy, ani offowych - stoi on na plikach zmodyfikowanych przez admina serwera, zapewniających stabilniejszą grę.
Uwagi końcowe:W becie brało udział około 200 osób i już przy takiej ilości nie można było narzekać na nudę, bo zdobycie dynasty seta/broni (bez sa) zajmowało raptem parę godzin i od razu można ruszać na pvp lub jak kto woli zaszyć się gdzieś na chimerach i farmić. Prawdziwa zabawa zaczyna się dopiero, gdy rozpoczynają się eventy pvp (część jest auto, jednak większość prowadzona przez gmów) i walki o rbki/epiki - w party wymagany jest support więc osoby lubujące się w graniu bd/sws/wc etc będą rozchwytywani przez klany. Balans klan jest dobry, nie ma jednej OP klasy, która kosi wszystkich - ważniejsze są umiejętności gracza, więc każdy może pokonać każdego. Serwer jest właśnie reklamowany na większości forach związanych z l2 i patrząc po reakcji osób tam przebywających jego specyfika przypadła im do gustu. Jak to będzie wyglądać w praktyce po starcie - czas pokaże
Zapraszam do gry.