Ktoś zaczął resharować moje kody, dla tego umieszcze mój kod i tutaj, może się przydać.
Achievements Engine - automatyczny, XML BasedCzym są achievementy, mówić chyba nie trzeba - są to 'osiągnięcia' za które gracz może otrzymywać nagrody. Przykładowy achievement:
<achievement id="1" name="Test Achievement" description="Test description of the sample achievement, you can change everything by editing xml file! Nothing more, everything is fully automatic." reward="57,10000" minLevel="80" minPvPCount="200" minPkCount="300" minClanLevel="5" mustBeHero="true"/>
Wszystko sprowadza się do dodania nowego 'osiagniecia' w pliku achievements.xml - reszta generuje się automatycznie.
2. Screenshots:- Every player may check his achievements status, info
(achievement list generated automatically from achievement xml list created by admin)
Not Completed - means player doesnt meet conditions of the achievement to get reward.
Get Reward - player meet each condition of the achievement, click info to click get reward button and receive reward for achievement.
Completed - means player already received reward for completing this achievement.
- By clicking info player may check info about achievement, check if he meet conditions of this achievement etc (and if meet, may see get reward button to get reward)
Everything is generated automatically - admin simply have to create new achievements in achievements.xml file, and thats all - everything will be done, loaded and generated by engine.
Versja 1.0 - strasznie -_-' napisana (hardcoded, tylko 5 możliwych warunków 'conditions')
Versja 2.0 - przpisana, łatwe tworzenie własnych 'conditionów' Jedyny mały problem to wyświetlanie nazw conditionów, ale naprawa zajmie 5 min.
W wersji 2.0 można stosować następujące 'conditiony'
Download...Autor: Ja.