Gra sk nie polega na wciskaniu wszystkich debuffow jakie sie ma na jeden target i bynajmniej gra ta klasa wcale nie jest prosta (moim zdaniem to najtrudniejszy tank i bardzo trudna postac do perfekcyjnego opanowania, gdyż bardzo często tzreba zmieniać target i wrzucać różne debuffy na różnych enemy).
Z reguły hex rzuca sie w ten sposób że assystujemy jednego z naszych archerów i wrzucamy hexa. Na wrogich archerow rzuca sie power brake i bash na healera/archera jezeli stoi gdzies w zamęcie ... Tod na poczatku najlepiej w jakiegos archera strzelic, coby mu uniemozliwic spam cp. LS mysle ze powinnismy uzywac jak najczesciej, dobrze by bylo trafic nim bishopa, bo o ile nie ma drugiego bisha to raczej sobie go nie sciagnie. Jezeli nie mamy zadnego z nich, rzucamy na obojetnie kogo, coby go wyłączyc z walki na te 30 sekund. Vengeance rzuca sie w wiekszej zadymie, daje effect target lock i do tego mamy sporo defa a przezyjemy jezeli healer stoi z nami ;]. No i trzeba czesto zmieniac targety zeby kubiki robiły swoje, od ct1 latają sobie kiedy chcą - wystarczy mieć tylko target naszego celu a one juz same beda sobie latac. Arrest raczej na archerow nie ma sensu rzucac, mimo escape shackle powinnismy go rzucac na daggera jezeli jest dosyc blisko naszych, da to chwilke czasu na odbiegniecie i przede wszystkim sciagnie na nas delikwenta (hate effect). Z mass hate raczej nie powinno sie przesadzac, najlepiej rzucac troszke w rozrzedzonym miejscu, zeby znowu nie pasc od razu. Od ct1 nie da sie juz spamowac hate ale naszczescie mamy inne skille do tego - arrest, judgement (tego powinien kazdy archer i dagger dostac od nas w prezencie), aura of hate i hate, co daje dosyc dobry efekt pseudospamu hate ;] Na temat skilli fuzyjnych nie wypowiadam sie bo jeszcze nie mialem jak ich użyć ;], ale mysle ze powinny byc takze uzywane z rozwaga, najlepiej gdzies z tylu przy archerach, musimy tez pamietac ze nie zawsze oplaca sie go uzywac (dziala na kazdego kto w nie wejdzie, czyli tez na naszych enemy). Teoretycznie rzecz ujmując (bo nie uzywalem go nigdy ;]) dobrze jest go rzucic na poczatku, bo po jakims czasie dochodzi do wymieszania grup ;]
Jak widzisz kazda klatwa ma inne zastosowanie i nie stosuje sie ich wszystkich na jednym enemy ( wyjatkiem moze tu byc sytuacja gdy assystujemy archera a ma on na targecie lucznika, wtedy leca hex, power brake i wedle mozliwosci judgement ;]