Witaj
Gość

Wątek: Party PvP  (Przeczytany 21294 razy)

  • Wiadomości: 354

  • Pochwał: -1

Odp: Party PvP
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 22, 2008, 06:15:55 pm »
kurde no to niehc sie ludzie zdecyduja :D

jedni pisza ze od ct1 nuki wymiataja bo zadaja wiekszy dmg niz wczesniej teraz ktos pisze ze zadaja mniejszy :D, dobra kij w oko

wc
bd
bish
duelist
duelist
duelist
duelist
duelist
duelist

i walka na monster derby :D kto podskoczy?
jak juz to swm nie bd..


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: Party PvP
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 22, 2008, 08:04:55 pm »
czemu nie bd? fury i warior sie przydadza a co da swm? earth,warding .....no fakt reneval/champion nie zaszkodzi :D ale bez bd wyjsc z miasta to wstyd :p


Odp: Party PvP
« Odpowiedź #52 dnia: Luty 22, 2008, 08:15:07 pm »
no ale w tym wypadku chyba reuse>p.atk+atk speed :D


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Party PvP
« Odpowiedź #53 dnia: Luty 22, 2008, 08:43:07 pm »
Może po prostu jeszcze SWSa, zamiast jednego Glada dać?

Cytuj
ewentualnie
ee
ol
bd
sh
sh
sh
sh
sh
sh
gf

wielkiego wyboru nie ma XD
hi 700 p def! do tego 1 healer;)
i do ct1 dmg robione przez takie party jest zalosne
storm guard+ep+resist wind+cov+wrading+etc = 300 dmg z nuka;)

No bo wszyscy nagle będą biegali na pełnych buffach ochronnych przeciw Wind i Darc Attack na raz... No na same resisty 7 buff slotów...


  • Wiadomości: 311

  • Pochwał: -4

Odp: Party PvP
« Odpowiedź #54 dnia: Luty 22, 2008, 08:44:29 pm »
Cytuj
kurde no to niehc sie ludzie zdecyduja Very Happy

jedni pisza ze od ct1 nuki wymiataja bo zadaja wiekszy dmg niz wczesniej teraz ktos pisze ze zadaja mniejszy Very Happy, dobra kij w oko

wc
bd
bish
duelist
duelist
duelist
duelist
duelist
duelist

i walka na monster derby Very Happy kto podskoczy?

ty naprawdę taki głupi jesteś czy udajesz tylko?
Swarm Member

Luna- 6x HE


  • Wiadomości: 114

  • Pochwał: 2

Odp: Party PvP
« Odpowiedź #55 dnia: Luty 26, 2008, 12:18:22 am »
hehe a jesli chodzi  o 3rd profeske to zestawik

1.bd/sws/wc/prophet/se/ee (w sumie malo rzutuje :P )
2. warlock
3. warlock
4. ps
5. es

ta ekipka vs mage party ( zakladam ze chlopaki maja wsparcie buffow i bd):

-nuki probuja wykrzesac jakis dmg  (moze nawet kogos uda im sie zdjac, dodam ze grubas ps'a moze agrowac i leczyc skutecznie)
-summonerzy wrzucaja mage bane, ewentualne cubiki sie aktywuja, summony dopadaja 3 nukow "invalid target"

vs archer party (tez zakladam ze chlopaki maja wsparcie wc i bd albo sws)
-archerzy mysla i targetuja jeden cel (jakby targetowali byle kogo to nic by z nich nie zostalo kompletnie) byc moze uda im sie zdjac kogos
-leca warriar bane i ws
-summony dopadaja wrogow: gf



moze byc roznie, a to magical critic, a to bane nie wszedl, a to stun ale generalnie to jak pojda ws i bane'y na maske to gracze lapia takie zdzifko http://youtube.com/watch?v=hkqqMPPg2VI

przypominam ze tp zasysa 50% dmg, a summonerzy maja to do siebie ze lubia nosic lighta + weapon health, no i z tylu moze leczyc nightshade z jakims bufferem

zdaje mi sie tez ze warriar bane zdejmuje CoV, uuuu to juz kompletne kalectwo ^^
« Ostatnia zmiana: Luty 26, 2008, 12:23:55 am wysłana przez exquel »


  • Wiadomości: 611

  • Pochwał: 11

Odp: Party PvP
« Odpowiedź #56 dnia: Luty 26, 2008, 02:19:49 pm »
hehe a jesli chodzi  o 3rd profeske to zestawik

1.bd/sws/wc/prophet/se/ee (w sumie malo rzutuje :P )
2. warlock
3. warlock
4. ps
5. es

eee imo to by wygladalo wtedy tak (vs pt nuków, endgame, 3rd):
dajmy na to ze pt w stylu ee+bd+necro+sps :
ee - unsummon jakiegos summona (zwykle za ~2-3 razem wchodzi)
necro(biega bez summona) - gloom na jakiegos summona , sps - surrender i vortex - i sps ma bardzo duuuzy dmg = summon pada bardzo szybko (przed tym można sprobować walnać feara kilku sumonom/silence na summonera)

Ale ogolnie takie porownania sa bezsensu - moze wygrac jakiekolwiek pt i zadne nie jest pr0


Magowie w t1 są mniejwiecej = innym klasą.
Bo co z tego ze sh osiaga ponoć 10k+ matk jak jest na tss+dss od glada, wiec 'to co ma lać to leje' ogólnie nie ma takiego syfu jak w c4(sleep), takiego jak w c5+(ressisty)... ja chce na offa :/


  • Wiadomości: 235

  • Pochwał: 0

Odp: Party PvP
« Odpowiedź #57 dnia: Luty 26, 2008, 03:19:25 pm »
Cytuj
Bo co z tego ze sh osiaga ponoć 10k+ matk jak jest na tss+dss od glada,
10k m attack=fullbuffed char a jak o full buffie mowa to glad nie ma szans  przebic sie przez spam cp zbuffowanego robe usera
Cytuj
1.bd/sws/wc/prophet/se/ee (w sumie malo rzutuje  )
2. warlock
3. warlock
4. ps
5. es
jak dla mnie to 5 1 shootow
rpg 5x
7x bd sws th sb destr aw wl se bish


  • Wiadomości: 114

  • Pochwał: 2

Odp: Party PvP
« Odpowiedź #58 dnia: Luty 26, 2008, 08:35:40 pm »
Cytuj
Bo co z tego ze sh osiaga ponoć 10k+ matk jak jest na tss+dss od glada,
10k m attack=fullbuffed char a jak o full buffie mowa to glad nie ma szans  przebic sie przez spam cp zbuffowanego robe usera


glad sie nie przebije przez robe usera ? jakby walil regularami bez buffow


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Party PvP
« Odpowiedź #59 dnia: Luty 26, 2008, 09:45:10 pm »
Na full buffie może mieć spory problem. Bo im więcej buffów tym glad/tyrek słabszy w stosunku do innych postaci.


Odp: Party PvP
« Odpowiedź #60 dnia: Luty 27, 2008, 04:53:02 pm »
Cytuj
Bo co z tego ze sh osiaga ponoć 10k+ matk jak jest na tss+dss od glada,
10k m attack=fullbuffed char a jak o full buffie mowa to glad nie ma szans  przebic sie przez spam cp zbuffowanego robe usera


glad sie nie przebije przez robe usera ? jakby walil regularami bez buffow
jak gladem zrobisz >1k dmg na sekunde to sie przebijesz


  • Wiadomości: 611

  • Pochwał: 11

Odp: Party PvP
« Odpowiedź #61 dnia: Luty 27, 2008, 08:59:52 pm »
Cytuj
Bo co z tego ze sh osiaga ponoć 10k+ matk jak jest na tss+dss od glada,
10k m attack=fullbuffed char a jak o full buffie mowa to glad nie ma szans  przebic sie przez spam cp zbuffowanego robe usera


glad sie nie przebije przez robe usera ? jakby walil regularami bez buffow
jak gladem zrobisz >1k dmg na sekunde to sie przebijesz
Czyli się przebijesz i to dość łatwo.

Z drugiej strony glada i tak łatwo zabić nukerem.
Bo te jego odleglosciówki maja ładny dmg, ale długi reuse. On nam walnie combo blaster+buster za np.5k a my mu kilka nuków na vorcie i surrenderze za (o SH mowie teraz) ~3.5k(coś koło tego może bedzie). Jedyne czego się można bać to TSS+DSS (ostatnio TSS+DSS+Sonic cośtam i moj soultaker na tp zrobil to village).
Ale na TSS/DSS wystarczy slow, a te odleglosciowki sa slabe.


edit:
Na full buffie może mieć spory problem. Bo im więcej buffów tym glad/tyrek słabszy w stosunku do innych postaci.

Tu sie NIE zgodzę.
IMHO tyrek bez buffa = skille.
Tyrek na buffie = bison (nawet bez zealota jest omgwtfpwnz imho)
« Ostatnia zmiana: Luty 27, 2008, 09:05:31 pm wysłana przez PeBe »


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Party PvP
« Odpowiedź #62 dnia: Luty 27, 2008, 09:06:00 pm »
Pebe raz piszesz, że odległościówki mają dobry DMG, później, że są słabe... Zdecyduj się...

A na full buffie z TSS'a mag dostanie góra za 1,2k DMG, później ładowanie po ok 150-200 DMG, DSS za jakieś 900 DMG, znów ładowanie, banan jakieś 750, obszarówki koło 350-400. Na songach odnowa TSS'a powinna zająć koło 4-5 sec... 

PS> Dane są przybliżone trochę na podstawie obliczeń Diega, ale on pisał na ligh usera (Tyranta) na self buffie, czy PP buffie. Dokładnych danych nie pamiętam poza tym, ale dużych róznic nie powinno być, a jak są to raczej na korzyść robe usera.   


Sorki, że pisze post pod postem, poprawie to jak kolejna odpowiedz się pojawi.

Mam pytanie, bo się z kolegą sprzeczam, a nie mamy w chwili obecnej jak to sprawdzić.
Kto wygra: 8 łuczników na CH buff, czy SE + BD + 2 nukerów też CH buff. CP potki, herby i inne pomysły dozwolone bez scrolli i boss jewelery.

Ja uważam, że mimo wszystko magowie, bo zanim jeden mag padnie łucznicy będą musieli strzelać z 2x.  Bo potki + heal ich podratuje. W tym czasie zginie 1 - 2 łuczników i później może być już z górki. Przypuszczam, że zanim 1 mag padnie już z 3 łuczników zginie, to w tedy szybki ress od SE (hmm nie pamiętam, czy on ma ressoruction), i zanim sytuacja się powtórzy to z 5 łuczników już będzie leżeć na ziemi (jeszcze BD debuffuje, agruje i co tam może robić). 3 Łuki vs SE, nuker i BD to raczej nie tak strasznie, a jeśli SE ma masowe wskrzeszenie jeszcze też powinno być łatwo.


Jeśli jednak się myle to napiszcie kogo by jeszcze minimalnie byłoby trzeba aby magowie wygrali.
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2008, 05:29:22 pm wysłana przez TruTherion »


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Party PvP
« Odpowiedź #63 dnia: Marzec 02, 2008, 02:22:52 pm »
Nie mogę usunąć tej wiadomości...
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2008, 05:30:28 pm wysłana przez TruTherion »


Odp: Party PvP
« Odpowiedź #64 dnia: Marzec 02, 2008, 03:20:51 pm »
imho zerg > all czyli raczej lucznicy wygraja ... trzeba by jeszcze minimum 2ch nukerow


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Party PvP
« Odpowiedź #65 dnia: Marzec 02, 2008, 03:27:44 pm »
heh mi się wydawało, że bez songów i tańców to łucznicy będą mieli stosunkowo słaby DPS i da się to zaspamować :P.


  • ******
  • Wiadomości: 1095

  • Pochwał: 13

  • Wake Up! Time to die...
Odp: Party PvP
« Odpowiedź #66 dnia: Marzec 02, 2008, 04:51:23 pm »
Jak mają zgranie to nic się nie zrobi, bo 8 to 8, a 2 to 2. Siła ciosu jest widoczna. SE leci pierwszy na 1 serię. Potem jest już koniec, bo nukerzy max. 1 łucznika zabiliby. :P
Piszę poprawnie po polsku



Nie smuć się, że się skończyło... ciesz się, że było...


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Party PvP
« Odpowiedź #67 dnia: Marzec 02, 2008, 05:33:05 pm »
Jak łucznicy by się chcieli rzucić SE to popełniliby samobójstwo, bo przebiec ok 600 range to 3 - 4 Łuczników leży martwych.

Jeden łucznik pada na 4-5 nuków (w sumie jakieś 1,5-2sec castowania), więc może jest nadzieja, jak łucznikom crytyki wchodzić nie będą :p.


A jakbym dorzucił nukerom jeszcze SWSa? Boost do HP, p. defa, speeda (aby się cofnąć), odnowy skill, zwłaszcza u BD (duuużo PB), powinno dość znacząco ich wzmocnić. W takiej sytuacji łucznicy nikogo raczej nie mają prawa ściągnąć na pojedynczą salwę, więc leczenie bedzie wydajniejsze, no i szybsze dzięki songom, a BD i SWS mogą fajnie debuffować.
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2008, 05:59:38 pm wysłana przez TruTherion »


  • Wiadomości: 611

  • Pochwał: 11

Odp: Party PvP
« Odpowiedź #68 dnia: Marzec 02, 2008, 06:22:05 pm »
IMHO: zamiast SE dać EE na 3rd i wtedy można wygrać (szybki heal/ress , powater itd)

A tak - od szczęścia zależy imo bo np Sr'em mój rekord na selfach to combo 6*crit ^^  więc na ch buffie magowie dostali by conajmniej 3 crity czyli po 2 seryjkach 1 mógłby paść, SE by go resnął  i w sumie nie wiadomo - imo magowie 56% łucznicy 44%.


A jeśli chodzi o blastery to chodziło mi o to że dmg ze skilla jest niezły, ale i tak na fullbuffie mało się nimi zrobi.


  • Wiadomości: 804

  • Pochwał: 2

Odp: Party PvP
« Odpowiedź #69 dnia: Marzec 05, 2008, 10:21:57 am »
Łucznicy maja też skile jak by ktoś zapomniał, magowie nie maja szans na takim bufie łucznicy walili by ze skili po jednej salwie SE nie ma szans ustac na nogach
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Party PvP
« Odpowiedź #70 dnia: Marzec 05, 2008, 06:08:37 pm »
SE by stał raczej poza zasięgiem łuczników.
A jak by mieli jeszcze SWSa to raczej po jednej salwie by nie padli.


Odp: Party PvP
« Odpowiedź #71 dnia: Marzec 05, 2008, 06:10:46 pm »
a co to za problem podbiec kawalek?


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Party PvP
« Odpowiedź #72 dnia: Marzec 05, 2008, 08:19:27 pm »
Żaden... Ach EE albo SE mają song na speed, może być problem (dodałem jeszcze w którymś tam poście SWSa)... No i może zaboleć utrata może nawet 2 łuczników i podejście blisko BD i SWSa na tych buffach.


  • Wiadomości: 804

  • Pochwał: 2

Odp: Party PvP
« Odpowiedź #73 dnia: Marzec 05, 2008, 10:07:28 pm »
z sws jeszcze by cos mogli powalczyc, bez to sa bez żadnych szans ale nawet z sws chyba jednak łucznicy mieli by wieksze szanse 9osób>5 osób
Auto Giełda:
http://mmoto.eu

Stanisław Lem
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."


  • ******
  • Wiadomości: 1422

  • Pochwał: 1

  • Veni, vidi, vici...
Odp: Party PvP
« Odpowiedź #74 dnia: Marzec 05, 2008, 10:30:32 pm »
Podejrzewam, że to kwestia szczęścia będzie w takiej walce.
Bo łucznicy to dobry DMG zadają raczej tylko ze skilli, a spamować non stop nie będą, bo nie nadążą się  skille odnawiać... Jeśli nie będą w stanie zabić maga na jedną serię, a jest taka możliwość, to magowie powinni dać radę.