Witaj
Gość

Wątek: Atrybuty  (Przeczytany 5165 razy)

  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Atrybuty
« dnia: Marzec 09, 2009, 07:15:13 pm »
Niby w roznych tematach bylo wspominane na temat jak dzialaja atribute stone w broniach ale czytajac na ten temat pojawia sie coraz wiecej pytan zamiast odpowiedzi. Gdzies tam ktos wspominal ze atribute stone zwiekszaja dmg o x% (zaleznie od wartosci atrybutu) wszystkich atakow, w innym miejscu bylo ze klasa x jest do dupy bo nie ma zadnych atrubutow w skilach itp. Moglby ktos zorientowany troche w mechanice dzialania odpowiedziec na kilka prostych pytan? Wszystkie dotycza pvp, pve malo istotne

zakladajac max mozliwa wartosc atrybutu w broni

1. jak atrybuty wplywajana zwykle ataki
2. jaki wplyw maja na dmg ze skili posiadajacych atrybut inny niz ten jaki mamy w broni (np co sie stanie z huricane sh majacego w am holy)
3. jaki wplyw maja na dmg ze skili nie posiadajacych wcale atrybutu


  • Banned
  • Wiadomości: 503

  • Pochwał: 3

Odp: Atrybuty
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 09, 2009, 08:14:09 pm »
1. dzielisz ilość elementu przez 2 i masz rezystowany/dodawany dmg(czyli - masz w weaponie 150 cośtam=walniesz za dmg normalny+75% z niego)
2. hurri+holy? nic, nie doda się dmg z elementu bo musi pasować do skilla(hurri - wind, promi - fire, hydro - water, solar - holy itp.) ergo żaden
3. żaden.

to by było na tyle, chyba nic nie pokręciłem ;)
Asta, officially teh greatestest fanboi ze Marc1na.


  • *******
  • Wiadomości: 3220

  • Pochwał: 27

Odp: Atrybuty
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 09, 2009, 08:17:55 pm »
1. Każdy atrybut dodaje dmg do normal hitów. W sytuacji 150 element vs 0 resist daje to około +75% dmg, wyjątkiem summony, które dostają 0.8 bonusu, czyli +60% dmg. Klasy jak Destro/Tyrant oraz elementalni nukerzy mają dodatkowe self buffy, które dodają 20 do ich atrybutu (Orkowie -> fire, nukerzy -> wiadomo) i wtedy jest 170 vs 0 co daje około +90% dmg (nie wiem dokładnie). Resisty z armorów oraz buffów działają mniej więcej tak, że przy 150 vs ~30 jest spadek dmg o ~15%, przy 150 vs ~125 jakoś o 30%. Dotyczy to normal hitów oraz skilli. W Gracii Final cały system ma ulec zmianom i wartości, które podałem będą prawdopodobnie nieaktualne.
2. Brak efektu.
3. Żadnego. Jednakże jeśli skill ma opcję enchantu na element (skille fizyczne mają tylko na fire/water/wind/earth), to skille dostają wtedy 100% bonusu z elementu.


  • ******
  • Wiadomości: 1665

  • Pochwał: 16

Odp: Atrybuty
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 09, 2009, 08:31:14 pm »
dziekuje , i wszystko jasne


  • Wiadomości: 961

  • Pochwał: 1

Odp: Atrybuty
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 18, 2009, 03:58:53 pm »
Cytuj
Resisty z armorów oraz buffów działają mniej więcej tak, że przy 150 vs ~30 jest spadek dmg o ~15%, przy 150 vs ~125 jakoś o 30%
A jesli mag nie ma broni zrobionej na element jak to wyglada? Cap i % spadku dmg taki sam jak w przypadku gdy mamy 150 elemental p attack?
...