Witaj
Gość

Wątek: Glory Days - Vitality, Mentor, PK  (Przeczytany 3487 razy)

  • ********
  • Wiadomości: 1826

  • Pochwał: 671

  • Try Me
Glory Days - Vitality, Mentor, PK
« dnia: Listopad 11, 2012, 04:14:58 pm »
Vitality
Vitality jest teraz unikalne dla każdej postaci i klasy. Każda postać na koncie gry, każda Main klasa, Dual klasa, Subklasa będzie miała swój własny pasek Vitality, osobno będzie naliczało limit oraz reuse itemków zwiększających/zatrzymujących Vita.
Zwiększono szybkość zużywania się Vitality podczas expienia.
Należy pamiętać, że od wejścia GOD posiadanie Vitality nie zwiększa szansy na drop, natomiast brak Vitality daje karę do szansy na drop. Najlepiej by było, jeśli zawsze będziesz miał odrobinę Vitality na postaci.


Mentor System
Kiedy Mentor i Mentee zmienią Main Classę na Dual/Subclassę w dalszym ciągu mogą użyć następujących skilli:
Mentor’s Knight’s Harmony
Mentor’s Warrior’s Harmony
Mentor’s Wizard’s Harmony
Mentor’s Mentee’s Appreciation
Mentee’s Mentor Summon
Mentee absolwent może stać się Mentorem szybciej niż wcześniej, bo już dzień po tym jak się przebudzi. Kiedy kontrakt pomiędzy Menteem a Mentorem zostanie anulowany, Mentor może nawiązać nowy kontrakt już po 2 dniach, a nie jak wcześniej po tygodniu.


PK System
Reputacja oraz PK system zostały przebudowane tak, aby chronić graczy przed bezsensownym PKowaniem jednocześnie umożliwiając "czerwonym" odkupienie swoich win.

Zmiany w punktach reputacji
Maksymalna ilość Punktów Reputacji jaką można zdobyć to +500 (nick gracza staje się wtedy zielony). Wraz z wejściem Glory Days Punkty Reputacji powyżej 500 zostaną ustawione na 500, natomiast te poniżej 0 zostaną ustawione na 0.
Jeśli gracz ma powyżej 4 PK jego Punkty Reputacji będą spadał znacznie szybciej po kolejnym PKnięciu kogoś.
Kiedy gracz z dodatnią ilością Punktów Reputacji PKnie kogoś:
- Punkty Reputacji kasują się do 0 jeśli postać miała 0 PK wcześniej
- Punkty Reputacji spadną poniżej 0 jeśli postać miała 1 lub więcej PK
Nowe metody pozwalające zwiększyć ilość Punktów Reputacji:
- Kiedy gracz posiada ujemną ilość Punktów Reputacji podczas zabijania mobów otrzymuje XP, SP oraz zwiększa ilość swoich Punktów Reputacji max do 0.
- Zwiększyć swoją ujemną ilość Punktów Reputacji (max do 0) można poprzez umieranie, ale jeśli podczas śmierci nie traci się XP to również nie zyskuje się Punktów Reputacji.
- Kiedy postać posiada zero lub dodatnią ilość Punktów Reputacji można je dodatkowo zwiększyć zabijając kogoś, kto jest PK.

Item Drop Penalty
Kara polegająca na kasowaniu itemów w momencie jak się zginie na PK, z czasów zamierzchłej przeszłości powraca w Glory Days: kiedy gracz z ujemnymi Punktami Reputacji ("czerwony") i liczbą PK 4 lub więcej zginie, wtedy jest możliwość, że 1-5 itemków może zostać skasowanych (nawet te augumentowane). Im więcej PK tym większa szansa na zniszczenie większej ilości itemków (max 5 może być skasowanych podczas 1 śmierci).

Reputation Penalty
Jest to debuff, który zwiększa swoją instensywność proporcjonalnie do liczby PK. Gracz z liczbą PK 3 lub mniej może otrzymać tylko Lv.1 Reputation Penalty, ale gdy liczba PK sięga 4 lub więcej Lv. Reputation Penalty wzrasta proporcjonalnie do ilości ujemnych Punktów Reputacji gracza.


Repent Your Sins Quest
Jest to dzienny Quest, który pomoże w redukowaniu liczby PK.

Wymagania: Lv.61+, liczba PK 1+, 200 Gem B (potrzebnych do przysumonowania Sin Eatera)
NPC: Black Judge - South of Floran Village - Hardin's Academy - South entrance of the Westelands
Opis: Expiąc na mobach wraz z twoim przyjacielem Sin Eaterem musisz zebrać 10 Penitence Powders. (Jeśli zbierzesz więcej niż 10 to przy oddawaniu Questa skasują się wszystkie)
Nagroda: Zmiejszenie liczby PK od 1-3



Raziel
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2012, 03:58:31 pm wysłana przez RazielIII »


  • *******
  • Wiadomości: 2261

  • Pochwał: 1

  • SK ftw
Odp: Glory Days - Vitality, Mentor, PK
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 11, 2012, 06:41:17 pm »
Juz widze ten rage Doctora jak go znowu ktos ubije haha


  • ********
  • Wiadomości: 1826

  • Pochwał: 671

  • Try Me
Odp: Glory Days - Vitality, Mentor, PK
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 11, 2012, 07:57:17 pm »
z taką ilością karmy będzie miał -95% p.def i m.def... moby na toi będą go zabijać QQ


  • *******
  • Wiadomości: 2261

  • Pochwał: 1

  • SK ftw
Odp: Glory Days - Vitality, Mentor, PK
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 11, 2012, 08:10:57 pm »
No i nie wiem ile w tym prawdy, ale na rochand pisali że boundy tez sie niszcza, wiec na itemy bedzie musial kase wydawac


  • Wiadomości: 631

  • Pochwał: 1

Odp: Glory Days - Vitality, Mentor, PK
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 11, 2012, 09:03:49 pm »
Boundy tez ulegają zniszczeniu. Byłem świadkiem rozwalenia się Apo throwera +12 2SA 300... musiało boleć.. :P


  • Wiadomości: 521

  • Pochwał: 0

Odp: Glory Days - Vitality, Mentor, PK
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 13, 2012, 05:00:13 pm »
Boundy tez ulegają zniszczeniu. Byłem świadkiem rozwalenia się Apo throwera +12 2SA 300... musiało boleć.. :P

Z treści postu wynika że byłeś świadkiem rozwalenia Apo Throwera +12 2SA + 300 który BYŁ BOUNDEM. :<.



Według opowiastek z NCSoftu ilość vita jest na tyle przykra że nie wystarcza na ukończenie nawet 1 kartii group.


  • Wiadomości: 631

  • Pochwał: 1

Odp: Glory Days - Vitality, Mentor, PK
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 13, 2012, 08:13:49 pm »
Jeżeli po kropce, nie jest nowe zdanie to ok.

Co do vita, że nie starcza na jedną kartie /FALSE.