/* * Patch for filter_var() */ if(!function_exists('filter_var')){ define('FILTER_VALIDATE_IP', 'ip'); define('FILTER_FLAG_IPV4', 'ipv4'); define('FILTER_FLAG_IPV6', 'ipv6'); define('FILTER_VALIDATE_EMAIL', 'email'); define('FILTER_FLAG_EMAIL_UNICODE', 'unicode'); function filter_var($variable, $filter, $option = false){ if($filter == 'ip'){ if($option == 'ipv4'){ if(preg_match("/(\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3})/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } if($option == 'ipv6'){ if(preg_match("/\s*(([:.]{0,7}[0-9a-fA-F]{0,4}){1,8})\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } if($filter == 'email'){ if($option == 'unicode' || $option == false){ if(preg_match("/\s*(\S*@\S*\.\S*)\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } } }
Moby rzucające czary a w szczególności Magic Skill Block, odpowiednik ludzkiego Silence, zachowują się trochę dziwnie.
Weźmy na przykład takiego Kadios z okolic FG.
W momencie gdy się zagruje rozpoczyna się na nim animacja czarowania, która po ułamku sekundy znika. Mob w tym czasie stoi nieruchomo po czym po upływie założonego czasu castowania dostajemy debuffa. W momencie wejścia debuffa mob teleportuje się pod nasze nogi i od razu zaczyna uderzać. To nie jedyna sytuacja, w której odniosłem wrażenie, że mob "porusza się" w naszą stronę w momencie gdy castuje. Wtedy buguje się animacja, bo klient nie przewiduje takiej możliwości jak chodzenie i czarowanie jednocześnie. A mobek ile by od nas nie stał kiedy zaczyna czarować, gdy skończy to już przy nas stoi. Tyczy się to innych czarów, jak mana drain itp. Występuje to u wszystkich mobów w okolicy FG i cmentarza.
A skoro już jesteśmy w temacie, magic skill block przerywa użycie skilli fizycznych. Wszystkie stuny, triple slashe, etc a nawet sonic charge glada lub war cry / battle roar zostają przerwane przez silence od mobka. Nie przypominam sobie, żeby to tak wyglądało. Silence nie miał raczej wpływu na używane skille fizyczne.
Na koniec NPC Raldo z questów na 1 profkę, który spawnuje się po zabiciu quest monsterów - nie znika później. W efekcie ile razy był robiony quest od restartu, tylu NPCów Raldo stoi w pokojach. Raz widziałem ze 20 :DZapewne brak delete NPC w skrypcie Questa, zrobię to jak zacznę ponownie działać z Questami.