Witaj
Gość

Wątek: Quest na wilka  (Przeczytany 6476 razy)

  • Wiadomości: 5

  • Pochwał: 0

Quest na wilka
« dnia: Styczeń 10, 2011, 03:16:21 pm »
Witam jestem nowa w grze jak i na forum, jeśli zrobiłam jakiś błąd, nie ten dział, czy cokolwiek, przepraszam. Mam pytanie dotyczące wilczka z questa. otóż, bardzo się męczyłam przy pomocy forum, podpowiedzi i innych badziewii, aby zrobić questa na wilka. Udało się jest wilk :]. Ale moje pytanie dotyczy co z tym wilkiem robić? Wiem że później można go ujeżdżać i służy on jako wierzchowiec. Ale co trzeba z takowym wilkiem robić, co ile go trzeba karmić/wyprowadzać/ gdzie są zawarte informacje o jego wytrzymałości głodzie. Proszę pisać jak do ostatniego noobka  :noob:bo nim jestem z racji tego że jestem nowa, nie władam skrótami Lineage ani tym poza tym, jeżeli to ważne gram Spellsingerem.

Z góry dziękuje :*


  • ******
  • Wiadomości: 1045

  • Pochwał: 10

Odp: Quest na wilka
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 10, 2011, 03:31:28 pm »
Jeśli grasz Sps to nie polecam wilka. Chyba że grasz na jakimś servie z mana potami/buffem npc i chcesz mieć tylko wilka do 'jeżdżenia' .
Cytuj
Gimnazjaliści moderatorami forum. To smutne.

Cytuj
serv na max 2-3h mam all +16 i co dalej


  • *******
  • Wiadomości: 2207

  • Pochwał: 12

  • And The Heavens Shall Tremble
    • gOOoogLe
Odp: Quest na wilka
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 10, 2011, 04:23:21 pm »
Ale moje pytanie dotyczy co z tym wilkiem robić? Wiem że później można go ujeżdżać i służy on jako wierzchowiec. Ale co trzeba z takowym wilkiem robić, co ile go trzeba karmić/wyprowadzać/ gdzie są zawarte informacje o jego wytrzymałości głodzie.

http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,12771.0.html

A dokladniej:

WYCHOWYWANIE I KONTROLOWANIE ZWIERZAKOW