Ogólnie necro w party spełnia podobną rolę co sps czy sorcerer, czyli nukera; na rzucanie klątw po prostu szkoda many bo nim skończymy ich rzucanie to mob już i tak pewnie bedzie leżał, necro jest bardzo przydatny na raid bossy bo Curse Gloom efektywność nie tylko naszych czarów podniesie ale wszystkich magów w party, Anchor też na moby jako tako włazi i w razie czego możesz komuś uratować tyłek (albo sobie)
Osobiście to przed farmowaniem sprawdzam sobie wszystkie okoliczne mobki i przeliczam ile mi mp pójdzie na każdego moba przy danej kombinacji czarów i szukam tańszych rozwiązań, czasami warto zacząć od Curse Gloom i walnąć 2 razy moba ale jeśli po 2 razach na przykład jeszcze mobek "dycha" to trzeba się zastanowić czy taniej nie będzie zastąpić Glooma Death Spike. Mamy również mocny Poison więc można zatruć takiego na przykład golema i pozwolić mu się wykrwawiać podczas gdy my ładujemy w jakiegoś innego potworka. Jednakże najczęściej powinniśmy otwierać Gloomem, potem w zależności od szybkości potworka albo seria z Death Spike albo naprzemiennie nuke i sleep, po walce wrzucamy Body to Mind i Corpse Life Drain albo wrzucamy 2 razy Body to Mind i otwieramy walkę z nowym mobkiem od Vampiric Claw który nam stracone przy B2M HP odnowi, można tak w kółko^^
Krótki opis klątw:
- Curse of Chaos - szczególnie podoba mi się męczenie nim łuczników:D obniża celność ataków przeciwnika
- Curse Weakness - obniża physical attack przeciwnika (całkiem przyjemnie:D)
- Curse Gloom - Obniża magic defense ofiary
- Anchor - chyba najpiękniejszy skill - paraliżuje przeciwnika i wtedy możemy z nim zrobić wszystko na co pozwala nam gra:D
- Curse Fear - bardzo zabawny skill, sprawia że wróg traci kontrolę nad ruchami swojej postaci i rzuca się do ucieczki ilekroć się do niego zbliży rzucający klątwę
- Curse Discord - sprawia że mobek rzuca się na najbliżej stojący cel
- Curse Poison - truje, po prostu
- Poisonous Cloud - jak wyżej tyle że hurtem
- Silence - zmora magów, czasowo pozbawia przeciwnika zdolności do korzystania z jego magicznych skilli, wszystkich:D
- Forget to pokrótce zredukowanie agresji potworka, dzięki czemu nie rzuci się na nas gdy obok niego przejdziemy
- Curse Disease - zmniejsza efektywność leczenia w sumie rzadko jest czas na rzucanie tego w mass pvp, plusem jest dość długi czas trwania
- Mass Slow - spowalnia wszystko czego nie rozpozna jako przyjaciela w niewielkim obszarze, niestety wymaga od nas dojścia do przeciwnika na odległość shield stuna czy deadly blowa co może być bardzo ryzykowne
Kochany NCSoft wprowadził jakiś czas temu 3rd occupation change, dzięki czemu nasz Necromancer staje się Soultakerem i otrzymuje nowe klątwy:
- Curse of Abyss - obniża p.def, evasion, speed, m.attack, casting speer i szanse na magiczne uderzenie krytyczne (piękne)
- Curse of Doom - ufff, z takim czymś to tylko łucznik może jeszcze walczyć bo Doom uniemożliwia używanie zarówno magicznych jak i fizycznych skilli
- Mass warrior Bane - hurtem pozbawia okolicznych wrogów buffów zwiększających attack speed i moving speed
- Mass Mage Bane - podobnie jak powyższy, tyle że znikają buffy na casting speed i magic attack
Mam chyba dzisiaj dzień do rozpisywania się, sorki jak kogoś zanudziłem
P.S. wiem że te skille są już opisane ale mam świadomość że nie zawsze stanie chęci bądź czasu by solidnie poszukać (co nie znaczy że można omijać Search button)
Pozdrawiam, mam nadzieję że to co napisałem komuś się kiedyś przyda