Witaj
Gość

Wątek: L2J czy GoD - potrolujmy :)  (Przeczytany 2023 razy)

  • Wiadomości: 157

  • Pochwał: 2

  • "MAD DOG" SMITH
    • MMOPlay Lineage II
L2J czy GoD - potrolujmy :)
« dnia: Grudzień 04, 2011, 12:50:14 am »
W odpowiedzi na http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,46287.msg562143.html#msg562143 :D
Może nie dokładnie to o co prosiłeś, ale i tak pewnie feature którego jeszcze jakiś czas nie będzie w l2off:
Cytuj
-'skakanie'
-skile z efektrem, przepychania/przyciągania/powalania/podniesienia

(skakanie nie problem zrobić, ale po co?)
- skile z efektem przepychania, palenia, wybuchu (i fali uderzeniowej), fizyczne obrażenia przy kolizji (czyli po prostu: fizyka w L2)

http://youtu.be/PmAn1NYc7Uk

[objaśnienie: różnego typu przedmioty mogą wywierać różnego rodzaju wpływ na otoczenie, na filmiku widać "granat odłamkowy", który roznieca ogień i podpala moby w okolicy, a te najbliżej zabija fala uderzeniowa. te moby, które znajdowały się dalej, zaczynają uciekać przed siebie w panice]
Nie wiem co masz na myśli przez "system markowania targetów"? Chodzi o zapamiętanie położenia w świecie?
- przycisk "Book Mk" (wbudowany dokładny drop calculator w grze, z kalkulatorem recept itd - tego też off nie miał i nie ma)
Cytuj
ja dorzucę od siebie: Zupełnie inna gra na PvP względem poprzednich kronik. Inne priorytety, inna dynamika itd.
o pvp na privie nie będę się wypowiadął, bo pół biedy gdy był to jakiś l2ws, rpg club itd. ale jakieś l2j to był żart, a nie pvp.
Jak będzie potrzeba więcej przykładów, to wrzucę. Póki co (odnośnie PvP) powtórzę pierwszy jaki opisałem: fizyka i przedmioty potrafiące wywierać złożony wpływ na otoczenie (np. event TvT, gdzie przeciwnika należy unieszkodliwić rzucając w niego i trafiając, sztyletem). Dalej idąc, przykładowe, kolejne 3 typy złożonego AI, którego off nie ma i pewnie nigdy nie będzie miał, a urozmaicający całkiem rozgrywkę (moby służą nie tylko do farmienia - mogą wpływać na ekonomię i sytuację polityczną regionu, czy też np. przyjść farmić graczy).

http://youtu.be/XAVuTEQ2hSE

I kolejna rzecz [Jeszcze nie jest w pełni ukończona] raczej przerastająca obecny (od gdzieś tak Interlude) team w nc$oft zajmujący się rozwojem gry... A dokładniej - możliwość formowania sojuszów, czy też wynajmu najemników, w celu najechania (i ew. podbicia) sąsiadujących regionów. W zamyśle rozwinięcie prostego i od lat już dość nudzącego systemu TW/siege z L2off. Ale tym razem rozgrywka typowo strategiczna: armie mobów sterowane przez np. władców walczących zamków i pola bitwy nie do zobaczenia (przynajmniej w niedalekiej przyszłości) w L2off... Jak widać L2J (po przeróbkach i poprawkach) daje radę bez problemu:

http://youtu.be/hDEEl7NSV28

2100+ mobów w jednym miejscu - 0 lagów, 0 opóźnień (klient za to nie wyrabia, ale po włączeniu Alt+P da się w miarę grać). Nie wiem jak jest w chwili obecnej ale kiedyś jak próbowaliśmy zrobić coś podobnego na l2off (kronika gracia 1 lub kamael - nie pamiętam), to w momencie gdy w jednym miejscu stawiało się ponad 500 mobów, lagi były nie do pokonania i nie można było się nawet ruszać. I nie była to kwestia sprzętu, bo serwer stał na 4 procesorowym dedyku, a powyższy filmik pochodzi z serwera uruchomionego na komputerze domowym, z klienta uruchomionego na tym samym komputerze...

I po co to?! Żeby pokazać że się da i że ncsoft jebie od dawna fajną grę jaką była (kiedyś) Lineage II, mając na celu jedynie jak najwięcej wydusić grosza przy maksymalnie małym wkładzie własnym (w rozwój i wreszcie coś nowego i ciekawego...)
Oj tam oj tam


  • *******
  • Wiadomości: 2346

  • Pochwał: 23

Odp: L2J czy GoD - potrolujmy :)
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 04, 2011, 08:29:39 am »
(...) mając na celu jedynie jak najwięcej wydusić grosza przy maksymalnie małym wkładzie własnym (w rozwój i wreszcie coś nowego i ciekawego...)
szponiasty - Pierniczysz jak mały Kazio.
Ależ oczywiście... Przecież nowe lokacje/postacie/itemy/animacje/skille/tekstury/muza/.../.../...  i w ogóle co jest w kliencie to sie robi samo. Wystarczy żeby 1 człowiek posiedział nad kompem 1 godzinkę i już wszystko co nowe np. w GoDzie jest...
O koncepcji, działaniu skilli questach itp "nikomu niepotrzebnych pierdołach" nie wspominając.

Pamiętaj, że projekty L2J są jedynie KOPIAMI tego co NCSoft WYMYŚLIŁ i STWORZYŁ. Z mniejszymi/większymi zmianami, ale kopie. Jedynie co bym chciał, żeby ściągnęli jeszcze z privatów to auto pick-up :) Zawsze mnie to wkurza.

I w związku z tym pytanie za 10000000 punktów - kiedy wyjdzie L2J klient?
Że co? Nigdy? Uuu, jak mi przykro....

Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;



  • Wiadomości: 157

  • Pochwał: 2

  • "MAD DOG" SMITH
    • MMOPlay Lineage II
Odp: L2J czy GoD - potrolujmy :)
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 04, 2011, 09:01:53 am »
I w związku z tym pytanie za 10000000 punktów - kiedy wyjdzie L2J klient?
Że co? Nigdy? Uuu, jak mi przykro....

Pozdrawiam

Klient jakiś był już parę lat temu. Nie wiem czy ktoś go dalej rozwija:
http://www.l2jserver.com/forum/download/file.php?id=2085

(co do nowych lokacji itd - wyjątkowo dużo w "nowym" L2 przypomina widziane w innych mmo - ayonach i innych guildwarsach)
:P
Oj tam oj tam


  • Wiadomości: 157

  • Pochwał: 2

  • "MAD DOG" SMITH
    • MMOPlay Lineage II
Odp: L2J czy GoD - potrolujmy :)
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 07, 2012, 09:46:16 pm »
Kiepski ze mnie troll :P
http://mmoplay.eu
Oj tam oj tam


  • ******
  • Wiadomości: 1752

  • Pochwał: 13

    • Travian Games ;]
Odp: L2J czy GoD - potrolujmy :)
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 08, 2012, 12:37:06 pm »
Innova na EU działa tak jak L2J więc byście nic nie stracili.
Jak się wszyscy wpisują to ja też, nie chce być inny :(

Core:

Nobopiryn - 64 ES ;)