Edit. Fro kupujesz nową snajpere?
Nie, wolę z tą wolną biegać. Ta szybka zawsze była masakrycznie overpowered i się zraziłem ;p To znaczy ma jedną wadę - mniejszy zoom, dlatego ssie trochę na vehicle mapach. Ale ogólnie to zawsze można nią było zjadać wszystko i wszystkich jak się miało PS5 i trochę skilla. Przerażająca broń, ale dosyć lamerska ;p
Z drugiej strony to nie wiem jak się ta broń sprawuje z tym nowym recoil.
Anyway, mam już jedną dobrą snajperkę i za szybko kasy ze mnie nie wyciągną ;p
a i nowe ciuchy za kody z dr peppera sie pojawily, lepsze niz te ostatnie imo, szczegolnie royal
True. Teraz tylko problem, jak to dorwać ;D
No to przecież działało tak, że dmg zależał od odległości z jakiej się strzelało i rodzaju snajperki... Jak nie to o tym nie wiedziałem... Czyli im wolniejsza snajperka tym większy dmg?
To zawsze było tak, że każda broń miała 3 przedziały zasięgu z różnym dmg. Wszystkie fast/very fast bronie zawsze mają najlepszy dmg z bliska, a najgorszy z daleka. Snajperki wszystkie służą do walki na spore odległości i dlatego ta zasada nie jest do końca zachowana.
Tutaj możesz wszystko dokładnie zobaczyć:
Szybka snajperka,
Wolna snajperka. Podane obrażenia odnoszą się do strzałów w ciało, przy headach masz około 15 dmg bonusu.
I teraz tak, w którymś patchu zrobili nerfa, żeby ludzie z szybką snajperką nie mordowali innych z 10m, nie dając nawet czasu na reakcję. Wprowadzili kary na dmg, zależne od zasięgu:
0-30m = maksymalna kara, strzela się za ~7 dmg
30-50m = drobna kara
50+ = brak kary
Nie dotyczy to bonusu z PS, także szybką snajperką dalej spokojnie da się mordować wszystkich z 10m, tylko trzeba już celować w głowę (wcześniej wystarczyło w ciało).
Super/uber wersje snajperek mają zmnienione, że 0-30m = maks kara, 30+ brak kary. No i więcej ammo