Witaj
Gość

Wątek: Screeny, PvP i Flame na Lancer  (Przeczytany 1184423 razy)

  • Wiadomości: 452

  • Pochwał: 1

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10875 dnia: Listopad 09, 2011, 02:03:40 pm »
Karta to też może być przyczyna ;) Nie wiadomo,  w każdym razie źle zoptymalizowany silnik gry jest największą przyczyną ;)
TapMadls! - Const pt leader.
http://tapmadls.forumpolish.com


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10876 dnia: Listopad 09, 2011, 03:04:44 pm »
Odpowiedź brzmi: paintoszop  hahaha
I hate you so much ;(
Archeage <3


Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10877 dnia: Listopad 09, 2011, 03:37:09 pm »
Co nie zmienia faktu, że ten kolo na ostatnim TW mnie zdziwił płynnością gry na mass pvp.


  • Wiadomości: 604

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10878 dnia: Listopad 09, 2011, 03:41:38 pm »
Coraz mocniej zaczynam wątpić by problemem był procesor/karta graficzna.. Po 1 L2 nie obciąża procesorów 2 rdzeniowych do nawet 60%, więc więcej mhz nic nie da. Po drugie nie obciąża takiego gtx'a 570 nawet w 20%. Zaczynam się zastanawiać czy problem nie leży gdzieś w kartach sieciowych które nie wyrabiają z natłokiem pakietów podczas większej burdy. Teraz prawie wszyscy mają karty sieciowe zintegrowane na płycie. Zastanawiam się nad jakąś dedykowaną dla graczy np http://www.evga.com/articles/00467/ może w tym tkwi problem naszych freezów i niskich fps, ot tak moje przemyślenia dzisiejsze ;)

to zakoncz swoje przemyslenia czym predzej bo sa one co najmniej idiotyczne.


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10879 dnia: Listopad 09, 2011, 03:47:05 pm »
omg mam słaby internet/kartę LAN dlatego mam mało wyświetlanych klatek na sekundę w grze!
oh wait...
Archeage <3


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10880 dnia: Listopad 09, 2011, 03:48:55 pm »
nie, lepiej brzmi "Mam lagi sprzętowe " ; D
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10881 dnia: Listopad 09, 2011, 03:52:33 pm »
Cytuj
As a result, gamers see less lag, better frame rates and smoother, more responsive gameplay during intense action. In fact, on average, gamers see from 10% to 20% increase in frame rate!
Quote z tej strony :D

Anyway niech fatal sobie ją kupi i da znać czy pomogło  8)

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • ******
  • Wiadomości: 1484

  • Pochwał: 8

  • dante <3
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10882 dnia: Listopad 09, 2011, 03:53:09 pm »
doobre lagi lanu:D
tylko dlacego jak latalem np do rifta nie mialem lagow a jak wylecialem na srodek aden to zonk.

http://www.sadistic.pl/efekty-specjalne-vt231195.htm
Uploaded with ImageShack.us

jestem debilem i kompie sie z karpiami ale to nic tato mnie bije i mama


  • ******
  • Wiadomości: 1771

  • Pochwał: 4

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10883 dnia: Listopad 09, 2011, 04:12:16 pm »
Stary silnik, słaba wydajność. Pakowanie tysięcy w kompa do L2 to dobry biznes :) Szkoda tylko, że korzyść mało wymierna.
RPG CLUB x3 Empire
HellSingus "Pieczątka Diabła" - Destroyer wanna be - Motivated & Nolife 1week mode ON


  • Wiadomości: 316

  • Pochwał: 1

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10884 dnia: Listopad 09, 2011, 04:17:21 pm »
Ale dyskusja jest na temat czy l2 może chodzić płynnie i jaki sprzęt jest do tego potrzebny. Pewnie nikt (albo prawie nikt) nie będzie kupował specjalnie kompa za 10 tys.

Podobnie jak Fatal, u siebie nie widzę, żeby procek chodził na 100% albo cały ram był zawalony. A mimo to gra tnie aż miło na większych zadymach (na mniejszych też szału nie ma).
Lancer:
Specnaz team
Naver - Aeore Healer 85+


  • Wiadomości: 452

  • Pochwał: 1

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10885 dnia: Listopad 09, 2011, 04:35:10 pm »
Powinni zoptymalizować silnik gry i moim zdaniem wprowadzić więcej rzeczy client side. WoW dla przykładu ( tak nienawidzony przykład ) Ma wiele rzeczy zależnych od clienta, uniemożliwia im to niektóre hotfixy i muszą czekać do większego update ale jednak gra chodzi płynniej a wiele zależy od komputera gracza :) Myśle że faktycznie przy natłoku obliczeń podczas siege gra nie wyrabia po drugiej stronie. Z tego co wiem nawet skille nie są w 100% zależne od clienta a niektóre obliczenia podchodzą od serwera.
TapMadls! - Const pt leader.
http://tapmadls.forumpolish.com


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10886 dnia: Listopad 09, 2011, 04:46:15 pm »
Powinni zoptymalizować silnik gry i moim zdaniem wprowadzić więcej rzeczy client side. WoW dla przykładu ( tak nienawidzony przykład ) Ma wiele rzeczy zależnych od clienta, uniemożliwia im to niektóre hotfixy i muszą czekać do większego update ale jednak gra chodzi płynniej a wiele zależy od komputera gracza :) Myśle że faktycznie przy natłoku obliczeń podczas siege gra nie wyrabia po drugiej stronie. Z tego co wiem nawet skille nie są w 100% zależne od clienta a niektóre obliczenia podchodzą od serwera.
Czy ty wiesz jak wygląda WoW? na full detalach wygląda jak kupa
L2 nawet na minimum wygląda lepiej niż WoW.

Co nie zmienia faktu, że unreal 2 to już staruszek i naprawdę zastanawiam się dlaczego nie przełożyli gry na inny silnik? chyba, że koszt wykonania tego przerósł by dochody :o

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 111

  • Pochwał: 12

  • Fluttershy <3
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10887 dnia: Listopad 09, 2011, 05:09:53 pm »
ale hejterzy wowa się znaleźli <: ... tak gram w wowa <: i w l2... każda gra porusza inne aspekty więc nie za bardzo można porównywać content z wowa do l2, bo każdy wie ze pvp w l2 jest lepsze (imo ciekawsze) a pve i questy w wowie są lepsze niż w l2... wow chodzi o wiele płynniej niż l2 - true story... ale wystarczy wgrać kilka ramożernych addonów typu 'healers have to die', 'recount' lub addony na AH (najlepiej z bazą danych 2-3tygodni) i sami wiecie <:  jak to wygląda - tylko że w wowie możesz je wyłączyć żeby gra chodziła lepiej a l2 nie czegoś takiego...
... gram w wowa na Burning Onion ^_^


Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10888 dnia: Listopad 09, 2011, 05:38:35 pm »
Coraz mocniej zaczynam wątpić by problemem był procesor/karta graficzna.. Po 1 L2 nie obciąża procesorów 2 rdzeniowych do nawet 60%, więc więcej mhz nic nie da. Po drugie nie obciąża takiego gtx'a 570 nawet w 20%. Zaczynam się zastanawiać czy problem nie leży gdzieś w kartach sieciowych które nie wyrabiają z natłokiem pakietów podczas większej burdy. Teraz prawie wszyscy mają karty sieciowe zintegrowane na płycie. Zastanawiam się nad jakąś dedykowaną dla graczy np http://www.evga.com/articles/00467/ może w tym tkwi problem naszych freezów i niskich fps, ot tak moje przemyślenia dzisiejsze ;)

to zakoncz swoje przemyslenia czym predzej bo sa one co najmniej idiotyczne.

No tak przyszedł znawca. Wyjaśnij zatem co wpływa na taką wydajność kompa jak u tego typa na TW. Procek który nie jest wykorzystywany nawet w połowie przy grze?


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10889 dnia: Listopad 09, 2011, 05:57:46 pm »
Nehem: nie hejtuje WoW'a, wręcz przeciwnie uwielbiam książki o świecie warcrafta i najbardziej W3 i frozen throne z gier.
Grałem w samego WoW'a i owszem ma swoje plusy i minusy (tak jak L2) ale jeśli chodzi o grafikę to ona nie jest mocną stroną WoW'a

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 452

  • Pochwał: 1

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10890 dnia: Listopad 09, 2011, 05:59:28 pm »
Czy ty wiesz jak wygląda WoW? na full detalach wygląda jak kupa
L2 nawet na minimum wygląda lepiej niż WoW.

Co nie zmienia faktu, że unreal 2 to już staruszek i naprawdę zastanawiam się dlaczego nie przełożyli gry na inny silnik? chyba, że koszt wykonania tego przerósł by dochody :o

Wiem jak WoW wygląda na full detalach, jest to grafika innego typu jednak jest o wiele lepsza :) i ma więcej zaawansowanych opcji typu sunshafts co jest bardziej obciążające dla gpu. Wow jest bardziej wymagający graficznie od L2. Jakie kto ma preferencje i dla kogo co wygląda lepiej to już indywidualna sprawa jednak nie o to chodziło..

A Nehem wyjechał ni z gruszki ni z pietruszki ;D Nawet nie będę odpowiadać :D
TapMadls! - Const pt leader.
http://tapmadls.forumpolish.com


  • Wiadomości: 444

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10891 dnia: Listopad 09, 2011, 06:08:28 pm »
Coraz mocniej zaczynam wątpić by problemem był procesor/karta graficzna.. Po 1 L2 nie obciąża procesorów 2 rdzeniowych do nawet 60%, więc więcej mhz nic nie da. Po drugie nie obciąża takiego gtx'a 570 nawet w 20%. Zaczynam się zastanawiać czy problem nie leży gdzieś w kartach sieciowych które nie wyrabiają z natłokiem pakietów podczas większej burdy. Teraz prawie wszyscy mają karty sieciowe zintegrowane na płycie. Zastanawiam się nad jakąś dedykowaną dla graczy np http://www.evga.com/articles/00467/ może w tym tkwi problem naszych freezów i niskich fps, ot tak moje przemyślenia dzisiejsze ;)

to zakoncz swoje przemyslenia czym predzej bo sa one co najmniej idiotyczne.

No tak przyszedł znawca. Wyjaśnij zatem co wpływa na taką wydajność kompa jak u tego typa na TW. Procek który nie jest wykorzystywany nawet w połowie przy grze?

Winę za wszystko ponosi prawie 10 letni Unreal Engine 2. Nie jest w stanie wykorzystać połowy tego co prezentują obecnie kompy ze średniej półki. Jedyne co w L2 daje jakiegoś kopa SSD i RAM na doczytach jak np TP. Ta gra nigdy nie chodziła i nie będzie chodzić płynie w czasie TW itp Silnik sam w sobie nie daje rade.

P.S Po drugiej stronie jest jeden .... :) może to być wyczesana gra albo Tibia. Grafika nie ma tam znaczenia. 
Cytat: Shanique;134896
If you talking about me... i'm in BS from that time when we left OOC because one stupid guy didn't liked polish words in clan chat and kicked Qra from clan... after that, BS history just begun.
BS - prawdziwa historia.


  • ******
  • Wiadomości: 1180

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10892 dnia: Listopad 09, 2011, 06:09:38 pm »
Nehem to ostro pojechał i chyba nie skumał ze ktos porównał tylko grafike wowa do l2 ;)


  • Wiadomości: 316

  • Pochwał: 1

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10893 dnia: Listopad 09, 2011, 06:16:12 pm »
Niektórzy chyba nie kumają o co chodzi w dyskusji. Wszyscy wiedzą, że silnik gry jest stary i nie będzie 50fps na siege. Rozchodzi się o to, co za sprzęt trzeba mieć, aby gra chodziła w zergu na mass pvp chociaż tak:

www.youtube.com/watch?v=rv4VdbcNsKE&feature=player_embedded#

No i który komponent kompa ma na to wpływ jeśli wszystkie są wykorzystywane najwyżej w 50%, a gra nadal tnie.
Lancer:
Specnaz team
Naver - Aeore Healer 85+


  • Wiadomości: 452

  • Pochwał: 1

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10894 dnia: Listopad 09, 2011, 06:33:02 pm »
ractail i wszystko byłoby jasne gdyby od czasu do czasu nie pojawił się jakiś fraps z mass pvp z dobrej jakości z grą na poziomie 20-30 fpsów.
TapMadls! - Const pt leader.
http://tapmadls.forumpolish.com


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10895 dnia: Listopad 09, 2011, 06:55:29 pm »
Apropo płynności gry na siege, jakiś czas temu ktoś dał frapsa jednej arby z lancera gdzie gościowi gra chodziła mega płynnie..
niestety nie pamiętam co to był za fraps  :beksa:

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 499

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10896 dnia: Listopad 09, 2011, 07:02:49 pm »
Wybacz ale nie mam zbytnio czasu ale jeżeli chodzi o L2 to tak
Kup dysk ssd, mniej więcej taki - http://www.komputronik.pl/product/124914/Sprzet_komputerowy/Podzespoly_PC/OCZ_Agility_3_SSD_2_5_60GB_525_MB-s_475_MB-s_50k_IOPs.html
dobry procek - http://www.komputronik.pl/product/75724/Sprzet_komputerowy/Podzespoly_PC/Intel_Core_i7_950_3_06_GHz_BOX.html
Oczywiście może być tańszy ;) i5 na przykład.
ram 4gb wystarczy ddr3, będzie możliwość dokupienia
Karta polecam geforce i to już zależy ile Ci funduszy zostanie ;)
http://www.komputronik.pl/product/116915/Sprzet_komputerowy/Podzespoly_PC/GeForce_with_CUDA_GTX_460_SE_Gigabyte_1024MB-256bit_2xDVI_mHDMI_PCI_E_.html
Ta karta Ci do l2 starczy w zupełności a w nowe gry też pograsz na high/ultra
dysk ok (mocno poprawi ci szybkość wczytywania etc),
http://www.proline.pl/?p=KVR1333D3N9%2F4G  x2 lub x4 kto jak woli
a co do procka fail podałeś mu, jeszcze w dodatku i7 bez możliwości podkręcania. Cena/jakość to najlepszy wybór i5
http://www.proline.pl/?p=CORE+I5-655K+3%2C2  655k! nie 650, dzięki temu podkręcisz go, a te procki aż się proszą o to i było by wielkim grzechem nie robiąc tego. Do tego obowiązkowo dobre chłodzenie jak mowa o podkręcaniu ;p


  • Wiadomości: 444

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10897 dnia: Listopad 09, 2011, 07:23:35 pm »
Niektórzy chyba nie kumają o co chodzi w dyskusji. Wszyscy wiedzą, że silnik gry jest stary i nie będzie 50fps na siege. Rozchodzi się o to, co za sprzęt trzeba mieć, aby gra chodziła w zergu na mass pvp chociaż tak:

www.youtube.com/watch?v=rv4VdbcNsKE&feature=player_embedded#

No i który komponent kompa ma na to wpływ jeśli wszystkie są wykorzystywane najwyżej w 50%, a gra nadal tnie.

No i ile on tam ma ? 10 FPS ? Od pierwszej minuty to ma dokładnie to samo co cała reszta serva.

Ulquiora przestań już udawać znawce bo JAK MOŻNA KOMUŚ W OBECNYCH CZASACH POLECAĆ 655K ? 2500k kosztuje może 50 zł wiece a przebiją go we wszystkim parę razy.

Odbijając do posta r3ni podany GTX 460 SE to najgorsza jego odmiana. Nie wiem jak wyglądało by to w L2 gdzie ram na karce może okazać się przydatny ale w 99% pozostałych gier pierwszy GTX z 768 MB ram (tańszy) zamiata te SE jak chce. Na ultra to pograsz w HD ready.
« Ostatnia zmiana: Listopad 09, 2011, 07:44:44 pm wysłana przez Qra »
Cytat: Shanique;134896
If you talking about me... i'm in BS from that time when we left OOC because one stupid guy didn't liked polish words in clan chat and kicked Qra from clan... after that, BS history just begun.
BS - prawdziwa historia.


  • Wiadomości: 499

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10898 dnia: Listopad 09, 2011, 07:38:47 pm »
Dobrym rozwiązaniem jest również byle jaki program zmniejszający ping, czyli poprawia płynność gry. Polega on na wyłączeniu zbędnych rzeczy windowsa niepotrzebnych do gry.


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #10899 dnia: Listopad 09, 2011, 07:56:22 pm »
Dobrym rozwiązaniem jest również byle jaki program zmniejszający ping, czyli poprawia płynność gry. Polega on na wyłączeniu zbędnych rzeczy windowsa niepotrzebnych do gry.
PING NIE MA ŻADNEGO ZWIĄZKU Z ILOŚCIĄ WYŚWIETLANYCH KLATEK NA SEKUNDĘ (o czym teraz dyskutujemy)

Mniejszy Ping ma wpływ na płynność wykonywanych akcji w grze po przez zmniejszenie czasu oczekiwania na wymianę informacji serwer-klient
Archeage <3