Clan HalleZdobywanie Clan HalluTylko Clan Lider klanu, który posiada 2 lvl bądź wyższy może nabyć Clan Hall. Clan Halle są dostępne:
- C grade: Town of Dion
- B grade: Town of Gludio, Gludin Village, Town of Schuttgart
- A grade: Town of Aden, Town of Giran, Town of Goddart, Rune Township
Dodatkowo sześć Clan Halli z Aden posiadają specjalny bonus - Wywierne dostępną dla Clan Lidera
Każdy Clan Hall ma własną, unikatową nazwę. Np pierwszy dom w Gludin Village nazywa się Gludin Crystal Hall.
Kupowanie Clan HalluLiderzy klanu mogą kupować Clan Halle na aukcjach. Adena oferowana przez Clan Lidera podczas licytacji pochodzi z Clan Warehouse. Każda następna oferta MUSI być wyzsza niż poprzednia. Nie można oferować więcej adeny, niż ta znajdująca się obecnie w CWh.
Lider klanu, którzy zaoferuje najwięcej wygrywa (logicze nie?). Otrzyma rówież wiadomość o wygranej aukcji i zdobyciu Clan hallu. Wyszyscy porzednie rezydencji danego Clan hallu, po licytacji zostają automatycznie wykickowani, jeśli nadal przebywają na terenie Clan Hallu.
Adena ofert, które nie wygrały zostają zwrócone automatycznie.
Utrzymanie Clan HalluObowiązkiem Clan Lidera, posiadającego Clan Hall jest płacenie cotygodniowego czynszu za utrzymanie "posesji". Adena za czynsz jest pobierana bezpośrednio z CWh. Jeżeli czynsz nie zostanie zapłacony Clan Lider otrzyma wiadomość i ma tydzień na uregulowanie czynszu. Jeżeli po tygodniu czynsz jest nadal nie uiszczony Clan Hall jest przejmowany przez NPC i wraca na licytację.
Regenerację
HP oraz
MP można zwiększyć poprzez dodatkową opłatę.
Clan Hall oferuje także : Warehouse, tańsze Teleporty dla członków klanu oraz bonusiki.
Lokacje Clan Halli Aden Dion Giran Gludin Gludio Goddard Rune Schuttgart Dekoracje Clan HalluGracze ( a właściwie członkowie klanu ) mogą dodawać ozdoby i funkcje do ich Clan Halli.
Właściwości regeneracyjne:
- Kominek: Zwiększa regen HP
- Dywan: Zwiększa regen MP
- Żyrandol: Zwraca cześć expa, straconego przy śmierci i powrocie do Clan Hallu
Rozmaite dodatki:
- Lustro: odpowiedzialne za Teleporty
- Wewnętrze fieranki: odpwiedzialne za buffy u NPC
- Magiczna maszyna: odpowiedzialna za produkcje/sprzedaż itemków u NPC
Dodatki dekoracyjne:
- Kurtyna, foyer - upiększają wygląd Clan Hallu
Sprzedawanie Clan HalluClan Hall może być sprzedany przez wystawienie go na licytacje, ale może zrobić to tylko Lider klanu. Aukcja może być ustawiona na 7, 3 lub 1 dzień. Liderzy klanu mogą napisać prosty opis Clan Hallu, który chcą wystawić na aukcje oraz muszą zapłacić kaucję za wstawienie ich Clan Hallu do licytacji.
Lider klanu może przerwać licytację Clan Hallu, ale traci przy tym kaucję oraz w ciąglu 7 dni nie moze powtórzyć licytacji.
Gdy Clan Hall nie ma właściciela, bądź poprzedni właściciel stracił go za nie płacenie czynszu, Clan Hall zostaje automatycznie wystawiony na 7-dniową licytację.
Jeśli nikt nie uczestniczy w aukcji Clan Hallu jest on zwracany do właściciela ale kaucja przepada.
Jeśli sprzedaż Clan Hall się uda Klan lider otrzyma wiadomość. Najwyższa oferta minus podatki jest przesyłana do CWh wraz z depozytem.
Inne Clan HalleNiektóre Clan Halle można zdobywać poprzez wygrywanie je w walce lub przez specjalne mini gry. Te Clan Halle podobnie jak te zdobywane podczas licytacji posiadają możliwość tworzenia itemów oraz inne funkcje i bonusy.
Fortress of Resistance Ten Clan Hall można zdobyć poprzez pokonanie Rb`ka
Bloody Lord Nurka i uzyskaniu dostępu do jego kryjówki znanej jako
Fortress of Resistance.
Bloody Lord Nurka pojawia się tylko w nocy.
Bandit StrongholdW celu wzięcia udziału w bitwie o zajęcie
Bandit Stronghold wymagany jest aby klan posiadał 4 lvl lub wyższy. Musi wypełnić quest w określonym terminie przed rozpoczęciem bitwy o posiadanie Clan Hallu. Tylko pierwsze pięć klanów które ukończą pierwsze questy może uczestniczyć w walce. Ponadto liczbą członków klanu które mogą uczestniczyć w walce jest ograniczona do 18 osób.
Gdy klan lider decyduje się wsiąść udział w bitwie musi zarejestrować do 18 członków klanu i wybrać NPC'a którego będą chronić. Klany które obecnie posiadają Clan Hall muszą rejestrować 18 członków klanu do obrony.
Data i godzina bitwy będzie potwierdzona poprzez NPC'a poza Bandit Stronghold.
Bitwa polega na eliminacji NPC'ów z innych klanów oraz obronie własnego NPC'a tak aby nikt go nie zabił. Przy wejściu do Clan Hallu każdy z obozów jest rozpoznawany przez stały kolor który staje się ich transparentem. Uczestnicy muszą czekać przed przypisanymi sztandarami. NPC z klanu posiada taki sam znak(crest) jak klan go obraniający.
Walka jest w systemie "Free-For-All" - każdy na każdego i trwa do momentu aż pozostnie tylko 1 NPC jednego klanu.
Jeśli NPC danegp klanu ginie cała drużyna (18 osób) zostanie przeniesiona poza pole bitwy.
Jeśli limit czasu (20min) zostanie przekroczony i dwóch lub więcej NPC'ów pozostaje przy życiu wszyscy walczący są teleportowani na zewnątrz Clan Hallu a poprzedni właściciel Clan Hallu jest uznany, jako że skutecznie obronił Clan Hall. Równocześnie kiedy bitwa się rozpoczyna gracze którzy nie są za kwalifikowani by uczestniczyć w walce są wyrzucani automatycznie przez Clan Hall.
Klan, który posiada Clan Hall, musi zaczekać w strefie wewnątrz Clan Hallu podczas meczu eliminacji. (Nie walczy)
Devastated CastleWalka o ten Clan Hall, odbywa się na zasadzie Siege (Oblężenie zamku np. Dion), ale walczy się przeciwko NPC broniącego obiektu. Wygrany klan otrzymuje Clan Hall na okres 1 tygodnia, dodatkowo walka o Devastated Castle odbywa się o podobnej porze co tydzień.
Klan który chce uczestniczyć w bitwie by przejąć Clan Hall musi zarejestrować się, aby uczestniczyć w oblężeniu. Udział w oblężeniu może wsiąść klan, który ma 4 lub wyższy lvl. Klany które posiadają już inne Clan Halle nie mogą zarejestrować. Klan, który już posiada Devastated Castle jest automatycznie rejestrowany do każdego oblężenia. Klany które chcą uczestniczyć w bitwie by zająć Devastated Castle nie mogą uczestniczyć w innej bitwie by zająć inny Clan Hall lub Siege równocześnie.
Gdy rozpoczyna się oblężenie obszar wewnątrz i dookoła Devastated Castle zostaje wyznaczony jako pole walki. Gracze, którzy są wewnątrz zamku są automatycznie wyrzucani na zewnątrz. Liderzy klanów którzy są zarejestrowani do bitwy aby zająć zamek mogą postawić "headquarters" (flagi a`la Siege - koszt podobny). Zasady podczas bitwy są takie same jak podczas zwykłego oblężenia z wyjątkiem faktu że wszyscy są po stronie atakującej a nikt w obronie. Nawet jeśli "headquarters" zostanie zniszczone lub nie zarejestrowany gracz zginie podczas bitwy gracze nie będą odradzać się w pobliskich wioskach jak to bywa w przypadku normalnego oblężenia.
Bitwa by zająć Devastated Castle trwa godzinę i klan który sie zarejestrował oraz zabił najwięcej NPC z Devastated Castle zostaje właścicielem. Jeżeli lider zostaje zabity bitwa jest natychmiast zakończona. Jeżeli żaden klan nie jest w stanie zabić lidera Devastated Castle zostaje przejęty przez NPC do następnej bitwy.
Wild Beast Reserve Wild Beast Reserve jest zlokalizowany na północ od Beast Pastures. Posiada podobny system bitwy jaki znajduje się w Bandit Stronghold. Klan musi posiadać 4 lvl lub wyższy by wzi
ąć udział w walce.
Tylko pierwsze pięć klanów może uczestniczyć w zawodach po kalifikacjach (A Grand Plan for Taming Wild Beasts quest) i rozmowie z NPC w Beast Farm.
Quest
The A Grand Plan for Taming Wild Beasts może trwać tylko przez jedną godzinę przed rozpoczęciem bitwy o Clan Hall.
Członkowie klanu którzy chcą uczestniczyć w zawodach muszą się zarejestrować u NPC. Ale brać udział w walce może conajwyżej 18-tu graczy.
Kiedy gracz umiera podczas walki o Clan Hall zostaje wskrzeszony w punkcie startu i wraca na pole bitwy przez Gatekeepera który znajduje się w tym obszarze.
Fortress of the DeadFortress of the Dead znajduje się na południowy wschód od Rune. Zasady walki są podobne do tych jakie panują w walce o Devastated Castle i Wild Beast Reserve. To najbardziej prestiżowy Clan Hall spośród wszystkich Clan Halli jakie można zdobywać.
Wymagany jest 4 lvl klanu lub wyższy.
Zapisy na bitwę rozpoczynają się na 2 godziny przed bitwą u NPC znajdującego się poza Fortress of the Dead.
Fortress of the Dead posiada takie same reguły oblężenia co Devastated Castle. Oblężenie trwa jedną godzinę oraz klan który zabije RB`ka Lidia von Hellmann przejmuje kontrolę nad Clan Hallem. Jeśli Lidia von Hellmann, Alfred von Hellmann oraz Giselle von Hellmann zostaną zabici wojna o Clan hall będzie dużo łatwiejsza.
Klan który posiadał Clan hall poprzednio jest automatycznie rejestrowany w następnej wojnie o klan hall.
Lider klanu posiadający Fortress of the Dead może jeździć na wywiernie
Rainbow Springs ChateauRainbow Springs Chateaujes zlokalizowane na północ od Hot Springs. Wprowadzono tu nowy sposób walki o Clan Hall
Aby posiadać Clan Hall należy zagrać i wygrać
mini grę. Tylko klany posiadające 3 lvl lub wyższy mogą uczestniczyć w walce, maksymalna liczba klanów to cztery. Minimalna liczba członków party, biorącego udział w walce to 5.
Lider klanu musi posiadać
"Rainbow Springs Clan Hall War Decree", dzięki czemu może zarejestrować klan do uczestniczenia w walcę na godzinę przed rozpoczęciem zawodów. Cztery najlepsze klany które posiadają najwyższą liczbę Rainbow Springs Clan Hall War Decrees z pomiędzy nich będą wybrane by rywalizować a liderzy klanów zostaną zawiadomieni o tym przez system wiadomości.
Rainbow Springs Clan Hall War Decrees mogą zostać zdobyte poprzez łowienie na Hot Springs. Jednakże gracz musi użyć Hot Springs Bait dla przynęty.
Uczestniczący klan może odwołać swój udział przed końcem rejestracji. Jeśli takie coś wystąpi zostanie zwrócona tylko połowa przedstawionych Rainbow Springs Clan Hall War Decree.
Rainbow Springs Chateau oblężenie odbywa sie w wschodnim obszarze Rainbow Springs.
Kiedy wybieranie klanów zostało zakończone, zawody są objete jedną godziną oczekiwania, czas konkursu to 58min oraz czas końca 2min.
Zarejestrowany klan musi zorganizować party składające sie z pięciu lub więcej członków, a liderem party musi być lider klanu. Party musi sie przenieści do areny zanim zacznie sie oblężenie oraz wejść na arene przez Caretaker.
Uczestniczące klany wchodzą do innych pól gry kolejno poprzez Caretaker. Jeśli postać nie jest członkiem party nie będzie mu wolno wejśc na arene.
Po wejściu na arene wszystkie buffy zostają usunięte oraz przyzwane pety/servitory znikną oraz nie bedzie można ich przywać spowrotem na arenie.
Kiedy zawody sie rozpoczną Hot Springs Yeti oraz Hot Springs Gourd pojawią sie w centrum areny pojawią sie także losowo na całej arenie Treasure Chests.
Hot Springs Yeti poinformuje nas o zasadach gry i pomoc w postaci przewodnika dla graczy.
Wszystkie okrzyki Hot Springs Yeti's moga być zbierane i wymieniane na Hot Springs items. Wymiana tekstu lub Hot Springs item są dostępne tylko dla Lidera Klanu lub członków klanu.
Uczestnicy mogą rozbijać pojawiające sie skrzynie na arenie oraz moga nabywać teksty przejscia. Teksty nie mogą być wymianiane, wiec jeśli chcesz dac je innej osobie należy je upuścić najpierw a druga osoba bedzie mogła je podnieści.
Skrzynie mogą być atakowane tylko z twoimi nagimi rękami jednakże mogą zostać zaatakowani z P. Atk i M. Atk
Kiedy użyjesz Hot Springs Nectar, Enraged Yeti pojawi sie w pewnych odstempach czasu i przerywa grę. Enraged Yeti może być atakowany z P. Atk. i M. Atk
Hot Springs items mogą być używane kiedy Hot Springs Yeti jest na celu i dzięki temu możesz zmniejszyć HP gourd, rzucić debuff na przeciwny zespół, zmienić gourd lub wyzdrowieć.
Zespół któy pierwszy zniszczy Hot Springs Gourd wygrywa gre. Wszyscy gracze są wtedy teleportowani na zewnątrz areny z dwu minutowym opóźnieniem.
Po zakończeniu gry manager NPC pojawia sie i czyści arene poprzez podniesienie wszystkich upuszczonych itemów
Przerwa w pracy servera, nie ma wpływu na grę - gra się pauzuje, ale nie kończy.
Różnorodne Clan Halle oferują różne itemki/buffki
tutaj pomocny linkluźne tłumaczenie z lineage2.com, trochę z GoogleTrans, trochę sam ^^
NIE BĘDĘ robił osobnego topicu więc wdukam to tutaj.