Witaj
Gość

Wątek: jestem "zielonym" Krasnalem  (Przeczytany 4982 razy)

  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

jestem "zielonym" Krasnalem
« dnia: Grudzień 25, 2006, 10:48:44 pm »
eh..jest to moj 1 post :P...a wiec mam 47 Sh ale dwarfem jestem zielony na max-a :p mam pare pytanek (mam 21 Artisana)
-jak sie spoil-uje? ;/ robie spoil a potem sweeper (czy jakos tak) i nic ;/..o co w tym chodzi
-jak sie robi przedmioty np. BSSD?  gdzies trzeba isc by to zrobic czy jak?

wlasciwie to tylko to mnie interesuje :P

(gram na L2Freedom C4)(Polecam serva!!) :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 25, 2006, 10:56:27 pm wysłana przez Bartii »


  • Banned
  • Wiadomości: 227

  • Pochwał: 2

Odp: jestem "zielonym" Krasnalem
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 26, 2006, 12:26:24 am »
zeby zrobic jakis przedmiot musisz miec recke (na przedmioty b grade i lepsze sa jednorazowe, ale na razie Cie to nie dotyczny) oraz materialy. Na BSpsD potrzebujesz ilestam spirit ore (do kupienia w sklepach z potionami itp) oraz krysztaly D (DC), do zrobienia z przedmiotow D (kupujesz w sklepie lub od jakiegos gracza taniej, nastepnie przeciagasz go na mlotek w ekwipunku). Do robienia lepszych przedmiotow potrzebujesz wyzszego lvlu crafta. Spoil- robisz wszystko dobrze, ale... Spoil nie musi zawsze wejsc, jak wejdzie to w okienku systemowym pisze "spoil condition has been activated", jak mob miga na niebiesko to mozna go "sweepowac". Poza tym nawet jak spoil wejdzie, a szansa na spoila jest mniejsza to tez nie zawsze cos z moba dostaniemy. Ostatnia rzecza ktora musisz pamietac, to to ze artisan nie rozwija spoila jak tak scavenger i bedzie wchodzil jeszcze przez max 5 lvli, pozniej juz wyciagniecie czegokolwiek bedzie graniczylo z cudem. Twoim glownym atutem jest craftowanie, wiec zdobadz recke i zacznij produkowac szotki :) 




  • Wiadomości: 4

  • Pochwał: 0

Odp: jestem "zielonym" Krasnalem
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 26, 2006, 03:22:27 am »