Witaj
Gość

Wątek: Porady!!  (Przeczytany 2244 razy)

  • Wiadomości: 1

  • Pochwał: 0

Porady!!
« dnia: Styczeń 08, 2008, 10:44:47 pm »
Siema!.Chciałbym sie zapytać o jakieś porady dotyczące tej gry kumple ją chwalą tak wiec chcę w nią zagrac ,lecz jestem zielony :D tak więc prosiłbym was o jakieś porady np.ktora rasa grac napoczątku itp.. Aha jak coś to grałem w gry typu diablo i tibia xD Z góry dzięki
« Ostatnia zmiana: Styczeń 08, 2008, 10:46:24 pm wysłana przez micro_ice »


  • *******
  • Wiadomości: 1266

  • Pochwał: 36

Odp: Porady!!
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 08, 2008, 11:18:54 pm »
Siema!.Chciałbym sie zapytać o jakieś porady dotyczące tej gry kumple ją chwalą tak wiec chcę w nią zagrac ,lecz jestem zielony :D tak więc prosiłbym was o jakieś porady np.ktora rasa grac napoczątku itp.. Aha jak coś to grałem w gry typu diablo i tibia xD Z góry dzięki
 

Na forum masz wszystko wystarczy sie troche wysilić.
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...


  • Wiadomości: 51

  • Pochwał: -4

Odp: Porady!!
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 21, 2008, 05:55:34 pm »
Tibia?!! Jaja sobie robisz?


Nie no, to że nie chcę wstawiać minusów nie znaczy, że tego nie zrobie... Minus za spam. /Siena
« Ostatnia zmiana: Marzec 21, 2008, 07:20:50 pm wysłana przez Siena »


  • *******
  • Wiadomości: 1044

  • Pochwał: 0

Odp: Porady!!
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 29, 2008, 12:23:30 pm »
na początek wybierz cześć na jakiej chcesz grac. polecam IL na tej kronice stoi parę największych prywatnych serverów następnie dobierz se serwer.
co do postaci:
http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,14429.0.html polecam ten poradnik
jakieś jeszcze pytania ?? ^^



Odp: Porady!!
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 29, 2008, 12:52:46 pm »
Kochani ... jasne, ze moze wszystko znalezc i jasne, ze bylo juz 100k takich pytan,
ale, ale - minimum odpowiedzi mozna zawsze udzielic ;).

@micro: