Witaj
Gość

Wątek: Attri - dyskusja  (Przeczytany 6198 razy)

  • *******
  • Banned
  • Wiadomości: 2363

  • Pochwał: 0

  • ((4i + 6i) :10) - 3u < 0, rly!
Attri - dyskusja
« dnia: Kwiecień 28, 2010, 03:55:00 pm »



Żeby zanegować 150 atri przy pomocy 60 resista w armorze musisz mieć wszystkie buffy dające resist (lol PP lol) oraz D/S dzięki czemu z trudem wyciągniesz potrzebny resist.
GL z buffowaniem.
GL z buffslotami surrenderami i maną disco.
GL z osiągnięciem tego na oly.
GL z dalszym rozwojem resistów przeciwko 300 atri


z kolei zupełnie inaczej będzie to wyglądać we Freyi
/peace
serio dalej nie dociera do ciebie po co sie wklada 60 w armor?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 28, 2010, 04:35:11 pm wysłana przez Madith »
Hapszasin

ex- DoomCryer 82/sps@Lancer
ex- PhoenixKnight 81/sr/wl@Lancer
/get.your.envelopes_ _time.to.address.the.haters/


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 28, 2010, 04:03:09 pm »
serio nie potrafisz udowodnić że "moja racja jest mojsza niż twojsza"?
Archeage <3


  • *******
  • Banned
  • Wiadomości: 2363

  • Pochwał: 0

  • ((4i + 6i) :10) - 3u < 0, rly!
Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 28, 2010, 04:12:59 pm »

widzisz roznice przy miedzy 0 a 60?
Hapszasin

ex- DoomCryer 82/sps@Lancer
ex- PhoenixKnight 81/sr/wl@Lancer
/get.your.envelopes_ _time.to.address.the.haters/


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 28, 2010, 04:23:52 pm »
Taaa, nie ma żadnej różnicy.
pierwsze 20 resistu masz z passywa z 82* albo z pasywnych resistów (clan skills, jewelka) lub buffów
i Twoje +60 resista z armoru daje Ci łącznie 80 resista co w gruncie rzeczy nic nie zmienia.

*fixed
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 28, 2010, 04:31:15 pm wysłana przez Delios »
Archeage <3


  • *******
  • Wiadomości: 2994

  • Pochwał: 10

  • It's gonna be Legen - wait for it - dary!
    • Diablo 3 Clan League
Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 28, 2010, 04:34:57 pm »
wg tej tabeli 21 resist = 60 resist..przy 150 atrri
Arrissa, Franz
ADV80+/WC75+ nobless //retired

Kherith, Lancer
GH84+/DA75/WL75/BD62+  //retired

Madith, Core
Yul 85+                                  //retired

Diablo 3 Clan League


  • Wiadomości: 82

  • Pochwał: 0

Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 28, 2010, 04:36:16 pm »
Nie rozumiem Ciebie Delios, najpierw pokazujesz jaki jesteś pro i wyśmiewasz wkładanie kilku różnych resistów w armor , dajesz linka którym się selfownujesz i wykazujesz elementarnym brakiem rozumienia czytanego tekstu, interpretacji wykresu i logicznego myślenia. Przełamanie atribute attack 150 (wg tego ruskiego linka przy atri 21 w armorze wg blah inaczej) sprawia że otrzymywany damage spada o ok. 20% (de facto jakies 40% boosta z damage z 150 atri) Fail? Teraz bądź "pro" i włóż sobie 90 resista na jeden atrybut i guess what.... wg rusiego linka damage spada o 20%. (vs 150 atri)  Włożenie 3-4 resistów daje ci realną obronę i znaczne zniwelowanie damagu od tych atrybutów o 20% włożenie jednego atrybutu zmniejsza damage z jednego atrybutu o 20%. (vs 150 atri). Wybieraj. Pomijam bufy, disco, surendery, vortexy, enchant skille, atri 150+ etc. to już jest kwestia kto jest bardziej napompowany i w jakim składzie na kogo trafisz. Jak już wyciągniesz wymarzone 100% resista i tak zabije Cie ktoś z innym atri. Warto więc chyba zainwestować w różnorodność, bo sprawia to, że statystycznie zgarniasz mniej niż z jednym defense atrybutem. (szczególnie jak nie biegasz w idealnym party) To czy lepiej 3 czy 5 resistów i jakie to już inna dyskusja.  8)

Taaa, nie ma żadnej różnicy.
pierwsze 20 resistu masz z passywa z 82* albo z pasywnych resistów (clan skills, jewelka) lub buffów
i Twoje +60 resista z armoru daje Ci łącznie 80 resista co w gruncie rzeczy nic nie zmienia.

*fixed

Są ludzie którzy używają więcej niż 4 klawisze i myszkę, dostaniesz vorta i twój pasyw się na nic zda . Takich przypadków można podawać setki że ja to a ty tamto, ja z dancem a ty z bufem etc...  chodzi o to żeby statystycznie zgarniać mniej powiedzmy w przekroju miesiąca  :) w każdej sytuacji, na mass pvp, pt vs pt etc. No i GL z tym 82.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 30, 2010, 07:51:50 pm wysłana przez Frohike »
Gorthall - EE 80+
Last Resort Clan
Lancer @ RU OFF


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 28, 2010, 04:51:54 pm »
Nie rozumiem Ciebie Delios, najpierw pokazujesz jaki jesteś pro i wyśmiewasz wkładanie kilku różnych resistów w armor , dajesz linka którym się selfownujesz i wykazujesz elementarnym brakiem rozumienia czytanego tekstu, interpretacji wykresu i logicznego myślenia.
link potwierdza moją tezę, nadal czekam na udowodnienie mi że przedstawionych danych nie rozumiem.

Przełamanie atribute attack 150 (wg tego ruskiego linka przy atri 21 w armorze wg blah inaczej) sprawia że otrzymywany damage spada o ok. 20% (de facto jakies 40% boosta z damage z 150 atri) Fail?
Do przełamania 150 atri, samo 60 resista w armorze nie wystarczy, potrzebujesz wszystkich buffów w grze na elemental resist (gl with that)
a pierwszy breakpoint (co prawda różny według danych z L2guru i ruskiej stronki) osiągasz przy pomocy passywów z 82 lub pasywnych resistów (clan skills, jewelka) lub buffów

żeby posiadać najlepszy resist przeciwko 150 atri w broni, potrzebujesz łącznie 150+ resistów


Teraz bądź "pro" i włóż sobie 90 resista na jeden atrybut i guess what.... wg rusiego linka damage spada o 20%. (vs 150 atri) 
what  :o
czemu tylko 90 i czemu nie doliczasz passywów które łącznie dają Ci najlepszy resist przeciwko 150 atri broni

Włożenie 3-4 resistów daje ci realną obronę i znaczne zniwelowanie damagu od tych atrybutów o 20% włożenie jednego atrybutu zmniejsza damage z jednego atrybutu o 20%. (vs 150 atri).
 
/NOT ponieważ pierwszy breakpoint osiągasz nawet bez wkładania 60 resista w armor


Wybieraj. Pomijam bufy, disco, surendery, vortexy, enchant skille, atri 150+ etc. to już jest kwestia kto jest bardziej napompowany i w jakim składzie na kogo trafisz. Jak już wyciągniesz wymarzone 100% resista i tak zabije Cie ktoś z innym atri. Warto więc chyba zainwestować w różnorodność, bo sprawia to, że statystycznie zgarniasz mniej niż z jednym defense atrybutem. (szczególnie jak nie biegasz w idealnym party) To czy lepiej 3 czy 5 resistów i jakie to już inna dyskusja.  8)
Lepiej mieć 2 mocne resisty które dają Ci realną obronę niż 4 które nie dają nic, szczególnie jak nie biegasz w idealnym party które da Ci buffki boostujące Twój 60 resista na 150+.

Są ludzie którzy używają więcej niż 4 klawisze i myszkę, dostaniesz vorta, u i twój pasyw się na nic zda . Takich przypadków można podawać setki że ja to a ty tamto, ja z dancem a ty z bufem etc...  chodzi o to żeby statystycznie zgarniać mniej powiedzmy w przekroju miesiąca  :) w każdej sytuacji, na mass pvp, pt vs pt etc. No i GL z tym 82.
Nie mówię żeby biegać bez resistów, mówię żeby biegać z mocnymi resistami na elementy na które najczęściej natrafiasz, a te rzadsze boostować przy pomocy passywów, skilli, buffów, jeweli i potek na elemental resist.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 30, 2010, 07:52:50 pm wysłana przez Frohike »
Archeage <3


  • *******
  • Wiadomości: 2994

  • Pochwał: 10

  • It's gonna be Legen - wait for it - dary!
    • Diablo 3 Clan League
Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 28, 2010, 04:57:03 pm »
czyli co ?? wg Ciebie najlepiej wsadzic w armor 2 resisty na max ??
Arrissa, Franz
ADV80+/WC75+ nobless //retired

Kherith, Lancer
GH84+/DA75/WL75/BD62+  //retired

Madith, Core
Yul 85+                                  //retired

Diablo 3 Clan League


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 28, 2010, 05:00:07 pm »
Tak.
a pierwszy breakpoint osiągnąć przy pomocy innych źródeł.

W ten sposób posiadasz pełny resist na 2 elementy
i mały resist przeciwko pozostałym.

Wkładając 60/60/60/60/60
Osiągasz małe resisty dla każdego elementu..

2 duże+4 małe > 6 małych
Archeage <3


  • *******
  • Banned
  • Wiadomości: 2363

  • Pochwał: 0

  • ((4i + 6i) :10) - 3u < 0, rly!
Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 28, 2010, 05:20:46 pm »
skoro liczysz skille z 82 oraz inne zrodla to 150 w broni resistujesz majac 60 w armorze(60+30+30+20) a brakujace bodajze 16 to
przy pomocy passywów, skilli, buffów, jeweli i potek na elemental resist.
zamykasz w ten sposb full 5 ele a nie 2, 300 nie resistujesz ani w moj ani swoj sposob.
Btw gl na oly z 2 resistami.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 28, 2010, 05:22:55 pm wysłana przez DonK. »
Hapszasin

ex- DoomCryer 82/sps@Lancer
ex- PhoenixKnight 81/sr/wl@Lancer
/get.your.envelopes_ _time.to.address.the.haters/


  • Wiadomości: 43

  • Pochwał: 0

Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 28, 2010, 05:26:40 pm »
skoro liczysz ze ,masz 82 lvl to biegasz tez z z bufferami a nie solo czyli masz buffy z z resistami wbite na co najmniej +10(70 resistu) + dance dzięki temu mając 60 resistu w armorze masz wsumie około 150.druga sprawa,ze napewno wiesz że są buffy które zwiększają twój atri w broni(hw seedy nuków,deska i tyrek też coś maja ) więc 20 resist nic nie da w ich przypadku.


  • Wiadomości: 82

  • Pochwał: 0

Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 28, 2010, 05:37:30 pm »
Nie chcę mi się już wszystkiego cytować Delios, krótko zatem.
1. W twoim usuniętym przez admina poście (gdzie podawałeś linka) pisałeś, wyśmiewając wcześniejszego posta, że 60 atrybutu daje przeciw broni 150 tyle co nic. Otóż myliłeś się, daje spadek damagu o ok. 20%. (dziękujemy adminowi za usuwanie głupot, w kontekście dyskusji dobrze jakby to zostawil jednak)
2. Jako przełamanie 150 atri mam na myśli przełamanie boosta ze 150 (atri atak - atri def < 150) a nie całkowite zniweleowanie damagu z atrybutu. Na poziomie na którym gram to jest największy ból i często decyduje o tym czy składam się na 2 hity czy zdążę wyhealować i to uważam za kluczowe. Nie wkładanie resista = vortex albo 170 atri+, 2 hity i gleba.
3. Apropo wyciągania atrybutu z pasywów, perfekcyjnego bufa, potek, d/s/enchant skilli, enchant jewelery i pasywów z 82 etc. Życzę ci tego, żebyś taki ohah i perfekcyjny stan osiągnął na ru offie. Około 98+% polskiego community nie udało się tego, szczerze wątpie abyś i ty dotrwał. Nie lubię teoryzowania i takiego pustego pitolenia doktorów habilitowanych w L2 o idealnym party na 82, na 70-80 myślę jak nie wyłapać za 150 atri przy średnim bufie, włożenie 3-4 resistow w armor na 80 będzie najlepszą metodą i realnie patrząc nie liczę na włożenie 300 atri za jednym zamachem fajnie by było jakby już po kilkadziesiąt na każdy element  się znalazło:)
4. Napisałem w poście, że 3-5 atrybutów jest kwestią dyskusji, osobiście na EE jak będę miał czas na granie i dobiję 80 włożę pewnie 3, więc nie daleko od twoich idealnych 2.
miało być krótko, fuck!
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 28, 2010, 06:35:19 pm wysłana przez Gorthall »
Gorthall - EE 80+
Last Resort Clan
Lancer @ RU OFF


  • *******
  • Wiadomości: 1266

  • Pochwał: 36

Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 28, 2010, 09:15:36 pm »
Ja na swoim EE miałem 2x60 wind, 60 earh, 60 fire, 60 holy i grało mi się bardzo dobrze szczególnie przeciwko SH :)
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...


  • *******
  • Wiadomości: 2994

  • Pochwał: 10

  • It's gonna be Legen - wait for it - dary!
    • Diablo 3 Clan League
Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 28, 2010, 09:25:00 pm »
no ja na adv na franzu tez mialem podobnie, z tym, ze ja mialem tylko 4 ele bo w draco sie wiecej nie da :d

mialem 60 fire,water,dark i 21earth i nie narzekalem :)

dlatego czytam co oni tu pisza :D moze sie czegos ciekawego dowiem d;
Arrissa, Franz
ADV80+/WC75+ nobless //retired

Kherith, Lancer
GH84+/DA75/WL75/BD62+  //retired

Madith, Core
Yul 85+                                  //retired

Diablo 3 Clan League


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 30, 2010, 04:28:36 am »
Abstrahując od dyskusji 60 czy 120 na kawałku armoru (muszę się w to wgryźć, a przede wszystkim dobrze by było, jakbyście ustalili którzy z tych linków jest prawdziwy...) to jedno można powiedzieć na starcie, że poza oly i ew. PvE często można sobie odpuścić holy resist. Na dobrą sprawę najczęściej używają go Sws/Bd/Pal/TK/WC (być może warlock) czyli profesje które nas nie zjedzą na hita (ani nawet nawet na 5 hitów). Na PvP dzięki temu mamy 1 piece więcej do waszych rozważań.

W sumie z Dark sprawa ma się tak, że poza necro/sk/da(?)/SB to też chyba nikt więcej tego nie używa. Można mieć zatem zapasową częśc armora w plecaku z dark (a najlepiej kilka na wypadek PvE na HB/Seedach i paru innych miejscach.) i również inwestować w te atri, które bardziej nas karają na PvP.

Co do samej dyskusji Delios, to muszę się zgodzić z 1 aspektem:

Pasywy z 82 - pogadamy za rok (mam nadzieję w tym samym składzie i na tym samym serwie ; p )

Clan skille - to jeszcze min. pół roku w przypadku naszego klanu (nie wiem jak inne klany, czy mająte skille np. acc wykupione?

buffy - Masz PP z OE resistami? Ktoś w ogóle gra PP poza boxami? No to już masz odpowiedź jak często dostaniesz inne resisty niż na dark od EE i ew 15 resistu od bisha na fire xD

Potki - Nie zapomnij, że możesz mieć aktywną 1 potkę tylko! Na mass PvP to i tak włączysz losowo między 4 basic żywiołami i życia ci to nei uratuje. Największe jej zastosowanie to chyba 1 vs 1

Dance/song - po rzuceniu odpowiedniego uniwersalnego setupu pod PvP zostaje ci miejsce na średnio 2 s/d z resistami na jakiś żywioł. Nie wspomnę, że trzeba mieć mocno podkręcone clarity/ d/s, Inner Rhythm, żeby taki SWS/BD pociągnęli dłużej na mass PvP z full 10 d/s

Jewelerke jaka masz na myśli? z TW? ok, ale średnio po kilku miesiącach gry masz 1-2 sztuki. Epici? To już prędzej ten 82 w niektórych przypadkach xD Może augu tej normal? to daje chyba 4-6 resista xD


Na kartce to wygląda ładnie w praktyce sam widzisz jak jest. Co do merytoryki dyskusji czytam dalej, bo sam nie mam stanowiska ; )

Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • ******
  • Wiadomości: 1437

  • Pochwał: 9

  • Lancer PW 85|Core GH 99/GS 99|
Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 30, 2010, 12:58:11 pm »
         Przyjmijmy ze grasz w const dd wiec skupiasz sie na resistach które sa niezbedne do obrony przed tymi klasami które najczesciej Cie atakuja na spotach. Oli to juz zupelnie inna sprawa, tam o ile Cie stac ressistujesz maksymalnie ile sie da czesciami armoru.


  • *******
  • Banned
  • Wiadomości: 2363

  • Pochwał: 0

  • ((4i + 6i) :10) - 3u < 0, rly!
Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 30, 2010, 01:37:09 pm »
         Przyjmijmy ze grasz w const dd wiec skupiasz sie na resistach które sa niezbedne do obrony przed tymi klasami które najczesciej Cie atakuja na spotach. Oli to juz zupelnie inna sprawa, tam o ile Cie stac ressistujesz maksymalnie ile sie da czesciami armoru.
nie ma czegos takiego jak najczesciej(jest za to najmocniej :P) :) mage pt nie sklada sie z 3sh a i co dagger ma w broni to tez niespodzianka(50-50 ze to earth, czyli w polowie przypadkow lykasz full dmg), widzac wroga mozesz dolozyc d/s/resisty ale nie wkladac kamienie :P
a skoro stac Cie na skladaki to ma sie to nijak do tego tematu ktory byl o jednym secie i optymalnych resistach w nim :)
Hapszasin

ex- DoomCryer 82/sps@Lancer
ex- PhoenixKnight 81/sr/wl@Lancer
/get.your.envelopes_ _time.to.address.the.haters/


  • Wiadomości: 43

  • Pochwał: 0

Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 05, 2010, 01:05:24 am »
resisty z buffa nie tylko od PP.bish i ee mogą mieć resist wind od SE(biorąc pod uwage budowe większosci nuk pt na rutailu bardzo przydatne) sps ma resist water(enchantowalny),sorc może enchantować reflect demage na resist fire więc jest ogólnie sporo mozliowści.do s80 będziesz sie też starał po czasie gdy nie będzie na co kasy wydawać wsadzać 120 zamiast 60 resistu więc uważam,że nie ma sensu ładować tych samych elementów do różnych częsci o ile nie jest to dark i nie mówimy o pve.


  • *******
  • Wiadomości: 1148

  • Pochwał: 0

  • whatever.
Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 06, 2010, 02:20:53 pm »
Cytuj
Dance/song - po rzuceniu odpowiedniego uniwersalnego setupu pod PvP zostaje ci miejsce na średnio 2 s/d z resistami na jakiś żywioł. Nie wspomnę, że trzeba mieć mocno podkręcone clarity/ d/s, Inner Rhythm, żeby taki SWS/BD pociągnęli dłużej na mass PvP z full 10 d/s

Bez przesady, ogarnieci BD/SWS wiedza kiedy wpasc sobie pod noisa albo odpowiednio sie rozstawic by rzucac s/d osobno i nie tracic tyle MP.
new future.


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 06, 2010, 03:41:25 pm »
Party na party, jakoś nie widuje by oni tak robili... Myślę, że po prostu nie ma na to czasu w zgiełku całym...
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 16, 2010, 08:37:54 pm »
Osobiście jestem zwolennikiem 5x60. Gra już nie polega na tym żeby przełamać 150 i trzeba się liczyć z tym, że w wielu przypadkach te 150 i tak będzie. Ważniejsze jest, żeby nie wyłapać 300.
Attack attribut boli nas najbardziej w przypadku nukerów lub daggerów. Tittani, gladzi, GK i tak nas zabiją jeśli okoliczności będą dla nich sprzyjające, nawet bez atrybutu (inną dyskusją jest jak ciężko stworzyć im sprzyjające okoliczności :) ). Atrybut defensywny pvp wybiera się w zależności od klasy jaką gramy.
BP, EE musi mieć wszystkie atrybuty bo biją ich wszyscy. Jeżeli stać ich na więcej niż 60 to w pierwszej kolejności earth (vs daggers) i holy (vs sws, czasem bd, wielu tanków z łukami). Wind, fire i water też ich boli, ale nieco mniej bo mają zazwyczaj wysoki m.def (no i wiadomo że obowiązkiem dla tych klas jest szukanie informacji o atrybutach najczęściej spotykanych daggerów przeciwnika). Dark uzupełnimy setem, płaszczykiem i buffami. Nie wyobrażam sobie, żeby wymienione klasy miały niedobór w jakimś elemencie, bo jak przeciwnik się zorientuje to na każdym mass pvp będzie wiadomo kto ma go bić.
Niektóre klasy nie muszą robić 5x60 i mogą stworzyć mocniejszą zaporę w np 3 wybranych elementach. Takimi klasami będzie np tank, berserk.  Klasy te najczęściej dysponują jakimś dodatkowym wsparciem defensywnym (różne formy ud.) Wtedy rozsądnym jest wzmocnić np.: wind i water kosztem holy i earth. Ale taka decyzja też zależy od stylu gry i bazy przeciwników.
A ten wspomniany lol pp zyskał opinię pomijanej klasy bo mało kto miał wyobraźnię jak użyteczną klasą może on być. Obecnie 83pp mojego kumpla stał się podstawą wielu klanowych akcji, zawsze jest w pobliżu pvp, nikt nie wzbrania się przed braniem go do party. Nawet sobie nie wyobrażacie jakie zatrzęsienie pp pojawiło się na serwerze gdy ludzie uświadomili sobie różnicę.
Na buffy pp zawsze znajdzie się miejsce. Ja dodatkowo mam kilka partsów z innymi elementami i zmieniam je widząc przeciwników. Już wiele razy spotkałem się z sytuacją, że nuker  po przegranej walce obwiniał mnie o użycie hero ud (nukerzy z 300 w broni). Gram Slh i często w mass pvp overbuffuje sobie resisty od pp. Naprawdę odczuwam wtedy różnicę w defensywie.
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2010, 08:40:50 pm wysłana przez orlok »


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 17, 2010, 12:29:00 pm »
Bardzo ciekawa wypowiedź (tym bardziej, że sam gram bishem atm i planowałem wkładać raczej 3 mocne resisty + 1 uzupełniany potką i jakimś buffem + 4 w okolicach 60 z Jew TW, niż cisnąć po 60). Muszę ten temat jeszcze bardziej przemyśleć...

 ciekawi mnie oprócz tego 1 kwestia. Co do użyteczności PP z jego resistami, to już sam Diego prowadził ponad pół roku dyskusję nad jego potencjałem. Buffek PP po 83 też jest imba, ale kosztem kogo (np takie melee pt) miałby taki PP wejść? Tu jest wg mnie pies pogrzebany, bo nikt nie chciałby być out of party. Jak wy to robicie?

Oprócz tego jesteś pewny, (bo mówisz o realiach ofka, a u nas naprawdę jest jeszcze multum osób 150 a nie 300) z tym 5 x 60 dla Bisha?

Ja sobie myślałem tak: Earth x 2 Fire x 2 wind x 1 + potka oraz dla Water z TW jew

I skoro już przy tym temacie jesteśmy, czy to jest bug ru ofa, czy u was też tak jest, że Jew s80 z TW nie daje tego atri defensywnego, chociaż jest napisane? Mógłbyś to jakoś potwierdzić?
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2010, 12:31:10 pm wysłana przez Alarion »
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 18, 2010, 09:21:58 am »
PP po 83lvl robi z każdego melee potwora. Nie jest obowiązkowy aktywny, ale jak zastąpi jednego dd to party wcale nie słabnie, a wręcz przeciwnie. Na pve sprawa jest prosta. Dla przykładu - ostatnio gordona zabilem będąc jedynym dd (slh) i nie zajęło to nawet połowy s/d. Zaczyna nam brakować spotów, które wykorzystalyby potencjał titana zbuffowanego przez pp (liczymy na SoA).
W pvp PP to ciężka sprawa dla przeciwników. Zabić go nie jest łatwo - duży m.def, niezły p.def, sam się podleczy. Wybrać go jako pierwszy cel nie warto, bo BP i EE są ważniejsi. Nie zabijać go, też nie dobrze - bo podniesie BP i EE (o ile nie mamy płaczących o exp). Także zamiast 2 podnoszacych mamy 3. Zamiast 2 drainujących magów, daggerów itp mamy 3. Zamiast 1 rebuffującego mamy 2 (no, powiedzmy 1,5). Dodatkowo mamy resisty (a przy aktywnym pp łatwo dobierać zestaw na konkretną okazję). A przeciwnik musi się liczyć z kolejnymi debuffami. W efekcie przy dłuższym pvp zyskujemy większą przewagę niż jakbyśmy mieli w party dodatkowego dd zamiast pp.
Co do resistów BP to powiem tak - jeżeli nie zrobisz 120 to nie ma większej różnicy czy bedziesz miał 5x60 czy inny układ. Inny układ robisz jak masz na swojej drodze często konkretnych tych samych przeciwników. wtedy warto się doatosować.Musisz w grze zrobić wszystko, żeby zapewnić defensywę w każdym zakresie. Także jak widzę BP z vesperem i setem 5x60 i obok z somem ale z setem ze 120 to wiem, który jest lepszy dla mnie.
W tw jews zniknął pasek attri. Został opis, ale nei dodają realnie. Bug.
« Ostatnia zmiana: Maj 18, 2010, 09:24:29 am wysłana przez orlok »


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 18, 2010, 10:18:38 am »
No cóż, miło czytać konkretne sprawdzone info, nie wyssane z dupy z jakiegoś lolHighrate'a.

U nas tylko trochę trudno by było zmienić mentalność ludzi, ponieważ... Nie ma bota.

Puścić sobie takiego PP na 2 miesiące na jakimś loldead serwie z tych kilku oficjalnych i potem transfer na Teona to nie kłopot. U nas tak łatwo by nie było, bo ktoś musiałby z takim PP expić te x-dzisiąt lvli ^^

Dzięki za info Orlok.

Wracając do dyskusji Atri, co sądzisz o atri od Freya? Myślałeś już jak komponować resisty? Możej akieś info kiedy sie tego spodziewać mamy? (mam 30% do 80 lvla, czyli w jakieś 2-3 tyg to wbije i założę od razu s80 secik) Chciałbym wiedzieć jak wkładać te atri.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • *******
  • Banned
  • Wiadomości: 2363

  • Pochwał: 0

  • ((4i + 6i) :10) - 3u < 0, rly!
Odp: Attri - dyskusja
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 18, 2010, 01:01:34 pm »
W kazda czesc mozesz wlozyc 3 resisty(nie moga byc przeciwne woda-ogien itp) a 150+ kamyki sa latwiej dostepne wiec dylemat sie konczy :)
Hapszasin

ex- DoomCryer 82/sps@Lancer
ex- PhoenixKnight 81/sr/wl@Lancer
/get.your.envelopes_ _time.to.address.the.haters/