Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj. Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji

Pomóż nam stworzyć serwer!

Autor Wątek: Ranked  (Przeczytany 1590 razy)

Offline Zonk

  • ***
  • Wiadomości: 176
  • Pochwał: 1
Ranked
« dnia: Wrzesień 25, 2010, 12:06:13 pm »
Ktos ma ochote na premade ranked?

Ostatnio zlecialem na pysk na szyje z 1500elo na 1350 bo pare osob uwazalo ze moja sami zatrzymac caly wrogi team.

Sam osobiscie gram shenem/ashe/annie/trist/kyle/kassa/taric i paroma innymi. Wiadomo jednymi lepiej drugimi gorzej. W przyszlym tyg bede skillowal koga wiec, jezeli zbiora sie ludzie mozna pograc premade normal i w mniejszym lub wiekszym stopniu sie zgrac.

Wiadomo Ts/vt/mumble to podstawa.

Sam moge zaoferowac private mumble server (nie wiem do kiedy jest wykupiony, ale na razie jest ! :D)

Fajnie byloby jakby ludzie mieli wykupione podstawowe runy dla swoich mainow

Offline Tirius

  • filmoradar
  • VIP
  • *******
  • Wiadomości: 2148
  • Pochwał: 7
  • Cynizm, nihilizm, sarkazm i orgazm.
Odp: Ranked
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 26, 2010, 09:31:51 am »
Ja dopiero 20 lvl niedawno dobiłem, więc może w przyszłości wraz ze znajomymi, czemu nie ;)
"Oto i on, boski prototyp,
Mutant który nigdy nie wszedł do masowej produkcji,
Zbyt pokręcony by żyć i zbyt rzadki by umrzeć."

Offline Alarion

  • *******
  • Wiadomości: 7602
  • Pochwał: 0
Odp: Ranked
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 27, 2010, 01:00:32 pm »
jak kiedyś dobiję 30 lvl (mam 22 i gram średnio 2-3 rundy dziennie) to też chętnie się pobawię. Pytanei czy zdążę do 30 kupić fortunkę(6300) i dozbierać na wszystkie runy dla niej... ; /
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

Offline Shen

  • *******
  • Wiadomości: 2259
  • Pochwał: 1
  • SK ftw
Odp: Ranked
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 27, 2010, 03:40:41 pm »
z runami moze byc ciezko, zalezy ile na champow bedziesz wydawal.

Offline Alarion

  • *******
  • Wiadomości: 7602
  • Pochwał: 0
Odp: Ranked
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 27, 2010, 02:35:38 am »
odświeżam topic. Jeżeli ktoś jest chętny na rankedy i gra naprawdę dobrze (mam nadzieję seken, że ta runda co grałeś z nami shaco to był jakiś gorszy twój dzień, bo ogólnie to bez obrazy grałeś tragicznie) to ostatnio wieczorami mamy naprawdę sporo osób.

Skład ogólnie mamy taki:

Ja (Miss F. , Ezreal, anivia)
Iowak (, rammus, karthus, soraka, Nidale [na tej dzikusce to hotshot się chowa przy Iowaku])
Kuella, aka Kasia (Annie, warwick)
Olmharion (Akali, Kenen)
Starkypoo (Evka(AD jungling aka sorakabot), teemo)
Slonial (Trundle, Rammus)
Mk4o (Malphite, Garen)

Wypisałem najczęściej grające ze mną osoby (i postacie które mogę śmiało powiedzieć, że ogarniamy, bo niektórzy mają po 15 postaci), które znam już wiele lat i zgrywamy się naprawdę nieźle.

Z tym, że jak wiadomo, często kogoś brakuje, a bez tanka to się gry nie wstartuje. Póki co mamy 2/2 wygrane rankedy na koncie, bo mimo, że są tacy co mają +400 gier wygranych, to długo nie mogliśmy dograć składu, albo wszystkich runek na ranked games. 

Szczególnie mile widziane, jeżeli ktoś ogarnia dobrze Rammusa (imho best tank obecnie), amumu, shena. Galio obecnie to gówno, a inni to co najwyżej off tanki, więc nie liczę.


------------------

Z innej beczki dziś zebrało się nas tylu, że złożyliśmy sobie custom game draft mode 5 vs 5. Gra trwała chyba z ponad godzine i gdyby w naszym teamie Asta nie zaczął lamić na Morde (który imho ssie ostro obecnie po nerfach) to może by się udało wygrać. Naprawdę dużo większe emocje podczas gry, niż nawet gdy się grało przeciw niezłym premade'om, w sumei dawno nei grałem tak zaciętego i wymagającego meczu, chociaż ktoś zaraz powie, "pograj sobie na elo +1500" to jednak grać przeciw swoim kumplom, których część z nich zna się po kilkanaście lat i wiesz jak grają (bo grasz z nimi na codzień) i jakimi postaciami, to prawdziwe wyzwanie ^^


Korzystamy ze skype i gra bez tego komunikatora jest absolutnie niemożliwa w naszym wykonaniu. Czemu nie vt/TS itd? Bo dobra jakość dźwięku + brak push to talk. A voice activation na innych komunikatorach głosowych przy średniej jakości mic. ssie pałkę. 
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

Offline seken

  • *******
  • Wiadomości: 2088
  • Pochwał: -1
Odp: Ranked
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 27, 2010, 12:02:57 pm »
Czas zaczac flejm.
odświeżam topic. Jeżeli ktoś jest chętny na rankedy i gra naprawdę dobrze (mam nadzieję seken, że ta runda co grałeś z nami shaco to był jakiś gorszy twój dzień, bo ogólnie to bez obrazy grałeś tragicznie) to ostatnio wieczorami mamy naprawdę sporo osób.

No tak gralem tragicznie, na 1szym lvlu ktos dal mi swietna porade, zeby zaczac od blue golema gdzie enemy sie kampili na mnie.zacząłem junglowac od 2:30 minuty bez golem buffa.Na dodatek na solo lini nie moglem gangowac, bo morde byl takim ogarem, ze nie umial solo lini utrzymac.
No i bylem JEDYNA osoba, ktora uzywala takiego magicznego itemka jak ward...Teraz bedziesz mowic, ze to dlatego ze zlozylem latarnia.Zlozylem czy nie zlozylem i tak tylko ja ustawialem wardy.No i kazdy oprocz Ciebie kaleczyl ta gre, a z tego co pamietam to 1st blooda zgarneles na midzie dzieki mnie.(Nie pamietam czy to byl 1st blood czy nie.)

Dobra jedziemy dalej.




Cytuj
Iowak (, rammus, karthus, soraka, Nidale [na tej dzikusce to hotshot się chowa przy Iowaku])
Sam mam sporo rozegranych meczy Nidalee (byla jednym z champow ktorymi gralem czesciej), raz na jakis czas ogladalem stream hotshota, ktory gra przecietnie ta Nidalee i jestem w stanie powiedziec, ze tez nia gram lepiej od hotshota.


Chcesz mozemy zagrac jeszcze raz, pickne champa ktorego ogarniam, a nie Shaco ktorym ucze sie grac i zobaczymy czy gram az tak tragicznie.

Tutaj robie edit i pozdrawiam tych ktorzy sa imba junglerami jak ktos od was solo lini nie umie utrzymac.

Ano zapomnialem o tym

Cytuj
(...)i gdyby w naszym teamie Asta nie zaczął lamić na Morde (który imho ssie ostro obecnie po nerfach) to może by się udało wygrać(...)

Lami/czy tam ssie gracz, a nie postac. Poprostu ten koles niema skilla w grze Mordem co zdazylem zauwazyc (stark fevour na mordzie wtf?).
« Ostatnia zmiana: Grudzień 27, 2010, 12:05:50 pm wysłana przez seken »


Offline Alarion

  • *******
  • Wiadomości: 7602
  • Pochwał: 0
Odp: Ranked
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 27, 2010, 01:09:15 pm »
Co do blue golema, to już dziesiątki razy widziałem jak robi to shaco. Idzie pod golema, zaczyna rozstawiać shaco boxy i nawet jeżeli w między czasie spróbują go gankować, to on siedząc w krzakach, spokojnie ucieknie, a shaco boxy dadzą fear'a gankującym. Nie wiem dlaczego ty próbowałeś zaczynać od czegoś innego. Inna kwestia, że brak komunikatora głosowego robił swoje i to co my gadaliśmy, trzeba było skrótkowo przekazywać pisząc również tobie.

Co do latarni, to nie widzę w tym nic złego. Item dla junglera dosyć dobry, chociaż staje się useless w end game (do którego nawet nie doszliśmy w tej grze)

Nie pamiętam kto wtedy grał, ale z tego składu co wypisałem, to był chyba tylko Stark na morde (tak, on nie ogarnia morde, szczególnie po tych nerfach, za to evka gra naprawdę dobrze) i Mieszko (Mk4o) grający Garenem. Reszta to o ile mnie pamięc nei zawodzi to były osoby z którymi nie gram na codzień, tylko okazjonalnei gdy slot wolny, a nie ma kogos wziąć.

Z tych osób co wypisałem i postacie którymi grają, mogę ręczyć, że każdy gra przynajmniej dosyć dobrze, a wielu bardzo dobrze. Oczywiście nei będę oceniał sam siebie, bo nie wypada. Ja gram bardzo ograniczoną ilością postaci (przez moje +600 rozegranych gier grałem 90% Ezem, Malzharem który jest useless w TF, Le blanc to samo, Miss Fortune i anivia.) Ktoś powie, że jestem noobem, że gram tylko ~~6 postaciami, ale ja wolę się wyskillować, by grać najlepiej jak mnie tylko stać daną postacią, niż skakać co chwilę po jakieś i każdą grać średnio, lub niektórymi co najwyżej dobrze.


Co do nidalki, to zapraszam na mecz z nami gdy Kuba (Iowak) będzie nią grał i ocenisz sam, bo to akurat u nas mówi każdy po grze i nie raz enemy (tacy co jak się okazywało mieli po ++500 gier wygranych) "Best Nidale ever seen". Nie kwestionuję jak grasz ty, bo nie widziałem cię w akcji na tej postaci. Trzeba by porównać : >



Co do tego naszego customa, to nie wiem czy o tej samej morde mówimy, bo Asta gra akurat morde dosyć dobrze (a ty chyba grałeś ze Starkypoo wtedy), tylko w tej grze zaczął lamić taktycznie. Wypychał się do przodu, uciekając z lane'a ścinał drogę po jungli enemy wpadając na 1-2 osoby, a potem przy kilku akacjach przy baronie dał się wyciągnąć i zabić zostawiając nas 4. On tak nei gra, to był jakiś naprawdę jego gorszy dzień, chociaż rankedów z nim bym nie chciał grać, bo tam trzeba czasem grać ekstremalnie ostrożnie i cierpliwie, a on nie umie. Jemu zaczyna się nudzić po jakimś czasie i musi iść coś zrobi (najczęściej dać się złapac, chociaż nie raz wychodził z tego obronna ręką, zgarniając jeszcze fraga). Taka gra niestety nei jest wskazan przy rankedach, bo tam trzeba wardować, czekać, kombinować i cierpliwie last hitować moby, pilnując dragona i barona, robiąc ew lekkie backdoory.

Dlatego właśnie nie nawidzę grać z randomami, bo oni tego nie rozumieją. Oni idą na żywioł, w 80% nie myślą co może się stać gdy któryś gdzieś pójdzie, o tym, że jakiś debil grając 2-3 customa jakąś postacią zacznie się wpierdalać na rankedy psując elo innym, to już nei wspomnę, dlatego nei gram i nie będę grał z randomami rankingowych, żeby nei psuć sobie elo. Chce, żeby to było odzwierciedlenie mojego skilla, a nie mimo że gram dobrze, to przegrywam, bo mój team gra jak debile na 10 lvlach.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

Offline seken

  • *******
  • Wiadomości: 2088
  • Pochwał: -1
Odp: Ranked
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 27, 2010, 01:17:30 pm »
Co do blue golema, to już dziesiątki razy widziałem jak robi to shaco. Idzie pod golema, zaczyna rozstawiać shaco boxy i nawet jeżeli w między czasie spróbują go gankować, to on siedząc w krzakach, spokojnie ucieknie, a shaco boxy dadzą fear'a gankującym. Nie wiem dlaczego ty próbowałeś zaczynać od czegoś innego. Inna kwestia, że brak komunikatora głosowego robił swoje i to co my gadaliśmy, trzeba było skrótkowo przekazywać pisząc również tobie.
Jak to sie mowi.Nie ucz ojca dzieci robic.Mimo iz ucze sie grac Shaco to junglowac musze umiec.Z tego co pamietam obstawilem 2 golemy boxami byla chyba 1:30 minuta i ktos powiedzial zebym podszedl do golem buffa czy cos w tym stylu, nie pamietam dokladnie.
No i widziec, a robic to zupelnie inna bajka.Nie mialem boxow przy golemie wiec szybko mnie zdjeli. Rozumiem co masz na mysli czesto bywa, ze shaco ma po 5 jackow w krzakach biega ktos i tu bum jacki zdobyly 1st blooda.Pozostaje pytanie czy enemy beda retardami i beda czekac do 1szej minuty az shaco nastackuje jacki w 1 miejscu? Pewnie od 30 sekundy sie czaili w krzakach.

Cytuj
Co do nidalki, to zapraszam na mecz z nami gdy Kuba (Iowak) będzie nią grał i ocenisz sam, bo to akurat u nas mówi każdy po grze i nie raz enemy (tacy co jak się okazywało mieli po ++500 gier wygranych) "Best Nidale ever seen". Nie kwestionuję jak grasz ty, bo nie widziałem cię w akcji na tej postaci. Trzeba by porównać : >
Jak moge i bedziecie mieli czas to z checia to zobacze.Znasz moze osobe o nicku Exaltedina?Ma cos kolo 300 gier Nidalee (przynajmniej wtedy miala) i byla "najlepsza Nidalee" jaka do teraz widze.Zobaczymy moze Iowak gra lepiej.(Jak juz edita zrobilem chce dopisac, ze zadko juz prawie wgl nie gra Nidalee)

Edit: Dopiero teraz zauwazylem to, ze napisales o Malzie "useless w tf".To jest jedna z lepszych postaci na tf.Z reszta jak 3/4 casterow.2 AoE skille czynia z niego przydatna postac w team fightach.
Teraz bedzie, ze plama useless?Podstawiasz plame pod 2/3 osoby i one albo walcza w plamie, albo biegaja jak idioci, zeby nie stac w plamie.No i jest druga wersja czyli to, ze podstawiasz plame pod osobe zestunowana.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 27, 2010, 01:42:51 pm wysłana przez seken »


Offline mpxx24

  • *****
  • Wiadomości: 757
  • Pochwał: 7
  • Over-LoL-E.D.
Odp: Ranked
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 27, 2010, 01:32:49 pm »
jeśli będziecie mieli kiedyś jakieś wolne sloty w custom game'ach to ja z chęcią
想うだけでは叶わないけど、想わなければ始まらない。

Offline Zonk

  • ***
  • Wiadomości: 176
  • Pochwał: 1
Odp: Ranked
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 27, 2010, 02:38:23 pm »
Jeżeli dałeś się przekonać na robienie blue zamiast potrójnego spota to zyebales. Shaco od blue  = fail.

Na marginesie czemu grasz DD carry kiedy nie masz  pod niego run?  :oops:

@Alarion

Powodzenia na rankach, nie jaraj się tez zbytnio łatwymi wygranymi z początku. Tak do 1500-1600 elo przeciwny team nie umie pickowac (przewaznie !)

I pamiętaj o jednym;
Dobry pick i ban to polowa sukcesu
« Ostatnia zmiana: Grudzień 27, 2010, 02:39:54 pm wysłana przez Zonk »

Offline mpxx24

  • *****
  • Wiadomości: 757
  • Pochwał: 7
  • Over-LoL-E.D.
Odp: Ranked
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 27, 2010, 03:07:21 pm »
zbyt dużo samozwańczych 'pro' :#
想うだけでは叶わないけど、想わなければ始まらない。

Offline Tirius

  • filmoradar
  • VIP
  • *******
  • Wiadomości: 2148
  • Pochwał: 7
  • Cynizm, nihilizm, sarkazm i orgazm.
Odp: Ranked
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 27, 2010, 03:10:49 pm »
Btw, customy ze znajomymi to najlepsza rzecz pod słońcem. Szczególnie 5v5 all random, haha to są jaja wtedy ^^. Anyway, Alarion - mogę zagrać, czemu nie. Chociaż ostatnio męczę HoNa, to jakiś ogarnięty premade mogę zagrać. Zazwyczaj gram Shen/Galio/Kog/Nasus jak solo lane <3
"Oto i on, boski prototyp,
Mutant który nigdy nie wszedł do masowej produkcji,
Zbyt pokręcony by żyć i zbyt rzadki by umrzeć."

Offline seken

  • *******
  • Wiadomości: 2088
  • Pochwał: -1
Odp: Ranked
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 27, 2010, 03:45:39 pm »
Jeżeli dałeś się przekonać na robienie blue zamiast potrójnego spota to zyebales. Shaco od blue  = fail.

Na marginesie czemu grasz DD carry kiedy nie masz  pod niego run?  :oops:
Ktos mi powiedzial to poszedlem, nie wiem czemu.
Ogolnie zaczynam tak
2 jacki na 2 golemach 2/3 jacki na lizardzie.Jak juz sie mobki pojawiaja to uzywam smite na najwieksza wiedzme czy co to tam jest.Ide na 2 golemy, potem lizard.Zazwyczaj po tym albo ide na wilki albo ganguje jak jest dobra okazja.
Mam runy na DD tylko glyphy musze dokupic  :oops:


Cytuj

Powodzenia na rankach, nie jaraj się tez zbytnio łatwymi wygranymi z początku. Tak do 1500-1600 elo przeciwny team nie umie pickowac (przewaznie !)

I pamiętaj o jednym;
Dobry pick i ban to polowa sukcesu
Tak samo jest z twoja druzyna.Wyrwalem sie z 900 ELO do 1200 ELO.Teraz takie pasmo lose game...Spadlem do 1100.Ogolnie sam staty mialem bardzo slabe, ale jak 1sze 5 killi enemy zdobywaja przed 10 minuta to wtf?Potem sobie Pantheonem, anivia uzywa ulti podemnie frost bite i gg na 1 skilla mnie zdjela.No i do spadku ELO przyczynil sie moj kolega, ktory sobie zagral trynda i 0/8.

@Tirius kupiles juz HoNa czy dalej trial?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 27, 2010, 03:49:01 pm wysłana przez seken »


Offline AndyBishop

  • ****
  • Wiadomości: 458
  • Pochwał: 0
Odp: Ranked
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 27, 2010, 05:36:09 pm »
ja w sobotę kupiłem 6 kont do Hona :D była promocja i tylko 10$ za konto :)

Offline seken

  • *******
  • Wiadomości: 2088
  • Pochwał: -1
Odp: Ranked
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 27, 2010, 08:20:08 pm »
ja w sobotę kupiłem 6 kont do Hona :D była promocja i tylko 10$ za konto :)
I jak co lepsze LoL czy HoN? Sam momentami zastanawiam sie nad przejsciem na hona.


Offline Zonk

  • ***
  • Wiadomości: 176
  • Pochwał: 1
Odp: Ranked
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 27, 2010, 09:34:46 pm »
lol

Offline AndyBishop

  • ****
  • Wiadomości: 458
  • Pochwał: 0
Odp: Ranked
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 27, 2010, 10:23:06 pm »
nie wiem co lepsze. Hona kupiłem tylko dlatego ze na promocji. Za bardzo go nie ogarniam po ponad półrocznej przerwie

Offline Tirius

  • filmoradar
  • VIP
  • *******
  • Wiadomości: 2148
  • Pochwał: 7
  • Cynizm, nihilizm, sarkazm i orgazm.
Odp: Ranked
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 27, 2010, 10:45:56 pm »
Mam konto. Imho HoN jest bardziej rozbudowany. Jest dużo ciekawszy, jest sporo itemków do używania i głównie na tym się gra opiera momentami. Generalnie po jakichś 50~ grach to uważam, że HoN mi dużo więcej rozrywki przyniósł niżeli LoL.

Btw, grałem parę razy z sekenem i grał ok, pamiętasz niezły own mordkiem =p?
"Oto i on, boski prototyp,
Mutant który nigdy nie wszedł do masowej produkcji,
Zbyt pokręcony by żyć i zbyt rzadki by umrzeć."

Offline Prov

  • ***
  • Wiadomości: 169
  • Pochwał: 0
Odp: Ranked
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 28, 2010, 09:46:12 am »
Mam konto. Imho HoN jest bardziej rozbudowany. Jest dużo ciekawszy, jest sporo itemków do używania i głównie na tym się gra opiera momentami. Generalnie po jakichś 50~ grach to uważam, że HoN mi dużo więcej rozrywki przyniósł niżeli LoL.

Nie wiem czy dobrze mowie bo nigdy nie gralem w HoNa ale zapewne tez masz to 50 gier ale pozniej tez bedziesz dostawal szalu jak na randomerie trafisz wkoncu LoL / HoN to jeden pies ;]
"Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."
Prov - Feoh -  SixthSense™

Offline Tirius

  • filmoradar
  • VIP
  • *******
  • Wiadomości: 2148
  • Pochwał: 7
  • Cynizm, nihilizm, sarkazm i orgazm.
Odp: Ranked
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 28, 2010, 11:56:33 am »
No tak, ale w HoNie grając z randomami da się ugrać coś, nawet jak ktoś gra koszmarnie, a w lolu to trzeba się samemu nieźle nakarmić. Anyway zazwyczaj i tak gram full pre-made, więc /care ^^
"Oto i on, boski prototyp,
Mutant który nigdy nie wszedł do masowej produkcji,
Zbyt pokręcony by żyć i zbyt rzadki by umrzeć."

Offline Alarion

  • *******
  • Wiadomości: 7602
  • Pochwał: 0
Odp: Ranked
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 28, 2010, 12:03:17 pm »
za każdym razem gdy słucham płaczu o tych randomów, to tego nie kumam. Naprawdę można sobie znaleźć premade spokojnie i wtedy można mieć pretensje tylko do swoich, a nie zganiać ciąglę na randomy ^^
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

Offline seken

  • *******
  • Wiadomości: 2088
  • Pochwał: -1
Odp: Ranked
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 28, 2010, 12:52:56 pm »
Btw, grałem parę razy z sekenem i grał ok, pamiętasz niezły own mordkiem =p?
Tak, pamietam to gdzie sfeedowali mnie, ze mialem lepszy hp regen pod ich baza niz oni u niebie na respie.

Wlasnie wtedy gralismy duo vs jakies randomy co zfeedowaly mnie.

@Alarion, jasne zawsze mozna znalezc premade, ale nie zawsze to premade bedzie online i nie kazdy ma skype/vt/ts etc.
Mowie tu np o mnie gdzie mam spalone wejscie na mikro i jest lipa.


Offline Zonk

  • ***
  • Wiadomości: 176
  • Pochwał: 1
Odp: Ranked
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 28, 2010, 02:03:07 pm »
W HoNie masz większą możliwość wyboru teamu z jakim będziesz grał. To ty wybierasz serwer, możesz sprawdzić psr i statystyki poszczególnego gracza. W większości przypadków to sie sprawdza i można grac same gry na poziomie ( które zaczynają sie de facto od 1700-1800 psr) jednak nawet wtedy trafi sie nub z k/d 2.5.

Fakt faktem w lolu brakuje activ itemow. Riot ciagle pracuje nad swoja gra i pewnie ilosc tych itemow sie zwiekszy z czasem. Podobnie jest z hero. W lolu masz regularne co dwutygodniowe update (wyjatek swieta), kazdy z nowym herosem.

Odczasu kiedy HoN przeszedl na retail (maj/czerwiec?) wyszlo chyba z 4-5 nowych hero.

Nie wspominajac juz o profilu summonera, ap carry (o ktorym mozesz zapomniec w honie), braku "wysokiej trawy" czy tez summoners spell.

Offline Alarion

  • *******
  • Wiadomości: 7602
  • Pochwał: 0
Odp: Ranked
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 28, 2010, 02:09:13 pm »


@Alarion, jasne zawsze mozna znalezc premade, ale nie zawsze to premade bedzie online i nie kazdy ma skype/vt/ts etc.
Mowie tu np o mnie gdzie mam spalone wejscie na mikro i jest lipa.

Wolę pograć kilka rund wieczorem gdy są moi znajomi online, niż zgrzytać zębami w ciągu dnia, gdzie grają takie retardy, że aż popłakać się idzie. Potem ludzie robią jedno wielkie QQ na forum, że same gimbusy itd.

Możesz mieć spalone wejście do mic, najwyżej to ty będziesz się męczył z z pisaniem do teamu, a nie 4 osoby z pisaniem do ciebie. Możesz słuchać co inni mówią, a 4 osoby nie muszą tracić czaasu na pisanei tego co zostało ustalone w ciągu kilku chwil na komunikatorze głosowym tobie.

Rozumiem, że mic nei działa i wolisz pisać, skoro ci to nei przeszkadza, to spoko. Ale uwierz, że brak ciebie na komunikatorze głosowym (chociażby aby słuchać) doprowadza premade do pasji czasem...
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker

Offline seken

  • *******
  • Wiadomości: 2088
  • Pochwał: -1
Odp: Ranked
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 28, 2010, 02:10:39 pm »
Chociaz jak patrze to grafika HoNa (glownie animacje skilli) bija na glowe animacje skilli w LoLu.
Chyba potaram sie skads zdobyc triala i zobacze, jak mi sie spodoba to kupie konto.

@Alarion.
Tu chodzi o to, ze jak jest tf i zalozmy ja jestem tankiem to przeciez nie bede pisal w czasie team fighta, bo nie ogarne tankowania.Nie rozdwoje sie i to jest glowny problem.


 


Strona wygenerowana w 0.069 sekund z 13 zapytaniami.