Oczywiście, bo nic nie jest w stanie zastąpić landrate blowów. Szkoda, że na Franzie nie było takich daggerów już, ale na innych serwerach dop
óki ich nie spalili, kosztowały drożej niż epici. Z całą pewnościa bym coś takiego chciał. Co do Haste. Wygląda to niby fajnie jak się to testuje tak na oko, ale w praktyce tego 8% atk speed nie czuć podczas pvp. Tzn ja nie czuje kompletnie, bo jedyny skill, co mi się długo odnawia, to Blinding, a to dlatego, bo w porównaniu z innymi blowami ma najdłuższy bazowy reuse. Może na TH i jego ogromnym atk speed różnica jest bardziej odczuwalna, a atk speed się przydaje to skilli bardziej niż u AW, np. do tego, żeby poprawić jeszcze raz blowa, który nie wejdzie(xD), reusu dasha, czy mirage. Co do CrtDmg. Fajne, ale jest to Patk dodawany do końcowego Dmg. Jak nie masz buffów to to czuć, bo np. zamiast za 1000, jest 1200dmg, ale jak masz buffy, to zamiast 8000, jest 8200 i tak naprawdę wtedy to już mało zmienia. A MM zawsze jest fajne
Landrate blowów liczy się na zasadzie "nie powodzenia" i nie jest on sumą jakichś statystyk, tylko iloczynem.
Dajmy na to
Szansa wejścia blowa ogólnie z przodu dla TH to 0.50, czyli szansa nie wejścia to 0.50
Szansa wejścia blowa dla PW w takiej sytuacji to 0.60(1DEX różnicy = 0.02 w odpowiednią stronę), czyli szansa nie wejścia to 0.40.
Szansa wejścia blowa z tyłu to wg tabel +20%, czyli 0.20, czyli szansa niewejścią to 0.80
Szansa wejścia blowa z FocusDeath to +60% , czyli 0.60, czyli szansa niewejścia to 0.40
No i teraz np.
W wypadku PW, gdy z Focus Death chcemy wrzucić blowa od tyłu w przeciwnika to liczymy to tak:
0.40x0.80x0.40=0.128=szansa niepowodzenia
1-0.128=0.872= ok. 87% =szansa powodzenia
masz za te obliczenia plusa, ale dorzuc jeszcze, jaki ma bonus mm przy tym i ile daje uderzenie z boku (i inne bonusy, jak sa) /ReinaNo niech będzie
Bazowy landrate
TH - 0.50 - 50%
AW - 0.58 - 58%
PW - 0.60 - 60%
Każdy punkt DEX w przybliżeniu to 0.02 - 2%
Dla przykładu PW w Draconicu Lighcie(Bonusy bazowe seta to -2CON/+1STR/+1DEX) i +5DEX z Dyesów ma bazowy landrate 0.60+6x0.02=0.60+0.12=0.72
Bonusy ze skilli:
Focus Death - 0.60 - +60%
Focus Chance - -0.30(gdy atakujemy z przodu/-30%)/0.30(gdy atakujemy z boku/+30%)/0.60(gdy atakujemy z tyłu/+60%)
Assasination - 0.30 - +30%
Mortal Strike - 0.30 - +30%(teoretycznie, ale o tym skillu jak o Critical Blowie kłótnie są non stop)
Bonusy z położenia:
Atak z boku - 0.10 - +10%
Atak z tyłu - 0.20 - +20%
Bonusy z broni:
Dotyczą tylko 2óch blowów i tylko w wypadku do nich to można liczyć, a mianowicie DeadlyBlowa i MortalBlowa
Crystal Dagger+SA:MightMortal - 0.44 - +44%
Demon Dagger/Sword+SA:MightMortal - 0.40 - +40%
Infinity Stinger - ? - +?% (Jakby ktoś wiedział ile dodaje, to prosze dać znać. Napewno dodaje, nie ma informacji ile)
Każdą statystykę oblicza się oddzielnie, jak pokazałem na wzorze, czyli mnoży się szanse niepowodzenia. Sumuje/Odejmuje się tylko od bazowej statystyki jaką jest DEX.