Witaj
Gość

Wątek: Atrybuty  (Przeczytany 2522 razy)

  • Wiadomości: 89

  • Pochwał: 0

Atrybuty
« dnia: Maj 13, 2013, 11:31:05 am »
Mam pytanie gram konikarzem jakie atrybuty  wkładać po przebudzeniu do  broni  łuku i  magicznej  jak by miał ktoś rozpiske dla wszystkich  postaci po przebudzeni to moźe by w tym temacie napisał  wiele osób by z tego skorzystało


  • ******
  • Wiadomości: 1484

  • Pochwał: 8

  • dante <3
Odp: Atrybuty
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 13, 2013, 11:34:00 am »
Mam pytanie gram konikarzem jakie atrybuty  wkładać po przebudzeniu do  broni  łuku i  magicznej  jak by miał ktoś rozpiske dla wszystkich  postaci po przebudzeni to moźe by w tym temacie napisał  wiele osób by z tego skorzystało
do luku a wiec pod farme holy.
Pod pvp a wiec pałki magicznej fire

http://www.sadistic.pl/efekty-specjalne-vt231195.htm
Uploaded with ImageShack.us

jestem debilem i kompie sie z karpiami ale to nic tato mnie bije i mama


  • Wiadomości: 652

  • Pochwał: 0

Odp: Atrybuty
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 13, 2013, 01:04:35 pm »
nefretet ty kiedyś napiszesz jakas wiadomość z komputera? wszystkie twoje posty są z telefonu. Grasz tez na tel?


  • Wiadomości: 89

  • Pochwał: 0

Odp: Atrybuty
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 13, 2013, 01:49:30 pm »
A co ci to przeszkadza  lub jest   zabronione  chyba ze nie moźesz się dorobić telefonu  i źal ci d.......   ściska 


  • *******
  • Wiadomości: 1922

  • Pochwał: 0

Odp: Atrybuty
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 15, 2013, 09:57:50 pm »
czy grając sumoenerem jak walne 300 holy atrybut do broni jaki to bedzie miało wpływ na "anioly" ktore mają cos takiego " silne przeciw atrybutowi świetości"

bedzie to na 0, bede zadawał bonus dmg z atrybutu czy bedzie to na minus z dmg jaki miałbym bez atrybutu


  • *******
  • Wiadomości: 2346

  • Pochwał: 23

Odp: Atrybuty
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 16, 2013, 07:48:53 am »
Kiedyś to było tak, że jak mob miał odpornośc na jakiś atrybut to było +20. Czyli jak w broni miałeś 150, to biłeś jakbyś miał w broni 130.
I podobnie było z weaknesem ino, że na minus.

Ale wszystko się zmienia i nie mam pojęcia czy tak to nadal działa.

Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;



  • ******
  • Wiadomości: 1484

  • Pochwał: 8

  • dante <3
Odp: Atrybuty
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 16, 2013, 08:09:05 am »
czy grając sumoenerem jak walne 300 holy atrybut do broni jaki to bedzie miało wpływ na "anioly" ktore mają cos takiego " silne przeciw atrybutowi świetości"

bedzie to na 0, bede zadawał bonus dmg z atrybutu czy bedzie to na minus z dmg jaki miałbym bez atrybutu
Twoje anioly i tak beda wyrywały dobre kapy. Mialem darka - bilem mocno, mialem watera tez mocno holy nie patrzylem ale mysle ze roznica  w dmg nie jest ogromna

http://www.sadistic.pl/efekty-specjalne-vt231195.htm
Uploaded with ImageShack.us

jestem debilem i kompie sie z karpiami ale to nic tato mnie bije i mama


  • Wiadomości: 947

  • Pochwał: 0

Odp: Atrybuty
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 20, 2013, 02:21:38 pm »
Na miejscówkach 90+ z jakiego atri moby bija i z jakiego najlepiej je lać. ?
Chodzi mi o typowe spoty analogicznie do SOA/HARNAK/TRAJAN/



  • *******
  • Wiadomości: 2346

  • Pochwał: 23

Odp: Atrybuty
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 20, 2013, 02:43:56 pm »
Najczęściej leją z Dark/Fire/Wind.
Je najlepiej lać z przeciwnych.

Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku
************************************
Official/Retail NA serv.Hindemith->Phoenix->Chronos-> Naia
Heallweg Iss Enchanter 99 /Siegel Knight 99 /ElementalSummoner80/ HawkEye80  - Clan: Einheit (Nova) Ally: Twilight
Ponadto: Feoh; Aeore; Yul;



  • Wiadomości: 89

  • Pochwał: 0

Odp: Atrybuty
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 25, 2013, 12:58:28 pm »
To  juź  wiem źe do  broni magicznej  mam włoźyć  firy a czy bron   2 reczna magiczna dodaje  m atk  grim  reaper bo pojędycza nie