dalej mnie coś zastanawia
dalej współpracujecie z vilmisem? z tego co sie orientuje ogarnął on system spawnu opartego nie na sql a xml do tego jest to randomowy spawn (prawie jak offowy), a wy dalej tego nie macie, nie podzielił się tym z wami?
a jeżeli nie, twój developer (ta druga osoba z którą tworzyłeś serwer od 'początku') nie ogarnął jak ten system napisać albo chociaż skopiować od ruskich (którzy mają to od dłuższego czasu)?
To się źle orientujesz, w tych plikach (czy tu u nas, czy u vilmisa) nie ma spawnów po xml'ach, ciągle działamy na sql, do tego sam poprawiałem wszystkie spawny, moby w ścianach etc. Także doskonale wiem co mówię. Na tą chwile nie planujemy zmiany tego systemu. Poza tym xml, czy sql to nie gra roli, to tylko typ przechowywania danych. XML niby jest szybszy co widać po acis, ale na grę z 2007r. sql w zupełności wystarcza.
imo brak takiego spawnu to wielki minus każdego l2j (z pozycji gracza), z wielu powodów których chyba nie muszę przytaczać
Nie uważam żeby random spawn odgrywał tak niesamowicie ważną rolę w świecie L2, żebyśmy teraz rzucili wszystko i zaczęli modyfikować kod tak by wprowadzić spawn moba kilkanaście pikseli dalej...
Do tego ten rzekomy random respawn o którym wszyscy piszą że taki powinien być, nie do końca mi się podoba, gdyż przegrałem już w tą gre w ch** lat i ZAWSZE, na KAŻDYM serwerze czy to Java czy to C++ (OFF) ZAWSZE moby które mnie interesowały znajdowały się w tych samych miejscach, dla przykłaldu "Varka's Head Magus" z którego spoilowałem DB shafty Zawsze stał w tym samym miejscu za bramą na varce... Grałem też nie raz na RPG-Clubie, moby czy w GC czy np pod Goddard zawsze respiły się w tych samych miejscach, ewentualnie jakiś tam mały offset.
Jak dla mnie kombinacja z random respawnem to tylko strata czasu, do tego można tylko narobić bałaganu... Moby w ścianach etc...
do tego nawiasem mówiąc, widzę powtarzające się błędy datapacku z wielu innych l2j, jeżeli ich do tej pory nie załataliście to chyba nawet nie macie o nich pojęcia, a ja jako gracz, bez wglądu do plików je zauważałem na praktycznie każdym l2j w mojej karierze
Jeżeli widzisz bug, zgłoś go, my naprawimy, tak działają beta testy, podziel się swoją wiedzą.
Bogami tej gry nie jesteśmy, bugi same nam przed twarz nie wyskakują. A wszystko co jest zgłaszane jest naprawiane.