Witaj
Gość

Wątek: Dyskusja o ideii CP w GoD  (Przeczytany 33138 razy)

  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 09, 2011, 09:52:17 am »
Mix ranged - melee tez nie ma wplywu?
Kiedys srednio to sie sprawdzalo, pamietam sytuacje, ze koles sie zdenerwowal i wylogowal, bo stwierdzil, ze nie bedzie biegal za mobami skoro i tak nie moze ich trafic zanim padna ;p

Drobne mixy dało się już robić w H5 (patrz Party Jassina z ofa), ale prawdziwe kombinowanei można zacząć teraz, gdy enchnater ma wspólne uniwersalne buffy, bez względu na tą jakim typem postaci grasz.

Tak sobie czytam jak ta gra teraz wyglada i srednio mi sie to podoba, w dawnych czasach skladalo sie party z ludzi, ktorzy byli online w klanie bez podzialu na cp, a jak nie bylo nikogo to mozna bylo zalogowac pp 56+ i tez dalo sie grac solo czy w 2-3 osoby. Jedne sposoby byly troche bardziej efektywne, inne troche mniej ale jak by sie nie gralo pve i tak mozna bylo pojechac kazdego w pvp jesli klan byl zgrany.

Niestety, zamierzchłe czasy. Obecnie, klan działający w systemie CP vs klan bez CP, to byłby pogrom dla tych drugich. Co rozumiesz poprzez zgrany klan? Lidera który ma dowodzić z osobna +100 osobami? Bullsh1t. Lider ma dowodzić innymi party leaderami, a oni swoimi party memberami. Tak jest łatwo i efektywnie.

Bez PvE nie pójdziesz na PvP. Sorry, ale jak nie będziesz miał lvla, to pewnych aspektów nei przeskoczysz. Owszem, da się wygrać z party co ma średnią lvli o 2-3 wyżsża, ogarniając lepiej od nich, ale gdy to jest ~~+4 lvle i różnica sprzętowa, to tamci mogą grać nawet dosyć ciulowo, a i tak cię pojadą.  Nie ma czegoś takiego jak "Zgrany klan".


Teraz wyglada na to, ze trzeba grac w cp, i do tego z odpowiednia podstawa konfiguracji klas, bo inaczej to nawet z biciem mobow jest problem o pvp

Chciałbyś grać w party bez tanka, lub bez buffera, albo bez healera? A dało ci się na starych kronikach grać bez healera, albo bez SWS, BD, WC/OL, bez jakiegoś heala i recharga? Owszem dało się grać, na jakiś lol solo-duo spotach, które można sobie o kant dupy potłuc. I wtedy dopiero to było logowanei boxów, bo do czego ci na expie był potrzebny bd/sws/wc poza buffami?

nie wspominajac do tego zmarginalizowana czesc ekonomiczna - handel, craft, spoil.
Słabo się znasz na nowej kronice, skoro pierdzielisz takei bzdury. Może takie komentarze zostaw tym co grają, a nie tylko stają się ekspertami od kroniki w oczekiwaniu jeszcze pewnie przez kilka miesięcy na nowy serwer?


L2 zmienila sie na lepsze dla ludzi, ktorzy graja na powaznie, ale dla niedzielnych graczy, takich jak ja, jedyna nadzieja jeszcze w tym party matching, bo nic innego procz pve chyba nie zostalo

Nie, L2 zawsze było dla ludzi, którzy umiel isię zorganizować. Dla casualowych, to była rozmowa na @ (a kto teraz nie używa vt/ ts 3?) i lol party na low lvl lol spotach, bo topka każdego lepszego klanu i tak hasała po lepszych spotach.

Dla casualowców jest WoW. Pobawisz się na fajnym PvE, pobijesz mobki, poznasz kumpli na rajd i tyle jeżeli chodzi o content dla casualowców.

Zrozum, nie masz poważnego PvP, bez poważnego zaangażowania (nie mówie tylko o czasowym!). Tak samo jak z sportem, nei pojedziesz na żaden turniej, nei wkłądając dużo zaangażowania wcześniej w ten sport, chyba dosyć logiczne?


« Ostatnia zmiana: Listopad 09, 2011, 10:03:22 am wysłana przez Alarion »
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 277

  • Pochwał: 6

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 09, 2011, 10:20:54 am »
Tak sobie czytam ten wall of text Alariona i w sumie się zgadzam. Szczególnie z tym dotyczącym zgranego klanu.
Jak by nie patrzeć dlatego odeszło się od podziału na setników etc i przeszło na nowy podział więcej dowódców na mniejszą ilość "wojaków" jak by nie patrzeć widać było efekty, więc to logiczne, że takie zmiany też przeszły do L2, jak wszystko musi ewoluować a niektóre rozwiązania są już sprawdzone od wielu, wielu lat :)


L2 EU off @ TapMadls


  • Wiadomości: 627

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 09, 2011, 10:26:35 am »
To może ja wrzucę ze 2 zdania do dyskusji.

Myślę że wszystkie ostatnie rozwiązania zmierzają właśnie do tego by osłabić rolę cp party jako takie i przywrócić możliwość biegania w bardziej urozmaiconym składzie.
Poprzednie kroniki to system cp był przymus, a teraz zwłaszcza na nowym serwerze nie musi już tak być.
Wszyscy zastanawiacie się co zrobić z dodatkowym enchanterem,  niektórzy proponują robić jakiegoś boxa a rozwiązaniem tego problemu jest

1. Party matching
2. Duży klan lub grupa kilkudziesięciu osob grająca ze sobą

Takie moje zdanie

Lider party  Luciferion
Troszczymy się o wszystkich
www.outcasters.info

Masz racje pala mi stoi jak mysle o antku i baiumie .


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 09, 2011, 10:33:21 am »
W jakimś topniu to jest rozwiązanie, ale jednak nic nei pobije zgranych 7 osób, które grają na PvP ze sobą od dłuższego czasu, wiedzą czego mogą się po sobie spodziewać, kto ma jakie mocne i słabe strony, jak reagować itd. To są czasami ułamki sekund szybszej reakcji, zgrania "bez używania słowa" i już przynosi efekty.

Widzę po prostu jak wygląda PvP w naszym stałym skłądzie, a jak wygląda, gdy czasem bierzemy kogoś z zewnątrz i nie jest przywyczajony do naszego stylu gry itd.

Kwestia kto czego wymaga od gry, jeżeli interesuje go gra głównie PvE , to pewnie sposób proponowany przez ciebie sprawdzi się idealnie.

Wiesz Lemp, nei darmo tworzą się teamy w różnego typu grach grach (shoterach, RTS-ach, grach pokroju DoT-, LoL-a itd.), jako stałe drużyny.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 169

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 09, 2011, 10:41:48 am »
mkill i lordyp o czym wy w ogole gadacie? nikt nie twierdzi, ze enchanter jest tylko na boxa lol. Bez enchantera nie ma cp, wiec nie wiem po co tak sikacie. Dyskusja toczy sie na temat "jak doexpic do 85, majac 1 enchantera w party, co przed 85 oznacza albo bd/sws albo wc/ol/pp, wiec albo buffy, albo disco" i teraz jest problem, ktory mozna rozwiazac majac buffa oop zeby miec i buffy i disco.

 :noob:

w ogóle nie rozumiesz tej dyskusji- ona dotyczy właśnie grania PO 85 lvl

co do zgrania ludzi w CP i klanach
każde szanujące się klany ( gildie) - w jakich miałem przyjemność grać w rożnych grach ostatnio wydanych ( te topowe i mniejsze)- np AoC, Warhammer,Aion, RIFT tworzone  były na zasadzie: lider i oficerowie i to właśnie ci ostatni tworzyli trzon gildii- np każda klasa ma swojego oficera a więc  jest wymiana doświadczeń jak grać daną klasą itp, albo tworzyły się właśnie CP a oficerowie dowodzili takimi CP- w razie potrzeby dobierano brakującego członka CP i to oficer  mówił ( bez TS albo venta gra ogólnie nie możliwa do pomyślenia), gdzie dziś idziemy , co z podziałem dropów itp
tak wygląda rozgrywka w większości obecnych mmo, w L2 można było sporo posolowac , szczególnie dzięki możliwości boxa, ale to się zmieniło, bo solowanie jest nieefektywne ( chyba , że był jakś event zbieraczy  :D )
L2 pozwalało jednak iść na spota dowolnej grupie graczy z dowolnymi klasami ( oczywiście spot spotowi nierówny) i coś tam poexpić, teraz widzę z dyskusji , że GoD zdecydowanie nastawiony jest na typowe party- tank, bufer, healer i dd, więc warto się zastanowic co bardziej przydatne a co mniej- przy czym cały czas to są rozważania na razie 85+ , a nie 99 lvl  :)

dodatkowo zgadzam się z opinią Alariona- bardzo dużo zależy od nastawienia danego CP- pve czy pvp
« Ostatnia zmiana: Listopad 09, 2011, 10:46:13 am wysłana przez lordyp »


  • Wiadomości: 16

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 09, 2011, 11:21:00 am »
Alarion to co pisze opieram nie o ostatnie kroniki tylko o c1-c3. Od c4 gra mi sie co raz mniej podobala, i pewnie nawet bym nie myslal o wracaniu gdyby nie f2p wiec mozna zobaczyc jak to teraz wyglada.

Moze dlatego, ze ludzie jeszcze wtedy dobrze nie znali gry, healera jak mialo 1 na 5 party to bylo niezle, roznice miedzy no life i normalnymi ludzmi nie byly tak znaczace, clan wary  tak rozpowszechnione wiec mozna bylo samym wchodzeniem w crime wiele ugrac czy powalczyc 1 vs 10 klanow z dodatnym ratio pvp jesli bali sie wszystkich pknac i skonczyc zabawe.

Nie wiem od kiedy grasz w l2, ale kiedys skill gracza nie mial prawie znaczenia, liczylo sie tylko zgranie ludzi i taktyka.


  • Wiadomości: 277

  • Pochwał: 6

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 09, 2011, 11:24:09 am »
Przecież była mowa przed i po 85 lvl.
Była o tym co zrobić by mieć i disco i buff a potem co zrobić z dodatkowym enchaterem.
Było o tym czy enchater znajdzie sobie potem pt nie posiadając cp.

Czyli tak naprawdę było o obu aspektach, więc przerzucanie się kto nie zrozumiał jest troszkę nie na miejscu chłopaki :)

@Klek
Czyli wg Ciebie skill nie przekłada się na zgranie? Jesli nie ogarniasz swoich skilli to jak możesz się zgrać z resztą ludzi lub użyć jakieś taktyki. To istny paradoks.

Jak już mógłbym się zgodzić, że itemy się wtedy tak nie liczyły, nie było taki rozrzutów pomiędzy gradami.


L2 EU off @ TapMadls


  • Wiadomości: 16

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 09, 2011, 11:46:19 am »
Tylko jakich skilli? Wtedy nawet nie trzeba bylo zmieniac paskow, bo wszystko co bylo potrzebne miescilo sie na 1 :).

Mi nie chodzi o uzywanie skilli tylko o wykorzystywanie terenu, momentu wchodzenia w crime, wymuszania crime u wroga, rozciagania  wroga itd. mozna to nazwac jak sie chce, ja to nazywam taktyka.


  • Wiadomości: 277

  • Pochwał: 6

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 09, 2011, 12:02:42 pm »
Mówisz tak jak by teraz wszystko co robią gracze to wyjście naprzeciw siebie i używanie skilli z 4 pasków.


L2 EU off @ TapMadls


  • Wiadomości: 16

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 09, 2011, 12:25:31 pm »
Zaczelo sie od stwierdzenia, ze kiedys nie trzeba bylo grac wg schematu, nie wiem czemu zeszlo na temat skilli w pvp ;p


  • Wiadomości: 277

  • Pochwał: 6

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 09, 2011, 12:37:41 pm »
Heh no cóż tak to już ze mną bywa zapędzam się :P

Cóż według opinie znowu nie trzeba grać wg schematu, mix mają jak najabardziej rację bytu nawet bardziej niż kiedyś. Bo czy widziałeś na porządku dziennym pt z nukerem i łukiem?


L2 EU off @ TapMadls


  • Wiadomości: 72

  • Pochwał: 0

  • Sloth
Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 09, 2011, 12:48:03 pm »
Myślę ze nawet jako tako gracze zostali zachęceni do mixów, poprzez te 'runy' czy jak to się zwało. Runka z archera daje c.speed itp itd:) Wiem ze te bonusy nie są duże, ale to zawsze bonusy:)


  • Wiadomości: 452

  • Pochwał: 1

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 09, 2011, 12:49:36 pm »
Dyskusja dotyczyła grania przed 85, a dokładniej 75-85, Lordyp sam zacząłeś nie wiadomo skąd dyskusje o użyteczności enchantera, na dodatek źle interpretując to co piszemy.

A gra solo/duo ? Jest w nowych kronikach nawet łatwiejsza, dodatkowo łatwiej znaleźć party, wyexpić się może teraz każdy mniej lub więcej, dłużej lub krócej. Jednak to jest L2 i solo/duo nigdy nie mieli racji bytu bo prędzej czy później trzeba chodzić na pvp a tu solo/duo NIGDY nie zdawało egzaminu, zawsze liczyły się dobrze zorganizowane grupy, klany.. Teraz podzieliły się one na mniejsze CP, chyba dla łatwiejszej kontroli i większego zgrania. To nie jest system wprowadzony przez twórców a przez graczy.. Jednak gra sama w sobie cięgle zmierza ku ułatwieniom dla niedzielnych graczy.. (vit, party matching, insty solo/7osób itd ) Ale to zawsze będzie l2 i solo/duo możecie sobie najwyżej wygrać PVE.
TapMadls! - Const pt leader.
http://tapmadls.forumpolish.com


  • Wiadomości: 16

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 09, 2011, 01:00:41 pm »
Zobaczymy jak wyjdzie w praniu, ja duza nadzieje pokladam w party matching, moze nawet jako spoiler uda sie znalezc party ;].

Zreszta czasy szkolne juz dawno za mna wiec i wolny czas mozna ciekawiej spozytkowac, jak bym nie gral i tak bede randomem gdzies tam daleko z tylu :)


  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 09, 2011, 01:26:28 pm »
nie ma co porownywac klanu gdzie max bylo 40 osob z klanem 150+ gdzie bez systemu cp bylby jeden wielki burdel
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • *******
  • Wiadomości: 2239

  • Pochwał: 1

  • BO KUBUś MOżE WIęCEJ
Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 09, 2011, 01:32:45 pm »
nie ma co porownywac klanu gdzie max bylo 40 osob z klanem 150+ gdzie bez systemu cp bylby jeden wielki burdel
yyy nie wiem czy byłeś w ockach na lancerze ale tam pod koniec były cp i był burdel i przez cp się ten klan posypał :p
A co do nowego systemu party to mi się wydaję, że teraz mixy są znacznie skuteczniejsze niż party jednego tematu np patrząc na runki albo kombosy.

Luna
Tyrteos: 80 lvl SM|75 lvl WC |DA 55 - Banned
Franz
Decimos: 82lvl PS|75 lvl WC |DA 70 -Śpi
Lancer
Decimos: 7x lvl PS

http://przypierdolek.mybrute.com/
[quote author=120130 link=topic=27483.msg306926#msg306926


  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 09, 2011, 01:40:15 pm »
nie ma co porownywac klanu gdzie max bylo 40 osob z klanem 150+ gdzie bez systemu cp bylby jeden wielki burdel
yyy nie wiem czy byłeś w ockach na lancerze ale tam pod koniec były cp i był burdel i przez cp się ten klan posypał :p
A co do nowego systemu party to mi się wydaję, że teraz mixy są znacznie skuteczniejsze niż party jednego tematu np patrząc na runki albo kombosy.
nie bylem w OCkach, ale to jest widocznie wyjatek potwierdzajacy regule ;d
chodzi mi o to, ze wraz ze zmiana systemu klanowego i ally w kolejnych kronikach, musial zmienic sie system zarzadzania przez lidera zeby to mialo rece i nogi
« Ostatnia zmiana: Listopad 09, 2011, 01:41:48 pm wysłana przez Phoeniks »
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • Wiadomości: 356

  • Pochwał: 1

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 09, 2011, 03:09:49 pm »
IHMO skoro healer dostaje 7 pomanderów, to czemu taki EE nie weźmie sobie coś dla nuka, typu empower? Zawsze te pomandery można wymienić, więc tak na prawdę wożenie OL poza nuker CP to chyba zbędna akcja. Na samych powach też da się żyć, więc jakoś do 85 można dojść z bd/sws i w/o OL/WC. To taka alternatywa, ale wiadomo, że OL/WC buff wymiata.
Cytat: skrzydlaty
Jak wykupisz Premium Life u Pana Boga to zwiększy Ci dobe do 30h.
:D :D :D :D


  • Wiadomości: 580

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 09, 2011, 04:51:54 pm »
oczywiscie, ze sie da, da sie nawet solo nukiem na PI ;d kwestia tylko taka, ze w party exp jest efektywniejszy.
jakby nie patrzec troszke nie jest to przemyslane, bo skoro juz jest jeden enchanter to 2/3profowy sws/bd/wc/ol/pp powinien miec zarowno s/d jak i buffy
Core - Feoh Wizard 85 /sub Aeore Healer 85+


  • Wiadomości: 356

  • Pochwał: 1

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 09, 2011, 05:15:10 pm »
Równie dobrze gra może zaczynać się od 85 lvlu :D Fakt faktem koreańcy nie wzięli pod uwagę nowe serwery, ba, nie wiedzieli, że wstaną oryginały Innovy, a że na wszystkich oficjalach mają już 85 na bank (przynajmniej te 3/4 serwera) to po jaką cholerę komu sws lub bd + buffer do party :D.

Tak czy inaczej trzeba będzie sobie jakoś poradzić. Albo box oop albo pomandery na różne przydatne buffy.
Cytat: skrzydlaty
Jak wykupisz Premium Life u Pana Boga to zwiększy Ci dobe do 30h.
:D :D :D :D


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 09, 2011, 05:21:13 pm »
powtarzam jeszcze raz, koreańcy nei znają czegoś takiego jak system CP, więc ich nie obchodzi, czy w pre 85 będziesz miał w party 2 healerów i 1 enchantera, czy odwrotnie. i tu jest pies pogrzebany, koneic kropka. Wy musicie się dostosować, albo modlić o kamyczek w prime shopie.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 10, 2011, 11:00:12 am »
CP to jakiś glupi wytwór organizacyjny, całkowicie zbędny jeżeli gracze w klanie wiedzą co i jak robić.
Wszyscy mówią o lepszym zgraniu i lepszym dowodzeniu. My w klanie mialiśmy zawsze pick up party na daily pvp.
Ale każdy wiedział jaka jest jego rola a na forum mieliśmy topic o strategiach,możliwościach i obowiązkach.
Jak ktoś się w tym nie umiał odnaleźć to wylatywał. Specjalne życzenia ustalało się indywidualnie.
Żeby osiągnąć sukces jedynie trzeba bylo sklecić party z odpowiednim setup.
W h5 liczył się tylko support - kto zebrał dobry skład ten nie mial problemu.
Przykładowa walka:
http://www.youtube.com/watch?v=rfOlqLwYA0U
Nova pick up setup:
1. hero Ol
2. EE - dobry
3. Cardi - dobry
4. Cardi - dobry
5. MM - nowy nabytek, uczy się
6. DC - nowy nabytek, uczy się
7. BD - nowy nabytek, uczy się
8. Sws - nowy nabytek, uczy się, jak dołączył do klanu to inni śmiali się że jest tragiczny.
9. PS - dobry
Jak widać grupa z jednym DD (MM) i dwoma kontrolerami tłumu (Ol,PS) ale z rozbudowanym supportem. Czterech graczy, którym daleko od top.
Przeciwnicy:
1. Glad - hero
2. EE - hero
3. DC - hero
4. PS - hero
5. Slh - hero
6. BD - słynny accorto
7. SWS - słynny Pausini
8. Cardi
9. SH
Grupa też pick up, ale nafaszerowana hero i największymi krzykaczami na serwerze.
Nova wygrywa. dlaczego?
Bo ma 2x ogarniętych healerów i EE z dużą przeżywalnością. Bo jadą z mana burnami i debuffami wręcz śmiejąc sie z dps własnego party. I jak widać pick up grupa doskonale wie co robi i ma strategię. Nie muszą być constem, żeby to ogarniać.


  • Wiadomości: 277

  • Pochwał: 6

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 10, 2011, 11:28:42 am »
No dobra ale sam powiedz czy jak wstawisz innego Cardiego na jedno miejsce dalej będą mieli takie wyniki?

Cp nie oznacza od razu ogaru... ale grupy grające w cp częściej wiedzą co robić w jakiej sytuacji i czego się spodziewać po innych członkach pt.

Co do hero... często jest to czysty feed i nie ma wiele wspólnego z umiejętnościami gracza.


L2 EU off @ TapMadls


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 10, 2011, 11:52:30 am »
Hmm, skoro jest tak duuuuuużo osób płaczących o system CP, to dlaczego nie pozakładają klanów w starym stylu?  hahaha

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 116

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 10, 2011, 12:29:42 pm »
Hmm, skoro jest tak duuuuuużo osób płaczących o system CP, to dlaczego nie pozakładają klanów w starym stylu?  hahaha
Bo świetnie wiedzą, że taki klan po za pójściem na lol spota na którym nikt poważnie nie expi nic nie zrobi.

Inny słowy póki Kard na CORE nie zostanie Hero dopóty CORE nie wolno nazywać dead serwerem.
[/quote]