Witaj
Gość

Wątek: Dyskusja o ideii CP w GoD  (Przeczytany 33139 razy)

  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 10, 2011, 12:51:32 pm »
Ja nie mówię że cp są złe. Mają sporo zalet. Ale stwarzają pewne ograniczenia.
Mój post był tylko głosem vs twierdzenie, że bez consta się nie da obecnie grać.
Fakt, że trzeba mieć trochę szczęscia by trafić na mądrych liderów i klan z przemyślaną rekrutacją.
Ale nie zgadzam się, że klan oparty na constach jest najbardziej efektywny.
Mieliśmy pewne stałe składy na sige. Ale zazwyczaj wynikalo to z potrzeby posiadania grup do realizacji konkretnych celów.
Np moja grupa slh1 powstała, żeby eliminować anakimy przeciwnika. Ale grać z slh1 codziennie byłoby ciężko. O ile pvp byłoby calkiem fajne i zdarzalo się, o tyle w pve ta grupa nie miała racji bytu.


  • Wiadomości: 277

  • Pochwał: 6

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 10, 2011, 01:16:33 pm »
Jak by nie patrzeć wszystko ma jakieś zalety i wady, grunt to wybrać odpowiednią opcje opierając się na bilansie opłacalności. Dla lidera 100++ os klanu łatwiej będzie zarządzać CP liderami, jeśli CP nie będą potrafiły się dostosować do klanu to dalej będzie to chaos. Ale łatwiej dowodzić podzielnymi małymi jednostkami. Stąd obecnie CP króluje. Może i w Azji sprawdzają się klany po 100++ osób bez CP, ale EU i NA gracze mają to do siebie, że wszędzie szukają ułatwień.


L2 EU off @ TapMadls


  • *******
  • Wiadomości: 2239

  • Pochwał: 1

  • BO KUBUś MOżE WIęCEJ
Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 10, 2011, 02:33:02 pm »
Jak by nie patrzeć wszystko ma jakieś zalety i wady, grunt to wybrać odpowiednią opcje opierając się na bilansie opłacalności. Dla lidera 100++ os klanu łatwiej będzie zarządzać CP liderami, jeśli CP nie będą potrafiły się dostosować do klanu to dalej będzie to chaos. Ale łatwiej dowodzić podzielnymi małymi jednostkami. Stąd obecnie CP króluje. Może i w Azji sprawdzają się klany po 100++ osób bez CP, ale EU i NA gracze mają to do siebie, że wszędzie szukają ułatwień.
I tu się mylisz jak klan oparty jest na cp + np jak na lencerze był problem z nowymi cp to sprawa w ocekach(daje jako przykład) wyglądała tak:
jest kilka cp: jedna osoba obraża inną z cp dochodzi do takiej eskalacji problemu, że wychodzi z klanu za nią wychodzą inne osoby z cp klan słabnie zaczynają wychodzić z tego powodu inne cp i po klanie :D. Jak się gra w cp to cp jest ważniejsze niż klan.

Luna
Tyrteos: 80 lvl SM|75 lvl WC |DA 55 - Banned
Franz
Decimos: 82lvl PS|75 lvl WC |DA 70 -Śpi
Lancer
Decimos: 7x lvl PS

http://przypierdolek.mybrute.com/
[quote author=120130 link=topic=27483.msg306926#msg306926


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 10, 2011, 03:13:55 pm »
Jak się gra w cp to cp jest ważniejsze niż klan.
Truth has been said.
Archeage <3


  • Wiadomości: 719

  • Pochwał: 3

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 10, 2011, 03:59:55 pm »
jak ja lubie czytać dramy na temat cp ;)

prawda jest taka, że CP krytykują niedzielni gracze, którzy w weekend nie mogą pograć z kumplem bo ma cp, nie mają top sprzętu i lvl bo samemu nie dają rady, albo ludzie co złożyli party z nieodpowiednich osób i im się cp posypało.
Jedyna sensowna wada CP jest taka, że utrudnia ono realne życie bo 3ba sie pojawiać praktycznei codziennie (w praktyce jest z tym róznie).
Gadacie,że na c3, c4 nie było cp i było dobrze...racja, ale wtedy ludzie nie wiedzieli co to cp (na pewno na priv, nie iwem jak na off, ale w wypadku tej dyskusji serwer nie ma znaczenia). Daje sobie ręce uciąć, ze jakby po god nagle zrobiło się c4 (abstrakcja) to powstawałyby same CP.

i pier....olenie że to że tamto nie ma sensu bo płaczki były są i będą, a realia gry sie zmieniają i 3ba się dostosować czy sie to komuś podoba czy nie, a jak nie to ...alać ;p
pozdro
Update:
W Amber party, jego członkowie pytają się alariona czy mogą dostać passy na shogala zamiast zapytać shogala  :D


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 10, 2011, 06:03:19 pm »
Prawda jest taka, że o system CP płaczą tylko ludzie którzy albo zfailowali swoje CP ale nie mogli znaleźć dobrego CP.

We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.


  • Wiadomości: 116

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 10, 2011, 06:44:40 pm »
Co najważniejsze ci co płaczą o CP widać nigdy w odpowiednim nie grali.
W CP chodzi przecież o to, że grasz ze znajomymi od razu macie jakiś plan na rozwój, słabsi dostają pomoc od tych co są bardziej ogarnięci czy nawet po prostu mają więcej czasu na grę.
Ja w moim CP mam ludzi z którymi gram od często 3 lat i wiem, że mogę im dać passy do konta czy swój sprzęt i nic się nie stanie. Wiem, że gdy ja nie mogę grać to mój kumpel mając czas siedzi na krasnalu i dropi jakieś partsy bym mógł sobie złożyć sprzęt.
I co najważniejsze miło jest czasem umówić się ze znajomymi na piwo i pośmiać się jak to fajnie się grało ostatnio.

Prawda jest taka, że bez CP można grać ale szybko się dojdzie do poziomu którego się bez CP nie przeskoczy.
Chcesz iść na porządne PvP, chcesz iść na epika i co ważniejsze dostać dropa z niego musisz mieć CP.
Mało który klan inwestuje w pojedynczych graczy.

Inny słowy póki Kard na CORE nie zostanie Hero dopóty CORE nie wolno nazywać dead serwerem.
[/quote]


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 10, 2011, 07:03:43 pm »
Cytuj
Chcesz iść na porządne PvP, chcesz iść na epika i co ważniejsze dostać dropa z niego musisz mieć CP.

Taa. Skąd ja mam 5/5 bez consta i nie kupując nic?


  • Wiadomości: 2

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 10, 2011, 07:05:16 pm »
Prawda jest taka, że bez CP można grać ale szybko się dojdzie do poziomu którego się bez CP nie przeskoczy.
Chcesz iść na porządne PvP, chcesz iść na epika i co ważniejsze dostać dropa z niego musisz mieć CP.
truth

i tak jak ktoś wspomniał, a o czym każdy lider klanu powinien pamiętać, że cp jest ważniejsze niż klan


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #59 dnia: Listopad 10, 2011, 07:59:36 pm »
Cytuj
Chcesz iść na porządne PvP, chcesz iść na epika i co ważniejsze dostać dropa z niego musisz mieć CP.

Taa. Skąd ja mam 5/5 bez consta i nie kupując nic?

Orlok, sorry Nova ma wszystko do dłuższego czasu, totalna dominacja, 90% epików. Mogą sobie pozwolić w inwestycje w pojedyńcze jednostki, które dla dobra klanu (tak jak ty np. ze strategiami i pomysłami) zapewne wnoszą wiele.

Ale u nas każdy epik jest ważny i przydzielany dosyć indywidualnei dla całego party i zasług danego party. Dla jednostek jest ich za mało, szczególnie, że każdy klan dominuje u nas 1-2 miesiące i zmiana i tak w kółko.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 121

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #60 dnia: Listopad 10, 2011, 08:15:47 pm »
Solo CP > zwykłe CP

Zalety solo CP:
-NIE DZIELISZ SIĘ DROPEM!
-support nie marudzi, że go wywalasz z party co buffa

Stań się lepszy od innych! Po prostu kup sobie własne const party! ! !
Zapraszam do działu "Targowisko". Kupisz tam swoje własne CP po zaskakująco niskich cenach!
Piszę poprawnie po rusku.


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #61 dnia: Listopad 10, 2011, 08:20:12 pm »
Solo CP > zwykłe CP

Zalety solo CP:
-NIE DZIELISZ SIĘ DROPEM!
-support nie marudzi, że go wywalasz z party co buffa

Stań się lepszy od innych! Po prostu kup sobie własne const party! ! !
Zapraszam do działu "Targowisko". Kupisz tam swoje własne CP po zaskakująco niskich cenach!
win

...
WIN
Archeage <3


  • Wiadomości: 116

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #62 dnia: Listopad 10, 2011, 08:23:09 pm »
Ale u nas każdy epik jest ważny i przydzielany dosyć indywidualnei dla całego party i zasług danego party. Dla jednostek jest ich za mało, szczególnie, że każdy klan dominuje u nas 1-2 miesiące i zmiana i tak w kółko.

Dokładnie o tym mówię.
Nie do końca na siłę klanu nie składa się suma siły jednostek do niego należących lecz siła CP które da się złożyć z tych że ludzi.
Nie licząc pojedynczych przypadków graczy którzy mimo nie posiadania CP wnoszą wiele do gry klanu. Sam bardzo długo grałem bez CP po czym CP znalazłem i widzę różnicę.

Inny słowy póki Kard na CORE nie zostanie Hero dopóty CORE nie wolno nazywać dead serwerem.
[/quote]


  • Wiadomości: 719

  • Pochwał: 3

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #63 dnia: Listopad 10, 2011, 09:19:04 pm »
Solo CP > zwykłe CP

Zalety solo CP:
-NIE DZIELISZ SIĘ DROPEM!
-support nie marudzi, że go wywalasz z party co buffa

Stań się lepszy od innych! Po prostu kup sobie własne const party! ! !
Zapraszam do działu "Targowisko". Kupisz tam swoje własne CP po zaskakująco niskich cenach!

Jesteś moim mistrzem :)
Update:
W Amber party, jego członkowie pytają się alariona czy mogą dostać passy na shogala zamiast zapytać shogala  :D


  • Wiadomości: 288

  • Pochwał: 1

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #64 dnia: Listopad 10, 2011, 11:25:38 pm »
Co najważniejsze ci co płaczą o CP widać nigdy w odpowiednim nie grali.
W CP chodzi przecież o to, że grasz ze znajomymi od razu macie jakiś plan na rozwój, słabsi dostają pomoc od tych co są bardziej ogarnięci czy nawet po prostu mają więcej czasu na grę.
Ja w moim CP mam ludzi z którymi gram od często 3 lat i wiem, że mogę im dać passy do konta czy swój sprzęt i nic się nie stanie. Wiem, że gdy ja nie mogę grać to mój kumpel mając czas siedzi na krasnalu i dropi jakieś partsy bym mógł sobie złożyć sprzęt.
I co najważniejsze miło jest czasem umówić się ze znajomymi na piwo i pośmiać się jak to fajnie się grało ostatnio.

Prawda jest taka, że bez CP można grać ale szybko się dojdzie do poziomu którego się bez CP nie przeskoczy.
Chcesz iść na porządne PvP, chcesz iść na epika i co ważniejsze dostać dropa z niego musisz mieć CP.
Mało który klan inwestuje w pojedynczych graczy.
przede wszystkim musisz mieć głowę na karku... dopiero w drugiej kolejności ważne jest dobre CP
jeśli jest odwrotnie to żadne CP nie pomoże

btw na Lancerze w ciągu ponad roku online'u grałem w zasadzie w jednym 8-osobowym (lol) melee CP, jakieś 4 tyg z full supportem pod melee+OL - lol squad bo ważniejsi dla mnie byli ludzie niż owning na pvp... bez CP wbiłem 85 jako 1./2. tank w OCkach, w których tanków było w sumie 6-8 (lol), żaden z nich nigdy nie miał tak wysokich miejsc na oly, w zakresie sprzętu też nigdy nie odstawałem od topowych cp (trading ftw!), passy miałem na wiele postaci z różnych cp - wszystko jest kwestią zaufania i uczciwości
jedyną wadą jaką stwierdzałem w klanie opartym o system cp była nuda w momentach kiedy odbywały sie raidy - w pogoni za dropami frekwencja w cp była blisko 100% :)... poza tym same plusy :)
League of Legends EUNE - do odwołania

L2 EU -> Core - iDeepPain = Sigel Knight 9x (retired)
L2 EU -> Core - DeepPain = Feoh Wizard 8x z SLH (alt) (retired)
L2 EU -> Core - GreenZone = Iss Enchanter 8x (slave box) (retired)

L2 RU -> Lancer - DeepPain = Sigel Knight 85/Destroyer 75/SWS 75/Phantom Summoner 5x (retired)
Aion -> Spatalos - Deep = Templar 45 (retired)
L2 NA -> Bartz - DeepPain = Grand Khavatari 78 (retired)


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #65 dnia: Listopad 10, 2011, 11:58:20 pm »
Orlok, z całym szacunkiem do Ciebie, ale czasem naprawdę próbujesz zaklinać rzeczywistość. Grasz w takim klanie, który może wszystko i tylko sporadycznie (bardziej z powodu rozluźnienia klanu chwilowe) inni na serwerze mogą coś zrobić. Sam przyznałes, że na end game dla prosów wieje nudą, bo konkurencji brak. W związku z tym, po prostu kombinujecie sobie takie różne mix party na spontanie itd.


System CP, ma jeszcze jedną bardzo dużą zaletę, zwiększa rywalizację w klanie. Jedne party patrząc na progress innych, motywują się do działania i to napędza wszystko do przodu.

Problem pojawia się, gdy rywalizacja zamienia się w zawiść. To jest przyczyna dla której polski klan nie będzie nigdy nic znaczył na żadnym serwerze. Pojedyncze CP tak, klan jako taki cały polski nie. Polacy nie mogą zostać przy zdrowej konkurencji, tylko zaczynają hate'ować, kiedy komuś powodzi się lepiej/ bardziej ogarnia ze swoją ekipą. Tak było w OC i dlatego klan mimo predyspozycji, by być w miarę dobrym klanem na Lancerze skończył jak skończył.


Inna sprawa, że generalnie mało jest dobrych constów. Mało z nich jest w stanie coś naprawdę osiągnąć i często różne dramy/niepowdzenia sprawiają, że kończy się ono szybciej niż zaczęło.

Jestem bardzo ciekaw, czy chociaż połowa CP na Eu, dotrwa do jakiegoś przyzwoitego poziomu. I nie mówie, że na 7 osób nikt nie ma prawa się wykruszyć i być zastąpionym, tylko żeby party jako całość się utrzymało.


Orlok, kolejna sprawa, to zgranie. Ja wiem, że każdy gracz musi wiedzieć co należy do jego zadań i to jest pewien trzon pozwalający odnaleźć mu się w różnych sytuacjach. Ale za cholerę nie wmówisz mi, że nie ma ptrzeby zgrywania się dogłębnijeszgo, ponieważ spójrz na scenę E-sportu. Czy jeżeli powiedzmy z CS-a, czy innej gry w rywalizacji drużynowej, pościągasz po 1 najlepszu graczu z całego teamu, czy w ten sposób zbudujesz najlepszy team do tej gry?

Oczywiście że nie, przynajmneij z początku. Jest multum kwestii, które wymagają zgrania TYCH konkretnych osób w drużynie. Nawyki/odruchy/przwyczajenia/zgranie/preferowane taktyki i nawet coś tak jak atmosfera. Szczegóły, ale to one decydują często o tym, czy dany team jest dobry czy nie.

Tak wracając do twojego przykładu tego PvP vs party hero:
Gdyby to nei było na ofie, to by bardziej do mnei przemówiło. Tak niestety z góry będę zakładał, że większość z nich jechała (na mniej lub bardziej zaawansowanych) scryptach, a po drugie hero to nei wyznacznik skilla w L2 niestety...
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #66 dnia: Listopad 11, 2011, 12:23:19 am »
Po co dogrywanie się i CP jeżeli połowa jedzie na tych samych skryptach a druga połowa ogarnia na tyle że z każdym się zgrają :D
Archeage <3


  • ******
  • Wiadomości: 1180

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #67 dnia: Listopad 11, 2011, 06:43:30 am »
Jestem bardzo ciekaw, czy chociaż połowa CP na Eu, dotrwa do jakiegoś przyzwoitego poziomu. I nie mówie, że na 7 osób nikt nie ma prawa się wykruszyć i być zastąpionym, tylko żeby party jako całość się utrzymało.
Kur. Alarion prosze Cie kolejny raz wciskasz swoje kity o tym co to bedzie na eu i w ogole. Powiedz mi czy Ty w swoim party nie wymieniłes ani jednej osoby od początku gry bo z tego co wiem to prawie wszystkich. Wsakaz mi const na Lancerze (9osob) ktore gralo ze soba 1 rok w niezmienionym składzie. Nie ma takiego party. Juz nie mowie o tych party co zaliczoło faila na 7x albo wczesniej (lol ;) ) Czsami ludzie emuja, maja inne zajecia, koncza z ta zjeb gra różne są powody.

Ja nie jestem ciekaw bo wiem ze na lancerze połowa polaczkowych party nie dotrwała do jakiegos przyzwoitego poziomu ;)


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #68 dnia: Listopad 11, 2011, 10:39:50 am »
Jestem bardzo ciekaw, czy chociaż połowa CP na Eu, dotrwa do jakiegoś przyzwoitego poziomu. I nie mówie, że na 7 osób nikt nie ma prawa się wykruszyć i być zastąpionym, tylko żeby party jako całość się utrzymało.
Kur. Alarion prosze Cie kolejny raz wciskasz swoje kity o tym co to bedzie na eu i w ogole. Powiedz mi czy Ty w swoim party nie wymieniłes ani jednej osoby od początku gry bo z tego co wiem to prawie wszystkich. Wsakaz mi const na Lancerze (9osob) ktore gralo ze soba 1 rok w niezmienionym składzie. Nie ma takiego party. Juz nie mowie o tych party co zaliczoło faila na 7x albo wczesniej (lol ;) ) Czsami ludzie emuja, maja inne zajecia, koncza z ta -_-' gra różne są powody.

Ja nie jestem ciekaw bo wiem ze na lancerze połowa polaczkowych party nie dotrwała do jakiegos przyzwoitego poziomu ;)

Owek, czemu nei czytasz tego co pisałem? Nie chodzi mi o to, że co jakiś czas ktoś wyrotuje, tylko czy ogólnei idea party jako takiego zostanei zachowana. Nam się udało, nawet jeżeli poza Deliosem i mną nikt nie pamięta jak to wyglądało te `1,5 roku temu na starcie.


Tak, połowa CP na Lancerze failnela i pewnie podobne proporcje beda na EU, bo tam idzie masa dzieczakof z privz, ktore pograja kilka tyg i zalicza emo quita. Co do calej reszty to sie zobaczy jak pojdzie.

Mi w tym akapicie chodziło bardziej o to, że trudno jest zbudować(i znaleźć) ogar CP, co widać wszędzie w sumie.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • Wiadomości: 440

  • Pochwał: 19

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #69 dnia: Listopad 11, 2011, 11:28:01 am »
Ale o co tu się kłócić. Każdy gra tak jak mu sprawia przyjemność. Jeżeli prowadzenie CP jest przyjemnością to jak najbardziej trzeba się tego trzymać. Ja tylko pokazuję, że mogą być inne drogi organizacji. Jeszcze fajniejsze, ale stawiające większe wymagania przed CL a nie CPL. Dla przykładu, ty Alarion budowałeś swoje party, przekonywałeś ludzi, testowałeś setup, zbierałeś informacje. Zajęło ci to sporo czasu i wysiłku. Efekt był bardzo fajny i obiecujący. Jakoś to teraz procentuje w GoD. Czyli dowód na to że prowadzenie CP opłaca się ale wymaga dużego zaangażowania wszystkich biorących w tym udział.
Dla porównania, twoj setup party u nas w klanie złożylibyśmy w 15 minut jeżeli mielibyśmy ochotę.
Z random ludzi to by nie wyszło. W klanie typu zerg, gdzie byłoby wielu odstających poziomem też pewnie trafiłaby się w takim party czarna owca, która by wszystko popsuła. Ale gdy klan ma dobrych graczy, to da się to zrobić i gdy wszyscy w klanie mają ten sam sposób komunikacji nie ma znaczenia kto w którym party będzie.
CP też dostrzegają te ograniczenia i coraz częściej cp jest budowane z więcej niż 7/9 osób, żeby były jakieś możliwości manewru.
Ale, żeby nie było że to pick up party vs hero party miało farta i żeby post był ciekawszy, runada 2:) (było ich 14) :
http://www.youtube.com/watch?v=KKq0WJFJt3o
Tu już przeciwnicy próbowali się zreorganizować. Dorzucili do składu kolejnego cardiego (hero) i tanka (HK hero) kosztem dd.
I coś im nie wyszło. Pick up grupy jak widać nie są dla każdego, ale imo jest to najfajniejsza forma gry jeżeli ma się taką możliwość.

No i jesze jedno. W tym party tylko LSD jest na programach (choć w sumie cardi na programach robi różnicę).
Ale dla przykładu jeszcze sytuacja z TW.
Mieliśmy jasne zadanie - wyprowadzić Dion warda w miejsce dobre do obrony i utrzymać go określoną ilość czasu. Przeciwnicy bez dion warda nie mogli na tym TW nic ugrać, wiec było to kluczowe.
CL wysłał do tego zadania dwa party. Jedno moje (3x slh) i drugie heavy dps (3x anakim). Oba party nie są constami i nie grają na codzień w tych składach. To właśnie typowe setup skonstruowane pod sige/tw. Ruscy wysłali na nas swoje najlepsze cp. Jeno z nich ogłasza się na goha jako najlepsze CP na chronosie. I przy okazji słyszycie naszą komunikację:
http://www.youtube.com/watch?v=0za-O7v61AI&feature=related
« Ostatnia zmiana: Listopad 11, 2011, 11:39:53 am wysłana przez orlok »


  • Wiadomości: 190

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #70 dnia: Listopad 11, 2011, 12:22:42 pm »
Ale o co tu się kłócić. Każdy gra tak jak mu sprawia przyjemność.

+1,

w całej tej dyskusji brakuje mi jakiegoś wyśrodkowania, większość wyszła z założenia klan oparty na cp vs klan bez cp, a co jak klan ma i cp i ludzi grających bez cp ? :P


  • Wiadomości: 121

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #71 dnia: Listopad 11, 2011, 12:45:10 pm »
Najlepiej jak klan ma graczy, którzy mają swoje solo CP a ich alty są poupychane w innych klanach. Wtedy podczas siege tworzy się kilka party z liderów solo CP, a inne klany, w których poupychane są alty, nie są w stanie wystawić zergu na siege bo nie posiadają aktywnych graczy!

Konkluzja: nie trzeba bronić zamku całe 2h. Można ten czas przeznaczyć na farmę.
« Ostatnia zmiana: Listopad 11, 2011, 12:47:04 pm wysłana przez Insektor »
Piszę poprawnie po rusku.


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #72 dnia: Listopad 11, 2011, 12:52:55 pm »
so ... much ..... WIN
Archeage <3


  • Wiadomości: 460

  • Pochwał: 0

    • Moja strona
Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #73 dnia: Listopad 12, 2011, 09:12:47 pm »
Moze dlatego, ze ludzie jeszcze wtedy dobrze nie znali gry, healera jak mialo 1 na 5 party to bylo niezle, roznice miedzy no life i normalnymi ludzmi nie byly tak znaczace, clan wary  tak rozpowszechnione wiec mozna bylo samym wchodzeniem w crime wiele ugrac czy powalczyc 1 vs 10 klanow z dodatnym ratio pvp jesli bali sie wszystkich pknac i skonczyc zabawe.

Przypomniałeś mi czasy, kiedy L2 było fajne i dawało radość, aż się wzruszyłem :P


  • Wiadomości: 70

  • Pochwał: 0

Odp: Dyskusja o ideii CP w GoD
« Odpowiedź #74 dnia: Listopad 13, 2011, 11:05:29 am »
i małe pytanie.jak sws/bd mają już nawzajem najważniejsze disco to kogo weżniecie chętniej do pt z nich?jak wejdzie f2p, zdecydowałam się na enchantera który zostanie wybudzony z swsa lub bd.mam wrażenie, że jak bd dostało disco z swsa to wychodzi ogólnie duzo lepiej na + do pt niż sws.oczywiście pytanie dotyczy expa do 85 lvl.