Witaj
Gość

Wątek: Magical Critical rate (Interlude)  (Przeczytany 11497 razy)

  • Wiadomości: 187

  • Pochwał: 0

  • Hollow's Power
Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 13, 2017, 07:33:13 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=y8FNM2yvLJs
(ps. ostatnie 10 sekund filmu dla nietrzymających mocz)
Żadna z historii , jakie ludzie opowiadają o mnie,
nie zmieni tego faktu, kim naprawdę jestem.


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 13, 2017, 07:46:04 pm »
Bańkę jeszcze zrozumiem, bo wystarczy że siądzie m.cryt i wszystko na AOE go dostaje, ale skille typu Hurricane ze 100% cryt rate na SH który ma mniej WIT'a od Elfów i Ludzi to jakiś żart :V

Po drugie, gość wybił AOE swoich klanowiczy? wut?



  • *******
  • Wiadomości: 1266

  • Pochwał: 36

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 13, 2017, 07:48:28 pm »
Bańkę jeszcze zrozumiem, bo wystarczy że siądzie m.cryt i wszystko na AOE go dostaje, ale skille typu Hurricane ze 100% cryt rate na SH który ma mniej WIT'a od Elfów i Ludzi to jakiś żart :V

Taka to była kronika. Był płacz o to:
http://boards.lineage2.com/showthread.php?t=178417

Poza tym sam pamiętam jak krytowali nukerzy jak złapali augmentację wm, szybko się padało. Później oczywiście nadszedł nerf i nieco się uspokoiło.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 13, 2017, 07:54:13 pm wysłana przez coshoo »
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...


  • Wiadomości: 193

  • Pochwał: 0

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 13, 2017, 07:59:02 pm »
Siren, PoWater i WM = 100% Crit.rate? no grubo :V Do tego na SH
To ja w inną grę gram chyba. Na tego Double WM 10 z Augu prędzej bym się zgodził niż na to...
on mial augment, przynajmniej jeden


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 13, 2017, 08:47:21 pm »
Poza tym sam pamiętam jak krytowali nukerzy jak złapali augmentację wm, szybko się padało. Później oczywiście nadszedł nerf i nieco się uspokoiło.

Nerf nadszedł w cotygodniowym update? Bo przecież oni zawsze robili i robią dalej raz w tygodniu małe Maintenance z poprawkami.
Nawet na czacie widać że piszą coś o teście, więc podejrzewam że testowali to wszystko zaraz po wejściu Interlude.

Siren, PoWater i WM = 100% Crit.rate? no grubo :V Do tego na SH
To ja w inną grę gram chyba. Na tego Double WM 10 z Augu prędzej bym się zgodził niż na to...
on mial augment, przynajmniej jeden

Nie byłbym taki pewny, na pierwszym SSie w buffach nie widać WM'a na broni tez nie ma Efektu Augu, ofc mógł trafić z Low LS'a ale tam szansa jest totalnie mizerna.
Raczej widzę to jako błąd który został później poprawiony, ale widać po tych Screenach że jednak coś z tym M.Crytem jest na rzeczy, ja osobiście nigdy się aż z tak przesadnym rate nie spotkałem...



  • Wiadomości: 193

  • Pochwał: 0

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 13, 2017, 08:51:59 pm »
Poza tym sam pamiętam jak krytowali nukerzy jak złapali augmentację wm, szybko się padało. Później oczywiście nadszedł nerf i nieco się uspokoiło.

Nerf nadszedł w cotygodniowym update? Bo przecież oni zawsze robili i robią dalej raz w tygodniu małe Maintenance z poprawkami.
Nawet na czacie widać że piszą coś o teście, więc podejrzewam że testowali to wszystko zaraz po wejściu Interlude.

Siren, PoWater i WM = 100% Crit.rate? no grubo :V Do tego na SH
To ja w inną grę gram chyba. Na tego Double WM 10 z Augu prędzej bym się zgodził niż na to...
on mial augment, przynajmniej jeden

Nie byłbym taki pewny, na pierwszym SSie w buffach nie widać WM'a na broni tez nie ma Efektu Augu, ofc mógł trafić z Low LS'a ale tam szansa jest totalnie mizerna.
Raczej widzę to jako błąd który został później poprawiony, ale widać po tych Screenach że jednak coś z tym M.Crytem jest na rzeczy, ja osobiście nigdy się aż z tak przesadnym rate nie spotkałem...
nerf nadszedl w kolejnych kronikach, nie w zadnym cotygodniowym maintenance, a wm augment progamer mial na pewno


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 13, 2017, 09:49:30 pm »
nerf nadszedl w kolejnych kronikach, nie w zadnym cotygodniowym maintenance, a wm augment progamer mial na pewno

Wybacz, ale nie jest to jakieś 100% potwierdzone info, dlatego poczekam na wypowiedz coshoo, bo widze że coś o tym wie i on pierwszy w sumie wniósł do tego tematu wiarygodne info zaraz za nim Salamon.

Cotygodniowe update wnoszą naprawdę wiele, więc myślę że bez problemu mogli to trochę znerfić przed totalną zmianą która nadeszła dopiero w Gracia Part 1. Tam dopiero widać pierwszą potężną zmianę.
Co do Augu progamera, sąsiad czy rodzina że takie pewne info? Dla mnie brak skilla pośród buffów oraz brak glow'a na broni który świadczył by o Augu to brak jakichkolwiek dowodów że cokolwiek miał, mógł pałować 10k Low Lsów jak pisałem wcześniej, ale to i tak nie jest pewne info, więc słowa "na pewno" są nic nie warte w tym przypadku.

btw, wcześniej był też popełniony błąd dotyczący Passive augu WM10, bonus nie jest to 100% tylko 50% więc sorry my bad, Active ma 100%. :)

//Edit.
Po aktualizacji posty z SS'em przez coshoo można być już pewnym w 90% że nie miał WM, na SSie bił z AM'ki a na filmiku lata z SOM'em. Dodatkowo filmik pokazuje jakim totalnym bezsensem jest 100% M.Crit.Rate.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 13, 2017, 09:56:12 pm wysłana przez Asgota »



  • *******
  • Wiadomości: 1266

  • Pochwał: 36

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 13, 2017, 10:09:41 pm »
Wiele więcej do tematu nie wniosę. Nie pamiętam jak długo trwało zanim to znerfili, ale na pewno kilka miesięcy się tak grało.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 13, 2017, 10:16:16 pm wysłana przez Asgota »
Nikodem, Eva's Saint, Hindemith -> Phoenix... - stare dobre czasy...


  • Wiadomości: 193

  • Pochwał: 0

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 13, 2017, 10:13:35 pm »
nerf nadszedl w kolejnych kronikach, nie w zadnym cotygodniowym maintenance, a wm augment progamer mial na pewno

Wybacz, ale nie jest to jakieś 100% potwierdzone info, dlatego poczekam na wypowiedz coshoo, bo widze że coś o tym wie i on pierwszy w sumie wniósł do tego tematu wiarygodne info zaraz za nim Salamon.

Cotygodniowe update wnoszą naprawdę wiele, więc myślę że bez problemu mogli to trochę znerfić przed totalną zmianą która nadeszła dopiero w Gracia Part 1. Tam dopiero widać pierwszą potężną zmianę.
Co do Augu progamera, sąsiad czy rodzina że takie pewne info? Dla mnie brak skilla pośród buffów oraz brak glow'a na broni który świadczył by o Augu to brak jakichkolwiek dowodów że cokolwiek miał, mógł pałować 10k Low Lsów jak pisałem wcześniej, ale to i tak nie jest pewne info, więc słowa "na pewno" są nic nie warte w tym przypadku.

btw, wcześniej był też popełniony błąd dotyczący Passive augu WM10, bonus nie jest to 100% tylko 50% więc sorry my bad, Active ma 100%. :)

//Edit.
Po aktualizacji posty z SS'em przez coshoo można być już pewnym w 90% że nie miał WM, na SSie bił z AM'ki a na filmiku lata z SOM'em. Dodatkowo filmik pokazuje jakim totalnym bezsensem jest 100% M.Crit.Rate.
jak sobie chcesz, twoj serwer, twoja sprawa


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 13, 2017, 10:16:47 pm »
Wiele więcej do tematu nie wniosę. Nie pamiętam jak długo trwało zanim to znerfili, ale na pewno kilka miesięcy się tak grało.
Pomiędzy Interlude a Gracia Part 1 w której był update jest grubo ponad rok różnicy, Pomiędzy Interlude, a Kameal prawie 8 miesięcy.
Więc raczej zmienili to za czasu Interlude.

Changelog z Kameal: http://legacy.lineage2.com/news/kamael_20.html
Dziś już nie mam czasu ale jutro go przejrzę.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 13, 2017, 10:19:25 pm wysłana przez Asgota »



  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 13, 2017, 11:53:38 pm »
Cotygodniowe update wnoszą naprawdę wiele, więc myślę że bez problemu mogli to trochę znerfić przed totalną zmianą która nadeszła dopiero w Gracia Part 1.
W życiu nie spotkałem się z czymś takim. Chociaż w tamtych czasach na offie nie grałem.

Po aktualizacji posty z SS'em przez coshoo można być już pewnym w 90% że nie miał WM, na SSie bił z AM'ki a na filmiku lata z SOM'em. Dodatkowo filmik pokazuje jakim totalnym bezsensem jest 100% M.Crit.Rate.

Jakbyś przeczytał temat podany wcześniej:
Taka to była kronika. Był płacz o to:
http://boards.lineage2.com/showthread.php?t=178417

To byś zauważył ludzi piszących, że ten typek ma WM10.
Dodatkowo powołujesz sie na filmik, gdzie archer ma buff z dupy, a do tego sam biegnie do nukera, który go kite-uje hahaha


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 14, 2017, 01:40:18 am »
kite-uje? lol, on stoi w miejscu i ma wyjebane bo każdego zamiata na 2 hity, do tego cast ~1400, bierzesz malarie i masz ~1600, SPS wyciąga ok 2000, Jak to wybiegasz :V
Wczoraj testowaliśmy SPS'a z 2000 C speeda vs PR, na jeden strzał PR'a siadały 2-3 jak nie 4 nuki, przy tym typie wystarczyłyby 2 nuki. Buff? Co on da przy tym dmg, dostaną o 1-2k mniej? każdy z party po jednym strzale miał z 30-40% HP, poza tym na innym filmiku łamał postacie na UD na 3 hity...

Jakbyś przeczytał temat podany wcześniej:
Taka to była kronika. Był płacz o to:
http://boards.lineage2.com/showthread.php?t=178417
Nie czytałem tego dzisiaj bo zajmowałem się debuffami, przejrzałem to tylko tak na szybko, ale że nie padł nigdzie jego nick to stwierdziłem że obadam jutro, nawet jak ma WM to Pasywne, a ono daje 50%, tak czy tak to ustawienie było śmieszne, teraz muszę ustalić tylko jak wyglądała naprawa.

Co do Weekly Maintenance, grasz/grałeś na Innovie czy NC?
Bo na NC były:http://www.lineage2.com/en/news/maintenance/
Niestety stara strona żyje bo żyje i na tą chwile mam tylko logi z 2010r.



Finalne rozwiążemy to chyba tak:
-Cap M.Crit.Rate będzie ustawiony na 50%, tak jak u wojów.
-Wprowadzimy do plików konfiguracyjnych możliwość szybkich i bezinwazyjnych zmian ustawień M.Crit.Rate, dzięki temu w trakcie Live będziemy mogli to zmienić gdy zauważymy że faktycznie coś jest nie tak.
-Przelicznik Buffów zostaje taki sam jak był, retailowe Baza+Bonus z buffa

Tak to wygląda po wprowadzeniu zmiany, zobaczymy jak będzie w praktyce, Przetestować będzie można na Christmas PvP Serwerze


Pozostaje tylko małe pytanie Czy WM z Augu był liczony od BAZY czy od statystyki końcowej (po buffie). Bo to tutaj będzie odgrywać kluczową rolę.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 14, 2017, 01:56:04 am wysłana przez Asgota »



  • Wiadomości: 187

  • Pochwał: 0

  • Hollow's Power
Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 14, 2017, 07:59:44 am »
Pozostaje tylko małe pytanie Czy WM z Augu był liczony od BAZY czy od statystyki końcowej (po buffie). Bo to tutaj będzie odgrywać kluczową rolę.
oj asgota asgota, spytaj sie developera albo sam dogrzeb sie do skilli w plikach xml czy w buffie jest mul stat (czyli mnożenie) czy add stat (czyli dodawanie)
jeżeli masz wątpliwości to dogrzeb się może do off int plików skilli jak gdzieś znajdziesz i tak to wyszperaj
poza tym akurat ustawienie czy skill ma mnożnik czy po prostu dodaje powinno być jak na offie (tak wielkich błędów zazwyczaj nie robili)
Żadna z historii , jakie ludzie opowiadają o mnie,
nie zmieni tego faktu, kim naprawdę jestem.


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 14, 2017, 08:57:29 am »
Pozostaje tylko małe pytanie Czy WM z Augu był liczony od BAZY czy od statystyki końcowej (po buffie). Bo to tutaj będzie odgrywać kluczową rolę.
oj asgota asgota, spytaj sie developera albo sam dogrzeb sie do skilli w plikach xml czy w buffie jest mul stat (czyli mnożenie) czy add stat (czyli dodawanie)
jeżeli masz wątpliwości to dogrzeb się może do off int plików skilli jak gdzieś znajdziesz i tak to wyszperaj
poza tym akurat ustawienie czy skill ma mnożnik czy po prostu dodaje powinno być jak na offie (tak wielkich błędów zazwyczaj nie robili)
To jak to działa u nas to ja wiem...
Chodzi mi o to jak to powinno działać według według Offa typu NC, a nie tych śmiesznych plików którzy niektórzy nazywaj "offem".
W internecie ciężko już coś znaleźć, jedne źródła mówią że działa od bazy, inne zaś nie mówią na ten temat nic, Screeny zaś mówią że to powinno działać jako mnożnik statystyki końcowej, ale jeżeli on osiągnął 100% Crit rate posiadając Passive WM10 które daje 50% to wcześniej musiał mieć ok ~67%, zaś jeżeli on osiągnął by taki poziom na SH który ma mniej bazowego WIT'a od SPS'a, to taki SPS powinien osiągnąć spokojnie 80%+ bez Augu WM co nie trzyma się kupy...

Inaczej mówiąc liczę na kto że ktoś coś na ten temat pamięta i da nam to jakąś podstawę do działania w tym kierunku, jeżeli niczego się nie dowiemy zrobimy to po prostu po swojemu i będziemy doprowadzać powoli do perfekcji... Ciężki temat bo nie widać tej statystyki w Statach i to jest problemem :)

Poza tym po tematach "co wam sie NIE PODOBA w interlude" oraz  "Wasze propozycje dotyczące ustawień serwera" i ich zawartości można wywnioskować że nie będzie to full retail interlude, tylko będziemy wprowadzać zmiany które udoskonalą w pewnym stopniu tą kronikę, nie spodoba się to każdemu, ale niestety ta kronika jak każda inna nie była i nigdy nie będzie dopracowana gdyż update przychodziło tak szybko że nie nadążali z poprawkami zapewne...
« Ostatnia zmiana: Grudzień 14, 2017, 09:09:03 am wysłana przez Asgota »



  • Wiadomości: 917

  • Pochwał: 9

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 14, 2017, 09:52:21 am »
kite-uje? lol, on stoi w miejscu...
Możesz zauważyć na początku, że łucznik i dagger biegnie w jego stronę i on się cofa. Potem już nie musi, bo walczy z bandą idiotów.

Co do Weekly Maintenance, grasz/grałeś na Innovie czy NC?
Na Innovie, przez lata nie widziałem żadnego nerfa w weekly maintenance.


Wczoraj testowaliśmy SPS'a z 2000 C speeda vs PR, na jeden strzał PR'a siadały 2-3 jak nie 4 nuki
Jak ktoś wie jak grać archerem, to na jeden strzał PRa powinien przypadać 0-1 nuk, niezależnie od cast speeda :)


Drobne przepychanki słowne czy lekko prowokujące słowa są jak najbardziej wskazane


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 14, 2017, 10:29:31 am »
jak masz czas to wbij na discorda i w wolnej chwili (najlepiej wieczorem) zobaczysz jak łatwo kite-owac tak odpalanego nuka.



  • Wiadomości: 109

  • Pochwał: 0

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 14, 2017, 03:25:03 pm »
SPS + 5 wit dye + 3wit BW ,siren,wm2,pow + valakas + passiv,activ wm ,niech tam osiąga 95% ( powiedzmy około )
wit wiadomo zmienia baze i to powinno robić największa różnice..
Ile typa na serwerze będzie miało 2 WM i valakas'a ? zresztą low rate serwer ...
a jak bardzo chcesz boostowac łuczników bo maja capa na 50% to możesz im dac 70% ale tu bym uważał.. bo się okaże ze mag się wysra z many w 3min a luk będzie mógł koxac ile mu bozia siły da + bardzo dobry dps i tu widzę problem.

A jak chcesz balansować PVP w tej grze to od razu Ci mowie daj se spokój bo nikomu się to jeszcze nie udało.

a co do capa 50% dla magow i lukow.. to luk 50% z palcem w nosie a nuker 2 wm(agu) i valakas ?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 14, 2017, 07:45:09 pm wysłana przez royy »


  • Wiadomości: 20

  • Pochwał: 0

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 18, 2017, 07:12:04 pm »
Problem jest taki, że zawsze na początku lata od groma nukerów, bo na początku, gdzie ludzie nie mają biżu nukerzy są najlepsi i tyle. Potem w późniejszej fazie gry, gdzie pojawiają się masowo epici i wyenchantowane tatteosy zaczyna się robić dużo więcej łuków, którzy kroją wszystko na swojej drodze.
Nie będzie wielu osób, które będą w stanie zrobić sobie 2xWM z 76lvl LS'ów ponieważ nie jest aż tak łatwo o nie... Szczególnie z tylko jednym boxem i to będąc na low rate serwerze. I do tego jeszcze valakass, tego też nie będzie sporo, ponieważ ma on długi respawn i właśnie dlatego tyle daje magom, powinien być op bo będzie go mało:P.
M.cry rate 50% powinien wystarczyć i tak widać jak często siadają na tym cryty (ewentualnie potem jak jednak nie będzie to działało tak dobrze to obniżycie to:P)


  • Wiadomości: 109

  • Pochwał: 0

Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 18, 2017, 07:41:53 pm »
ogólnie to ten serwer jest źle poustawiany.. nic się nie zgadza niby jest dobrze ale tak naprawdę nie jest ..

oficial 100% m cryt, tu o polowe obcięty jakby nie mógł zrobić ze nuker osiąga 50% na buffie a valakas i 2 wm dają mu jakieś 75%.. przypuszczam ze nikt by nawet nie zauważył ze coś jest nie tak.. a tak wchodzisz i od razu widać ze m cryt się nie zgadza..
zniszczyłeś w ten sposób EE na oly ..
PR na 2 duel mightach robi nieprawidłowy dmg.
a co do dagerow to na bank tez są źle ustawieni :D
tutaj trzeba by było zrobić oly na wszystkich klasach to powychodzą kwiatki a tak to se można pisać jaki to nie off będzie z tego serwera


  • ********
  • Wiadomości: 1260

  • Pochwał: 0

    • L2 Emi
Odp: Magical Critical rate (Interlude)
« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 18, 2017, 08:07:24 pm »
ogólnie to ten serwer jest źle poustawiany.. nic się nie zgadza niby jest dobrze ale tak naprawdę nie jest ..

oficial 100% m cryt, tu o polowe obcięty jakby nie mógł zrobić ze nuker osiąga 50% na buffie a valakas i 2 wm dają mu jakieś 75%.. przypuszczam ze nikt by nawet nie zauważył ze coś jest nie tak.. a tak wchodzisz i od razu widać ze m cryt się nie zgadza..
zniszczyłeś w ten sposób EE na oly ..
PR na 2 duel mightach robi nieprawidłowy dmg.
a co do dagerow to na bank tez są źle ustawieni :D
tutaj trzeba by było zrobić oly na wszystkich klasach to powychodzą kwiatki a tak to se można pisać jaki to nie off będzie z tego serwera

1. Plików się nie "ustawia od tak" jak ty sobie tam myślisz... Większość to sztywne formuły które się nie zmieniają...
2. Ten serwer nie będzie full Retail co powinieneś zauważyć po tematach: "co wam sie NIE PODOBA w interlude" oraz "Wasze propozycje dotyczące ustawień serwera" gdzie ludzie wypisują wszelakie pomysły dotyczące ustawień i wprowadzenia customów, wstępnie mamy już jakieś informacje co będzie wprowadzone a co nie, ale to jeszcze nic pewnego dlatego też nie ma jeszcze oficjalnego info. (Nie będzie to odbiegało bardzo od retaila, ale wzbogaci grę)
3. Nie ma bogów L2, którzy znają każdy zakamarek tej gry i nigdy się nie mylą, do tego kilkanaście kronik które mieszają się w głowach i później dostajemy zgłoszenia typu " BBS'y na oly nie działają...".

Tak obcinamy M.crit.rate do max 50% i to nie podlega już dyskusji, jeżeli pojawia się dalej problemy z tym związane będziemy odpowiednio podnosić lub obniżać rate, Formuły skilli oraz wszystkie działania pozostały tak jak wcześniej, efekty będzie widać już na Christmas PvP, ale to serwer PvP więc będzie można głównie zobaczyć różnicę pomiędzy full zbuffowanymi Magami oraz Wojami.

Ten projekt ma pół roku, więc nie wymagaj od nas działań oraz poprawności w plikach jak na serwerach które stoją 8lat+, wszystko przyjdzie z czasem...