Witaj
Gość

Wątek: Łączenie się z własnym serwerem  (Przeczytany 42331 razy)

  • ********
  • Wiadomości: 1980

  • Pochwał: 57

Łączenie się z własnym serwerem
« dnia: Kwiecień 09, 2007, 09:42:59 pm »



/Matim : 04.17.09

Na wstępie zaznaczamy,że własny patch to także edycja systemu , a więc modyfikacja clienta gry . Jest to zakazane.Ostrzegaliśmy . Jeśli chcesz mieć serwer w 100% legalny,wybierz łączenie się przez hosta , patrz niżej Click



                                                                                    C5

Po pierwsze potrzebujesz:

*system przerobiony pod C5 -> Ściągnij stąd lub stąd.


Instrukcja:

*Ściągnij powyższy system

*Wypakuj go w dowolnym miejscu na dysku

*odpal "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe", który zamieściłem z systemem

*następnie postąp tak:

Open and decrypt
wybieramy plik l2.ini ze ściągniętego systemu i przerabiamy linijkę ServerAddr=ip naszego servera (np ServerAddr=99.999.99, w przypadku zmiennego ip używamy no-ip clienta www.no-ip.pl, badź www.no-ip.com)
Save and encrypt
zapisujemy w systemie, który ściągnęlismy w wersji 413

*Możemy także przerobić sobie nazwę servera używając "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe". Postępujemy tak jak z l2.ini w pliku servername.e-dat, tylko zmieniamy nazwę Bartz na taką, jaką sobie życzymy (Bartz w przypadku hexid 0).

*Usuwamy pliki "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe" , "L2 C5 INI EDITOR.exe" z folderu system.

*Kolejnym krokiem jest zmienienie ProtocolRevision w naszym serverze.Otwieramy server.properties w gameserver/config i zmieniamy nasze linijki na coś takiego:

# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.
# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.
MinProtocolRevision = 1
MaxProtocolRevision = 999.

Cieszymy się własnym patchem, wklejająć go do naszego folderu z grą.
Folder system, który zamieściłem jest nieco zmodowany, bo dodaje kilka ciekawych opcji. Serdecznie polecam ;)


                                                                
                                                                               Interlude
Po pierwsze potrzebujesz:

*system przerobiony pod Interlude -> Ściągnij stąd lub stąd


Instrukcja:

*Ściągnij powyższy system

*Wypakuj go w dowolnym miejscu na dysku

*odpal "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe", który zamieściłem z systemem

*następnie postąp tak:

Open and decrypt
wybieramy plik l2.ini ze ściągniętego systemu i przerabiamy linijkę ServerAddr=ip naszego servera (np ServerAddr=99.999.99, w przypadku zmiennego ip używamy no-ip clienta www.no-ip.pl, badź www.no-ip.com)
Save and encrypt
zapisujemy w systemie, który ściągnęlismy w wersji 413

*Możemy także przerobić sobie nazwę servera używając "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe". Postępujemy tak jak z l2.ini w pliku servername.e-dat, tylko zmieniamy nazwę Bartz na taką, jaką sobie życzymy (Bartz w przypadku hexid 0).

*Usuwamy pliki "Lineage ][ File Edit(Interlude And C5-NEW).exe" , "L2 C5 INI EDITOR.exe" z folderu system.

*Kolejnym krokiem jest zmienienie ProtocolRevision w naszym serverze. Otwieramy server.properties w gameserver/config i zmieniamy nasze linijki na coś takiego:

# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.
# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.
MinProtocolRevision = 1
MaxProtocolRevision = 999.

Cieszymy się własnym patchem, wklejająć go do naszego folderu z grą.


                                                                                   CT1

*Ściągamy patcha stąd lub stąd
*Wersja 2 tutaj
*Hellbound tutaj

Instrukcja:

*Ściągnij powyższy system

*Wypakuj go w dowolnym miejscu na dysku

*odpal "L2 FileEdit (Int-Kamael).exe", który zamieściłem z systemem

*następnie postąp tak:

Open and decrypt
wybieramy plik l2.ini ze ściągniętego systemu i przerabiamy linijkę ServerAddr=ip naszego servera (np ServerAddr=99.999.99, w przypadku zmiennego ip używamy no-ip clienta www.no-ip.pl, badź www.no-ip.com)
Save and encrypt
zapisujemy w systemie, który ściągnęlismy w wersji 413

*Możemy także przerobić sobie nazwę servera używając "L2 FileEdit (Int-Kamael).exe". Postępujemy tak jak z l2.ini w pliku servername.e-dat, tylko zmieniamy nazwę Bartz na taką, jaką sobie życzymy (Bartz w przypadku hexid 1).

*Usuwamy pliki "L2 FileEdit (Int-Kamael).exe" z folderu system.

*Kolejnym krokiem jest zmienienie ProtocolRevision w naszym serverze. Otwieramy server.properties w gameserver/config i zmieniamy nasze linijki na coś takiego:

# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.
# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.
MinProtocolRevision = 1
MaxProtocolRevision = 999.

Cieszymy się własnym patchem, wklejająć go do naszego folderu z grą i rozsyłając po ludziach.


UWAGA! Stosowanie patcha wymaga zmiany niektórych ustawień w konfiguracji serwera!
W razie wygasłych linków prosze pisać.

NO LONGER SUPPORTED ^^
« Ostatnia zmiana: Maj 06, 2009, 02:37:58 pm wysłana przez Matim »
Prepare for unforeseen consequences...


  • *******
  • Wiadomości: 1092

  • Pochwał: 22

Odp: Jak stworzyć swojego własnego patcha C5, Interlude, CT1, Hellbound.
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 28, 2009, 01:01:02 pm »
Jak podpiąć się pod serwer przy użyciu Hosta ?

1. Jest to prosta sprawa , sprawdzamy czy nasze configi serwerowe są poprawnie ustawione i edytujemy plik Hosts , który znajdziemy w :

Cytuj
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc

2. Otwieramy plik Hosts za pomocą notatnika

3. Wpisujemy IP do naszego hosta w następujący sposób (przykład) :

Cytuj
127.0.0.1 localhost
5.195.154.172 l2authd.lineage2.com
5.195.154.172 l2testauthd.lineage2.com
216.107.250.194 nprotect.lineage2.com

Gdzie :

Cytuj
5.195.154.172 l2authd.lineage2.com
5.195.154.172 l2testauthd.lineage2.com

Wpisujemy IP naszego serwera , z którym chcemy się połączyć

Cytuj
216.107.250.194 nprotect.lineage2.com

Ta linijka odpowiada za ochronę przed GameGuardem ( Ironia  :P ? )

4. Zapisujemy nasz plik Hosts , zrobione ! Jesteśmy gotowi do łączenia się z naszym serwerem .