Witaj
Gość

Wątek: Konsola ps3  (Przeczytany 1427 razy)

  • Wiadomości: 3

  • Pochwał: 0

  • Never Any Good
Konsola ps3
« dnia: Luty 24, 2013, 03:42:11 pm »
Witam!
Kilka dni temu powiedziałem sobie, że l2 to nie ta gra którą tak kochałem i czas zakończyć  kilkuletni romans z tą grą. postanowiłem więc zakupić konsole. Jako że strasznie napalilem się na Heavy Rain'a i serię GoW to chyba oczywista sprawa, że chce zakupić ps3. I tutaj rodzi się moje pytanie: jaką wersję wybrać? W internecie są wersję zwykle oraz "slim" czy jakoś tak a ja nie mam pojęcia którą wybrać.. Po prostu jestem zielony jeżeli chodzi o konsole. Mam nadzieję, że ktoś pomoże :))

dzięki wielkie! :D
ps. Jeżeli umieściłem temat nie tam gdzie trzeba to sorry ale jestem na telefonie.
« Ostatnia zmiana: Luty 24, 2013, 03:45:29 pm wysłana przez Bethes »
"To miejsce odbite w kilku parach źrenic,
Które wierzą, że ich życie kiedyś się zmieni,
Kilka zmęczonych twarzy pełnych nadziei,
Że znajdą miłość pośród pyłu i kamieni"

Małpa - Wyjeżdżam by wrócić


  • Wiadomości: 24

  • Pochwał: 1

  • Othell 98
Odp: Konsola ps3
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 24, 2013, 05:51:09 pm »
Hey,

Bez różnicy, którą kupisz. Ja mam obecnie FATa 80GB i slimkę 320GB i nie ma znaczenia pod względem sprzętowym, którą masz. Jedyna różnica to wielkość dysku twardego z jaką kupisz konsolę (zawsze możesz dysk wymienić na większy w razie potrzeby), także kupując kieruj się grami jakie konsola ma w zestawie bądź ewentualnie drugim padem jak masz z kim grać.

Druga sprawa to 20 lutego zostało zapowiedziane PS4 na grudzień 2013 (Europa początek 2014) to cena PS3 pewnie zacznie spadać ale z drugiej strony kupisz PS3 teraz to przez rok masz do ogrania tyle kapitalnych gierek więc nie ma co czekać na PS4 ;)

Pozdrawiam
Core

Othell 98 / Wynn 88 / SH 80 / PS 80


  • *******
  • Wiadomości: 4410

  • Pochwał: 12

  • Plan? I don't need a plan.
Odp: Konsola ps3
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 24, 2013, 06:09:37 pm »
slim>nowsza wersja