Witaj
Gość

Wątek: Screeny, PvP i Flame na Lancer  (Przeczytany 1182713 razy)

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9575 dnia: Wrzesień 09, 2011, 08:04:25 am »
Alarion w grze o ile ścin nie masz ( ssd) a jedynie małą ilość fps( ~10) Fraps i tak będzie ci to nagrywał z fps jaki ustawisz sobie w nim np 30, normalnie ci gra zamula a na filmiku jest płynnie.
Do płynnej i przyjemniej gry wystarczy jakieś ~20 fps..
Ostatnio dla testów podłączyłem starszą kartę graficzną xfx hd 4870 ( ktoś z forum tu pisał że na starszych lepiej chodzi)  ilość fps podobna, za to szybkość wczytywania się postaci w miastach znacznie uległa wydłużeniu ..
Kilka osób mówiło/ pisało że wyciągają na siegach po 40 fps na full detalach, więc bardzo proszę tak jak napisał Naver, stanąć na szczycie schodów w Aden, poczekać aż się wszyscy doczytają i zerknąć na monument i wkleić screena.. może uda nam się złożyć konfig na którym l2 będzie każdemu śmigało.. ;)
Wiadomo, że na frapsie lepiej to będzie wyglądało chociaż nie zawsze bo w niektórych momentach możesz mieć nagły spadek FPS i wtedy fraps nagra to tak jakby komp Ci zamulił.
Grafa nie ma za bardzo znaczenia z jednego prostego powodu - grafika w L2 od początku tej gry dużo się nie zmieniła czyli wystarczy jakaś średnia karta.
40 FPS da rade wyciągnąć i tym bardziej kiedy masz zrobić screena nie ruszając się, chyba wiesz że fpsy uciekają kiedy widzisz więcej animacji, ruchów?  :P

Spadłem.
To się nie ruszaj i pokaż 40 fps w Aden na rynku. :D

@Alarion
Nie próbuje się wytłumaczyć. :P Nie wiem, raczej monotonia. Czekam na coś nowego po prostu. :P
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 09, 2011, 08:10:59 am wysłana przez Acid »


  • Wiadomości: 316

  • Pochwał: 1

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9576 dnia: Wrzesień 09, 2011, 08:25:19 am »
40 FPS da rade wyciągnąć i tym bardziej kiedy masz zrobić screena nie ruszając się, chyba wiesz że fpsy uciekają kiedy widzisz więcej animacji, ruchów?  :P

Nie wiem jak to działa, ale L2 jest taką grą, że nie ważne czy coś się rusza czy nie - jeśli w mieście jest dużo sklepów a biega kilka osób, to fpsów i tak jest mało. Takie aden to dobry test.
Lancer:
Specnaz team
Naver - Aeore Healer 85+


  • Wiadomości: 179

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9577 dnia: Wrzesień 09, 2011, 09:43:15 am »
4gb ramu, dysk ssd, dobry procek i grafa - na siegach 5-10 fps ;p
Lancer: Gildus Cardi81 - retired
VH:  Cardi -> Aeore Healer - retired
Innova EU off: bored :P
Cardi 4evah


  • ******
  • Wiadomości: 1257

  • Pochwał: 3

  • Legendarny StarK
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9578 dnia: Wrzesień 09, 2011, 11:23:37 am »
4gb ramu, dysk ssd, dobry procek i grafa - na siegach 5-10 fps ;p
lapek lenovo y550p , i7 1,6ghz, radek 5730, zwykly dysk 500gb i 4gb pamieci =10-15 klatek czyli bezproblemowe granie

4. w przypadku gdy strona przeciwna wygrywa flejm war, (czyli po prostu napisze prawde - czy pocisnie aralionowi od grubasow, derfo od slabiakow, amirasowi od lamuskow, stwierdzi ze core jest dead i online to 200) aralion bierze w rece katarynke i kreci korbka tak dlugo, az wyskoczy z niej zdalnie sterowana małpka (ruesse) i wlepi wrogowi jedynej i slusznej ideologi %


  • Wiadomości: 705

  • Pochwał: 4

  • Chant of bsoe
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9579 dnia: Wrzesień 09, 2011, 11:25:51 am »
Wiekszosc private store powinna zniknac wraz z nowym systemem sprzedazy ( 0,05% podatku imo ), tylko ciekawe jak to wplynie na jakosc gry.
A co do prockow to wydaje mi sie ze wystarczylby zwykly jedno rdzeniowy z porzadnym licznikiem bo silnik l2 i tak nie wykorzystuje wiecej niz 1 core.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 09, 2011, 11:27:25 am wysłana przez Roxis »

L2 EU Vinuz !
Lineage 2 official server Luna
Vinuz/Sqn: Adventurer 82lvl
Piti: Soul Breaker 76lvl
L2RU
Sqnik: Rouge 86 / 75 WL / 75 WC / 75 DA  @ Lancer


  • ******
  • Wiadomości: 1257

  • Pochwał: 3

  • Legendarny StarK
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9580 dnia: Wrzesień 09, 2011, 11:30:24 am »
A co do prockow to wydaje mi sie ze wystarczylby zwykly jedno rdzeniowy z porzadnym licznikiem bo silnik l2 i tak nie wykorzystuje wiecej niz 1 core.
jestes pewny?:)

4. w przypadku gdy strona przeciwna wygrywa flejm war, (czyli po prostu napisze prawde - czy pocisnie aralionowi od grubasow, derfo od slabiakow, amirasowi od lamuskow, stwierdzi ze core jest dead i online to 200) aralion bierze w rece katarynke i kreci korbka tak dlugo, az wyskoczy z niej zdalnie sterowana małpka (ruesse) i wlepi wrogowi jedynej i slusznej ideologi %


  • Wiadomości: 705

  • Pochwał: 4

  • Chant of bsoe
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9581 dnia: Wrzesień 09, 2011, 11:41:51 am »
Co do "single" MMO to chyba tak jest, nie wiem jak ma sie sprawa w przypadku duo trio ... boxow, ale pomimo tego z klilkoma boxami lepiej bedzie sobie radzic kilko rdzeniowy procek, przynajmniej tak mi sie wydaje :D

L2 EU Vinuz !
Lineage 2 official server Luna
Vinuz/Sqn: Adventurer 82lvl
Piti: Soul Breaker 76lvl
L2RU
Sqnik: Rouge 86 / 75 WL / 75 WC / 75 DA  @ Lancer


  • ******
  • Wiadomości: 1257

  • Pochwał: 3

  • Legendarny StarK
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9582 dnia: Wrzesień 09, 2011, 12:21:44 pm »
od kamalola albo gracii sie to zmienilo i obsluguje kilka rdzeni

4. w przypadku gdy strona przeciwna wygrywa flejm war, (czyli po prostu napisze prawde - czy pocisnie aralionowi od grubasow, derfo od slabiakow, amirasowi od lamuskow, stwierdzi ze core jest dead i online to 200) aralion bierze w rece katarynke i kreci korbka tak dlugo, az wyskoczy z niej zdalnie sterowana małpka (ruesse) i wlepi wrogowi jedynej i slusznej ideologi %


  • Wiadomości: 285

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9583 dnia: Wrzesień 09, 2011, 12:25:51 pm »
Dokładnie, robiłem kiedyś testy, są gdzieś tu nawet na forum, 1 rdzeń - Aden 8 fps, 2 rdzenie - Aden 12-13 fps.
Na 10 fpsach płynności nie masz.


  • ******
  • Wiadomości: 1257

  • Pochwał: 3

  • Legendarny StarK
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9584 dnia: Wrzesień 09, 2011, 12:28:27 pm »
tak jak wyzej. Jedynym mankamentem (nie wiem czy tlykol na ru offie czy tez na innych serverach) bylo zawieszanie sie okna w miastach, w momencie gdy proces wspolpracowal z kilkoma watkami, dlatego jak to odkryl insektor, nalezalo pozostawic tylko 1 watek aby tego uniknac,a  po wyjsciu z miasta wlaczyc pozostale

4. w przypadku gdy strona przeciwna wygrywa flejm war, (czyli po prostu napisze prawde - czy pocisnie aralionowi od grubasow, derfo od slabiakow, amirasowi od lamuskow, stwierdzi ze core jest dead i online to 200) aralion bierze w rece katarynke i kreci korbka tak dlugo, az wyskoczy z niej zdalnie sterowana małpka (ruesse) i wlepi wrogowi jedynej i slusznej ideologi %


  • Wiadomości: 48

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9585 dnia: Wrzesień 09, 2011, 04:38:53 pm »
L2 ma staaaary silnik graficzny i w mass pvp ogromną rolę (poza dyskiem oczywiście) odgrywa procesor. Karta graficzna i ramy (mając 8gb nigdy nie widziałem żeby l2.exe zabierało więcej niż 2gb) to pierdółki, wszysto ze średniej półki będzie ok. Obecnie najlepszym rozwiązaniem do uzyskania najlepszej ilości fps jest zakup procka  i5 2500k i podkręcenie go w okolice 4,5-5ghz- róznica w fps między zwykłym i5 3ghz a podkręconym jest dosyć znaczna.  Oczywiście dysk ssd z zapisem/odczytem na poziomie 500/500 to podstawa.
:D


Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9586 dnia: Wrzesień 09, 2011, 04:42:45 pm »
Bzdura jest to co piszesz ale okej.


  • Wiadomości: 719

  • Pochwał: 3

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9587 dnia: Wrzesień 09, 2011, 05:00:45 pm »
jakiś poważniejszy up był bo ściąga mi 15mega i jakaś łatka do DirectX...??
Update:
W Amber party, jego członkowie pytają się alariona czy mogą dostać passy na shogala zamiast zapytać shogala  :D


  • Wiadomości: 121

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9588 dnia: Wrzesień 09, 2011, 05:13:30 pm »
L2 ma staaaary silnik graficzny i w mass pvp ogromną rolę (poza dyskiem oczywiście) odgrywa procesor. Karta graficzna i ramy (mając 8gb nigdy nie widziałem żeby l2.exe zabierało więcej niż 2gb) to pierdółki, wszysto ze średniej półki będzie ok. Obecnie najlepszym rozwiązaniem do uzyskania najlepszej ilości fps jest zakup procka  i5 2500k i podkręcenie go w okolice 4,5-5ghz- róznica w fps między zwykłym i5 3ghz a podkręconym jest dosyć znaczna.  Oczywiście dysk ssd z zapisem/odczytem na poziomie 500/500 to podstawa.

Potwierdzam, że procesor ma duże znaczenie. Wiem to z własnego doświadczenia jak modernizowałem stary komputer.

a)wymieniłem kartę graficzną z Radeona 9200 na Radeona 9600.
Rezultat: bez zmian

b)zastąpiłem kość 512mb DDR na 2 kości po 1gb DDR każda
Rezultat: bardzo mała poprawa fps

c)wymieniłem mało wydajny procesor Celeron 2800MHz na bardziej wydajny Pentium IV 2600MHz
Różnica: KOLOSALNA ! Wreszcie mogłem płynnie grać pve bo wcześniej moby lagowały.
Piszę poprawnie po rusku.


  • Wiadomości: 48

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9589 dnia: Wrzesień 09, 2011, 05:21:51 pm »
Bzdura jest to co piszesz ale okej.

Twoja agrumentacja na temat mojego złego podejścia w poradzeniu sobie z problemem zwiększenia fps okazała się dla mnie na tyle przekonuąca że przyznaję się do błędu i po ponownej dogłębnej analizie wszystkich danych, tym razem mając w pamięci twoje zastrzeżenia także dochodzę do wniosku że bzdurą jest to co napisałem. Dogłębnie przepraszam wszystkich za wprowadzenie w błąd moją wcześniejszą wypowiedzią, proszę się w żadnym wypadku nią nie sugerować. Pozdrawiam
:D


  • Wiadomości: 179

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9590 dnia: Wrzesień 09, 2011, 05:48:14 pm »
@up pamietaj ze moderator zna sie na wszystkim.
Lancer: Gildus Cardi81 - retired
VH:  Cardi -> Aeore Healer - retired
Innova EU off: bored :P
Cardi 4evah


Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9591 dnia: Wrzesień 09, 2011, 06:44:50 pm »
Zapraszam do dzialu komputery, gdzie podobne tematy byly poruszane setki razy z roznymi konfigami kompow i nie przynosily wiekszych rezultatow.  :oops:
Sad but true.


  • Wiadomości: 79

  • Pochwał: 0

  • In nomine Dei nostri Satanas Luciferi excelsi!
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9592 dnia: Wrzesień 09, 2011, 07:15:38 pm »
Zapraszam do dzialu komputery, gdzie podobne tematy byly poruszane setki razy z roznymi konfigami kompow i nie przynosily wiekszych rezultatow.  :oops:
Sad but true.

Dobrze........... :D
Skelth Lineage 2 CLASSIC EU
_____________
SH - Salion


  • Wiadomości: 473

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9593 dnia: Wrzesień 09, 2011, 08:21:52 pm »
Za czasów mojej gry w ETC kręcili tam fajne zestawy kompów. I z tego co pisali kolosalna różnice dają dyski twarde jak się je zrobi w RAID to podobno jest skok mega.


  • Wiadomości: 48

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9594 dnia: Wrzesień 09, 2011, 08:33:08 pm »
O dyskach to już chyba każdy wie jak poprawiają wydajność, ale teraz używa się dyski SSD a nie jakieś raidy sr4jdy ;p
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 09, 2011, 08:35:06 pm wysłana przez Tatsuc1 »
:D


  • ******
  • Wiadomości: 1100

  • Pochwał: 5

  • a.k.a. Darth
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9595 dnia: Wrzesień 09, 2011, 10:30:08 pm »
ze wzgledu ze kaczory nie graja - nekro 83 (300) /albo wc 83 z pa lf niezobowiazujacego party na koks od czasu do czasu :)

pm Vulcana, Vraghor albo pm tutaj na forum
retired


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9596 dnia: Wrzesień 09, 2011, 10:58:29 pm »
Procesor to NAJWAŻNIEJSZY element jeżeli chodzi o L2. Potem ram w znacznie mniejszym stopniu.
Dysk to kwestia doczytów. W magiczny sposób nie zwiększy nam klatek z 10 do 20. Ale pierwsze uderzenie (teleport) będzie lżejsze z szybszym dyskiem. Szybki dysk eliminuje nagle spadki spowodowane doczytem, nie podnosi jednak stałej ilości klatek.
Gdzieś widziałem testy, musiałbym poszukać.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 09, 2011, 11:00:18 pm wysłana przez Delios »
Archeage <3


  • Wiadomości: 705

  • Pochwał: 4

  • Chant of bsoe
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9597 dnia: Wrzesień 09, 2011, 11:45:16 pm »
Slaby procek moze zamulic najwydajniejsze karty graf, tj spowodowac ze nie beda wstanie pracowac na najwyzszych obrotach.
A co do kompa do l2 to wg mnie dopiero procesory serii i5 i i7 zaczely sie nadawac z ta swoja technologia turbo boost ;p

L2 EU Vinuz !
Lineage 2 official server Luna
Vinuz/Sqn: Adventurer 82lvl
Piti: Soul Breaker 76lvl
L2RU
Sqnik: Rouge 86 / 75 WL / 75 WC / 75 DA  @ Lancer


  • *******
  • Wiadomości: 7604

  • Pochwał: 0

Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9598 dnia: Wrzesień 09, 2011, 11:56:57 pm »
no cóż, jeżeli w tempie kiedy kiedyś odpalałem 1 konto, teraz odpalam 3, to jest spory progress ; )

Zobaczymy jutro na TW jak będzie.
Alarion - EdgeWalker   {Amber} Party Leader
ArcheAge  Server: Kyprosa! / West side




Cat Drama Maker


  • ******
  • Wiadomości: 1056

  • Pochwał: 8

  • One Winged BASTARD
Odp: Screeny, PvP i Flame na Lancer
« Odpowiedź #9599 dnia: Wrzesień 10, 2011, 12:05:03 am »
Slaby procek moze zamulic najwydajniejsze karty graf, tj spowodowac ze nie beda wstanie pracowac na najwyzszych obrotach.
A co do kompa do l2 to wg mnie dopiero procesory serii i5 i i7 zaczely sie nadawac z ta swoja technologia turbo boost ;p
Fajne te procki, mój i5 650 ciśnie 3.84Mhz na stockowym chłodzeniu.


no cóż, jeżeli w tempie kiedy kiedyś odpalałem 1 konto, teraz odpalam 3, to jest spory progress ; )

Zobaczymy jutro na TW jak będzie.
Dostaniesz z +3 klatki :)
Archeage <3