Tytuł: Nowe lokacje tłumaczenie/ Odnowione stare Lokacje ich RB, Sayune i Adventure Mar
Wiadomość wysłana przez: Belgarion w Listopad 30, 2011, 09:17:03 pm
Nowe tereny
Talking Island
Po przebudzeniu, Shilien użyła swoich mocy do ściągnięcia unoszącej się w powietrzu wyspy Ye Sagira i rzuciła ją w stronę kontynentu Aden. Ye Sagira uderzyła w Talking Island roztrzaskując się na miliony części i niszcząc całą wyspę. Cała topografia wyspy została zmieniona. Talking Island pozostaje obszarem dla graczy zaczynającym grę z serią questów dla początkujących graczy. Talking Island Village zostało odbudowane jako wspaniałe miasto z każdym rodzajem sklepu i magazynu.
Talking Island Village
Stare miasto Talking Island Village zostało zniszczone gdy Ye Sagira rozbiła się na wyspie. Jak również wszystkie inne rodzinne miasta wszystkich ras zostały zniszczone lub porzucone. Wszystkie rasy wspólnymi siłami odbudowały Talking Island Village. Ruiny starego miasta można zobaczyć w dolinie obok nowego miastem. Nowe miasto Talking Island Village jest teraz punktem startu dla nowych postaci wszystkich ras. Odnowiona seria newbie quest zaczyna się tutaj i prowadzi nowe postacie po przez tutorial wokół wyspy. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fgd%2Fincludes%2Fimages%2Fzones%2Ftalking-island-sml-01.jpg&hash=32d0616c281826824fbf82171083ce2a)(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fgd%2Fincludes%2Fimages%2Fzones%2Ftalking-island-sml-02.jpg&hash=bf3b648e573384a9a421fa59c17ff464)(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fgd%2Fincludes%2Fimages%2Fzones%2Ftalking-island-bg.jpg&hash=ba0cd5b8757c95a053cf3ac5a0dede36)
Nowe miejsca w Talking Island Village:
- Administration Office: Można tu znaleźć Mistrzów każdej z ras. Zapewniają oni transfer klasy, przedmioty i questy dla początkujących graczy oraz wskazówki do gry i przewodniki. - Muzeum: Funkcje Muzeum można oglądać za pomocą panelu interfejsu w menu głównym budynku. Muzeum jest głównym budynkiem w Talking Island Village. Statues of characters można znaleźć wewnątrz budynku jak i również przy wejściach do miasta. - Kookaru Handler: Dziewczynka stoi przy wejściu do miasta i oferuje bezpłatny przejazd mechanicznym ptakiem, aby postacie mogły zwiedzać i podróżować szybko po całej wyspie. - Town Square: Plac jest wypełniony sklepami i NPC wszelkiego rodzaju. - Gatekeepers: Istnieją dwa Gatekeepers w Talking Island Village. jeden z nich jest na Town Square i teleportuje postacie do Ye Sagira po wcześniejszym odblokowaniu przez postać tego obszaru wędrówką pieszą. Drugi Gatekeeper jest na wschód od Muzeum i teleportuje postacie na główny kontynent Aden.
Ye Sagira
Zalecany poziom 1-20 Lokacja Solo.
Ye Sagira było niegdyś stolicą Gigantów z pięknym pałacem, główną siedzibą króla Gigantów Harnaka. Była symbolem zaawansowanej technologii gigantów o czym świadczą rozjarzone glify i tajemnicze konstrukcje z kamienia. Po wojnie między Gigantami i Bogami, miasto zostało opuszczone a Eihasad zdecydowała uwięzić ostatniego z Gigantów Hermuncus w podziemiach Ye Sagira. Po setkach lat wiedza na temat Ye Sagira przetrwała tylko w legendach mówiących o pięknych budowlach, technologii czy ukrytych przez Hermuncus mocy Gigantów. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fgd%2Fincludes%2Fimages%2Fzones%2Fye-sagira-01-sml.jpg&hash=3ddf901d71bf22caa07ffc8dde414c27)(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fgd%2Fincludes%2Fimages%2Fzones%2Fye-sagira-02-sml.jpg&hash=fa9b0181e6a93e054dff18389490ccdc) (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fgd%2Fincludes%2Fimages%2Fzones%2Fye-sagira-bg.jpg&hash=3835599de2215df41fcf44b6a0a38894) Shilien wierząc istnienie ukrytej moc rozbiła miasto o ziemię. W zderzeniu z Talking Island, Ye Sagira została zniszczona. Fragmenty niegdyś dumnego miasta Gigantów są teraz rozrzucone po całej wyspie. Ze wszystkich stron świata przybyli na Talking Island badacze, poszukiwacze przygód i skarbów. Dzięki napływowi tak ogromnej liczby ludności i badaniom ruin pozwoliło to odbudować Talking Island Village
Ruiny Ye Sagira podzielone są na pięć części. Postacie mogą poruszać się po tych obszarach za pomocą kamieni nieteleportujących czerwonych i niebieskich. Cały teren ruin jest powiązany serią questów dla początkujących graczy
Reliquary of the Giants jest odrębnym obszarem ruin, to mistyczne miejsce z posągami Giants of the Awakening do zmiany klasy. Posągii te są ostatnim etapem transfery klasy w Awakening.
Labyrinth of Belis
Zalecany poziom 18-20 Lokacja Solo.
Harnak ostatni król Gigantów, miał piękną żonę imieniem Belis. Harnak będąc o nią zazdrosny zbudował labirynt, aby chronić swoją żonę przed wzrokiem mężczyzn patrzących na nią z pożądaniem. Pomimo tego bóg Gran Kain odnalazł Belis i uwiódł ją. W gniewie Harnak zamordował Belis. Teraz labirynt jest opanowany przez agentów kultu Embryo, którzy starają się wzmocnić Shilien.
Labirynt Belis jest miejscem części serii Questów początkujących graczy , i questu na pierwszą zmianę klasy postaci
Harnak Underground Ruins
Zalecany poziom 85-90 l Lokacja Party
Po zamordowaniu swojej żony król Harnak, ukrywa się w podziemnym sanktuarium pod Ye Sagiria. Chociaż od dawna martwy to jego duch nawiedza lochy (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fgd%2Fincludes%2Fimages%2Fzones%2Fharnak-illustration-01-sml.jpg&hash=d3387c140f98b10193e3b61f1cad840f)(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fgd%2Fincludes%2Fimages%2Fzones%2Fharnak-screen-02-sml.jpg&hash=c48766588e19bdaae5f95f0b5252d361)
Do Harnak Underground Ruins można wejść po rozmowie z Hadel in Exploration Zone 1 of Ye Sagira. Lochy składają się z trzech pięter i ośmiu pomieszczeń każda. W centrum lochu znajduje się lteleport do przemieszczania między piętrach. Drugie i Trzecie piętro zawiera pieczęcie, które można złamać co skutkuje przywołaniem większej ilości potworów, punktem kulminacyjnym jest pojawienie się RB Harnak’s Wraith i Harnak’s Evil Spirit Pieczęcie wypadają z mobów. po złamaniu pieczęci postać otrzymuje dodatkowe buffy i pojawiają się potwory Noctum i Demonic Noctum. Kiedy wszystkie pieczęcie zostaną rozbite i wszystkie potwory zabite RB Harnak’s Wraith lub Harnak’s Evil Spirit pojawią się w zależności od piętra na którym pieczęcie zostały rozbite.
Magmeld
Magmeld to region we wschodniej części kontynentu Aden. Ponieważ istnieje w innym wymiarze, Magmeld dopiero niedawno został odkryty przez badaczy. Został stworzony przez boginię Einhasad, dla pięknych i czystych stworzeń, które chcą być z dala od skażonego przez ludzkość świata. Przebudzenie Shilien pozwoliło przeniknąć złu do wszystkich zakątków świata, nawet do Megmeld dzięki temu powstała szczelina między wymiarami która stale się poszerza. Kiedy Elven llider Asterios przybył do Anghel Waterfall prowadzony proroctwem, mówiącym o możliwości uratowania Mother Tree(drzewo życia), odkrył portal prowadzący do Magmeld. Od tej chwili w Magmeld jest dużo poszukiwaczy przygód. W Magmeld znajduje się jedyne miasto Ancient City of Arcan, jak również liczne tereny łowieckie i kilka lochów. Obszar ten nadaje się dla graczy na wysokich lvl. Aby dostać się do Magmeld za pierwszym razem trzeba udać się do Anghel Waterfall, i przejść przez portal, kolejne wejścia odbywają się za pomocą teleportu Gatekeeper w Ancient City of Arcan
Jedyne zamieszkałe miejsce w Magmeld, Ancient City of Arcan jest zamieszkałe przez klan Cat. Po przybyciu Asteriosa do Arcan, po lekarstwo potrzebne do uzdrowienia Mother Tree, wkrótce po nim pojawiły się Krasnoludy, aby stworzyć nowe punkty handlowe w mieście i okolicy. Krasnoludy zmodernizowały miasto i ma takie same udogodnienia jak inne miasta na kontynencie. Arcan jest umieszczone nad jeziorem, do którego spływają wspaniałe wodospady. Pod dnem jeziora znajduje się Prison of Darkness. Wiązka jasnego światła pada z dna jeziora w górę przez samo centrum miasta. Kiedy w mieście jest spokojnie wiązka światła jest niebieska. Kiedy zwiększa się zły wpływ na miasto z Prison of Darkness, wiązka światła zmienia kolor na czerwony, zaczynają się trzęsienia ziemi, a zło się materializuje pojawiając się w centrum miasta. Podczas wykonywania questa postać może wybrać któremu z NPC oddać item temu pokojowemu NPC czy złemu NPC, stan miasta zmienia się w zależności jaką podejmiemy decyzję.
Fairy Settlement
Zalecany poziom 90-94 Lokacja party
Rasa wróżek od dawna istniała na kontynencie Aden. Gdy Einhasad stworzyła Megmekd zaprosiła wróżki i pozwoliła im tam mieszkać. Jednak król wróżek Obelius lekceważył boginię. Jego bezczelność spowodowała niezgodę między wróżkami a boginią i zaproszenie zostało cofnięte. Kimerian był jednym z liderów wróżek, który opowiadał się przeciwko królowi. Ttylko on i jego zwolennicy mogli zostać w Magmeld. Kimerian i jego zwolennicy żyją w Fairy Settlement wśród koron drzew w pięknym i magicznym świecie Magmeld. Ale zło Shilien dotknęło dobre wróżki i doprowadziło je do szaleństwa, wściekłości i korupcji. Kimerian najbardziej dotknięty złem Shilien jest obecnie RB. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fgd%2Fincludes%2Fimages%2Fzones%2Ffairy-01-thmb.jpg&hash=66f7d9aed890e3217f48b1b30cac442d)(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fgd%2Fincludes%2Fimages%2Fzones%2Ffairy-02-thmb.jpg&hash=42c81b55250f05b3d3d217dcac59c7d9)(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fgd%2Fincludes%2Fimages%2Fzones%2Fbg-fairy-settlement.jpg&hash=4d06d286f3e5931aae6b13f4dff0ecf5)
Fairy Settlement jest otwartym i interaktywnym krajobrazem. Rozmieszczone są niebieski świecące kule w różnych miejscach. Ogniki uzdrawiają HP i MP jeśli tylko postać stoi w ich pobliżu.. W nocy liczba potworów wzrasta. Stworzenia o nazwie Pan Direm dropią item, który zapewnia dostęp do Kimerian.
Garden of Genesis
Zalecany poziom 90-94 Lokacja party
Garden of Genesis jest pełen żywych kolorów, dźwięków, zapachów i zwierząt. To ogromny ogród chroniący florę i faunę, Einhasad rozkazała swoim aniołom aby zebrały wszystko co żyje, co jest piękne,wartościowe i umieściły w ogrodzie, wśród drzew Tworzenia wiele stworzeń i roślin, które wymarły w naszym świecie, tutaj mogą się rozwijać. Jednak podobnie jak reszta Magmeld, zło Shilien dotknęło i te ogrody a stworzenia i rośliny stały się bezmyślne i brutalne.
Do Garden of Genesis można dotrzeć na piechotę, przez Gatekeeper w Ancient City of Arcan lub za pomocą Sayune poza miastem.. Obszar ten zbudowany jest z czterech podwyższonych poziomów, i każdy z nich zawiera ogród. Każdy poziom podzielony jest przez wysokością i połączone są mostami. W ogrodach kamienne mury tworzą enklawy roślin i stworzeń. Najwyższy poziom jest domem RB Apherus. Obszar ziemi poniżej i wokół podwyższonych i jest otwartym polem.
Różne stworzenia w ogrodach i poza nimi różnie się zachowują - Niektóre stwory które chcą zniszczyć ogród zostają odesłane do do ogrodników , i będą chronione w chwili zagrożenia. - Każdy z niższych ogrodów posiada RB, który może być wezwany przez centralny punkt orientacyjny w tym obszarze. - Niektóre winorośle i rośliny zachowują się inaczej w dzień a inaczej w nocy. Mogą pomagać lub utrudniać grę. - W każdym z trzech ogrodów najniższy ogród Watcher Garden porusza się po obwodzie i tworzy losowo dwa rodzaje pułapek - Jeden potwór może wywołać innego potwora jeśli jego umiejętności są niewystarczające.
Prison of Darkness
Zalecany poziom 90-94 Lokacja soloo lub party
Dawno temu bogini Einhasad zaprosiła największych bohaterów świata do zamieszkania w Magmeld, miejsca piękna i dobroci. Jednak bóg Gran Kain oszukał Einhasad i zwabił do Magmeld innych ludzi. Einhasad wydała dekret aby oddzielić wybrańców Gran Kaina od jej uprzywilejowanych. Kazała swojej córce Angel Paulina zamknąć ich w koloni karnej.
Jeden z więźniów Spezion sprzeciwił się Einhasad i doprowadził do buntu,. Spezion miał nadzieję że zwróci uwagę bogów na zły los jeńców. Został jednak zdradzony przez swojego zaufanego przyjaciela Octaviusa, bunt został zmiażdżony. W odwecie Einhasad zesłała Speziona do Prison of Darkness, które objawia ból i gniew Speziona. Spezion jest uwięziony w sercu więzienia, wysokiej maszynie generującej światło które go więzi. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fgd%2Fincludes%2Fimages%2Fzones%2Fprison-Illustration-01-sml.jpg&hash=7ac41863f1edcbcc2dd88af92fc96ae6)(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fgd%2Fincludes%2Fimages%2Fzones%2Fprison-Illustration-02-sml.jpg&hash=ace2e4e62e35d86b1284c2d936d86463)(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fgd%2Fincludes%2Fimages%2Fzones%2Fprison-bg.jpg&hash=5d203ba35baddb1c689f09f2b81ddb8b)
Po przebudzeniu Shilien, zło w Prison of Darkness wzmocniło swoją siłę co pozwoliło Spezionowi się częściowo wyzwolić i powoduje on ciągłe trzęsienia ziemi w mieście. Po zakończeniu questa, gracz może wejść do Prison of Darkness przez Gatekeeper w Ancient City of Arcan. Wewnątrz można polować solo lub w party. Jeśli gracze odnajdą specjalny przedmiot, potwory w lochach zostaną przekształcone w bardziej wymagające z większą szansą na drop elementu koniecznego do walki ze Spezion.
Orbis Temple
Miejsce wiecznego spoczynku bohaterów, przemienione przez zło Shilen.
Zalecany poziom 95-99 Lokacja party
Orbis Temple jest miejscem spoczynku ulubieńców bogów. Octavis , za zdradę Speziona, został nagrodzony przez Einhasad i został opiekunem świątyni.
Córka Einhasad, Angel Paulina zbudowała świątynię. Gdy świątynia została ukończona, Paulina wróciła do Realm of Light. Wkrótce po odejściu Pauliny, Świątynia padła ofiarą złego wpływy Shilien. Bohaterowie zostali obudzeni ze swojego wiecznego snu, i pod wpływem zła Shilien popadli w obłęd.
Orbis Temple znajduje się na północny zachód od miasta Arcan. To ogromne uroczyste, pełne chwały miejsce słabo oświetlone pochodniami, z rzędami posagów uhonorowanych wojowników.
Do Orbis Temple można dojść pieszo lub przez Gatekeeper w Ancient City of Arcan. Niektóre obszary świątyni tj Orbis Curse możemy użyć dla własnych korzyści. Świątynia składa się z trzech pięter z wielu sal i korytarzy z RB Octavis. Walka z nim odbywa się w gigantycznym pomieszczeniu w stylu areny gladiatorów. Strefa questu zaczyna się z chwilą wejścia do świątyni graczy w party.
Fortuna
Zalecany poziom 90-99 Lokacja party
Fortuna To zniszczone ruiny które stały się tymczasową bazą rebeliantów w przeszłości. Jest to miejsce spoczynku duchów rebeliantów dowodzonych przez Spezion. Obecnie jest ostoją poległego bohatera Ron i jego żołnierzy, którzy zostali wygnani z Orbis Temple. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fgd%2Fincludes%2Fimages%2Fzones%2Ffortuna-bg.jpg&hash=f9511b172bfbd1967302ffe52c85ac19)
Grupa siedmiu graczy w party lvl 90 lub wyżej mogą wejść do Fortuna. Aby wejść trzeba porozmawiać z Izael w Ancient City of Arcan. Walka w Fortuna odbywa się w dziewięciu etapach, każdy z własnym RB. Do wejścia można rejestrować się 6;30(czasu serwera) każdego ranka.
Inne nowe obszary
Altar of Evil
Zalecany poziom 85-87 Lokacja solo
Kiedy Krew Shilien spadła na świat. Wyznawcy Shilien zebrali się w Dark Elf Village aby ją czcić, zbudowali Altar of Evil w miejscu, gdzie jej krew zerwała tkaninę wymiarów i stworzyła wyrwę. Tam czekali na pojawienie się Disciples of Darkness.
Altar of Evil jest na zachód od Dark Elf Village. W nocy wszystkie potwory przy Altar of Evil są silniejsi niż w ciągu dnia. RB Stygian Queen czasami pojawia się tu w nocy.
Shilen Altar
Zalecany poziom 95-99 Lokacja party
Dawno temu Shilien została uwięziona na Forbidden Gateway za pomocą siedmiu pieczęci przez Einhasad i Cesarz Shunaiman. Siedem pieczęci jej więzienia zostało usuniętych przez starożytny kult Embryo. Kult chcąc zakończyć budowę avatara który pomieściłby duszę Shilien, zbudował gigantyczny ołtarz który absorbuje energię z krwi ofiar katakumb i nekropolii. (https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fgd%2Fincludes%2Fimages%2Fzones%2Fshilen-altar-01-sml.jpg&hash=f48d05ee8a2fdb784561e99c2ecfb1d0)(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fgd%2Fincludes%2Fimages%2Fzones%2Fshilen-altar-02-lrg.jpg&hash=72bff496e0575f9ee0962072e6b7ea83)(https://forum.lineage2.com.pl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.lineage2.com%2Fgd%2Fincludes%2Fimages%2Fzones%2Fshilen-altar-bg.jpg&hash=30dadaa4efc35d56593e7f9bdcafe373) Do lochów można wejść tylko wtedy gdy postać ma aktywny Quest. Grupa siedmiu graczy w party może dostać się do Shilen Altar jednocześnie. Lochy składają się z trzech poziomów pokoi i rampy prowadzącej w dół. Ścieżką tą trzeba przejść trzy razy za każdym razem przejście jest trudniejsze, przed graczami w końcu pojawi się duży pokój wraz z ołtarzem. Tutaj znajdziemy RB bliźnięta Maliss i Isadora
Balthus Knights: Antharas Expedition
Poziom zalecany 90-99
Kiedy wzrósł wpływ Dark Moon na królestwo Aden, wykryto podejrzane ruchy smoka Antharasa i wysłane zostały siły ekspedycyjne do zbadania tych ruchów. Z pomocą Theodrica stało się możliwym wysłanie szybko wielu ludzi do legowiska Antharasa.
Każdego 1 i 15 dnia miesiąca można wejść do tej instancji w ilości graczy od 14 do 35. po rozmowie z Theodric przy wejściu Antharas Lair.
//Acid -- +.
Tytuł: Nowe lokacje tłumaczenie/ Odnowione stare Lokacje ich RB, Sayune i Adventure Mar
Wiadomość wysłana przez: Belgarion w Grudzień 04, 2011, 05:54:20 pm
Obszary
Newbie Villages
Wszystkie dotychczasowe wioski startowe ras zostały zniszczone przez potwory oszalałe od picia deszczu krwi Shilien, śmiercionośnych mgieł, a także działań Earth Wyrm Trasken. Po długich naradach przywódcy wszystkich ras postanowili opuścić te wioski. Za zgodą króla Aden Amadeo Cadmus zaczynają migrować na Talking Island, wyspę chronioną przez boską moc. Uchodźcy odbudowali Talking Island Village i teraz tam wszyscy nowi gracze zaczynają grać niezależnie od rasy. Jak wyglądały wcześniej i teraz wioski startowe można zobaczyć TUTAJ (http://www.lineage2.com/gd/zones.php#gallery) w opisie Racial Villages Destroyed
W Kamael, Orc, Dwarven, Elf, i Dark Elf Villages, Wszystkie postacie NPC zostały usunięte, a wygląd tych wiosek został zmieniony. Wioski mogą być dalej odwiedzane przez graczy i można się tam teleportować, ale poprzednie Questy Newbie zostały usunięte z gry.
Seed of Annihilation
Zalecany poziom 85-90 Lokacja party
Seed of Annihilation stał się centralnym miejscem wpływu zła Shilien na ziemi, Wszystkie potwory RB zostały wzmocnione.
Zmiany w Seed of Annihilation: - Buffs Efficacy of Strength, Efficacy of Wisdom,i Efficacy of Agility are nie są już rozdawane w Seed - Dodano nowego RB Istina - Dodano nową solową miejscówkę Battle in the Nursery,
Battle in the Nursery
Zalecany poziom 85 89 Lokacja solowa
Battle in the Nursery jest lokacją czasową w Seed of Annihilation. Postacie mogą wejść do środka przez jeden z dwóch czerwonych wirów poza głównym wejściem do Seed of Annihilation. Wewnątrz Nursery musimy porozmawiać z NPC otrzymamy wskazówki i i zacznie się odliczanie czasu (20min). Gracze przez 20 min muszą zabrać jak największą ilość Tissue Residues. Są automatycznie przenoszone do plecaka po zabiciu Failed Creation
Gdy Failed Creation zostanie zabity , istnieje szansa że postać otrzyma Energy Regeneration. Efekt ten pojawi się w Pasku Buff, z jednym z trzech różnych odliczeń czasu mogą być rozłożone na trzy etapy. Jeśli postać porozmawia z NPC przed zniknięciem tego efektu, Npc przekształca je w dodatkowe Tissue Residues.
Podczas walkie w Nursery, jest szansa na pojawienie się Maguen która kradnie Residues i ucieka. Możemy zakatować Maguen ii odzyskać je.
Kiedy czas się skończy postać oddaje quest itemy NPC i otrzyma w zamian Bio Energy Crystals. Kryształy można wymienić u NPC Kirklanw Keucereus Alliance Base. Po ukończeniu i przejściu tej instancji postać może wejść do niej znowu na jedną godzinę. Nie ma ograniczeń tego ile razy postać może wejść do tej instancji.
Crystal Caverns
Poziom zalecany 97-99 Lokacja solowa
Po wypiciu krwi Shilien, Beleth stał się jeszcze silniejszy. W swojej narastającej obsesji, wezwał szatańskie istoty z piekła i umieścił je w różnych korytarzach w Crystal Caverns. . Crystal Caverns. zostało odnowione jako instancja loch, w cyklach trzech różnych wersjach przez cały dzień.
Emerald Square: Duży pokój z wysokim sufitem i podwodnym widokami. Dziewicę twierdz wodnych i agresywne potwory są rozmieszczone na całym placu. Gracz musi zniszczyć każdą twierdzę i potwory. Kiedy wszystko zostanie zniszczone drzwi do RB Veridan otworzą się. Veridan występuje w podwójnej postaci, zdrowie oraz odległość między nimi wpływa na ich zachowanie.
- Steam Corridor: seria sześciu korytarzy zbudowana nad przepaściami z lawy, które wypełnione są gorącem i potworami.. Postacie muszą bardzo szybko przejść przez te korytarze zabijając wszystkie potwory. Wszystkie potwory muszą być zabite aby otworzyć portal do następnego korytarza. Każdy korytarz usiany jest pułapkami. Pułapki mogą uszkodzić zarówno postać jak i potwory. Po przejściu ostatniego korytarza, postacie wchodzą do ostatniego pomieszczenia w którym jest RB Kechi. Kechi wzywa inne potwory kiedy jego HP maleje. - Coral Garden: ma kształt pączka pokój zawiera różnego rodzaju potwory i dwa crystal golems po jednej i drugiej stronie pokoju. Gracz musi chronić i towarzyszyć każdemu z golemów aby zamienić ich miejscami. Golem zostaje przywiązany do postaci która go aktywuje . Kiedy golem jest daleko od tej postaci, atakowany jest zbyt wiele raz wraca do pozycji wyjściowej. Kiedy zamienimy miejscami oba golemy , drzwi na końcu korytarza otworzą się i znajdziemy tam RB Michaelo. Michaelo wzywa inne potwory kiedy jego HP maleje.
- Coral Garden Hall: Etap premia, w którym postać musi oczyścić na czas cztery pokoje. Jeżeli postacie przeszły przez Emerald Square, Steam Corridor, i Coral Garden, w zależności jak długo trwało przejście tych lokacji jest szansa na pojawienie się Crystal Guard Golem, który wyśle postacie do tego etapu bonus. Każda z postać widzi na ekranie zegar, który pokazuje jak długi postacie były w tej instancji.
Do tego lochu może wejść siedem osób w party. Wejście przez Crystal Caverns Admission Porta,l który znajdziemy w Crystal Oraclei Parnassus. Loch nie ma blokady czasowej. Crystal Caverns Admission NPC został usunięty z gry.
Crystal Caverns jest także domem dla RB Baylor i Baloka
Tower of Insolence
Zalecany poziom 60-75 Lokacja party
Deszcz krwi Shilien spadł na Tower of Insolencei sączył się przez mury wierzy. Dosięgnął zwłok czarowników i wskrzesił ich jako nieumarłych. Ożywione potwory zabiły tych, którzy zostali uwięzieni przez halucynacje wywołane przez krew Shilien i przejęły wieżę.
Tower of Insolence został dopasowany do postaci o poziomie 60-75. Potwory w niektórych obszarach zostały zastąpione nowymi, w tym RB na każdym piętrze.
- Vladimir: Piętro 1 i 2 kiedy jeden ze sługusów Vladimir:a zostanie zabity istnieje szansa na jego pojawienie się. - Lazearth: Piętro 3 i 4 tak samo jak w przypadku Wladimira. - Baron: Piętro 5 Śmierć pewnego potwora na tym pietrze wywoła zdarzenie nagłego wzrostu ilości potworów, Jest szansa że w tm czasie pojawi się Baron. Frenzied Kenneth: Piętro 6, 7 i 8. Kiedy zabijemy Kenneth Bastian jest szansa na to że pojawi się Frenzied Kenneth - Heaven's Palace Sniper Captain: Pietro 9 pojawia się podczas podobnego wydarzenia jak w przypadku Barona. - Emperor of Heaven's Palace i Heaven's Palace Goddess: Piętro 10, 11 i 12 pojawiają się losowo na tych piętrach co godzinę.
Cruma Tower
Zalecany poziom 40- 55 Lokacja party
W kontynuacji badań nad Cruma Tower uczeni z Ivory Tower, naukowcy zainstalowali windy wewnątrz Cruma Tower, aby uniknąć obrażeń wynikających z pracy w tym rejonie.
Wszyscy byli Gatekeepers w Cruma Tower zostały zastąpione przez Ivory Tower Wizards. Oferują zadania i teleporty na piętra na których windy nie zatrzymują się. Dodano więcej potworów na poziomie 50-55.
Dwa nowe Raid Bossy zostały dodane do 2 piętrze Cruma Tower:
- Accencio: Ten RB prosi graczy o okazanie dowodu że są ludzmi. Daje wskazówki na temat ludzkiego działania i emocji. Jeśli gracz szybko zareaguje odpowiednią emocją, HP Accencio spadnie o połowę, i musi zostać zabity w ciągu 1 minuty inaczej zniknie.
- Malicio: To RB teleportujący się w rożne miejsca w okolicy kiedy zbliża się do niego postać lub go atakuje.W chwili pojawienia sie w nowym miejscu jest to jedyna chwila kiedy jest osłabiony i można go zaatakować. Kiedy postać z powodzeniem zaangażuje Melicio w walce musi zabić go w ciągu 1 minuty inaczej RB zniknie,
Windmill Hill, Ruins of Agony, Ruins of Despair i Wastelands
Zalecany poziom 20-40 Lokacja solowa
Obszary te zostały przebudowane do serii newbie quest i opowieści Goddess of Destruction. Straszny potwór Sakum został wezwany przez nieznana organizację na spokojny obszar Windmill Hill. Jednak Sakun wpadł w szał i zniszczył organizację która go wezwała. Uwolniony Sakum stworzył swoje klony i umieścił je w Ruins of Despair i Ruins of Agony aby pochłaniały energię życia, ich ciała zostały ukryte na Wastelands.
Wygląd i topografia tych obszarów uległa zmianie, obszary te zawierają kilka nowych potworów. RB Iris i Goya można znaleźć na terenie Wastelands. Lvll postaci do zabicia RB około 40
Shilen Garden
Z chwilą wybudowania Altar of Evil na wschód Dark Elf Village, Obszar pomiędzy tymi dwoma obszarami jest wypełniony potworami na poziomie tych z Altar of Evil.
Bloody Swampland
Poziom zalecany 87-90 Lokacja solowa
Dawniej nazywany Swamplands, teraz Bloody Swampland jest nasycone przez ciemno czerwoną i czarną mgłę z krwi. która przenika nawet najgłębsze obszary bagien. Potężne potwory przyciągnięte zapachem krwi zajmują całą powierzchnię
Forbidden Gateway
Zalecany poziom 95-99 Lokacja solowa
Shilen’s Altar został skonstruowany wewnątrz Forbidden Gateway. Na zewnątrz obszar roi się od potworów wysokiego poziomy przyciągane mocą krwi. RB Half i Flint można tu znaleźć.
Inne zmiany w lokacjach
- Zmiana liczby oraz czasu odradzania się potworów w Outlaw Forest i Forsaken Plains. - Wzrost poziomu niektórych potworów w Forsaken Plains i Wall of Argos. - Wzrost HP niektórych potworów w Wall of Argos - Urządzenia do ucieczki zostały umieszczone w Kamaloka -Hall of the Abyss i Labyrinth of the Abyss na wszystkich poziomach - Potwory w niektórych strefach polowań poniżej lvl85 mają teraz obniżone statystyki i dają mniej XP - Dodano efekt odnawiania MP postaci po zabiciu niektórych potworów - W Dragon Valley, Moral Boosting Buff został zmodyfikowany w zależności od ilości członków w party. Klasa Awakened nie może otrzymać tego buffa. - Postacie Elf które zginą na terenie Field of Dark Elf Village są teraz przenoszone do Dark Elf Village a nie do Elf Village
Sayune i Adventure Marks
Sayune
Sayune był pół bogiem, dzieckiem Giant i Sayha. Ponieważ jego odziedziczone umiejętności były połączeniem wiatru i wielkości, Sayune miał możliwość by skakać wyżej i dalej niż jakiekolwiek inne stworzenia. Dzięki temu, mógł podróżować szybko po całym kraju. W czasie wojny między Bogami a Gigantami , ich sługa wojownik Spiculas potrzebował tych zdolności do podróżowania po całym kraju. Zdolności Sayune były badane i odtworzone jako umiejętności, tak aby inni mogli z nich korzystać. Teraz miejsca Sayune zostały aktywowane w różnych częściach świata.
Ten system transportu jest podobny do systemu teleportu, Ma stałe trasy punkty startu i punkt końcowy. Tylko klasy Awakened mogą korzystać z systemu Sayune. W stanie Chaotic nie może go użyć.
Miejsca Sayune
Aden: Talking Island Village Ye Sagira Dark Forest Magmeld: Ancient City of Arcan Fairy Settlement Genesis Garden Gracia: Keucereus Alliance Base Gludio Airship Wharf
Adventurer’s Marks
Podczas polowania w niektórych strefach , członkowie party mogą uzyskać jeden Adventurer’s Mark każdego dnia. Mogą wymieniać je na Seales u Adventurer Guildsman NPC, który pojawia się w niektórych miejscach strefy. Seales z kolei mogą być wymieniane na inne przedmioty u tego samego NPC
Istnieją cztery rodzaje Adventurer’s Marks i Seals.
- Adventurer’s Mark – Loyalty: Strefa Harnak Underground Ruins, Seed of Annihilation NPC Teredor Instance Wymiana na 20 Seals of Loyalty - Adventurer’s Mark – Pledge Strefa Garden of Genesis NPC Fortuna, Prison of Darkness Wymiana na 20 Seals of Pledge - Adventurer’s Mark – Sincerity Strefa Orbis Temple NPC Altar of Shilen Wymiana na 20 Seals of Sincerity - Adventurer’s Mark – Spirit Strefa Orbis Temple NPC Crystal Caverns Wymiana na 20 Seals of Spirit
Zmiany w Adventure Guide NPCs
Adventure Guide NPC w każdej wiosce oferują teraz questy i wiele informacji na temat stref polowań. Zadania mogą być zaakceptowane przez postacie na poziomie 40-80. Lista dostępnych zadań zmienia sie w zależności od dnia.
Postacie które klikną Today’s Tips otrzymają przydatne informacje o grze jak i codzienne nagrody.
Od Adventure Guide NPC możemy otrzymać przydatne biffy dla postaci na poziomie 75 lub niższej
Nie wiem jak zadecydują moderatorzy można ten temat połączyć z tematem Nowe lokacje tłumaczenie, lub pozostawić jako nowy
Tytuł: Odp: Nowe lokacje tłumaczenie
Wiadomość wysłana przez: Acid w Grudzień 04, 2011, 06:14:38 pm
Scaliłem oba wątki o oczywiście przydzielam kolejnego plusa, albo nie... 2 plusy. :)
Tytuł: Odp: Nowe lokacje tłumaczenie/ Odnowione stare Lokacje ich RB, Sayune i Adventure Mar
Wiadomość wysłana przez: Cezary93 w Grudzień 05, 2011, 03:13:36 pm
Można prosić o spis mobów w ToI? 5 piętro całe się zmieniło, nie wiem jak reszta...