Witaj
Gość

Wątek: [kilka pytań] człowiek zielony a własny serwer  (Przeczytany 3369 razy)

  • Wiadomości: 5

  • Pochwał: 0

[kilka pytań] człowiek zielony a własny serwer
« dnia: Wrzesień 25, 2013, 08:09:18 pm »
Witam bardzo serdecznie...

Jestem nowy tutaj, a za razem jest to mój pierwszy post na waszym forum i mam ogromną nadzieje że go umieszczam w dobrym miejscu i nie plagiatuje tu niczego... No to teraz do rzeczy.
Mianowicie na waszym forum można znaleźć sporo informacji jak postawić własny serwer do l2 lecz w natłoku informacji taki zielony człek jak ja gubi się pomału więc o tuż ten post (pytania na razie oprę o temat Jak postawić serwer l2j - windows i linux http://forum.lineage2.com.pl/index.php/topic,9450.0.html)

1. Jeśli jestem zielony to łatwiej będzie się pobawić serwerem przez komplikacje czy gotowe pliki?? A rozumiem że w wersji z komplikacjami i w gotowcu i tak czy siak trzeba poprawiać różnego rodzaju bugi...
2. No i teraz (to głupie pytanie dla tych co ogarniając) ale jaka jest podstawowa różnica pomiędzy komplikacją, a gotowcem??
3. Zabawa w stawianie serwera czy to na najnowszej wersji kronik czy starej jest taka sama pod względem trudności czy zróżnicowana?? Patrząc pod poziomem trudności ogólnie mówiąc (bugi problemy etc).
4. Poza za opatrzeniem się w klienta gry plus pliki serwera plus programy podstawowe jest coś jeszcze potrzebne mi??

Na razie takie pytania/problemy mnie nurtują... Jak coś jeszcze się znajdzie to się odezwę.

Proszę o wyrozumiałość. Nigdy się nie bawiłem w stawianie serwerów do gier, a chciał bym spróbować swoich sił i zobaczyć tak zwaną pracę gm od kuchni.

Reasumując jestem osobą ze sporymi ambicjami która chce spróbować swoich sił w czymś nowym. Serwer robię dla siebie...
Aha bo to może być ważne na co dzień korzystam z Linuxa z dystrybucji Ubuntu w wersji LTS.

Dziękuje bardzo serdecznie za wszelką pomoc jak i chęć podzielenia się waszą wiedzą ze mną zielonym człowiekiem ;)