Witaj
Gość

Wątek: nieznany mi błąd :/  (Przeczytany 1311 razy)

  • Wiadomości: 6

  • Pochwał: 0

nieznany mi błąd :/
« dnia: Listopad 04, 2013, 05:48:46 pm »
Witam, czy znalazł by się ktoś mądry kto by mi powiedział co oznacza ten błąd ? :/

Nov 04, 2013 11:36:57 AM com.l2jserver.L2DatabaseFactory$ConnectionCloser run
WARNING: Unclosed connection! Trace: com.l2jserver.gameserver.instancemanager.FortManager.loadInstances(FortManager.java:170)
java.lang.RuntimeException
at com.l2jserver.L2DatabaseFactory.getConnection(L2DatabaseFactory.java:273)
at com.l2jserver.gameserver.instancemanager.FortManager.loadInstances(FortManager.java:170)
at com.l2jserver.gameserver.GameServer.<init>(GameServer.java:269)
at com.l2jserver.gameserver.GameServer.main(GameServer.java:470)

Nov 04, 2013 11:36:57 AM com.l2jserver.L2DatabaseFactory$ConnectionCloser run
WARNING: Unclosed connection! Trace: com.l2jserver.gameserver.datatables.SpawnTable.fillSpawnTable(SpawnTable.java:85)
java.lang.RuntimeException
at com.l2jserver.L2DatabaseFactory.getConnection(L2DatabaseFactory.java:273)
at com.l2jserver.gameserver.datatables.SpawnTable.fillSpawnTable(SpawnTable.java:85)
at com.l2jserver.gameserver.datatables.SpawnTable.load(SpawnTable.java:66)
at com.l2jserver.gameserver.datatables.SpawnTable.<init>(SpawnTable.java:56)
at com.l2jserver.gameserver.datatables.SpawnTable$SingletonHolder.<clinit>(SpawnTable.java:304)
at com.l2jserver.gameserver.datatables.SpawnTable.getInstance(SpawnTable.java:299)
at com.l2jserver.gameserver.model.entity.Fort.initNpcs(Fort.java:1229)
at com.l2jserver.gameserver.model.entity.Fort.<init>(Fort.java:273)
at com.l2jserver.gameserver.instancemanager.FortManager.loadInstances(FortManager.java:176)
at com.l2jserver.gameserver.GameServer.<init>(GameServer.java:269)
at com.l2jserver.gameserver.GameServer.main(GameServer.java:470)

Nov 04, 2013 11:36:57 AM com.l2jserver.L2DatabaseFactory$ConnectionCloser run
WARNING: Unclosed connection! Trace: com.l2jserver.gameserver.model.entity.Fort.initNpcs(Fort.java:1208)
java.lang.RuntimeException
at com.l2jserver.L2DatabaseFactory.getConnection(L2DatabaseFactory.java:273)
at com.l2jserver.gameserver.model.entity.Fort.initNpcs(Fort.java:1208)
at com.l2jserver.gameserver.model.entity.Fort.<init>(Fort.java:273)
at com.l2jserver.gameserver.instancemanager.FortManager.loadInstances(FortManager.java:176)
at com.l2jserver.gameserver.GameServer.<init>(GameServer.java:269)
at com.l2jserver.gameserver.GameServer.main(GameServer.java:470)


  • Wiadomości: 33

  • Pochwał: 0

Odp: nieznany mi błąd :/
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 06, 2013, 12:52:04 pm »
Używasz jakiś bufferów ze schematem bądź inne skrypty npc customowe? Błąd z połączeniem bazy danych , tzn przerywa ci połączenie z bazą danych , zwykle jest to powód wadliwie napisanego skryptu np w necie buffera z schematem ri4ha czy jakoś tak.... i jest to powód też lagów polecam sprawdzić wszystkie skrypty i poprawić bądź wywalić.


  • Wiadomości: 157

  • Pochwał: 2

  • "MAD DOG" SMITH
    • MMOPlay Lineage II
Odp: nieznany mi błąd :/
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 20, 2013, 11:56:57 pm »
nie tyle przerywa, co informuje, że połączenie nie zostało zakończone (co po pewnym czasie kończy się crashem serwera, gdy pool max. połączeń z bazą się wyczerpuje)
Oj tam oj tam


  • Wiadomości: 165

  • Pochwał: 3

  • L2jDeveloper
Odp: nieznany mi błąd :/
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 22, 2013, 09:01:15 am »
a więc warto pomyśleć też nad konfiguracją mysql