Czyli zostawia zaelota hehe. Ciekawie bedzie z berserker spirit+zaelot+cc Zostwiaja Fury Fists wiec tyrki beda miec nadal best a.speed, ale za to glady z duelist spirit beda kosic.
Mnie to zastanawia (tak samo jak Msciciela), ile ludzie beda miec defa, gdyz wiekszosc skili tyrka ma powyzej 20tys powera,a niektore po 40-48 tys
endgame'owy skill archera ma ~190k powera i jest aoe :)
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: roli w Lipiec 02, 2011, 11:50:27 am
z obserwacji filmików widać dmg max 6k, a przeważnie damage oscyluje w granicach 3k. mówię o rogue mage i warrior, archer nie wiem. Jak wiecie statsy postaci są zupełnie inne, większe o kilkadziesiąt stąd na pewno taki duży power.
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: endriuu w Wrzesień 23, 2011, 02:58:29 am
To cos ma uzywac light czy heavy seta? :P
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: Nervoson w Wrzesień 23, 2011, 05:20:21 am
To i to na gorze masz screen ze skilami (4 skill od gory)
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: sosula w Wrzesień 23, 2011, 10:19:28 am
Biedni warriorzy tak lamia na mobach ze dodali im lethala, ktory zabija moba gdy ten ma (UWAGA) 20% hp hahaha zawsze cos :P
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: endriuu w Wrzesień 23, 2011, 10:23:37 am
Danke, to widze ze light bedzie lepszy. :/
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Wrzesień 23, 2011, 11:14:26 am
Biedni warriorzy tak lamia na mobach ze dodali im lethala, ktory zabija moba gdy ten ma (UWAGA) 20% hp hahaha zawsze cos :P
Duża szansa, że zboostują go jeszcze bardziej. Suma sumarum te postacie będą zbalansowane, więc imho nie ma co robić QQ za wczasu. I tak za dużo opini graczy 99 lvl nie masz póki co, czyż nie? : D
Wydaje mi się, ze warrior jest jeszcze niedoceniony. Ten nowy skill do pve jest bardzo dobry. Są lokacje gdzie moby mają po 500k hp. Skrócenie czasu bicia takiego moba o 1/5 to niezły boost dla grupy. Generalnie z warriorem w party opłaca się iść na wypasione byczki, z których wiele grup rezygnuje, bo słabszych zabije się więcej i szybciej. I z takim skillem łatwiej zorganizować overhita. Jezeli z moba jest 8m expa (są takie) to overhitem będzie 9,6m. a to jest godne uwagi. Co do pvp to widze u warriora ogromny potencjał w end game. Zobaczymy jak to wyjdzie w testach. Ale na co zwróciłem uwagę: 1. Rain of fire - ze spear to ma 25k power. Bazowo 5 sec reuse, z doświadczenia wiem że da się to zmniejszyć do 1-2 sec (zależy czy pozostawią nam runy w grze). Solidny aoe dmg, 2 sec stun, cancel target. Może być fajny w mass pvp, szczególnie że warrior ma jeszcze kilka aoe i może puścić serię. Wyobraźcie sobie party 97+. Enchanter odpala impulsa (p.attack x2). Tyr warrior odpala skille (p.attack, pvp dmg boost). Enchanter odpala debuff aoe -50% pdef = +50% dps. Seria aoe i wszyscy dookoła mocno obrywają. Niech to zrobi 2-3 tyr warriorów jednocześnie. Niestety jak w większości tego typu combosów w GoD brak jest ciągłości. Straszny reuse mocnych skilli. 2. Power provoke - skill z 97 lvl. Dać agro w ręce toona z dużym hp, p.def i m.def? Agro które ściąga do siebie przeciwnika? I zmniejsza mu 10% p.def? Toż to masakra na magów. Jeżeli tyr warrior będzie dobrze z enchanterem współpracował, który dorzuci -44% p.def debuff i ewentualnie z archerem/daggerem, który dorzuci mocny spike dmg, to będzie to opcja na szybką eliminację robe userów. Profity ma tu każdy. Dagger nie musi gonić celu, enchanter podobnie, wszyscy trzej spamują skille, wszyscy trzej robią większy dmg a cel ma na targecie warriora. GF. 3. rolling thunder - niby bieda. Wszyscy dookoła 225 dmg co tick. Ale ciekawe co się stanie jak będzie wiecej tyr warriorów w jednym miejscu. Czy ich efekty się skumulują i będzie 450 dmg przy dwóch obok siebie? Albo jak ekipa stanie w obszarze innych efektów dot (np poison daggera)? Zobaczymy.
Generalnie pewnym jest, że tyr warrior będzie potrzebował przynajmniej 2 broni i to dobrej jakości.
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: sosula w Październik 09, 2011, 12:26:08 am
Jesli obaj maja hate to: dps, debuffy vs sof, aury, debuffy(w tym -90% do sily leczenia), kubik ktory na max lvl daje dla party 500 p.defa/m.defa. Jest jeszcze sprawa nowej icony, ktora dziala tylko na tanka. Wedlug 2 stron jest wymieniana za flame icon palka(nie moge tego sprawdzic bo mam crashe na pts, a jak bralem skille to nie zwrocilem, uwagi czy rzeczywiscie mozna zostawic flame icon) edit: kolega sprawdzil, nie flame icon, a angelic icon ;p
No ciezka sprawa, jesli to jest prawda z tym power provoke to zrezygnowalbym z tanka i gralbym warriorem.
kubik:
Cytuj
85 Summon Night with Cubic. Cubic summoned to release the subpoena's debuff. 86 Summon Night with Cubic. Cubic summoned to turn off the summoned party's debuff debuff for 3 seconds makes the immune status. 88 Summon Night with Cubic. Cubic summoned to turn off the summoned party's debuff debuff for 6 seconds to make the immune status. 90 Summon Night with Cubic. Cubic summoned to turn off the summoned party's debuff debuff for 6 seconds to make the immune status further increased to 500 summoned party's defense. 92 Summon Night with Cubic. Cubic summoned to turn off the summoned party's debuff debuff for 6 seconds to create and add to the immune status of the defense summoned party / magic resistance increases by 500. 94 Summon Night with Cubic. Cubic summoned to a maximum of 3% of HP's recovery and summoned to turn off the debuff debuff for 6 seconds to create and add to the immune status of the defense summoned party / magic resistance increases by 500. 96 Summon Night with Cubic. Cubic summoned to a maximum of 6 percent of HP's recovery and summoned to turn off the debuff debuff for 6 seconds to create and add to the immune status of the defense summoned party / magic resistance increases by 500. 98 Summon Night with Cubic. Cubic summoned up summoned to repair 10% of HP's debuff debuff for 6 seconds to turn off the immune status summoned to create and add to the party's defense / magic resistance increases by 500
pierwsze wrazenia zmiany tyranta na tyr warriora: Zealot jest skasowany, Zostaje nasze invo z tyranta, Zostaje celka Po użyciu skilla kasowana Zostaje dark Form Zostaje rush impact
Force ładuja sie automtycznie, nie da sie ich ladowac samemu, ewentualnie strzelacjac sonikami. ILOSC force znacząco wplywa na dmg miedzy naladowaniem 10 a 5 roznica dmg okolo 2k. Totemy sa troche bardziej wydaje tzn lepsze staty niz kiedys, niewiele ale zawsze Nowy rush nie zadaje dmg
Najważniejsze NIE da sie enchantowac SKILI AKTYWNYCH (póki co) enchanotwac mozna kilka pasywow.
pierwsze wrazenia zmiany tyranta na tyr warriora: Zealot jest skasowany, Zostaje nasze invo z tyranta, Zostaje celka Po użyciu skilla kasowana Zostaje dark Form Zostaje rush impact
Force ładuja sie automtycznie, nie da sie ich ladowac samemu, ewentualnie strzelacjac sonikami. ILOSC force znacząco wplywa na dmg miedzy naladowaniem 10 a 5 roznica dmg okolo 2k. Totemy sa troche bardziej wydaje tzn lepsze staty niz kiedys, niewiele ale zawsze Nowy rush nie zadaje dmg
Najważniejsze NIE da sie enchantowac SKILI AKTYWNYCH (póki co) enchanotwac mozna kilka pasywow.
Force można ładować Energy stone'ami do 10 lvlu, nie ma różnicy czy masz naładowane 10 force czy 5, skill zadaje max dmg jak zeżre 5 naładowań.
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: Shen w Październik 13, 2011, 09:46:49 am
polearmy staną sie useless, ze dwa słabe skille aoe warrior ma.
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: Acid w Październik 13, 2011, 10:41:09 am
Wiadomo juz z jakiego typu broni bedzie najlepiej korzystac grajac warriorem?
na ptsie tankiem w sumie bez problemu wygrywalem z warriorem obudzonym z deski z twohanded swordem, ale juz nie dawalem rady z warriorem przebudzonym z glada z dual swordami ;p nie wiem czy przypadek, czy bron robila az taka roznice
Wg mnie i z tego co udało mi się zaobserwować (rozpatrując bronie R+ +4 i wyżej): Dual blunty - najlepszy dmg ze skilli (prócz AoE). 2H sword - największy P.Atk, dobry Crit. Rate - przydatny zarówno do PvE jak i PvP Dual swordy - jako jedyna broń (prócz 1H sworda, ale ten odpada raczej) posiada Health - idealna pod Oly i wypośrodkowana pod względem P.Atk/Crit. Rate. Polearm - w nowych warunkach wydaje się być niezbędna, do koksu i na masówki.
Ma 2 stuny AOE. Jeden z bardzo krótkim reuse a drugi z długim. Ale pole wydaje mi się lepsze pod pvp na słabym buffie bo niektóre skille bija 50% mocniej z pole.
Pod skile tylko pole - ssie po całości pod względem sa przy regularach najlepiej wychodzi miec 2h (focus+haste) p at bonus z kolejnego "sa" na +4 w ilości około 300 pkt duale hp+focus + kolejny foc dajacy cos lekko ponad 20 pkt crit rate przy +4 wszystkie bronie maja ten sam critical power ale roznia sie celnością oraz critical rate wiec blunty/fisty ida w odstawke chyba że... Berserker rage bedzie faktycznie podnosił critical POWER dla pazurów/młotków a critical rate dla mieczyków na razie przy 1 lvl nie ma zadnych roznic w critical powerze niestety na niekorzyść fistów dodatkowo przemawia triger dajacy at speed (blokada przy 1500 o która każdy sie odbije na full bufie) a nie p at jak w przypadku pozostałych broni (który nie ma określonego limitu)
Good Luck z drugim SA do broni, musisz uzbierać 10 kamyków, a na kamyk masz 1-5% przy krystalizacji broni R grade.
Ihmo mniej %, chyba że na ptsie miałem ogromnego niefarta (powiedziałbym że max 1%). Ale części rzadkich kryształów r99 i blessed armory r99 dropione są przez Balroga w Kryształowym Labiryncie. (źródło: http://danieldefo.ru/forum/showthread.php?t=43918 ostatni spoiler i przewinąć niżej Bajlora). Na początku faktycznie będzie rarytas, ale na endgame po jakimś czasie zaczną się pojawiać.
UP: Oktawis extreme dropi r99 rare soul crystal w całości + blessed weapony.
UP2: Zdaję sobie sprawę, że powyższe raidy mogą być tak 'łatwe' jak freya extreme(co nie znaczy, że sę nie da tego farmić) ;p
1500 to max nic nie zostało podniesione w tym względzie
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Październik 24, 2011, 09:09:45 am
jedyne co zostało zniesone to cap na 250 speed. Aktualne jest 300. Full buff i kazdy warrior ma 1500 atk.speed wiec sa haste wydaje sie byc kiepskim wyborem.
warrior jest dobra postacia do 1 na 1, tank ma z nim ciezko wygrac. co do skilli to zobacz sobie w opisie skilla, masz tu ladnie wszystko na forum podane po eng
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: sily w Listopad 23, 2011, 01:11:37 pm
czy warlordem mozna szybko expic do 85 jak na wczesniejszych kronikach??
przeczytaj sobie opisy skilli i sam zobacz, ja slyszalem ze pole sprawdza sie rownie dobrze w pvp jak reszta broni. ale nie mowie ze 100procentową pewnościa
Jak sprawuje sie warrior na pvp przy lvlach 85-90? O end game raczej nie pytam bo poki co to pozostaje zagadka.
warrior na 99lvl nie wypada najlepiej w pvp, jest analiza możliwości warrora 99 na goha
A kiedyś mówili, że party na 3 healerów, tanka i 2DD się nie ogarnia bo nie ma powera hahaha
zobaczymy, na goha jest filmik z testem dmg warriora 99lvl, dodatkowo na ru off jest bug dzięki któremu można zmniejszyć dmz z crityc o 30%, który nie został naprawiony w ostatnim pachu.
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: Ulquiora w Listopad 27, 2011, 12:41:57 am
http://www.youtube.com/watch?v=KKq0WJFJt3o&feature=related h5 no ale jako DD tutaj występuje tylko ps. :D A sry i jakiś nuk, wcześniej mieli tylko ps'a w innych filmikach
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Listopad 27, 2011, 01:03:40 am
ogólnie to bullsh1t, mówiło się też (kiedyś), że glad to słaby DPS. W h5 się obudzili, że dobrze(!) przygotowany i prowadzony glad jest jednym z lepszych DD.
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: Arimas w Listopad 27, 2011, 01:14:36 am
ogólnie to bullsh1t, mówiło się też (kiedyś), że glad to słaby DPS. W h5 się obudzili, że dobrze(!) przygotowany i prowadzony glad jest jednym z lepszych DD.
Oh hai yubica! :D
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: Phoeniks w Listopad 27, 2011, 10:06:29 am
zobaczymy, na goha jest filmik z testem dmg warriora 99lvl, dodatkowo na ru off jest bug dzięki któremu można zmniejszyć dmz z crityc o 30%, który nie został naprawiony w ostatnim pachu.
a juz myslalem, ze zachorowales, bo dawno tego nie slyszelismy !
Tytuł: Odp: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: Itherus w Listopad 28, 2011, 11:55:58 am
W tej chwili na lancer warrior 95 lev jest najwiekszym farmerem oli 1000 pkt 210 walk w tym 9 przegranych. Wierze ze na end game ma wiekszego powera niz sobie wyobrazacie a testy z goha mozna o kant tylka rozbic. Jak ta postacia gra sierota to choćby mial zestaw epikow i sety/ bronie to i tak kazdy go zjedzie.
Mnie jedna sprawa zastanawia. Zaczynają grę gladem to czy warto brać tego berserker rage. Czy nie lepiej zostawić duel spirit którego może dać mocnego kopa pod koniec gry ( mowa o o full zenchantowanym). Mniejszym drukiem, neo kidy niech nie wiedzą ;p
wszystkie skille, bez względu czy zostawiłeś jakieś stare, czy nowe, można po przebudzeniu enchantować max na +10 z wg nowej tabelki % i z dosyć dużymi kosztami w adenie (skill z 4 profki na +4 to już 9kk samej adeny)
Mnie jedna sprawa zastanawia. Zaczynają grę gladem to czy warto brać tego berserker rage. Czy nie lepiej zostawić duel spirit którego może dać mocnego kopa pod koniec gry ( mowa o o full zenchantowanym). Mniejszym drukiem, neo kidy niech nie wiedzą ;p
To nie jest taki zły pomysł, jako, że możesz go mieć non-stop up i mimo wszystko jest to jakies 15% bonusowego dmg (nie jestem pewien ile daje na +10), podczas, gdy Berserk ma stały, niemodyfikowalny re-use (5min), trwa minute i nie zdziwiłbym się gdyby opcja enchantu na +Time dodawała 1s. co enchant (co jest n/c ale widziałem na którymś frapsie test łucznika z Third Eye +10 i to dodawało 10s.). Do tego należy dodać, że Warrior na Berku to nie jest już to samo co niegdyś Tyranci czy Deski na Zealocie, więc wybór pomiędzy perma +10-15% dmg w PvP (i chyba +12% do atk.speed regularów?) a 1-minutowym boostem wiekszości statsów, lecz bez żadnych fajerwerków jest jak najbardziej do zastanowienia dla przyszłych Tyrr Warriorów przebudzanych z Duelistów. Taka opinia może wynika z faktu, że sam nie przepadam za Berserkiem- marna, mocno okrojona wersja Zealota+Bison totem, ale Warrior robi się na tym groźny dopiero na 30% HP (co przy konfigu na hp i tak wynosi góra jakieś 10k HP) i wtedy bez dobrego ogarnięcia celestiali, giant barrier itp. można paść na 1-2 hity od takiego łuka/nuka.
Body Reinforcement - transformacja w formę bijącą na 5 minut Flying Body Reinforcement - transformacja w formę latająco-bijącą na określony okres czasu
- Rozumiem że Kamael ma teraz 2 formy? <- jeśli tak to czy jedna wpływa na drugą (reuse itd)
Nie orientuje sie zbytnio w tym systemie przbudzeń, gdzieś przykładowo czytałem info dotyczące healera że opłaca się przebudzić z bisha (chodziło tam bodajże o reuse resa) czy u tyrr warrior też któraś klasa wypada lepiej żeby z niej przebudzić itd? Moge się mylić :oops: w razie czego mozna ostro mnie pocisnąć i poprawić :)
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Grudzień 03, 2011, 12:34:03 am
Body Reinforcement - transformacja w formę bijącą na 5 minut Flying Body Reinforcement - transformacja w formę latająco-bijącą na określony okres czasu
- Rozumiem że Kamael ma teraz 2 formy? <- jeśli tak to czy jedna wpływa na drugą (reuse itd)
Nie orientuje sie zbytnio w tym systemie przbudzeń, gdzieś przykładowo czytałem info dotyczące healera że opłaca się przebudzić z bisha (chodziło tam bodajże o reuse resa) czy u tyrr warrior też któraś klasa wypada lepiej żeby z niej przebudzić itd? Moge się mylić :oops: w razie czego mozna ostro mnie pocisnąć i poprawić :)
przeczytaj kilak postów wyże o dywagacjach na temat glada
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: Ezrael w Grudzień 03, 2011, 08:37:43 am
oki dzięki :) :oops:
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: Kamal w Grudzień 04, 2011, 06:41:09 pm
20sec reuse orka, który zwraca 10% HP każdorazowo - mniam :D
Dalej rozkmniniam power bomber - strasznie dziwne te odliczanie 2... 1... 0... 1... 2...?
Rozkminiam co lepsze pod Tyr Warriora ork , krasnal czy człowiek. Człowiek ma zdejmowanie debuffa jeśli dobrze rozumiem ten skill? Krasnal na 5 sec odwraca 50 % dmg ze skilla a ork przy 20 % odpala celke. Ta celka u orka sam nie wiem czy to plus czy minus bo można self owned zrobić jak odaplisz renevala na tej celce :( Jaka najlepsza taktyka założmy tym orko Tyr warriorem według was ? przy 60 % hp odpalić berserker rage i poźniej wyczekać celke i revival czy jak ? Ta celka problematyczna może być chwilami...
W sytuacji 1v1 (oly itp.), ta celka potrafi przeważyć szalę zwycięstwa na korzyść orka, na berserku i <30% masakruje on niemiłosiernie, a przeciwnik prawie nic wtedy nie może mu zrobić (tyrr vs tyrr), a że orki to żywotne bestie to po celce może spokojnie odpalić revivala i walczyć dalej.
Krótko mówiąc na woja celka dobra na maga może się to też tragedią skończyć bo to jest balansowanie na ilości mniej wiecej 1 hita maga :) Ma ktoś gdzieś dokładnie wartości jakie dodaje Berserker przy 30 % i 60 % hp?
Lv.1 – Passive Skill There is a chance of draining Force Energy from an enemy during normal physical attacks and critical hits. 20% chance on regular attack , 40% chance on critical attack. Up to a maximum of level 10 can be acquired.
To Force Energy wzmacnia skille? Ładuje się to tylko przez normalne ataki?
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: Kamal w Grudzień 10, 2011, 08:14:26 pm
Ładujesz się też przez Toggla zjadającego HP i Hurricane blasterem
Albo po prostu używając Energy stone. Dodatkowo użycie Armor Destruction zwiększa Force Energy o 1.
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: roli w Grudzień 13, 2011, 08:27:28 am
możesz zrobić sobie macro na energy stony, że od razu będzie Ci wciągał np po 5, czy jeśli wolisz po 10.
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: auros w Grudzień 22, 2011, 04:31:49 am
mam takie pytanie: czy tyr i destro traca zealota ? nigdzie nie widze zeby go cos zastepowalo, tak samo fist fury, a moze znikaja poprostu ot tak ?? orientuje sie ktos ?
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: Daglas w Grudzień 22, 2011, 09:54:47 am
To przez enchant duelist spirit po przebudzenia najlepiej wychodzi, by zrobić tyrr warriora z glada? Bo nie wiem czy u reszty profek coś ciekawego zostaje. Ale coś mi się wydaje, że długo to tak nie zostanie. Chociaż kto wie co sobie wymyśli encepencesoft...
Co sądzisz o tym Tomaso? Czyli jednak glad przebudzony w tyr warriora = OP OP OP : D
Ciekawa opcja, zwłaszcza, iż istnieje perspektywa enchantowania Duelist Spirit aż do +20, a to o ile się nie mylę by dawało ~20% dmg w PvP - w połączeniu z Boost całkiem niezły OP i chyba Berserk buff się nie umywa. http://gametsg.techbang.com.tw/lineage2/index.php?view=pic&pic=310864
Dodatkowo w update'cie po Harmony (Tauti) skille mają działać inaczej - większy power, inna kalkulacja dmg przy użyciu Soul Shotów (nie wiem czy u Warriora, ale na pewno u Rogue), oraz w końcu mają brać pod uwagę P.Atk. użytkownika. http://power.plaync.co.kr/lineage2/%5B%ED%85%8C%EC%8A%A4%ED%8A%B8+%EC%84%9C%EB%B2%84%5D+%ED%83%80%EC%9A%B0%ED%8B%B0+%ED%81%B4%EB%9E%98%EC%8A%A4
Także w przyszłości Tyrr Warrior-Duelista może okazać się całkiem niezłym killerem.
Omg specjalnie skasowałem swoje posty, a teraz wy o tym piszecie. Fajnie że to odkryliście, ale muszą inni o tym wiedzieć, kasować mi posty ale to już! :P
Nigdzie nie znalazłem info ani video by cokolwiek zostawało z 3rd profesji ... jeżeli zostaje jakiś skill to nie jest brany jego zamiennik z 4th profki ... wiec mamy umiejętności rasowe i 4th profke + wygląd postaci i być może statystyki bazowe ... Ma ktoś link do potwierdzonego źródła ze np Gladiator zostawia sobie jakieś skille i ma wszystkie z Tyr Warriora a np Tyrrant traci wszystko (Fist Fury Zalot etc) i maj wyłącznie z Tyr'a ??
na 100% gladowi warto zostawić duelist spirit. co do innych nie wiem czy w ogóle coś się i jest to opłacalne. Na pewno duelist spirit na 4 profce daje kosmicznego kopa w PvP warriorowi
A czy wiadomo z jakiego skilla rezygnujemy zostawiając Duelist Spirit ?? oraz ... Czy skille takie jak Fist Fury/Zalot oraz inne z pozostałych klas zmieniające się w Tyr Wariora po prostu znikają i nie dostają zamienników
Na szczęście duelist spirit działa tylko z dual swordami. Dual blunty podkręcone na +4 lub więcej zwiększają damage ze skilli, ciekawi mnie jaki jest przyrost na czerwonych latarkach ;)
Na szczęście duelist spirit działa tylko z dual swordami. Dual blunty podkręcone na +4 lub więcej zwiększają damage ze skilli, ciekawi mnie jaki jest przyrost na czerwonych latarkach ;)
To jest połowicznie prawdą, bonus w PvP działa z każdą bronią, dodatkowy Atk.Spd. tylko z dual swordami.
Na szczęście duelist spirit działa tylko z dual swordami. Dual blunty podkręcone na +4 lub więcej zwiększają damage ze skilli, ciekawi mnie jaki jest przyrost na czerwonych latarkach ;)
To jest połowicznie prawdą, bonus w PvP działa z każdą bronią, dodatkowy Atk.Spd. tylko z dual swordami.
Jesteś pewny? Sądziłem, że blunty w miarę wynagrodzą innym klasom brak DS :?
Aż tak daleko idących wniosków to ja bym nie wyciągał, reszta Tyrrów bawi się Berserkiem, więc jakiegoś tam boosta też mają, z resztą same skille to nie wszystko, dobry Tyrr potrafi złożyć Healera na 3 kryty z łapy (przynajmniej w warunkach oly).
Czy ten nowy ogr daję też p atk bo mam niepewne info szukałem i raz pisza ze tak raz nie? Ile daje p atk ? Jak działa Battle Instinct u kamaela ? (chodzi w jaki sposob bo co daje wiem)
Ktos sie moze przebudza z Kamalola lub wie co sensownego mozna mu zostawic? ;)
Według mnie są trzy opcje do rozpatrzenia:
1. Rush Impact vs Jump Attack - RI ma zerowy re-use i jest wyśmienity do walki z kite'ującymi przeciwnikami, z drugiej jednak strony JA ma przyzwoity re-use i całkiem sensowną siłę, do tego również jest AoE i wrzuca debuff'a na speed.
2. Soul Cleanse vs Berserk - cleanse zdejmuje debuffy, także te nowe, więc jest to bardzo przydatna opcja, szczególnie jeżeli chodzi o oly, z drugiej strony Berserk daje przyjemnego kopa do statystyk, ale ma stały, 5-cio minutowy re-use i trwa minute (pewnie jakieś 20 sek dłużej przy OE na time)
3. Soul Barrier vs Giant Barrier - w świetle tego co wiemy już teraz, SB można będzie podnieść do +20 time, a to daje nam 30-sto sekundowe UD na M.Def. (x2) i trochę zwiększa odporność na łuki/kusze - biorąc pod uwagę to, jakie klasy DD dominują w GoD jest to MEGA przydatny buff i można go mieć prawie non-stop up (trwa 30 sek, surowy re-use to 45 sek. co da się jeszcze zredukować buffami/biżu). Z drugiej strony jest Giant Barrier - zdejmuje debuffy, daje niezbijalną żadnymi akcjami celkę i dodaje speeda, ALE nawet +10 time trwa tylko 20 sek, re-use to bodajże 5 min. i możliwe jest do użycia poniżej 20% HP. Oczywiście SB na +20 Time to perspektywa dla najwytrwalszych i najzamożniejszych.
Opcja nr 1 jest niezależna od dwu pozostałych, ale 2 i 3 można połączyć zostawiając Soul Barrier i Soul Cleanse daje nam całkiem ciekawego Warriora, który może spokojnie olać jakiekolwiek debuffy i jednocześnie ma znaczną przewagę niż inne Tyrry w walce z nukami/łukami.
JA oprócz tych plusów co piszesz dla mnie osobiście jak bedę go miał sprawiać mi będzie fun na kogoś skoczyć:) Inne klasy też mają rush impact także w sumie nie tylko Kamael ma możliwość zostawienia. Ma ktoś pierwsze przemyślenia na temat taktyki pvp sposóbu walki? Imo moża tym walczyć tzw glad style czyli totem ogre i skillami i w przypadku braku many ewentualnego reuse Berserkera rage na Hawka i Tyrant style. Czy Pole zdaję egzamin jako podstawowa broń czy raczej Pole na farme pod skille i Aoe a pod pvp właśnie co? Fisty, Dual blunty? Jakieś wstępne pomysły buildów?
JA oprócz tych plusów co piszesz dla mnie osobiście jak bedę go miał sprawiać mi będzie fun na kogoś skoczyć:) Inne klasy też mają rush impact także w sumie nie tylko Kamael ma możliwość zostawienia. Ma ktoś pierwsze przemyślenia na temat taktyki pvp sposóbu walki? Imo moża tym walczyć tzw glad style czyli totem ogre i skillami i w przypadku braku many ewentualnego reuse Berserkera rage na Hawka i Tyrant style. Czy Pole zdaję egzamin jako podstawowa broń czy raczej Pole na farme pod skille i Aoe a pod pvp właśnie co? Fisty, Dual blunty? Jakieś wstępne pomysły buildów?
JA oprócz tych plusów co piszesz dla mnie osobiście jak bedę go miał sprawiać mi będzie fun na kogoś skoczyć:) Inne klasy też mają rush impact także w sumie nie tylko Kamael ma możliwość zostawienia. Ma ktoś pierwsze przemyślenia na temat taktyki pvp sposóbu walki? Imo moża tym walczyć tzw glad style czyli totem ogre i skillami i w przypadku braku many ewentualnego reuse Berserkera rage na Hawka i Tyrant style. Czy Pole zdaję egzamin jako podstawowa broń czy raczej Pole na farme pod skille i Aoe a pod pvp właśnie co? Fisty, Dual blunty? Jakieś wstępne pomysły buildów?
Dual bluntami wyciągniesz największy dmg w pvp, z racji bonusu damage i skill damage, gdy broń jest na +4 lub więcej. Z drugiej strony Dual swordy mają SA Health i myślę, że sprawiają się lepiej w tyrant style, ze względu na focus na +4 lub więcej. Jak jesteś bogaty to weź obie bronie. Swordów używaj na exp, oly i małe pvp bez healera, a blunty we wszystkim pozostałym, no i możesz switchnąć na oly gdy bonus HP spadnie.
Oczywiście moja opinia jest wielkim przypuszczeniem, gdyż mam póki co niski level, a na ptsie nie grałem ;)
Również jestem ciekawy opini jak sobie radzi Warrior w mass i co osobiście bardziej lubie 1 v1 ? EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=f7NsB9r3W-A Ciekawy filmik nie znam poziomu ogarnięcia tutaj grających ale koło minuty ten Ork fajnie rozpykał tego summonera wyczekał Berserker , celka i jazda. Fajnie zszedł ten summoner 8)
sorry, dla mnie póki on nie pokaże co robi kursorem z gry, to jest dla mnei niemal 0. Ostatni filmik pokazał, że jego gra może być praktycznie w 100% zautomatyzowana i jestem niemal pewny, że nadal tak jest.
Owszem, ten filmik pokazuje, że ta profka daje radę, ale pytanie ilu graczy jest w stanie tak ogarnąć grę tyr warrior, jak on ze swoimi najlepszymi configami na Naii?
[...]Owszem, ten filmik pokazuje, że ta profka daje radę[...]
O to mi głównie chodziło, chociaż widać, że jest "trochę" przekoksany pod względem sprzętu (btw. fajny re-use na skillach potrafi wyciągnąć (w porywach do nawet 50%)). Ale Duelist Spirit nadal +11:)
http://www.youtube.com/watch?v=2K5dlqnV9IM Daniel z Ru offa . Ładnie chłopów ciacha a teraz pytanie skąd u niego celka jak jest humanem? Nie zostawił duelista z tego co widze grając poprzednio duelistem .
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: sosula w Styczeń 30, 2012, 10:49:48 am
Troche szkoda, że nie da się cofnąć i zrobić czegoś w stylu "unlearn" EDIT : Wykupować forgoten scrolle typu fighter will ? Czy po przebudzeniu i tak tego nie ma i nie ma sensu pakować kasy w te ksiazki?
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: hrypek w Luty 09, 2012, 11:59:54 am
Gram tyr warriorem i powiem wam szczerze męka jest okrutna klasy miały być zbalansowane i może są ale w pvp, jeżeli chodzi o exp Tyr warrior ma przesraną przyszłość kronik GOD nie znam i nie wiem czy później coś się nie zmieni ale do lvl 90 o który się właśnie staram męka była okrutna a powiem że granie tą klasą bezstresowe wymaga znajomości niczym w życiu.
Jeżeli wybierasz właśnie klasę porządnie się zastanów o party jest ciężko jak już wezmą musisz mieć pole broń i spinać się na baczność bo wiedz ze połowa party chce Ciebie podmienić żyjąc z taką świadomością w każdym party można się załamać jesteś pełną gęba persona non grata.
Jeżeli ktoś może niech moje zdanie na ten temat porządnie wywróci.
A teraz moje pytania ;] mam 2x bronie single target blunty i pole. Powiedzcie mi jak wygląda później exp bardziej użyteczne jest pole i to w nią pakowac atri czy koncentrować sie na atri w single weapon?
Planuje od jutro grę na eu core właśnie jakimś dd by przebudzić go na tyrr warriora. Ale po tym co napisał hrypek to trochę zniechęca :s. Poza tym nie wiem z jakiej profy przebudzać. Czy z tego glada któremu zostaje duelist spirit? Mi by się najbardziej widział zielony z 2h swordem ale czy to dobry wybór to nie wiem :p. Ja wiem, że powinno się grać tym czym się lubi ale potem zawsze może być ten niedosyt, że np. human (nie wiem czy rzeczywiście, taki przykład tylko) kosi lepiej.
zadaj sobie pytanie, co osiągniesz na tym serwerze:
Jeżeli masz ambicję, by osiągnąć coś więcej niż ~~90 lvl i emo quit (jak spora część Polaków), to rób sobie warriora z zielonego, faktycznei lepiej.
Jeżeli jesteś gotowy na poważne inwestycje (czasowe i pieniężne), gdzie w perspektywie ~~pół roku dobijesz duelist spirit na przyzwoity OE (++12) i nie nastawiasz się na ownienie na oly, tylko ze swoim party, to weź z glada.
a jak cię zaniepokoiło to co hrypek napisał, to bierz healera lub tanka, bo tych profesji wszyscy ciągle szukają. W przypadku dowolnego DD będziesz miał schody, bo jak zawsze jest 10 x więcej chętnych do grania DD, niż supportem. Ew kołuj sobie CP, gdzie docenią przydatność warriora.
No i jak uważacie bo pewnie orbis znacie nie tylko z nazwy czy Tyr może tam coś zaoferować nie mając half kila coś się zmieni ? mam 2x bronie i nie chciałbym dawać w obie atri a może taka jest warriorow rzeczywistość 2x bronie uzbrojone(z atri) po zęby?
Na silę szukam oszczędności ale chyba to nie ta klasa.
zadaj sobie pytanie, co osiągniesz na tym serwerze:
Jeżeli masz ambicję, by osiągnąć coś więcej niż ~~90 lvl i emo quit (jak spora część Polaków), to rób sobie warriora z zielonego, faktycznei lepiej.
Jeżeli jesteś gotowy na poważne inwestycje (czasowe i pieniężne), gdzie w perspektywie ~~pół roku dobijesz duelist spirit na przyzwoity OE (++12) i nie nastawiasz się na ownienie na oly, tylko ze swoim party, to weź z glada.
a jak cię zaniepokoiło to co hrypek napisał, to bierz healera lub tanka, bo tych profesji wszyscy ciągle szukają. W przypadku dowolnego DD będziesz miał schody, bo jak zawsze jest 10 x więcej chętnych do grania DD, niż supportem. Ew kołuj sobie CP, gdzie docenią przydatność warriora.
Raczej quita nie planuje. Już kilka razy quitowałem z privów ale zawsze z winy umierających serwerów. Dlatego chcę teraz zagrać na eu offie bo iść na kolejnego priva to stąpanie po cienkim lodzie. Wyścigi szczurów mam już za sobą. Teraz chcę pograć bez spiny o piksele także raczej casualowo.
A co masz na myśli pisząc "i nie nastawiasz się na ownienie na oly, tylko ze swoim party, to weź z glada." To tyrrem przebudzonym z glada nie można poownić czy jak? Wprawdzie koło dupy mi oly lata, ale jestem ciekaw co miałeś tutaj na myśli.
I jeszcze kwestia broni. Jakaś różnica czego się używa? Czytałem, że niektóre skille robią większy dmg z polem. Ale pole ma mniejszy p attack. Czy to się nie zrówna względem innych broni? No chyba, że p attack nie wpływa na siłe skilla. Jak to jest?
Dobry tyr warrior będzie miał też single broń, aby w niektórych momentach w PvP jej użyć i focuować pełen DPS w 1 target.
Pole nie ma szans wyciągnąć dobrego DPS-u w single target i single broń nie wyciągnie dobrego DPS-u AoE.
Co do glada, a np. deski jako tyr warrior:
Duelist spirit daje duże korzyści, ale dopiero porządnie z reenchantowany (++12). Największe korzyści ma na daily PvP (small ganki i 7 vs 7 lub mass pvp). Na oly nie jest oczywiście jakiś tragiczny, ale w wielu sytuacjach skill, który jest zamiast duelist spirit w warunkach oly może sprawdzić się lepiej. To nie znaczy, że nie da się warriorem z glada nic na oly ugrać!
Powiem wam że jak mordowałem sie z random idiotami składać party to właśnie o dziwo miałem największy problem z melee dd . Ci co mówią ze tyrr warrior nic nie potrafi na Aoe i potem to naprawde powinien zmienić klase albo znaleźć cp . Tak jak Alarion pisał potrzeba dwóch porządnych broni Pole i tu wybór na 1 target cięzko stwierdzić która jestem w fazie testów . Krótko mówiąć na mass z duelist oe lepiej (chociaż Pole też dobre bo masz z 2 skilli 50 % wiekszy dmg ) na oly Berserker lepiej ale to wszystko zależy od gracza od enchantu , ogaru i wielu wielu czynników. Jak nie czujesz warriorów to nie rób go bo zrobisz emo quit te klase trzeba czuć zresztą jak kazdą . Ja nie potrafiłbym grać healerem bo poprostu tego nie lubie . Pzdr
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: tommaso w Luty 10, 2012, 10:03:09 am
Gram tyr warriorem i powiem wam szczerze męka jest okrutna klasy miały być zbalansowane i może są ale w pvp, jeżeli chodzi o exp Tyr warrior ma przesraną przyszłość kronik GOD nie znam i nie wiem czy później coś się nie zmieni ale do lvl 90 o który się właśnie staram męka była okrutna a powiem że granie tą klasą bezstresowe wymaga znajomości niczym w życiu.
Jeżeli wybierasz właśnie klasę porządnie się zastanów o party jest ciężko jak już wezmą musisz mieć pole broń i spinać się na baczność bo wiedz ze połowa party chce Ciebie podmienić żyjąc z taką świadomością w każdym party można się załamać jesteś pełną gęba persona non grata.
Jeżeli ktoś może niech moje zdanie na ten temat porządnie wywróci.
A teraz moje pytania ;] mam 2x bronie single target blunty i pole. Powiedzcie mi jak wygląda później exp bardziej użyteczne jest pole i to w nią pakowac atri czy koncentrować sie na atri w single weapon?
W Korei poczyniono już jakiś czas temu parę kroków, żeby "biedni" warriorzy mogli choć trochę przybliżyć się lvlowo do pozostałych prof. W którymś patch'u jest mowa o lethalu działającym poniżej 20% HP mobka - http://boards.rochand.com/viewtopic.php?f=11&t=378&hilit=warrior+lethal&start=870#p4562 - czyli idealne na miejscówki 90+ (GoG, Orbis) Dodatkowo w Harmony ma wejść nowa instancja (solo i party) - wersja dla party po ukończeniu i ubiciu bossa ma dawać 1b exp'a i została stworzona dosłownie, żeby "ocalić warriorów od unicestwienia" ;p - http://boards.rochand.com/viewtopic.php?f=31&t=442#p6520 Tyle odnośnie PvE. Jeżeli chodzi o PvP to obrażenia ze skilli mają od kroniki Tauti brać pod uwagę P.Atk użytkownika (co może być kolosalnym boostem, kto testował obecny dmg wie, że P.Atk ma bardzo mały wpływ). - http://boards.rochand.com/viewtopic.php?f=11&t=507&p=9192&hilit=physical+skill+power#p9192
Generalnie na chwilę obecną najrozsądniejszym wydaje się posiadanie 2 broni - Polearm + Coś (imo Duale,2H) - oraz zredukowanie re-use na skillach do minimum. Zastanawia mnie, czy można tutaj mówić o dwóch zasadniczych buildach - 100% w skille lub oparcie o zwykłe hity i crit.dmg (i dorzucanie w razie potrzeby skilli). Z tego co już do tej pory zobaczyłem to minimum re-use + skille sprawdza się całkiem dobrze (pomijając całą otoczkę jaka ciąży na tym graczu ;p): http://www.youtube.com/watch?v=zjt7jNebahw&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=BE0nxeu_Qu4&feature=plcp&context=C3f08102UDOEgsToPDskLJxBMMQhZkywf1QeFT5obA Z drugiej strony widziałem, że Tyrr z 2H również potrafi ładną rzeź zrobić (bAdFairy - hero TW z Lancera).
Dodatkowo używa co jakiś czas Skill Refresh augmentation i gracze NCWest mają również dostęp do Eva's Rune z eventu (nie wiem jak to dokładnie działa i o ile zmniejsza re-use).
głównei rozbija się o te runy z eventu (który mimo, że skończył się grubo ponad rok temu, to boty wyfarmiły tego ilość na najbliższe 2-3 lata), które dają ~~20% re use skills. Troszkę imba w tej kronice...
Oprócz dualków żadna inna broń nie ma health? Rozkminiam czy kupić top fisty i focus albo damage up zalożyć czy duale low r z health i mieć więcej hp pod berserkera celke itp . Chyba najlepsze będą właśnie pod 1 target duale albo fisty (sword jakoś nie przemawia do mnie za wolno się tym bije)
Jaką broń uważacie za optymalną? Dual blunt(bonus do power skilla na +4) 2h sword(brak bonusu albo wiekszy bonus do. p ataku niz posotale na+4) Dual sword(bonus do crit rate na +4)
Pytam bo np Tyr przebudzony z kamaela jest jakby skazany na 2h sword, z reszta wygląda obco choć nie twierdze ze źle. Nawet nie miałem okazji podejrzeć jak on wyglad z reszta propozycja poza pole. Jak juz kamael to tylko z 2h swordem ale czy to na starcie nas nie osłabi?
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: 666 w Luty 14, 2012, 10:57:42 am
jak chcesz dpsu to możesz tez zrobić duale na +4 (cry rate 30) + augu na cry rate + haste sa + czapa na cry rate + ring isztiny )
w sumie dobry p atak + 160 cry rate z itemow + 15 % a speeda z sa
a i do tego aq na cry dmg + totem miedwied i z liścia ładny dps można pocisnąć
jedyny minus to ze kras z dualami wyglada ch.... (
Hehe ja pytam o dombringera czy skazywanie go na 2h sword(no bo jak to z czymś innym latać tytani się w grobie przewrócą) nie osłabia za bardzo Tyr warriora przebudzonego z kamaela - może ja coś nie wiem ale 2h sword po enchancie na +4 nie dodaje żadnych bonusów? jak pozostałe bronie.
Mój kraś jest for fun :] i najlepiej wyglada z 2H mlotkiem którego w tej poeabananej grze nie ma i to jest powód do żałoby.
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: tommaso w Luty 15, 2012, 10:25:50 am
Od dwóch dni mam chyba to "szczęście" być Tyrr warriorem,jak na razie bardziej z kumplami sprawdzamy gdzie się w ogóle da expic w PT gdzie sa 2-3 Tyrry.GoG odpada na 85 lvlach czas bicia nieadekwatny do ilości otrzymywanego xp,SoA idzie całkiem ładnie,Harnak 2 też bardzo ładnie jak każdy ma pole w łapce.Ogólnie patrząc jakbym miał jeszcze raz wybierać zastanawiałbym się bardzo czy wybrać tyrra niestety ale power skili porównując z innymi klasami jest moim zdaniem śmieszny. Teraz czy opłaca się w ogóle ładować Sa do apo stormera?Czy dmg UP naprawde będzie mocno przydatne lub hp drain? Przy statystykach +- 5,2k ataku/333 crit rate/ w immortal heavy secie/z ringiem toi9/na hawku z pole w ręku z łapy najwieksze cryty 30k na soa lub harnaku to dużo?Jak to wygląda na tle powiedzmy archera lub feoha? Na screenie jest akurat hit w okolicach 24,5k ale w kaiona dochodzi do 30k a w elite 20k.
Kolego po pierwse masz tam chyba moby żółte. To jest chyb 30 % dmg mniej. Po drugie skoo macie 2-3 tyrów to robcie trejny do kąta. Znacznie wiecej celow bijeszz pole i znacznie czesciej trigery sie odpalaja. Gog nie jest efektywny dopóki masz pole w lapie. A dwa dmg up nie bardz sie lapie. Drain to chyba 3 %. wiec imo nie warto. Wsadz 150+ w pole i masz dmg..
Na GoGu używałem 2h apo więc to nie jest wina pole ale akurat słabego dps bo moby na różowo.Bardziej mi chodzi o to czy takie kryty to dobry dmg w porównaniu z innymi klasami czy nie.
ostatnio uwidziało mi się znów pograć (po dłuuuugiej przerwie) w l2, ale jestem kompletnie zagubiony :P Mam więc kilka noobskie pytanie...
Po przebudzeniu postać traci swoje skille i dostaje nowe. No niby rozumiem, ale w praktyce ma oznaczać to, że krasiek Tyrr Warior będzie identyczny jak orkowy warek? Czy może coś z maestra mu zostaje np. buffy czy golemy?
edit: gdzieś na forum nadziałem się na info, że można zostawić sobie jakiś skill ze starszych profek nie ucząc się po prostu jedengo z nowych. Prawda to? ma to sens?
co się stanie z skillami, które były enchantowane?
zostaja golemy siegowe. Tylko kraski moga przyzwać je. Można zostaaiwac nawet wszystkie, sens ma to jesli jest to jakis fajny skill typu duelsist spiryt u glada. Stare skille zostaja wyzerowane i doistaje sie za nie esencje na kupno nowych kodeksów.
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: Treys026 w Sierpień 31, 2012, 01:38:34 am
Co lepiej zostawic Sonic rage czy wziść hurrican blaster i dlaczego ?
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: Shen w Sierpień 31, 2012, 09:23:23 am
w glory days i tak maja skasowac skille z 3 profek po przebudzeniu wiec bez roznicy.
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: Treys026 w Sierpień 31, 2012, 09:38:02 am
W sumie przejrzałem patch notes od czasu Goda ... i powiedzcie mi..proszę: 1. Czy "dualspirit" (skill glada) zostanie usunięty? 2. Czy "celke" można mieć tylko z kamaela? 3. Co ma ork? (skille rasowe itp) 4. Jak z expem wariior po 9x (ogólnie ogarnia miejscówki typu GOG - czyli chyba lethal style)
1. tak został usunięty, lecz na razie (prawdopodobnie do lindvior) możesz sobie jeszcze tego skilla zostawić, potem już automatycznie po przebudzeniu Ci się zmieniają na nowe.
2. o jaką celke kamela Ci chodzi ? o ile jakakolwiek istnieje.
3. celke i takie tam duperele >> http://lineage2-info.pl/articles.php?article_id=6
W sumie przejrzałem patch notes od czasu Goda ... i powiedzcie mi..proszę: 1. Czy "dualspirit" (skill glada) zostanie usunięty? 2. Czy "celke" można mieć tylko z kamaela? 3. Co ma ork? (skille rasowe itp) 4. Jak z expem wariior po 9x (ogólnie ogarnia miejscówki typu GOG - czyli chyba lethal style)
thx
1. Skille miały zniknąc wraz z updatem n glory days, jednak zostają a do livindora ktory bedzie za bardzo dlugo. 2. Mozna zostawić, póżniej jest wymienialna na celke tyra, o ile się chce. 3. Aktywny + 17 % a speed koszdem p defa, pasywny celka na 5 sekund. 4. Gog pt, pozniej orbis eewntualnie solo wrózki
1. Czy atak speed ma wpływ na reuse?. Pytam bo zastanawiam się czy warrior bije z łapki czy tylko mass spam skilli (pvp)? 2. Czy c.dmg ma wpływ na dmg skilli? 3. czy p.atk ma znaczący wpływ na moc skili?
1. Czy atak speed ma wpływ na reuse?. Pytam bo zastanawiam się czy warrior bije z łapki czy tylko mass spam skilli (pvp)? 2. Czy c.dmg ma wpływ na dmg skilli? 3. czy p.atk ma znaczący wpływ na moc skili?
1. Re use nie ale kastowanie skila napewno, np walac kombo przy 1500 a speed na tyrze zrobisz to migusiem i mozesz walic nastepne, a przy 1000 a speed będzie troche gorzej. Przy obecnym re usie skilli bez wizarda i refresha (z agu) nie da rady spamowac tylko skillami, czasami uderzysz z lapy, wcale nie tak słabo. 2. NIe wpływa, tylko regulary. 3. Nie tak duzy ale ma, bez buffów na p atak i tak bijesz mocno, między wizard harmony a warrior h jest około 7 % mocy.
1. Czy atak speed ma wpływ na reuse?. Pytam bo zastanawiam się czy warrior bije z łapki czy tylko mass spam skilli (pvp)? 2. Czy c.dmg ma wpływ na dmg skilli? 3. czy p.atk ma znaczący wpływ na moc skili?
1. Re use nie ale kastowanie skila napewno, np walac kombo przy 1500 a speed na tyrze zrobisz to migusiem i mozesz walic nastepne, a przy 1000 a speed będzie troche gorzej. Przy obecnym re usie skilli bez wizarda i refresha (z agu) nie da rady spamowac tylko skillami, czasami uderzysz z lapy, wcale nie tak słabo. 2. NIe wpływa, tylko regulary. 3. Nie tak duzy ale ma, bez buffów na p atak i tak bijesz mocno, między wizard harmony a warrior h jest około 7 % mocy.
Który set Eternal Light Armor Set (Enhance Type) Set Effects 2 parts STR +3, CON -1, P. Atk. + 246 3 parts skill MP consumption - 4%, resistance to hold + 10 4 parts Skill P. Atk. + 6%, HP + 521 5 parts P. Atk. Spd. + 3%, resistance to attributes + 15, P. Atk. additional + 7% czy Eternal Heavy Armor Set (Attack Type) Set Effects 2 parts STR +3, CON -1 3 parts Critical Damage + 298; Resistance to Hold + 10 4 parts HP + 521; Chance of absorbing 2% of damage 5 parts P. Atk. + 246, Resistance to attributes + 15, P. Def. additional + 7% będzie lepszy dla Tyrra do pvp a który do pve ? Jaka jest różnica w p defie tyrra na ogrze między tymi setami ? Czy w secie Light Skill P. Atk. + 6% na pvp daje dużo ?
Zostawiac sobie jakies skille po przebudzeniu z zerka?
Ogólnie jak sie sprawują tyry w lindwiorze? Głównie chodzi mi o tyranta i warlorda. Te 2% bonusu to nie troche za mało żeby przerzucić się z duali na fisty?
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: garanek w Styczeń 17, 2014, 10:14:36 am
Który cert z dual classy 95?
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: jordn w Luty 04, 2014, 08:35:09 am
Ktory tyrr waszym zdaniem dostaje najwiekszego boosta w epeisodionie ? Titan ? Doombringer ? Destruch dostaje chyba guts/frenzy a db rusha bez reusu i jakies ulepszone disarmy ?
dzięki, musialem się upewnic ze mi skopali klimat krasi.
//edit..
btw jak juz w temacie tyrr warriorow jestesmy to mam pytanie odnosnie tyrr maestro: jak wyglada sprawa z ekonomią pod kątem craftingu w tym calym epeisodionie ? sa jakies realne profity czy era craftera umarla ? (pytam bo ponoc od tego calego lindviora wracaja w old schoolowym kierunku...a o tych nowych kronikach wiem baaaaardzo malo a nawet smialo powiem ze nic)
Tytuł: Odp: Warrior Tyr
Wiadomość wysłana przez: Alarion w Maj 11, 2014, 11:54:56 am
jest lepiej niż było w pierwszych kroniakch GoD'a, ale nadal gorzej niż w dawnych. Dla mnie maestro ma sens tylko na boxa i sobie czasem coś dorobić z niego jakiś ekstra grosz, ale żeby grać tym jako mainem?
Wątpie ny jakieś sensowne CP chciało tyra i to na dodatek z crafta, bo deska kosi cholernie na PvE, Doombringer i glad są nieźli na PvP, Warlord z dobrymi epicami pod stuna robi trochę zamieszania na mass pvp, a crafter to tylko chodząca puszka HP jak kiedyś, czyli w sumie masz rację, powrót do oldschool'u )))))
Odświeżę trochę temat. Co aktualnie sądzicie o Tyrr Warrior a dokładniej o Tyrr Titan bądź Tyrr Doombringer ? Daje radę coś pograć na pvp ? Jak oly ? co sądzicie o Light Leather Armor dla Tyrr Titana ?
tyrr doombinger to obecnie najlepszy tyrr do mass pvp/pvp, dzięki rushowi bez reuse ze stunem (stare czasy), całkiem dobry do single pve tyrr titan -> pve, aoe pve, średnio single pvp
Raczej każdego ddka teraz ubiera się w lighta, różnica w pdefie przy tych broszkach, talizmanach i innych pierdołach jest mała a i z tego co się orientuje to +6-10 enchant na light secie jest lepszy niż na hvy (chyba cooldown reduction, nie pamiętam)
tyrr doombinger to obecnie najlepszy tyrr do mass pvp/pvp, dzięki rushowi bez reuse ze stunem (stare czasy), całkiem dobry do single pve tyrr titan -> pve, aoe pve, średnio single pvp
ten rush to na nubkow bez dopasowanych buffow /sprzętu dobry, z ogarniętymi prędzej mp ci się skończy nim któregoś zestunujesz ) tytan to master pve i możliwość zrobienia na dualu łucznika pod pvp sprzęt prawie ten sam a masz mega mix pve/pvp sumujac jak ktokolwiek myśli o jako takim "profesjonalnym" pvp tyrem to szkoda czasu i nerwów ta klasa się porostu do tego nie nadaje.
tyrr doombinger to obecnie najlepszy tyrr do mass pvp/pvp, dzięki rushowi bez reuse ze stunem (stare czasy), całkiem dobry do single pve tyrr titan -> pve, aoe pve, średnio single pvp
ten rush to na nubkow bez dopasowanych buffow /sprzętu dobry, z ogarniętymi prędzej mp ci się skończy nim któregoś zestunujesz )
Chyba nie możesz się bardziej mylić. Na healu musiałem ściągać b.valakasa i zmieniać na tezzę, do tego robić AP pod stun resista na mass pvp, żeby mnie to nie łapało tak często. Full epic, stun AP, 105lvl, wszystkie buffy pod stuna, nawet potka z oly i buff z coca, a i tak łapało. Dobrze ubrany tyrr doombringer na mass pvp może zmienić wszystko.
Chyba nie możesz się bardziej mylić. Na healu musiałem ściągać b.valakasa i zmieniać na tezzę, do tego robić AP pod stun resista na mass pvp, żeby mnie to nie łapało tak często. Full epic, stun AP, 105lvl, wszystkie buffy pod stuna, nawet potka z oly i buff z coca, a i tak łapało. Dobrze ubrany tyrr doombringer na mass pvp może zmienić wszystko.
nie wiem jak to na hilu czy na mass pvp pisze to na podstawie swoich spostrzeżeń w small/mid pvp tyrem tytanem wystarczyło zmienić valakasa na b fryte + buff od hila na stuna i problem dumbringera zniknął nie wiem co miał przeciwnik ale skoro gra ta klasa to raczej na jaw na stuna nie skąpi adeny aaa ja bez jednego ringa/kolczyka na stuna wiec jeszcze mozna poracowac na resistem
z gdybania na mass to dostanie lote możne dwie i już nikogo nie zestunuje a jak masz w paty 2/3 hili to co on możne zestunować chyba npca )
tyrr doombinger to obecnie najlepszy tyrr do mass pvp/pvp, dzięki rushowi bez reuse ze stunem (stare czasy), całkiem dobry do single pve tyrr titan -> pve, aoe pve, średnio single pvp
ten rush to na nubkow bez dopasowanych buffow /sprzętu dobry, z ogarniętymi prędzej mp ci się skończy nim któregoś zestunujesz ) tytan to master pve i możliwość zrobienia na dualu łucznika pod pvp sprzęt prawie ten sam a masz mega mix pve/pvp sumujac jak ktokolwiek myśli o jako takim "profesjonalnym" pvp tyrem to szkoda czasu i nerwów ta klasa się porostu do tego nie nadaje.
Temat jest o tyrze nie o yulu, owszem yul na pvp/mass pvp jest o niebo lepszy od każdego tyrra - ale pod pvp doombringer jest znacznie przyjemniejszy od titana, ma dodatkowe 2 mocne ud mdef/resisty i pdef, podbity pvp dmg (pasyw),disarm oraz rusha bez reuse. Dobry jest także wl z cancelem, ale to stricte pod mass pvp.