Witaj
Gość

Wątek: okno logowania z C3  (Przeczytany 1563 razy)

  • Wiadomości: 2

  • Pochwał: 0

okno logowania z C3
« dnia: Czerwiec 22, 2011, 04:40:01 am »
znalazlem juz podobny temat ale zostal porzucony... chcialbym do dowolnego klienta zainstalowac ekran logowania wraz z muzyczka z C3... jezeli ktos wie jak to zrobic bylbym wdzieczny za instrukcje:)


  • Wiadomości: 466

  • Pochwał: 1

Odp: okno logowania z C3
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 22, 2011, 09:33:04 am »
Mam nadzieję, że posiadasz klienta C3 :P
Trzeba przekopiować kilka plików:

maps\lobby01.unr
maps\lobby02.unr
StaticMeshes\L2_lobby.usx
StaticMeshes\SSQ_dungeon02_S.usx
Textures\L2_Lobby_T.utx
Textures\Lobby_terrain_t.utx
Textures\Lobby_terrain01_t.utx
Textures\SSQ_dungeon02_T.utx

Te pliki wymieniałem, gdy bawiłem się klientem w GF, GE, Freya, H5. Niektórych może nie być w C3 i trzeba będzie poeksperymentować.

Co do muzyki, za to jest odpowiedzialny plik

system\alaudio.int

Rozpakowujesz ten z C3 przez L2encdec i szukasz linijki

LogInSound=
i zapamiętujesz, co jest po nim :P Teraz w nowym kliencie musisz tak samo rozpakować alaudio.int i zamienić "LogInSound=" na nową wartość.

Powodzenia w eksperymentowaniu.

/Tirius
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 22, 2011, 12:29:30 pm wysłana przez Tirius »



Finaly retired, L2 is not fun anymore.


  • Wiadomości: 2

  • Pochwał: 0

Odp: okno logowania z C3
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 22, 2011, 11:26:58 am »
dzieki wielkie:)