Witaj
Gość

Wątek: Goddess of Destruction: Chapter 3 changes (propozycje i ankieta)  (Przeczytany 2240 razy)

  • ********
  • Wiadomości: 1826

  • Pochwał: 671

  • Try Me
Goddess of Destruction: Chapter 3 changes (propozycje i ankieta)
« dnia: Październik 03, 2012, 12:40:06 pm »
Od siebie dodam, że tekst może się różnić od napisanego na forum 4game, nie ukrywam, że dość ciężki do przetłumaczenia był "słowo w słowo", więc jeśli zauważycie jakieś istotne różnice w moim tłumaczeniu to piszcie śmiało, postaram się to poprawić. Czasami musiałam wspomagać się google translatorem, więc niektóre zdania mogą wydawać się dziwne. Po takim czasie spędzonym nad jednym tekstem pewnych rzeczy się już nie widzi. Proponuje przeczytać kilka razy, a dla bardziej opornych kilkanaście, żeby dokopać się sensu niektórych sformułowań :P



Drodzy użytkownicy,
 
Przed przystąpieniem do ankiety przeczytajcie poniższy list od producentów Lineage 2, aby zapoznać się ze sprawą bardziej szczegółowo.
 
Ze względu na nierównowagę w gospodarce gry, która ma miejsce w chwili obecnej, producenci postanowili poprawić sytuację ekonomiczną na rynku decydując się na opracowanie nowych rozwiązań.
 
1. Nierównowaga w sposobach zdobywania itemów.
 
Problem:
W chwili obecnej istnieje pewna różnica w popularności sposobów na zdobycie itemów. Pomimo różnorodności (Instancje, Hunting, RB, Craft) każda z tych możliwości oferuje inną szansę na uzyskanie potrzebnych nam przedmiotów, co prowadzi do tego, że niektóre z nich zostały zapomniane. Głównymi sposobami na zdobycie itemów są instancje oraz RB, reszta stała się bezużyteczna, co w rezultacie podważa efektywność gospodarki.
 

 
Zmiany:
Zróżnicowanie sposobów zdobywania itemów.
Aktualizacja GOD 3.0 zmieniłaby listę itemów dla różnych źródeł ich uzyskania. Miałoby to na celu sprawienie, że wszystkie źródła zdobywania itemów były by równie popularne, a nie jak do tej pory jedynie RB i instancje. Zmiany miałyby przywrócić do łask craft i spoil, które nie były by ograniczone rodzajem materiałów, ilością części czy dostępnością spotów.
Dodanie większej ilości stref otwartych do polowań oraz craftu byłoby bardziej skuteczną metodą na zdobywanie itemów, tak, więc osłabiłaby się zależność od RB i instancji, zapewniając graczom alternatywne sposoby pozyskiwania dobrych sprzętów.
 
Skupienie się na crafcie: reorganizacja systemu
Aby ożywić system craftu, składniki potrzebne do produkcji oraz ich ceny zostałyby zmodyfikowane, a przepisy przerobione. Zmiana wartości niektórych przedmiotów pomogłaby w kwestii „chomikowania” itemów. Potrzebne składniki mogłyby być zdobywane na kilka sposobów, również system modyfikacji itemów zdobytych na niższych levelach zostałby rozwinięty.
Możliwość uzyskania potrzebnych składników podczas bicia mobów razem z ich modyfikacją, możliwością wymiany i obniżeniem ceny craftu sprawiłaby, że sposób ten byłby łatwiejszy i bardziej interesujący.
 

 
2. Modyfikacja cyrkulacji przedmiotów
 
Problem:
Niezidentyfikowane przedmioty w DOD znacznie przyspieszyły expienie i wymianę sprzętu na lepszy, na wyższy grade itd. tym samym zmniejszając cyrkulację itemów pomiędzy graczami, co spowodowało pojawienie się tak zwanych „itemów osobistych” dostępnych jedynie dla gracza, który po zidentyfikowaniu otrzymał bound item. Wszystko to sprawiło trudność w procesie obiegu produktów, dodatkowo sprawiło, że levelowanie stało się droższe odkąd sprzęt graczy należy wyłącznie do nich samych i nie może być wymieniony, czy sprzedany, co pomogłoby w uzyskaniu nowych itemów. Poza tym brak różnorodności w sposobie uzyskania normalnego lub blessed itemu zmniejszył potrzebę jego posiadania, co również miało negatywny wpływ na obieg itemów w grze.
 
Zmiany:
Wyeliminowanie niezidentyfikowanych i bound przedmiotów.
W aktualizacji GOD 3.0 zostałyby wyeliminowane niezidentyfikowane i bound przedmioty, a zamiast tego wprowadzony został by system dalszego rozwoju dla rzeczy normalnych. Blessed itemy można było by zdobyć polując na potwory (bardzo małe prawdopodobieństwo) lub poprzez craft. Wyeliminowałoby to problem z cenami i przepełnienia rynku przedmiotami niezidentyfikowanymi, który miał miejsce po wprowadzeniu itemów bound.
 
Rzeczywiste zbycie bound itemów.
Proste usunięcie lub wymiana bound itemów na normalne byłaby niemożliwa dla przedmiotów już istniejących w grze. Jako zwrot kosztów dla ich posiadaczy bound’ów zaproponowano by:
- zapewnienie stałego dostępu do unbind scrolli
- zmiana systemy krystalizacji bound’ów tak, aby była bardziej opłacalna (możnaby uzyskać recepty na dodatkowe materiały, dodatkowe nagrody za krystalizację itemów z SA lub enchantowanych)
 
3. Problem z gromadzeniem majątku.
 
Problem:
Każda aktualizacja L2 przynosi jakieś nowe rzeczy na wyższym poziomie i każda taka aktualizacja zmienia ceny itemów, które gracz zdobył wcześniej. Na przykład GOD przyniósł itemy R-grade, ale ze względu na brak równowagi pomiędzy rzeczami R-grade, a S-grade i poniżej, rzeczy te straciły na swojej wartości, co miało negatywny wpływ na kieszeń graczy, którzy mieli zgromadzony wcześniej majątek. Pomijając fakt, że nowe rzeczy powinny wprowadzać zmiany na rynku, to wahania cen powinny być kontrolowane, a majątek graczy stabilny.
 
Zmiany:
Główne zmiany powinny przywrócić równowagę pomiędzy sposobami uzyskania przedmiotów i ich wartością. Powinno się to odbyć następująco:
- dodanie high-grade przedmiotów w specjalnym celu, który nie będzie miał wpływu na już istniejący system itemów
- dodanie możliwości zdobycia high-grade przedmiotów za pomocą już istniejących (jako składniki lub przedmioty do modernizacji)
- opracowanie takiego sposobu na zdobywanie nowych przedmiotów, aby nie miał on niekorzystnego wpływu na wartość już istniejących rzeczy
- wprowadzenie high-grade przedmiotów w sposób, który nie umniejsza wartości low-grade itemów
 
Reasumując
1. Nierównowaga w sposobach zdobywania itemów
Stworzenie różnych możliwości zdobycia potrzebnych przedmiotów. Skupić się na systemie craft’u wraz z przebudową systemu składników oraz wymiany ożywiając tym gospodarkę.
2. Modyfikacja cyrkulacji przedmiotów
Usunięcie przedmiotów niezidentyfikowanych oraz bound, przywrócenie schematu „inwestuję-otrzymuję-odsprzedaję”, zapobieganie przepełnienia rynku.
3. Problem z gromadzeniem majątku.
Wprowadzenie itemów high-grade nie powinno zakłócić stabilności cenowej istniejących przedmiotów ani doprowadzić do dramatycznego spadku lub wzrostu ich wartości. Można to uzyskać poprzez możliwość „modernizacji” istniejących itemów do wyższego grade’u.
 
Nie zapomnijcie wziąć udział w ankiecie, która jest tutaj: https://forum.4game.com/showthread.php?t=12503

Tłumaczone z: https://forum.4game.com/showthread.php?t=12502


Dobra robota. Plusik
//Russe
« Ostatnia zmiana: Październik 21, 2012, 07:35:43 pm wysłana przez Russe »


  • Wiadomości: 289

  • Pochwał: 1

Odp: Goddess of Destruction: Chapter 3 changes (propozycje i ankieta)
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 03, 2012, 12:58:38 pm »
Niektórym widze strasznie się nudzi :P
L2 Classic RU - Elf Figher - Cam3llia


  • Wiadomości: 948

  • Pochwał: 4

Odp: Goddess of Destruction: Chapter 3 changes (propozycje i ankieta)
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 03, 2012, 01:07:03 pm »
Po prostu dziewczyna łasa na pochwały jest :D
Tak od siebie dodając to gromadzenie majątków dopiero się zacznie jak nie będzie bound itemów. Gdzieś ta adena na serwerze musi znikać żeby jej za dużo nie było.
Ponowne wprowadzenie craftu :(

No właśnie, szkoda, że tylko ona jest łasa a reszta by flejmowała i flejmowała zamiast się wziąć za dobrą robotę.  8)
//Russe
« Ostatnia zmiana: Październik 21, 2012, 07:36:39 pm wysłana przez Russe »
Core - Wynn 99 - sprzedany
R.I.P. Ciapu