Rys fabularny
Elfy czczą boginie wody-Eve i żyją w zgodzie z wodnymi stworzeniami.
Mają długie uszy, szczupłe sylwetki oraz promieniują niewinnym pięknem.
Podczas ery Gigantów, były najpotężniejszą z ras. Od zniszczenia Gigantów minęły jednak wieki i elfy straciły swoją wysoką pozycje.
Zamieszkują teraz Elven Forest i obrzeża Aden.
Jak każdy Mystik białych elfów:
INT.37 WIT.23 MEN.40 STR.21 DEX.24 CON.25Elfy potrafia długo wstrzymywać oddech i amortyzować upadki z wysokości.
ES posiada większą wartość
defensywną. Żadne
party nukerów nie może pogardzić jego usługami i buffami.
Jak każdy summoner jest samowystarczalny. Robimy po trochu za DD, buffera i healera.
Dzięki skilom obszarowym możemy zróżnicować sobie expienie i nie zasnąć przed komputerem.
W porównaniu do innych symmonerów wyróżnia go:+Duzy cast.speed (najwyższy WIT z summonerów)
+Duza regeneracja MP (najwyższy MEN z summonerów)
+Duży DEX (uniki, bieganie)
+Ma Wind Shackle
+Empower dla summona
*Leczący Cubic
*Zatruwający Cubic
-nie ma debuffów na magów.
-Nie ma WW dla summona.
-Nie ma Might dla summona (tylko might lvl 1, jeszcze z mystica)
Skille
Summon Friend (56 lvl)- przywołujesz do siebie członka party.
Klient musi posiadać w inventory Summoning Crystal (do kupienia w każdym grocery).
Działa w TOI, ale musisz nad głową widzieć niebo.
PasywneLight Armor Mastery- pasyw na lekkie zbroje
Robe Mastery- pasyw na Robe
Quick Recycle- szybszy reuse skilli
Możemy posiadać 2 kubiki jednocześnie
Anti Magic- zwiększa M.def
Boost Mana- zwiększa maksymalną ilośc many
Fast Spell Casting- szybciej czarujemy
Weapon Mastery- zwiększa Patk i Matk
Fast HP Recovery- szybciej regenerujemy HP
Fast MP Recovery- szybciej regenerujemy MP
Summon Lore(78 lvl)- Nosząc lekką zbroję P. Def. zwiększony 80 i Casting Spd. o 5%.
Nosząc robe +60 Pdef i +7% Casting Spd. Koszt skilli zmniejszony o 3%.
Czary dla summonaServitor Cure- leczy summona z krwawienia i zatrucia
Servitor Blessing- neutralizuje root/hold/paraliż/spowolnienia/debuffy na AttSpeed
Servitor Heal- jest o 30% mniej wydajny niż Major heal bishopa/EE
Servitor Recharge- odnawia mane naszemu podopiecznemu
Servitor Physical Shield- Shield dla summona
Might- buff lvl 1 jeszcze z mystica, P.Atk. +8%
Servitor Haste- Haste dla summona
Servitor Magic Shield- Zwiększa Mdef
Bright Servitor- Empower dla summona
Servitor Empowerment- Ultimate Defense dla summona
DebuffyWind Shackle- obniża AttSpeed -17%/-20%/-23%. Ma wysoki bazowy land rate (80%)
Betray- summon przeciwnika atakuje twojego wroga
Mass Surrender to Water +25% podatności na wodny atrybut
ToggleTransfer Pain- summon przejmuje część ubrażeń otrzymanych przez summonera. Zaczyna się od 10%(na 40 lvl) do 50% (na 70 lvl)
Arcane Agility(78 lvl)-zwiększa CastSpeed oraz zużycie MP, skraca reuse. Zżera HP!
Skille z 3 profesjiWarrior Bane(76 lvl)- usuwa buffy zwiększające Speed i Attack Speed.
Wizard Servitor(77 lvl)- przemienia konia w nukera, MP Regen per tick +20%, Speed -20%, M.Def. +20%, M.Atk. +20%, Casting Spd. +20%, Magic Critical Rate +100%, Debuff Resistance +10%
Final Servitor(78 lvl)- HP +20% Speed -20%, Accuracy +4, P.Def. +20%, P.Atk. +10%, Atk. Spd. +20%, Critical +20%, Critical Damage +20%, M.Def. +20%, Casting Spd. +20%, Debuff Resistance +20%
Servitor Barrier(lvl 81)- przez 30 sekund summon jest nieśmiertelny. Buff znika, kiedy zaatakujemy kogoś naszym summonem.
Wisdom(lvl 76)- zwiększa odporność na czary typu: Hold, Sleep i Mental. attacks.
Spell Force- ładujesz członka swojego party energią magiczną, która może być wykorzystana przy potężniejszych zaklęciach.
Anti-Summoning Field(lvl 80) -tworzy pieczęć, która, w zasięgu 900 robi mass erase na summonach wrogów. Wymaga 2 spell force.
Excessive Loyalty(lvl 81)- kiedy obrywasz po łbie, twojemu summonowi wzrasta Pdef, Patk i AttSpeed.
Mutual Response(lvl 81)-Summon ma szansę odnowić HP i MP kiedy atakuje.
Magician's Will(lvl 81)- M atk +5%, Cast Spd +5% Magical critical +5%, zużycie many -5%.
Protection of Alignment(lvl 82)- zwiększa odporność na atrybuty Holy/Dark o 20. Dodatkowo zwiększa Mdef.
Protection of Elemental(lvl 82)- zwiększa odporność na Earth/Fire/Wind/ Water o 20. Dodatkowo zwiększa Mdef.
Protection of Rune(lvl 82)- o 15% zwiększa Mdef. Kiedy otrzymamy obrażenia, jest szansa na dodatkowy Mdef i odporność na atrybuty.
Spirit of the Unicor(lvl 83)-
transformacja summonera trwa 5 min. Dzięki niej dostajemy niepowtarzalne skille.
Kubiki
Są dwa, trzeci dochodzi na 80 lvl:
Leczący Life cubic-Power 200(1 lvl) i dochodzi do 380 (na 7 lvl)
-Do tej pory leczył tylko Summonera. Od Gracii Final leczy również konia oraz członków party.
-W większej grupie leczy tego, co ma najmniejszą procentową ilość HP.
-Uaktywnia się co
10 sekund i wtedy:
Szansa użycia leczenia
HP powyżej 60%: 13%
HP 30-60%: 33%
HP poniżej 30%: 53%
Aqua CubicCo 25 sekund ma 20% szans że zaatakuje silną trucizną. Trucizna na najwyzszym lvlu w ciągu 15 sekund zjada 1400 HP/CP
Ma wodny atrybut.
Bazowa szansa na wejście 80%.
To najsilniejsza trucizna, nie można jej uleczyć.
Smart Cubic Dochodzi do naszego arsenału dopiero na 80 lvl.
Usuwa debuffy fizyczne i magiczne, stuna, krwawienie oraz poisona do lvl 9.
Atakuje windstrikiem (z tego co widziałem o sile podobnej jak Storm Cubic)
Nasza stajnia
Koniki mają takie same statystyki podstawowe jak upiory Phantom Summonera i mruczki Warlocka.
Różnica leży w wyglądzie, skillach oraz w odgłosach które wydają.
STR 40 CON 43 DEX 30 INT 21 WIT 20 MEN 25
Kalkulator dla summonówUnicorn Boxer może przywracać MP swojemu mistrzowi (40 MP na początku i rośnie do 110).
Zjada 30%-18% expa. Może długo przetrwać w systemie: odnawia nam Manę -> my go leczymy.
Merrow the Unicorn typowy Damage dealer. Słaby PDef, 25% mniej HP w porównaniu do Boxera. Za to lepszy PAtk i Evasion.
Zabiera tylko 10% expa, dlatego jest dobry do expienia solo.
Jego specjalny skill to obszarowy nuk (podobne jak frost wall SpellSingera).
Unicorn Seraphim to summon do party. W skrzynce z narzędziami pojawia się na 56 lvl.
Słaby Atak, więc może robic tylko jako dopust boży.
Fenomenalnie sprawdza się w party nukerów. Zjada od 5% do nulki 0% expa.
Posiada skille:Blessing of Seraphim- zwiększa regeneracje MP o 35%
Gift of Seraphim - zmniejsza reuse skilli magicznych o 35%
Cure of Seraphim- leczy debuffy, silence, sleep, root, paraliż i ogłuszenie. Siadalność 40-50%. Podstawowy reuse 7,2s
Acumen- CastSpeed +15%/23%/30%
Clarity- zmniejsza zuzycie MP, kiedy używamy skila -4%/-8%/-10%
Empower - zwiększa Matk +55%/65%/75%
Wild Magic- zwiększa częstotliwość magicznych krytyków +200%/300%
Mirage the UnicornTo summon wybitnie do pvp. Zjada 90% expa i tylko 1 kryształ D grade.
Posiada nuka o mocy 100, który wygląda jak windstrike, a boli jak huricane.
Magnus the UnicornTo sumon którego dostaje się na 79 lvl. To uber pro summon, który wg mnie ma lepsze skille od Feline Kinga i Spectal Lorda.
Posiada AoE nuka oraz stuna(siada jak z jednoręcznego obucha)
Farby
Summonerzy jako jedyni moga używać
wszystkich dye. Kombinować można zatem do woli.
Niezbędne jest zwiększenie WIT
+4 WIT -4 INT (+25% CastSpeed)
INT nieznacznie obniża "siadalność" wind shackle oraz moc heala.
(-2.8 Matk=1 mniej HP z heala, czyli leczenie słabsze o 40-75 HP)
+4 CON -4 STR (tatuaże -5 STR z Grocery są równie dobre)
Więcej HP oraz lepsza odporność na ogłuszenie. CON odpowada też za udźwig.
STR jest nam zupełnie niepotrzebne.
Do zapełnienia ostatniego tatuażowego slota można
+1 WIT -1 MEN (dobre na pvp)(+6% Cast Speed)
+4 DEX -4 STR (+4% do Speed +2,5 evasion)
Sprzęt
Kalkulator dla postaci w CT1No gradeZbroja: Devotion set +15% Cast speed
Broń: Coś z dużym Matk (na tym poziomie jesteśmy nukerem)
Bizuteria: Co się wydropi.
D gradeZbroja: Devotion set +15% Cast speed
Broń: Coś z dużym Matk (na tym poziomie jesteśmy nukerem)
Bizuteria: Top grocery.
C gradeZbroja: Karmian set +15% CastSpeed +5% Pdef
Broń: Homek+acumen
Na poziomach 40-52 ciągle możemy efektywnie używać naszego nuka z 35 poziomu.
Do 48 można używać duali, potem nasz fizyczny dmg jest śmiesznie mały.
Jesli kupimy Homonkulusa+7 i wyżej to wystarczy nam spokojnie do 76 lvl.
Bizuteria: Najlepsza z Luxury Shop.
B gradeZbroja: Blue wolf light set chyba stworzono specjalnie dla summonerów
Cast Speed +15%
P. Def +5%
INT -2
MEN +3
WIT -1
Broń: Overenchanted Homek albo Valhala Sword (trudniej o BSSB)
Bizuteria:Top Luxury+15, Black ore, albo
questoweA gradeZbroja:Majestic Robe set (ratuje nasz elficki tyłek, kiedy expimy na ogłuszających mobach)
Casting Spd. +15%
MP +240
MP Regeneration +8%
Stun Resistance +50%
MEN +1
INT -1
Tallum robe set (Dobry bo tani. Trutka+krwawienie << paraliż i +7 Speed)
Casting Spd. +15%
M. Def. +8%
Poison and Bleed Resistance +80%
INT -2
WIT +2
Dark Crystal robe set (najlepszy na pvp, z dye +4WIT wyciąga się 29 WIT, z acumenem i tańcami daje to 1330 CastSpeeda)
Casting Spd. +15%
Speed +7
P. Def. +8%
Paralysis Resistance +50%
WIT +2
MEN -2
Broń: Coś z acumenem, Hom+a+7 cały czas trzyma poziom.
Bizuteria:Majestic set.
S gradeZbroja: Major Arcana nie pasuje dla summonera. Najlepiej ubrać się w A gradowy set z +24 enchantem. +30% do udźwigu i więcej Pdefa.
Broń: Arcana Mace+acumen
Idealnie jest kiedy posiadamy nuk z augumentacji. Element wkładamy wtedy zgodnie z elementem nuka.
Np. kiedy mam hurricane z augumentacji, to wkładam wiatr jako atrybut.
75% elementu z broni przechodzi na naszego konia.
Bizuteria:Teossian set +15.
RB biżu jest poza zasięgiem większości graczy.
Rola w party
W małym party do 3 osób wyciągamy Unicorn Mirage i robimy za DD.
Battle heal + life cubic podtrzymują przy życiu towarzyszy broni.
W warrior party Mass summon aqua cubic i robimy za DD.
W nuker partyPrzywołujemy mass aqua cubic + Seraphim + life cubic.
Seraphim rzuca +35% MP regen +clarity+empower+wild magic.
Life cubic odnawia HP nukerom, którzy robią Body to Mind.
Mass pvpNuker party to dla nas najodpowiednijesze miejsce.
Wyciągamy Seraphina, rzucamy -35% do skill reuse i rozdajemy swoim kompanom pozostałe buffy.
W zawierusze rzucamy wind shackle oraz betray.
Mass surrender to water raczej rzadko, ponieważ przelicznik zysk/zużycieMP jest mierny.
Aqua cubic działa bardziej na psychikę ofiary, chociaż 1400dmg/15 sekund to zawsze coś.
Warrior bane nie usuwa kombo buffów na Speed. Ale zwykłe ww i potiony juź tak.
Równiez counter dash i song of wind mu się nie oprą. Używamy na łuczników i sztyleciarzy.
RiftTutaj robimy jako DD. W krytycznych sytuacjach używamy Battle heala na towarzyszach.
Kontrolujemy życie naszego konia. Od Gracii Final, bishop widzi HP naszego konia w pasku party, więc może nas wspomóc.
Na skompresowane masy potworów, dobrze działa AoE skill Unicorna.
Aqua kubic przydaje się tylko przy tłuczeniu Anakazela.
Czasem w trakcie rifta, recharger dostanie disconecta.
Wtedy dzięki +35% MP regen (buff seraphina), oraz miksurami many; spoiler jest jeszcze w stanie wykonywać swoją działkę.
Miejsca expa
Elemental summoner to postać wprost stworzona do expa solo. Radzi sobie doskonale w katakumbach.
level 40~50 Catacomb of the Branded: Giran Harbor-> na nogach
level 50~60 Catacomb of the Apostate: Oren->Plains of Lizardemn-> z buta
level 60~70 Catacomb of the Witch: Hunters Village-> Forest of Mirrors -> kawałek piechotą
level 70~80 Catacomb of Dark Omens: Dark Elven Village-> Dark Forest
Kiedy zamkniete przestrzenie nas już znudzą, możemy sobie zmienić scenografię
40-44 AoE party w Cruma Tower
(film), albo Krater Ivory
44-48 Sea of Spores, Dragon Valley, lasy koło Ivory Tower
48-50 Enchanted Valley
50-54 AoE party pod Oren
(film), forest of Mirrors, początek Cementary
54-60 Forsaken Plains, tereny przed wejściem do LoA
60-64 AoE w Frozen Labirynt
(film), albo VoS
64-68 głębiej w Vos (dropi recka na DC gloves), Forest of Dead
68-73 Rift 70+, WoA na antylopach wilkach i mrówkach
73-76 FoD, jak mamy buffera Hot Springs(przy okazji quest na 3 profkę), WoA na bizonach i Homonkulusach
76+ ToI,
Ketra, Hero Rift, Dino Island,
FoG, 4 sepulchers
PvP
Filmik instruktażowy jak powinno wyglądać pvp.
Po Interlude nie jesteśmy demonem PvP, ale ciągle możemy napsuć sporo krwi tankom, krasnalom i destrojerom. Destro na frenzy trzeba tylko trzymać na dystans i nukować konikiem. Kiedy wyciągnie łuk, pakujemy w niego debuffy i wysyłamy konia do ofensywy.
Walkę z krasnalem trudno przegrać. Jedynym zagrożeniem są stuny i ich twardy zarost. Na golema rzucamy betray do skutku.
Tanków ubijamy kiedy skończy się im HP. Oni nas powalają kiedy skończy się nam MP na transfer pain.
Walka na przetrzymanie. Debuffujemy dziadów i bijemy. Na panterkę rzucamy betray do skutku.
Kiedy wrzucą UD, odbiegamy i leczymy się.
Czasem tank nie zgasi sobie UD i czeka aż upłunie to 30s. Kiedy on bezczynnie stoi, to naszym zadaniem jest utrzymanie się w combat state, żeby zatruwający kubik mógł atakować naszego przeciwnika.
Support odkąd dostał skilla Erase jest dla nas poważnym zagrożeniem. Bez przywołanego summona mało co można zdziałać.
Walkę dwóch
summonerów wygrywa ten, któremy częściej wchodzi betray.
Damage dealerzy potrafią byc cierniem w naszym tyłku.
TH i PW mogą z nami wygrać kiedy siądą im blowy. W 70% starć jednak sztyleciarz gryzie ziemię..
AW potrafi porządnie zdebuffowac naszego konia, dlatego jest trudnym przeciwnikiem.
Nukerzy i łucznicy kładą konia na góra 2-3 strzały. Lepiej nie drażnić, kiedy jesteśmy w pojedynkę.
Copyright © 2010 belongs to Barnaba&sons Company. Posted first time hereI: Podklejam. x2