Nieoficjalna polska strona Lineage 2

Lineage 2 => Rasy/Klasy => Wątek zaczęty przez: Eizo w Grudzień 09, 2008, 08:42:33 pm

Tytuł: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Eizo w Grudzień 09, 2008, 08:42:33 pm
Witam !

Czy dalej zostajemy przy łucznikach/magach ? Ze względu na :


Mass pvp / rb / farm IT/FOG/PI /party vs party / epic raid ( baium itp. )

Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Solar w Grudzień 09, 2008, 09:46:27 pm
A pomysł czy kiedykolwiek klasy które mogą lać z dystansu bez jakiś dziwnych naładowań i innych pierdoł będą złe zresztą Nazwałeś temat  Archers vs Mages a piszesz
Czy dalej zostajemy przy łucznikach/magach ? Ze względu na :
N/C to tak logiczne jak ksztalty klocka(kazdy wie jakeigo :P )
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Rusoma w Grudzień 09, 2008, 10:35:46 pm
Witam !

Czy dalej zostajemy przy łucznikach/magach ? Ze względu na :


Mass pvp / rb / farm IT/FOG/PI /party vs party / epic raid ( baium itp. )



No a co Ty sobie wyobrażasz mass pvp pt tankow + 2 pt daggerow vs pt destro vs 2 party gladów 0.o? afaik w mass pvp zawsze ci co atakuja z dystansu > melee.
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: myha w Grudzień 09, 2008, 11:44:03 pm
do IL może i tak
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Rusoma w Grudzień 11, 2008, 02:43:47 pm
do IL może i tak

Czyli powiedzmy w healbound pt nukerów zostanie zownowane przez pt np. tyrków lub destro? 
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Kazuya w Grudzień 11, 2008, 02:52:43 pm
do IL może i tak

Czyli powiedzmy w healbound pt nukerów zostanie zownowane przez pt np. tyrków lub destro? 
destro ze speedem 100 napewno, a tyrek moze "zownowac" male pt bez bisha.
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Rusoma w Grudzień 11, 2008, 04:01:26 pm
Witam !

Czy dalej zostajemy przy łucznikach/magach ? Ze względu na :


Mass pvp / rb / farm IT/FOG/PI /party vs party / epic raid ( baium itp. )



No a co Ty sobie wyobrażasz mass pvp pt tankow + 2 pt daggerow vs pt destro vs 2 party gladów 0.o? afaik w mass pvp zawsze ci co atakuja z dystansu > melee.

No ja sobie nie wyobrażam mage pt na mass pvp bez eva's saint + bish, a nie rzadko jest tank który JAKBY doszedł taki tyrek ściągnie mu target.

Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Laner w Grudzień 12, 2008, 03:46:23 pm
do IL może i tak

Czyli powiedzmy w healbound pt nukerów zostanie zownowane przez pt np. tyrków lub destro? 
destro ze speedem 100 napewno, a tyrek moze "zownowac" male pt bez bisha.

haha tyrek rozjedzie pt magow... no to on musi miec chyba bizke +50 jak zerwie 4x z vortexa i dobitki to musialby miec chyba celesitnal shield aby przezyc.
juz z dwoma magami tyrek bedzie mial nieziemskie klopoty z co dopiero mowic o calym pt magow...


ciekawe ile czasu zajmie ubicie tyrantowi z zealotem, bizonem, infernal formem i 150 fire w broni nukera ktory ma smieszny p.def i malo hp

/Nico[/b]
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: pigulec w Grudzień 12, 2008, 03:56:32 pm
Czytaj ze zrozumieniem, słowo klucz to "małe". Małe, czyli rozumiem ze 3 magów. Jak tyrek gankuje to imho jest na bizonie+zaelocie i załącza force barrier to w czasie 10 sek da się ownąć tych 3 magów. Ofc jak są blisko (ale jako to gank to tyr wypadnie zza skały jakiejś pewnie).
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: SknerusKK w Grudzień 12, 2008, 09:27:21 pm
(ale jako to gank to tyr wypadnie zza skały jakiejś pewnie).
a enemy od 10 min beda go obserwowac na radarze  :mrgreen:
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Asta Entreri w Grudzień 12, 2008, 09:29:30 pm
cóż...to już inna bajka :P
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Laner w Grudzień 13, 2008, 08:34:51 am
Hmm nie wiem , może się mylę ale nie widzę aby ten skill dawał nieśmiertelność.
A bez niej atakując na pt 3 magow tyrek nie będzie miał lekko(zapewne nie będzie miał full hp jak będzie na zealocie)
Wyobraź sobie że tyrek wyskakuje dajmy na to że magowie sie nawet nie zorientowali jak zabił jednego i zaczęli go bić dopiero po śmierci kompana.
Vortex od obu panów (jak rozumiem ten force barrier ma szanse 30% na odbicie debuffow takich jak vortex również , wiec to zależy czy wejdą vortexy) potem chwiowy spam nukow a na koniec bicia 2 nuka pewnie zjadł by dobitkę od obu (albo od jednego jakby jeden vortex siadł) no nie wiem czy by to wytrzymał , wydaje mi się że nawet gdyby troche wolno reagowali to i tak tyrek nie dałby im rady. A jeśli mowa o sytuacji gdy magowie mają radar... no cóż wtedy to już nie jest za wesoło i raczej nie wróżyłbym tyrkowi za dużej szansy na zabicie 1 a co dopiero 2 magow.
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Asta Entreri w Grudzień 13, 2008, 10:51:14 am
[...]Hmm nie wiem , może się mylę ale nie widzę aby ten skill dawał nieśmiertelność.
(jak rozumiem ten force barrier ma szanse 30% na odbicie debuffow takich jak vortex również[...]

w00t? bariera to przecież skill z grupy invicible, więc broni przed wszystkim...
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Grudzień 13, 2008, 02:18:45 pm
Jak przeciwnik nie ogranie, to Tyrek potrafi zabić całe pt z healerami w ciągu 15sec... Jak przeciwnik ogrania, to jest już ciężko, nawet bardzo tylko w tedy to nie jest Tyrek + WC, BD, SWS, WL vs 9 osobowe pt, tylko Tyrek + 3 wojów (Tyrki, daggery, Destro, może jakiś tank jak kto lubi) + support z Bishem... Co za idiotyczny pomysł porównywania jednej osoby do całego pt, oczywiście mówiąc w tym miejscu o pvp.
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Grudzień 13, 2008, 05:43:18 pm
IMHO :
Tyrek (endgame) ma  szanse wybic pt w stylu nukerzy 76 w a+s gr., bish, sws,bd.

JESLI :
Nie mają radarów.
Stoją blisko siebie.
Tyrek ich zaskoczy.
Uda mu sie zabić 1 nukera zanim zauważą o co chodzi.

Jak:
Wyłania się zza skały/drzewa/spada z toi/cokolwiek, ma bisona + zealota(bez bariery).
Zabija bisha i 5s. po tym nie ma CP, zaczyna lać nukera#1, ma ~50%HP - wlacza bariere, (leczy sie do 100%cp potkami)
czyli ma jeszcze elixiry, leje na barierze/już bez reszte nukerów, bierze elixiry, dobija support.
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Rusoma w Grudzień 13, 2008, 06:09:20 pm
Jak:
Wyłania się zza skały/drzewa/spada z toi/cokolwiek, ma bisona + zealota(bez bariery).
Zabija bisha i 5s. po tym nie ma CP, zaczyna lać nukera#1, ma ~50%HP - wlacza bariere, (leczy sie do 100%cp potkami)
czyli ma jeszcze elixiry, leje na barierze/już bez reszte nukerów, bierze elixiry, dobija support.

Czyli ma bisona i full hp?

Poza tym jak już mówimy o pt nukerów to po 1 sekundzie nie ma cp nie po 5.
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Grudzień 13, 2008, 06:45:11 pm


Czyli ma bisona i full hp?

Poza tym jak już mówimy o pt nukerów to po 1 sekundzie nie ma cp nie po 5.

#1. fajlnąłem, dobra, ma ze 25%hp, najpierw o hawku mialem pisać

#2. Napisałem tam że :
Cytuj
Nie mają radarów.
Stoją blisko siebie.
Tyrek ich zaskoczy.
(...)
Uda mu sie zabić 1 nukera(o wroga ogólnie chodziło) zanim zauważą o co chodzi.
Spamując idealnie cp potki skoro to endgame vs 76+nuki mają częsciowo wpn A grd. raczej CP wytrzyma z 5/4s.

IMHO oczywiście a to tylko teoria, która sux.
Nie jestem pewien na 101% jak wygląda dmg nukerów na graci pt II, ale myśle że w rb jvls/s grd+~4 powinno być średnio ok. 1k-1.2k a spam CP to ~600cp/s nawet (niektórzy mówią o 750cp).

Tyrcio na lvl80 -dex +con (co jest często noszone) ma ~3574CP, w te 5s. wyleczy ~2 775cp(liczylem 555/s) dostanie wyjdzie napewno na -HP przez tą walkę ale chodziło mi o moment tego 'przelamania' spamu cp potków (czyli jak wiecej sie dostaje w hp niz cp)

Zresztą /care takie opisywanie akcji jest bez sensu troche.
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Rusoma w Grudzień 13, 2008, 11:18:56 pm
ale myśle że w rb jvls/s grd+~4 powinno być średnio ok. 1k-1.2k a spam CP to ~600cp/s nawet (niektórzy mówią o 750cp).

Z tego co widziałem na filmikach to jeżeli nie ma resista na dany element (a zakładając ze w pt jest chociażby sorc + SH) więc jest duża szansa ze na ktoryś nie będzie miał to z vorta a tym bardziej crushera wyjdzie "ciut" więcej niż te 1200 dmg. Poza tym jak już przewidujemy różne sytuacje to może dostać detarges z flasha = magowie odbiegną w 2 różne strony = zgon. Lub inna opcja, slow i podczas gdy jednego goni* drugi go zatłucze.
Btw czy bariera daje również ochrone przed detargetem z flasha? Bo nie jest to ani stricte atak ani debuff.


*z bishem na plecach w takim pt na 100% nie da rady zabić go dystansówką.
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: SknerusKK w Grudzień 14, 2008, 12:55:11 am
ale myśle że w rb jvls/s grd+~4 powinno być średnio ok. 1k-1.2k a spam CP to ~600cp/s nawet (niektórzy mówią o 750cp).

Z tego co widziałem na filmikach to jeżeli nie ma resista na dany element (a zakładając ze w pt jest chociażby sorc + SH) więc jest duża szansa ze na ktoryś nie będzie miał to z vorta a tym bardziej crushera wyjdzie "ciut" więcej niż te 1200 dmg. Poza tym jak już przewidujemy różne sytuacje to może dostać detarges z flasha = magowie odbiegną w 2 różne strony = zgon. Lub inna opcja, slow i podczas gdy jednego goni* drugi go zatłucze.
Btw czy bariera daje również ochrone przed detargetem z flasha? Bo nie jest to ani stricte atak ani debuff.


*z bishem na plecach w takim pt na 100% nie da rady zabić go dystansówką.
best resista to taki tyrek moze dostac one/two-hit od sh
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: jawron w Grudzień 14, 2008, 01:56:34 am
Btw czy bariera daje również ochrone przed detargetem z flasha? Bo nie jest to ani stricte atak ani debuff.

Dunno jak na retailu, na fury(pliki dexowe) flash detargetuje glada na barierze.
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Grudzień 14, 2008, 09:03:25 pm
Nawet jeśli detargetuje to co z tego? Ja tu nie widze problemu a przynajmniej wiem, że za chwile kolejnego nuka nie będzie.

ale myśle że w rb jvls/s grd+~4 powinno być średnio ok. 1k-1.2k a spam CP to ~600cp/s nawet (niektórzy mówią o 750cp).

Z tego co widziałem na filmikach to jeżeli nie ma resista na dany element (a zakładając ze w pt jest chociażby sorc + SH) więc jest duża szansa ze na ktoryś nie będzie miał to z vorta a tym bardziej crushera wyjdzie "ciut" więcej niż te 1200 dmg. Poza tym jak już przewidujemy różne sytuacje to może dostać detarges z flasha = magowie odbiegną w 2 różne strony = zgon. Lub inna opcja, slow i podczas gdy jednego goni* drugi go zatłucze.
Btw czy bariera daje również ochrone przed detargetem z flasha? Bo nie jest to ani stricte atak ani debuff.


*z bishem na plecach w takim pt na 100% nie da rady zabić go dystansówką.
best resista to taki tyrek moze dostac one/two-hit od sh

Skoro Tyrek nie ma resista (nie jest przygotowany czyli na walkę) to powinniśmy zakładać, że nukom brakuje części buffów przeciw Tyrkowi (CoP, resist stun, może greater shield, jadą na PoWie lub Magnusie, nie CoVie - trzeba być sprawiedliwym, nuki moga nie mieć WC w pt, lub buffer z jakiegoś powodu manę oszczędza... nie śmiać się widziałem coś takiego...), czyli w takiej sytuacji o ile Bish nie odpali celestiala to potrafi zginąć w ciągu sekundy (jak 3 na 4/5 krytów wejdą to nie ma czego zbierać). W takiej sytuacji wróg może się zorientować o co chodzi gdy Tyrek jest przy rechargerach, barriera pozwala mu zabić kolejne 2-5 osób. Tak wiem, że naciągane ale możliwe o ile nie ktoś nie ma waszego radaru...
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: SknerusKK w Grudzień 14, 2008, 09:12:41 pm
Nawet jeśli detargetuje to co z tego? Ja tu nie widze problemu a przynajmniej wiem, że za chwile kolejnego nuka nie będzie.

ale myśle że w rb jvls/s grd+~4 powinno być średnio ok. 1k-1.2k a spam CP to ~600cp/s nawet (niektórzy mówią o 750cp).

Z tego co widziałem na filmikach to jeżeli nie ma resista na dany element (a zakładając ze w pt jest chociażby sorc + SH) więc jest duża szansa ze na ktoryś nie będzie miał to z vorta a tym bardziej crushera wyjdzie "ciut" więcej niż te 1200 dmg. Poza tym jak już przewidujemy różne sytuacje to może dostać detarges z flasha = magowie odbiegną w 2 różne strony = zgon. Lub inna opcja, slow i podczas gdy jednego goni* drugi go zatłucze.
Btw czy bariera daje również ochrone przed detargetem z flasha? Bo nie jest to ani stricte atak ani debuff.


*z bishem na plecach w takim pt na 100% nie da rady zabić go dystansówką.
best resista to taki tyrek moze dostac one/two-hit od sh

Skoro Tyrek nie ma resista (nie jest przygotowany czyli na walkę) to powinniśmy zakładać, że nukom brakuje części buffów przeciw Tyrkowi (CoP, resist stun, może greater shield, jadą na PoWie lub Magnusie, nie CoVie - trzeba być sprawiedliwym, nuki moga nie mieć WC w pt, lub buffer z jakiegoś powodu manę oszczędza... nie śmiać się widziałem coś takiego...), czyli w takiej sytuacji o ile Bish nie odpali celestiala to potrafi zginąć w ciągu sekundy (jak 3 na 4/5 krytów wejdą to nie ma czego zbierać). W takiej sytuacji wróg może się zorientować o co chodzi gdy Tyrek jest przy rechargerach, barriera pozwala mu zabić kolejne 2-5 osób. Tak wiem, że naciągane ale możliwe o ile nie ktoś nie ma waszego radaru...

lol nie mowie o buffach, tylko o resiscie w zbroi, a biorac pod uwage ceny winda i ilosc "slotow" na resisty, nie mozna zakladac, ze kazdy tyrek ma winda w zbroi, a nawet jak ma resista to i tak sh bedzie go mocno cisnac :>
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Grudzień 14, 2008, 09:47:18 pm
O ile pamietam to Gk mogl wyjsc chyba ze slow/root?
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Bled w Grudzień 14, 2008, 11:31:56 pm
Nawet jeśli detargetuje to co z tego? Ja tu nie widze problemu a przynajmniej wiem, że za chwile kolejnego nuka nie będzie.

ale myśle że w rb jvls/s grd+~4 powinno być średnio ok. 1k-1.2k a spam CP to ~600cp/s nawet (niektórzy mówią o 750cp).

Z tego co widziałem na filmikach to jeżeli nie ma resista na dany element (a zakładając ze w pt jest chociażby sorc + SH) więc jest duża szansa ze na ktoryś nie będzie miał to z vorta a tym bardziej crushera wyjdzie "ciut" więcej niż te 1200 dmg. Poza tym jak już przewidujemy różne sytuacje to może dostać detarges z flasha = magowie odbiegną w 2 różne strony = zgon. Lub inna opcja, slow i podczas gdy jednego goni* drugi go zatłucze.
Btw czy bariera daje również ochrone przed detargetem z flasha? Bo nie jest to ani stricte atak ani debuff.


*z bishem na plecach w takim pt na 100% nie da rady zabić go dystansówką.
best resista to taki tyrek moze dostac one/two-hit od sh

Skoro Tyrek nie ma resista (nie jest przygotowany czyli na walkę) to powinniśmy zakładać, że nukom brakuje części buffów przeciw Tyrkowi (CoP, resist stun, może greater shield, jadą na PoWie lub Magnusie, nie CoVie - trzeba być sprawiedliwym, nuki moga nie mieć WC w pt, lub buffer z jakiegoś powodu manę oszczędza... nie śmiać się widziałem coś takiego...), czyli w takiej sytuacji o ile Bish nie odpali celestiala to potrafi zginąć w ciągu sekundy (jak 3 na 4/5 krytów wejdą to nie ma czego zbierać). W takiej sytuacji wróg może się zorientować o co chodzi gdy Tyrek jest przy rechargerach, barriera pozwala mu zabić kolejne 2-5 osób. Tak wiem, że naciągane ale możliwe o ile nie ktoś nie ma waszego radaru...
zbyt duzo bajek
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Rusoma w Grudzień 15, 2008, 08:26:43 am
Nawet jeśli detargetuje to co z tego? Ja tu nie widze problemu a przynajmniej wiem, że za chwile kolejnego nuka nie będzie.

ale myśle że w rb jvls/s grd+~4 powinno być średnio ok. 1k-1.2k a spam CP to ~600cp/s nawet (niektórzy mówią o 750cp).

Z tego co widziałem na filmikach to jeżeli nie ma resista na dany element (a zakładając ze w pt jest chociażby sorc + SH) więc jest duża szansa ze na ktoryś nie będzie miał to z vorta a tym bardziej crushera wyjdzie "ciut" więcej niż te 1200 dmg. Poza tym jak już przewidujemy różne sytuacje to może dostać detarges z flasha = magowie odbiegną w 2 różne strony = zgon. Lub inna opcja, slow i podczas gdy jednego goni* drugi go zatłucze.
Btw czy bariera daje również ochrone przed detargetem z flasha? Bo nie jest to ani stricte atak ani debuff.


*z bishem na plecach w takim pt na 100% nie da rady zabić go dystansówką.
best resista to taki tyrek moze dostac one/two-hit od sh

Skoro Tyrek nie ma resista (nie jest przygotowany czyli na walkę) to powinniśmy zakładać, że nukom brakuje części buffów przeciw Tyrkowi (CoP, resist stun, może greater shield, jadą na PoWie lub Magnusie, nie CoVie - trzeba być sprawiedliwym, nuki moga nie mieć WC w pt, lub buffer z jakiegoś powodu manę oszczędza... nie śmiać się widziałem coś takiego...), czyli w takiej sytuacji o ile Bish nie odpali celestiala to potrafi zginąć w ciągu sekundy (jak 3 na 4/5 krytów wejdą to nie ma czego zbierać). W takiej sytuacji wróg może się zorientować o co chodzi gdy Tyrek jest przy rechargerach, barriera pozwala mu zabić kolejne 2-5 osób. Tak wiem, że naciągane ale możliwe o ile nie ktoś nie ma waszego radaru...

Nie rozumiem po co się upierasz że 1 GK razowali pt nuków. A z tymi buffami to nieporozumienie. Równie dobrze można powiedzieć, że tyrek  nie ma WW + dostanie od spsa z vorta (-30% speed), SH slow (next - 45%) a jeszcze ewentualnie od ES block wind walk. Nie mówie, że to jest 101% nuki > tyrek, ale gadanie, że jeden vs 4 z full supportem pod swoją klase ma bardzo dużą szanse na wygraną jest bez sensu.
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Grudzień 15, 2008, 08:45:25 am
Tak btw to ja pisałem o nukach 76 wiec bez sluga/crushera etc. :P
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Grudzień 15, 2008, 10:34:53 am
Cytuj
...ale możliwe o ile nie ktoś nie ma waszego radaru...
Reasumujac: Niemozliwe :D
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: myha w Grudzień 15, 2008, 02:25:37 pm
wracając do temat to w obecnych realiach party mage/archer wcale nie jest najlepsze do pvp
obecnie ciężko powiedzieć jakie party było by najlepsze
archer lekko zmodyfikowane w stosunku do IL z dagerem/tankiem
mage
czy jakieś połączenie mele(tu już można robić sporo kombinacji z dd)
lub nawet jakies kombinacyjce w którym są mele i magowie(widziałem takie party ownujace zwykłe mage part)
bardzo dużo zależy od eq teraz
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: SknerusKK w Grudzień 15, 2008, 02:31:55 pm
wracając do temat to w obecnych realiach party mage/archer wcale nie jest najlepsze do pvp
w00t? moze jeszcze nuker party z olem 80+ jest kiepskie na pt vs pt
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: myha w Grudzień 15, 2008, 02:53:08 pm
jak ja nie lubię rozmawiać z kimś kto przeczyta jedno zdanie i uważa że już wie o czym był cały post:/
ewentualnie przeczytał ale jako że zabrakło mu sp na zdolność czytania ze zrozumieniem to jej nie wykupił
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Grudzień 15, 2008, 04:26:08 pm
wc + ee + bd + sws + bish  + dagger + tank + nuk + nuk =D

Takiego pt jeszcze nie widziałem, a mogło by być ciekawe imo
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Marc1n w Grudzień 15, 2008, 05:12:41 pm
Byloby tragiczne, bo potrzebuje dwoch rodzajow buffow, fighter+mage, a tak sie juz zbytnio nie da na dluga mete.
Bez Hero:
Mage>DD...sa wyjatki
Z Hero:
DD>Mage...sa wyjatki
W sumie nic nowego, no ale...jak chcecie mozecie sobie powymyslac co jest wyjatkami :D
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: PeBe w Grudzień 15, 2008, 05:20:00 pm
Wlaśnie zastanawiam się nad tym jak by to pt wyglądało, gdyby było pr0 i nie mialo by problemów z buffem :)

Tzn. gdyby mieli bota czy coś na wyłażenie z pt itd.
Tylko bufferzy mogliby z mp nie wyrabiać :D

tank by był tylko dla pt ud, dagger by zdejmował bisha itd. a nuki to co zawsze.
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Grudzień 15, 2008, 06:35:22 pm
Cytuj
...ale możliwe o ile nie ktoś nie ma waszego radaru...
Reasumujac: Niemozliwe :D

Dla tego lubie mojego lolpriva...

Nie rozumiem po co się upierasz że 1 GK razowali pt nuków. A z tymi buffami to nieporozumienie. Równie dobrze można powiedzieć, że tyrek  nie ma WW + dostanie od spsa z vorta (-30% speed), SH slow (next - 45%) a jeszcze ewentualnie od ES block wind walk. Nie mówie, że to jest 101% nuki > tyrek, ale gadanie, że jeden vs 4 z full supportem pod swoją klase ma bardzo dużą szanse na wygraną jest bez sensu.

1 GK z SWSem, BD, WL, WC jak coś, jak mówisz o pt na full buffie to ja tez myśle o full buffie. I to możliwe, ba nawet raz coś bardzo podobnego zrobiłem... Fakt, że w cata i wróg był nieteges ale wiem że to możliwe. Do tego już z 3 razy pisałem, że wasze wymysły są debilne bo porównujecie jednego DD + support do pełnego pt, gdzie zwykle może być 3-4 DD zamiast 1...

W cale nie nieporozumienie. Wiele z tych buffów jest niepotrzebne do koksu i czasem się ich nie wrzuca. Do tego skoro nukerzy lecą sobie pokoksać (czy może jakiś quest robić) nie będą brać dodatkowego supportu do pt specjalnie dla jednego, czy dwóch buffów. A jedyny sens walki 1 DD vs 3-4 nuki to taki gdzie support bardziej jest dobrany pod efektywne zabijanie mobów nie ludzi (to akurat jeszcze odnośnie privów :P).

Nawet jeśli detargetuje to co z tego? Ja tu nie widze problemu a przynajmniej wiem, że za chwile kolejnego nuka nie będzie.

ale myśle że w rb jvls/s grd+~4 powinno być średnio ok. 1k-1.2k a spam CP to ~600cp/s nawet (niektórzy mówią o 750cp).

Z tego co widziałem na filmikach to jeżeli nie ma resista na dany element (a zakładając ze w pt jest chociażby sorc + SH) więc jest duża szansa ze na ktoryś nie będzie miał to z vorta a tym bardziej crushera wyjdzie "ciut" więcej niż te 1200 dmg. Poza tym jak już przewidujemy różne sytuacje to może dostać detarges z flasha = magowie odbiegną w 2 różne strony = zgon. Lub inna opcja, slow i podczas gdy jednego goni* drugi go zatłucze.
Btw czy bariera daje również ochrone przed detargetem z flasha? Bo nie jest to ani stricte atak ani debuff.


*z bishem na plecach w takim pt na 100% nie da rady zabić go dystansówką.
best resista to taki tyrek moze dostac one/two-hit od sh
barriera pozwala mu zabić kolejne 2-5 osób. Tak wiem, że naciągane ale możliwe o ile nie ktoś nie ma waszego radaru...
zbyt duzo bajek

Jak stoją blisko siebie i kilka krytów pod rząd wejdzie to przy skill mastery da rade zabić 5 osób, może nawet więcej.
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Bled w Grudzień 15, 2008, 11:44:22 pm
Cytuj
...ale możliwe o ile nie ktoś nie ma waszego radaru...
Reasumujac: Niemozliwe :D

Dla tego lubie mojego lolpriva...

Nie rozumiem po co się upierasz że 1 GK razowali pt nuków. A z tymi buffami to nieporozumienie. Równie dobrze można powiedzieć, że tyrek  nie ma WW + dostanie od spsa z vorta (-30% speed), SH slow (next - 45%) a jeszcze ewentualnie od ES block wind walk. Nie mówie, że to jest 101% nuki > tyrek, ale gadanie, że jeden vs 4 z full supportem pod swoją klase ma bardzo dużą szanse na wygraną jest bez sensu.

1 GK z SWSem, BD, WL, WC jak coś, jak mówisz o pt na full buffie to ja tez myśle o full buffie. I to możliwe, ba nawet raz coś bardzo podobnego zrobiłem... Fakt, że w cata i wróg był nieteges ale wiem że to możliwe. Do tego już z 3 razy pisałem, że wasze wymysły są debilne bo porównujecie jednego DD + support do pełnego pt, gdzie zwykle może być 3-4 DD zamiast 1...

W cale nie nieporozumienie. Wiele z tych buffów jest niepotrzebne do koksu i czasem się ich nie wrzuca. Do tego skoro nukerzy lecą sobie pokoksać (czy może jakiś quest robić) nie będą brać dodatkowego supportu do pt specjalnie dla jednego, czy dwóch buffów. A jedyny sens walki 1 DD vs 3-4 nuki to taki gdzie support bardziej jest dobrany pod efektywne zabijanie mobów nie ludzi (to akurat jeszcze odnośnie privów :P).

Nawet jeśli detargetuje to co z tego? Ja tu nie widze problemu a przynajmniej wiem, że za chwile kolejnego nuka nie będzie.

ale myśle że w rb jvls/s grd+~4 powinno być średnio ok. 1k-1.2k a spam CP to ~600cp/s nawet (niektórzy mówią o 750cp).

Z tego co widziałem na filmikach to jeżeli nie ma resista na dany element (a zakładając ze w pt jest chociażby sorc + SH) więc jest duża szansa ze na ktoryś nie będzie miał to z vorta a tym bardziej crushera wyjdzie "ciut" więcej niż te 1200 dmg. Poza tym jak już przewidujemy różne sytuacje to może dostać detarges z flasha = magowie odbiegną w 2 różne strony = zgon. Lub inna opcja, slow i podczas gdy jednego goni* drugi go zatłucze.
Btw czy bariera daje również ochrone przed detargetem z flasha? Bo nie jest to ani stricte atak ani debuff.


*z bishem na plecach w takim pt na 100% nie da rady zabić go dystansówką.
best resista to taki tyrek moze dostac one/two-hit od sh
barriera pozwala mu zabić kolejne 2-5 osób. Tak wiem, że naciągane ale możliwe o ile nie ktoś nie ma waszego radaru...
zbyt duzo bajek

Jak stoją blisko siebie i kilka krytów pod rząd wejdzie to przy skill mastery da rade zabić 5 osób, może nawet więcej.
a wiesz ze w totka do wygrania jest 25mln?
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: TruTherion w Grudzień 16, 2008, 05:41:10 pm
No i czasem się udaje wygrać, czasem nawet 5 osobom na raz... A jak wiesz jak wybierać liczby to teoretycznie możesz zwiększyć szanse na wygraną.
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Dev w Grudzień 17, 2008, 10:12:49 pm
Albo puscic 1k losow ...
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Rusoma w Grudzień 17, 2008, 10:28:49 pm
Loled, równie dobrze mogę powiedzieć że TH wybije pt tanków naraz bo mu wejdzie 5 razy lethal2 pod rząd.
Tytuł: Odp: Archers vs Mages
Wiadomość wysłana przez: Ryltar w Grudzień 17, 2008, 11:24:40 pm
Loled, równie dobrze mogę powiedzieć że TH wybije pt tanków naraz bo mu wejdzie 5 razy lethal2 pod rząd.

Tylko w L2 niemozliwe staje sie mozliwym.