/* * Patch for filter_var() */ if(!function_exists('filter_var')){ define('FILTER_VALIDATE_IP', 'ip'); define('FILTER_FLAG_IPV4', 'ipv4'); define('FILTER_FLAG_IPV6', 'ipv6'); define('FILTER_VALIDATE_EMAIL', 'email'); define('FILTER_FLAG_EMAIL_UNICODE', 'unicode'); function filter_var($variable, $filter, $option = false){ if($filter == 'ip'){ if($option == 'ipv4'){ if(preg_match("/(\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3}\.\d{1,3})/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } if($option == 'ipv6'){ if(preg_match("/\s*(([:.]{0,7}[0-9a-fA-F]{0,4}){1,8})\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } if($filter == 'email'){ if($option == 'unicode' || $option == false){ if(preg_match("/\s*(\S*@\S*\.\S*)\s*/", $variable, $matches)){ $variable = $matches[1]; return $variable; } } } } }
Witam !
Czy dalej zostajemy przy łucznikach/magach ? Ze względu na :
Mass pvp / rb / farm IT/FOG/PI /party vs party / epic raid ( baium itp. )
do IL może i tak
destro ze speedem 100 napewno, a tyrek moze "zownowac" male pt bez bisha.do IL może i tak
Czyli powiedzmy w healbound pt nukerów zostanie zownowane przez pt np. tyrków lub destro?
Witam !
Czy dalej zostajemy przy łucznikach/magach ? Ze względu na :
Mass pvp / rb / farm IT/FOG/PI /party vs party / epic raid ( baium itp. )
No a co Ty sobie wyobrażasz mass pvp pt tankow + 2 pt daggerow vs pt destro vs 2 party gladów 0.o? afaik w mass pvp zawsze ci co atakuja z dystansu > melee.
destro ze speedem 100 napewno, a tyrek moze "zownowac" male pt bez bisha.do IL może i tak
Czyli powiedzmy w healbound pt nukerów zostanie zownowane przez pt np. tyrków lub destro?
(ale jako to gank to tyr wypadnie zza skały jakiejś pewnie).a enemy od 10 min beda go obserwowac na radarze :mrgreen:
[...]Hmm nie wiem , może się mylę ale nie widzę aby ten skill dawał nieśmiertelność.
(jak rozumiem ten force barrier ma szanse 30% na odbicie debuffow takich jak vortex również[...]
Jak:
Wyłania się zza skały/drzewa/spada z toi/cokolwiek, ma bisona + zealota(bez bariery).
Zabija bisha i 5s. po tym nie ma CP, zaczyna lać nukera#1, ma ~50%HP - wlacza bariere, (leczy sie do 100%cp potkami)
czyli ma jeszcze elixiry, leje na barierze/już bez reszte nukerów, bierze elixiry, dobija support.
Czyli ma bisona i full hp?
Poza tym jak już mówimy o pt nukerów to po 1 sekundzie nie ma cp nie po 5.
Nie mają radarów.Spamując idealnie cp potki skoro to endgame vs 76+nuki mają częsciowo wpn A grd. raczej CP wytrzyma z 5/4s.
Stoją blisko siebie.
Tyrek ich zaskoczy.
(...)
Uda mu sie zabić 1 nukera(o wroga ogólnie chodziło) zanim zauważą o co chodzi.
ale myśle że w rb jvls/s grd+~4 powinno być średnio ok. 1k-1.2k a spam CP to ~600cp/s nawet (niektórzy mówią o 750cp).
best resista to taki tyrek moze dostac one/two-hit od shale myśle że w rb jvls/s grd+~4 powinno być średnio ok. 1k-1.2k a spam CP to ~600cp/s nawet (niektórzy mówią o 750cp).
Z tego co widziałem na filmikach to jeżeli nie ma resista na dany element (a zakładając ze w pt jest chociażby sorc + SH) więc jest duża szansa ze na ktoryś nie będzie miał to z vorta a tym bardziej crushera wyjdzie "ciut" więcej niż te 1200 dmg. Poza tym jak już przewidujemy różne sytuacje to może dostać detarges z flasha = magowie odbiegną w 2 różne strony = zgon. Lub inna opcja, slow i podczas gdy jednego goni* drugi go zatłucze.
Btw czy bariera daje również ochrone przed detargetem z flasha? Bo nie jest to ani stricte atak ani debuff.
*z bishem na plecach w takim pt na 100% nie da rady zabić go dystansówką.
Btw czy bariera daje również ochrone przed detargetem z flasha? Bo nie jest to ani stricte atak ani debuff.
best resista to taki tyrek moze dostac one/two-hit od shale myśle że w rb jvls/s grd+~4 powinno być średnio ok. 1k-1.2k a spam CP to ~600cp/s nawet (niektórzy mówią o 750cp).
Z tego co widziałem na filmikach to jeżeli nie ma resista na dany element (a zakładając ze w pt jest chociażby sorc + SH) więc jest duża szansa ze na ktoryś nie będzie miał to z vorta a tym bardziej crushera wyjdzie "ciut" więcej niż te 1200 dmg. Poza tym jak już przewidujemy różne sytuacje to może dostać detarges z flasha = magowie odbiegną w 2 różne strony = zgon. Lub inna opcja, slow i podczas gdy jednego goni* drugi go zatłucze.
Btw czy bariera daje również ochrone przed detargetem z flasha? Bo nie jest to ani stricte atak ani debuff.
*z bishem na plecach w takim pt na 100% nie da rady zabić go dystansówką.
Nawet jeśli detargetuje to co z tego? Ja tu nie widze problemu a przynajmniej wiem, że za chwile kolejnego nuka nie będzie.best resista to taki tyrek moze dostac one/two-hit od shale myśle że w rb jvls/s grd+~4 powinno być średnio ok. 1k-1.2k a spam CP to ~600cp/s nawet (niektórzy mówią o 750cp).
Z tego co widziałem na filmikach to jeżeli nie ma resista na dany element (a zakładając ze w pt jest chociażby sorc + SH) więc jest duża szansa ze na ktoryś nie będzie miał to z vorta a tym bardziej crushera wyjdzie "ciut" więcej niż te 1200 dmg. Poza tym jak już przewidujemy różne sytuacje to może dostać detarges z flasha = magowie odbiegną w 2 różne strony = zgon. Lub inna opcja, slow i podczas gdy jednego goni* drugi go zatłucze.
Btw czy bariera daje również ochrone przed detargetem z flasha? Bo nie jest to ani stricte atak ani debuff.
*z bishem na plecach w takim pt na 100% nie da rady zabić go dystansówką.
Skoro Tyrek nie ma resista (nie jest przygotowany czyli na walkę) to powinniśmy zakładać, że nukom brakuje części buffów przeciw Tyrkowi (CoP, resist stun, może greater shield, jadą na PoWie lub Magnusie, nie CoVie - trzeba być sprawiedliwym, nuki moga nie mieć WC w pt, lub buffer z jakiegoś powodu manę oszczędza... nie śmiać się widziałem coś takiego...), czyli w takiej sytuacji o ile Bish nie odpali celestiala to potrafi zginąć w ciągu sekundy (jak 3 na 4/5 krytów wejdą to nie ma czego zbierać). W takiej sytuacji wróg może się zorientować o co chodzi gdy Tyrek jest przy rechargerach, barriera pozwala mu zabić kolejne 2-5 osób. Tak wiem, że naciągane ale możliwe o ile nie ktoś nie ma waszego radaru...
Nawet jeśli detargetuje to co z tego? Ja tu nie widze problemu a przynajmniej wiem, że za chwile kolejnego nuka nie będzie.zbyt duzo bajekbest resista to taki tyrek moze dostac one/two-hit od shale myśle że w rb jvls/s grd+~4 powinno być średnio ok. 1k-1.2k a spam CP to ~600cp/s nawet (niektórzy mówią o 750cp).
Z tego co widziałem na filmikach to jeżeli nie ma resista na dany element (a zakładając ze w pt jest chociażby sorc + SH) więc jest duża szansa ze na ktoryś nie będzie miał to z vorta a tym bardziej crushera wyjdzie "ciut" więcej niż te 1200 dmg. Poza tym jak już przewidujemy różne sytuacje to może dostać detarges z flasha = magowie odbiegną w 2 różne strony = zgon. Lub inna opcja, slow i podczas gdy jednego goni* drugi go zatłucze.
Btw czy bariera daje również ochrone przed detargetem z flasha? Bo nie jest to ani stricte atak ani debuff.
*z bishem na plecach w takim pt na 100% nie da rady zabić go dystansówką.
Skoro Tyrek nie ma resista (nie jest przygotowany czyli na walkę) to powinniśmy zakładać, że nukom brakuje części buffów przeciw Tyrkowi (CoP, resist stun, może greater shield, jadą na PoWie lub Magnusie, nie CoVie - trzeba być sprawiedliwym, nuki moga nie mieć WC w pt, lub buffer z jakiegoś powodu manę oszczędza... nie śmiać się widziałem coś takiego...), czyli w takiej sytuacji o ile Bish nie odpali celestiala to potrafi zginąć w ciągu sekundy (jak 3 na 4/5 krytów wejdą to nie ma czego zbierać). W takiej sytuacji wróg może się zorientować o co chodzi gdy Tyrek jest przy rechargerach, barriera pozwala mu zabić kolejne 2-5 osób. Tak wiem, że naciągane ale możliwe o ile nie ktoś nie ma waszego radaru...
Nawet jeśli detargetuje to co z tego? Ja tu nie widze problemu a przynajmniej wiem, że za chwile kolejnego nuka nie będzie.best resista to taki tyrek moze dostac one/two-hit od shale myśle że w rb jvls/s grd+~4 powinno być średnio ok. 1k-1.2k a spam CP to ~600cp/s nawet (niektórzy mówią o 750cp).
Z tego co widziałem na filmikach to jeżeli nie ma resista na dany element (a zakładając ze w pt jest chociażby sorc + SH) więc jest duża szansa ze na ktoryś nie będzie miał to z vorta a tym bardziej crushera wyjdzie "ciut" więcej niż te 1200 dmg. Poza tym jak już przewidujemy różne sytuacje to może dostać detarges z flasha = magowie odbiegną w 2 różne strony = zgon. Lub inna opcja, slow i podczas gdy jednego goni* drugi go zatłucze.
Btw czy bariera daje również ochrone przed detargetem z flasha? Bo nie jest to ani stricte atak ani debuff.
*z bishem na plecach w takim pt na 100% nie da rady zabić go dystansówką.
Skoro Tyrek nie ma resista (nie jest przygotowany czyli na walkę) to powinniśmy zakładać, że nukom brakuje części buffów przeciw Tyrkowi (CoP, resist stun, może greater shield, jadą na PoWie lub Magnusie, nie CoVie - trzeba być sprawiedliwym, nuki moga nie mieć WC w pt, lub buffer z jakiegoś powodu manę oszczędza... nie śmiać się widziałem coś takiego...), czyli w takiej sytuacji o ile Bish nie odpali celestiala to potrafi zginąć w ciągu sekundy (jak 3 na 4/5 krytów wejdą to nie ma czego zbierać). W takiej sytuacji wróg może się zorientować o co chodzi gdy Tyrek jest przy rechargerach, barriera pozwala mu zabić kolejne 2-5 osób. Tak wiem, że naciągane ale możliwe o ile nie ktoś nie ma waszego radaru...
...ale możliwe o ile nie ktoś nie ma waszego radaru...Reasumujac: Niemozliwe :D
wracając do temat to w obecnych realiach party mage/archer wcale nie jest najlepsze do pvpw00t? moze jeszcze nuker party z olem 80+ jest kiepskie na pt vs pt
Cytuj...ale możliwe o ile nie ktoś nie ma waszego radaru...Reasumujac: Niemozliwe :D
Nie rozumiem po co się upierasz że 1 GK razowali pt nuków. A z tymi buffami to nieporozumienie. Równie dobrze można powiedzieć, że tyrek nie ma WW + dostanie od spsa z vorta (-30% speed), SH slow (next - 45%) a jeszcze ewentualnie od ES block wind walk. Nie mówie, że to jest 101% nuki > tyrek, ale gadanie, że jeden vs 4 z full supportem pod swoją klase ma bardzo dużą szanse na wygraną jest bez sensu.
Nawet jeśli detargetuje to co z tego? Ja tu nie widze problemu a przynajmniej wiem, że za chwile kolejnego nuka nie będzie.zbyt duzo bajekbarriera pozwala mu zabić kolejne 2-5 osób. Tak wiem, że naciągane ale możliwe o ile nie ktoś nie ma waszego radaru...best resista to taki tyrek moze dostac one/two-hit od shale myśle że w rb jvls/s grd+~4 powinno być średnio ok. 1k-1.2k a spam CP to ~600cp/s nawet (niektórzy mówią o 750cp).
Z tego co widziałem na filmikach to jeżeli nie ma resista na dany element (a zakładając ze w pt jest chociażby sorc + SH) więc jest duża szansa ze na ktoryś nie będzie miał to z vorta a tym bardziej crushera wyjdzie "ciut" więcej niż te 1200 dmg. Poza tym jak już przewidujemy różne sytuacje to może dostać detarges z flasha = magowie odbiegną w 2 różne strony = zgon. Lub inna opcja, slow i podczas gdy jednego goni* drugi go zatłucze.
Btw czy bariera daje również ochrone przed detargetem z flasha? Bo nie jest to ani stricte atak ani debuff.
*z bishem na plecach w takim pt na 100% nie da rady zabić go dystansówką.
a wiesz ze w totka do wygrania jest 25mln?Cytuj...ale możliwe o ile nie ktoś nie ma waszego radaru...Reasumujac: Niemozliwe :D
Dla tego lubie mojego lolpriva...Nie rozumiem po co się upierasz że 1 GK razowali pt nuków. A z tymi buffami to nieporozumienie. Równie dobrze można powiedzieć, że tyrek nie ma WW + dostanie od spsa z vorta (-30% speed), SH slow (next - 45%) a jeszcze ewentualnie od ES block wind walk. Nie mówie, że to jest 101% nuki > tyrek, ale gadanie, że jeden vs 4 z full supportem pod swoją klase ma bardzo dużą szanse na wygraną jest bez sensu.
1 GK z SWSem, BD, WL, WC jak coś, jak mówisz o pt na full buffie to ja tez myśle o full buffie. I to możliwe, ba nawet raz coś bardzo podobnego zrobiłem... Fakt, że w cata i wróg był nieteges ale wiem że to możliwe. Do tego już z 3 razy pisałem, że wasze wymysły są debilne bo porównujecie jednego DD + support do pełnego pt, gdzie zwykle może być 3-4 DD zamiast 1...
W cale nie nieporozumienie. Wiele z tych buffów jest niepotrzebne do koksu i czasem się ich nie wrzuca. Do tego skoro nukerzy lecą sobie pokoksać (czy może jakiś quest robić) nie będą brać dodatkowego supportu do pt specjalnie dla jednego, czy dwóch buffów. A jedyny sens walki 1 DD vs 3-4 nuki to taki gdzie support bardziej jest dobrany pod efektywne zabijanie mobów nie ludzi (to akurat jeszcze odnośnie privów :P).Nawet jeśli detargetuje to co z tego? Ja tu nie widze problemu a przynajmniej wiem, że za chwile kolejnego nuka nie będzie.zbyt duzo bajekbarriera pozwala mu zabić kolejne 2-5 osób. Tak wiem, że naciągane ale możliwe o ile nie ktoś nie ma waszego radaru...best resista to taki tyrek moze dostac one/two-hit od shale myśle że w rb jvls/s grd+~4 powinno być średnio ok. 1k-1.2k a spam CP to ~600cp/s nawet (niektórzy mówią o 750cp).
Z tego co widziałem na filmikach to jeżeli nie ma resista na dany element (a zakładając ze w pt jest chociażby sorc + SH) więc jest duża szansa ze na ktoryś nie będzie miał to z vorta a tym bardziej crushera wyjdzie "ciut" więcej niż te 1200 dmg. Poza tym jak już przewidujemy różne sytuacje to może dostać detarges z flasha = magowie odbiegną w 2 różne strony = zgon. Lub inna opcja, slow i podczas gdy jednego goni* drugi go zatłucze.
Btw czy bariera daje również ochrone przed detargetem z flasha? Bo nie jest to ani stricte atak ani debuff.
*z bishem na plecach w takim pt na 100% nie da rady zabić go dystansówką.
Jak stoją blisko siebie i kilka krytów pod rząd wejdzie to przy skill mastery da rade zabić 5 osób, może nawet więcej.
Loled, równie dobrze mogę powiedzieć że TH wybije pt tanków naraz bo mu wejdzie 5 razy lethal2 pod rząd.